Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 18:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ale patrząc na filmik Michała,to u niego mgiełka leci tylko na samym począdku,wiec nie wiem skąd stwierdzenie że para wydobywająca się cały czas z silnika 2.2 jest widokiem standardowym. Lucasbadboy ,ja mam silnik 2.0 i nie miałem żadnych objawów zużytych podkładek ,ale wymieniłem je, bo wiem że to jest słaby punkt silników diesla mazdy i wolałem mieć spokojną głowę. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 18:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
nie no tutaj panowie nie ma dwóch zdań wole wydac troche kasy i miec spokonja glowe nic pozniej fortune na remont silnika ale chcialbym zeby jakis expert nas uswiadomil jak jest w rzeczywistosci. Nic w srode bede wiedzial czy po wymianie podkladek bedzie dymil dalej jak tak to znaczy ze dymek z oleju nie ma to nic w spolnego z wymiana podkladek i wsio :)
pozdrooo

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 19:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Lepiej zapobiegać niż leczyć.

Ponadto dodam filmiki, ten sam silnik ten sam właściciel.

Pierwszy filmik, silnik przed wymianą podkładek


Drugi filmik, silnik po wymianie podkładek:


Jakieś wnioski? :idea: bo ja już nic nie wiem, może to naturalne <boisie>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 20:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
millerek wiesz co ...... m isie wydaje ze bardziej dymi po wymianie podkladek <hahaha> <hahaha>
jaja jak berety <%>
kto wymienial te podkladki w silniku 2.2 ?? jaki koszt panowie ??
bo teraz doczytalem ze 240 euro bylo by za silnik 2.0 ten stary :) zeby nie bylow nowym 2 razy drozej kuzwa :)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 20:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
:) mi serwis za wymianę podkładek wycenił robotę na 1900PLN, a sama cena podkładek to zaledwie od 20 do 50PLN :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 20:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
o kuzwa ladne jaja drogo w cholere to tutaj zabule z 800 euro ??? kuzwa nie gadaj tyle to turbo kosztuje chyba sie zalamie <oczy> <oczy> <oczy>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 20:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Słuchaj, podkładki w serwisie kosztują 80- 100zł, (poza serwisem 20-50zł) serwis dolicza sobie za godzinę pracy około 140zł, nowa uszczelka prawie 200zł, do tego wliczą regulację zaworów bo w pakiecie wyjdzie taniej, nowy olej i filtr i do tego całą diagnostykę bo oczywiście w pakiecie będzie taniej.
Później się targujesz, pokazujesz kartę klienta a nóż widelec koleś ją uzna bo nie musi bo wystawił kartę inny pracownik.
Suma sumarum wyjdzie około 1200PLN, cały dzień bez auta itd ale... mowa o moim silniku 2.0 :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 lis 2014, 11:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A gdzie w Łodzi najlepiej się udać w celu wymiany podkładek pod wtryskami w Mazdzie w silniku 2.0 ?
Lekki dymek w silnym strumieniu światła widać wiec chciałbym wymienić podkładki pod wtryskami, olej (mimo że niedawno wymieniany), wyczyścić smok, wyregulować zawory

Gdzie z tym jechać żeby nie zdarli a zrobili dobrze ?
Pytam się bo to pierwszy nie-Citroen jaki od 12 lat


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 22:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.05.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: świętokrzyski
Witam. Czy może na tym forum jest fotorelacja z wymiany podkładek pod wtryskami w GH bo szukam szukam i nic.I czy zna ktoś momenty dokręcenia wszystkich śrub odkręcanych przy takiej wymianie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 23:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
szubex82 Niestety jeszcze nie ma takiej fotorelacji. Ale czekamy na życzliwych, którą taką zrobią :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 01:21 
Offline
szubex82 napisał(a):
Witam. Czy może na tym forum jest fotorelacja z wymiany podkładek pod wtryskami w GH bo szukam szukam i nic.I czy zna ktoś momenty dokręcenia wszystkich śrub odkręcanych przy takiej wymianie?
.

Tu znajdziesz.mam nadzieje wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania ;

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00600.html


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 11:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam panowie
No i nic wczoraj zawiozlem mazde zeby mi sprawdzili te podkladki pod wtryskami czy przecieka tam cos czy nie i mi koles dzwonil dzisiaj rano ze wszystko wpozadku otworzyli mi miske zeby sprawdzic sitko i tez bylo czysciutkie porobili zdjecia zeby mi pokazac wiec wszystko mysle w nalepszym pozadku cala operacja wymiana oleju filra otwarcie miski bo czyszczenia sitka nie bylo bo byl czysciutkie sprawdzenie wtryskow 350 euro :D:D sama wymiana oleju i filtra u nich to 210 euro pogielo na maxa :D a w pl ile kosztuje w aso wymiana filtra i oleju ??

pozdroo

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 gru 2014, 14:51 
Adept
Offline
Od: 07.12.2014
Posty: 110
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
A ile biorą "fachowcy" za taką wymianę podkładek? Czy wystarczy wykręcić wtryski wymienić same podkładki?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 12 gru 2014, 15:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dokładnie wyczyścić jeszcze a to już temat rzeka...

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 21:25 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Ja za wymianę łańcucha w Bialymstoku zapłaciłem 1750zł i 450zl za wymianę podkładek pod wtryskami.Powiem szczerze że po wymianie podkładek dmucha tak samo jak przed.Więc prawdopodobnie ten typ tak ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 22:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Diesel 2.2 tak może mieć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sty 2015, 19:30 
Adept
Offline
Od: 07.12.2014
Posty: 110
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
A czy te podkładki (nieoryginalne) są trwałe?
http://allegro.pl/podkladka-podkladki-w ... 71695.html

Oryginały mają jakiś inny kształt wewnętrznego otworu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 8 sty 2015, 20:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ile te podkładki kosztują na tej aukcji???
Nie pamiętam żebym zapłacił za uszczelnienie wtrysku więcej jak 4zl...

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 sty 2015, 06:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Chlopaki mamy w koncu gdzies jakies info z jaka sila powinny byc dokrecone wtryski w 2.0 MZR-CD ??

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 sty 2015, 08:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Z tego co pamietam to 57-62 Nm. Ale niech może jeszcze ktoś podpowie czy na pewno tyle.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sty 2015, 13:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.08.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
valgiby napisał(a):
Ja za wymianę łańcucha w Bialymstoku zapłaciłem 1750zł i 450zl za wymianę podkładek pod wtryskami.Powiem szczerze że po wymianie podkładek dmucha tak samo jak przed.Więc prawdopodobnie ten typ tak ma.


kolego a mógłbyś napisać gdzie w Białymstoku wymieniałeś te podkładki bo nie wiem do jakiego mechaniora uderzyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sty 2015, 21:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.01.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Witam mam pytanie czy stukanie przy mocniejszym wciskaniu gazu to też mogą być podkładki pod wtryskami? albo luzy zaworowe? czy cos poważniejszego:/ ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 11:18 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
KOVAL napisał(a):
Z tego co pamietam to 57-62 Nm. Ale niech może jeszcze ktoś podpowie czy na pewno tyle.

Instrukcja do Mazdy 6 z której korzystam mówi 52 - 62 Nm ale może to być błąd w tłumaczeniu.
Chociaż ta wartość podana jest w 2 miejscach, tzn. na obrazku i w tekście instrukcji.

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 15:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Akira napisał(a):
Witam mam pytanie czy stukanie przy mocniejszym wciskaniu gazu to też mogą być podkładki pod wtryskami? albo luzy zaworowe? czy cos poważniejszego:/ ?


Nie wiem czy dobrze rozumie ale ja też to mam i chyba jest to pompa vacum która jest na łańcuszku i po dodaniu gazu słychać jak się coś tłucze.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 mar 2015, 14:33 
Świeżak
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
W temacie..wymiana podkładek we Wrocku z regulacją zaworów 450zł ,uszczelka pod klawiature 75zł,podkładki 100zł ..jeśli o 2.0Mzr-a chodzi...najlepiej robic przed wymianą oleju gdzie czyscimy smoczka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 kwi 2015, 18:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Wymieniłem podkładki perę miesięcy temu można powiedzieć profilaktycznie.Dzisiaj z ciekawości odkręcam korek a tu kur..a dymek większy niż pamiętam jak był jeszcze przed wymianą.Zgłupiałem,nie wiem teraz czy to mechanik spierd...ił robotę ,czy jednak to są opary oleju.Ciężko to wyczuć.Spod bagnetu jak wyciągłem też minimalnie dmucha ,ale czystym powietrzem. Może jest tak że czym bardziej zużyty olej tym bardziej dmucha oparami ,sam nie wiem.
I co teraz mam zrobić wymieniać jeszcze raz czy olać sprawę skoro już wymieniałem?

-- Dodano: Wt, 28 kwi 2015, 19:35 --

Dzisiaj sprawdziłem na trochę wystudzonym silniku ,temperatura silnika 60 stopni i dymku nie ma.
Swiadczyło by to o tym że na silniku rozgrzanym do 90 stopni zaraz po trasie olej paruje i otwierając korek można go pomylić ze spalinami. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 08:21 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Witam

Panowie mam takie pytanie. Czy ASO na przeglądach okresowych sprawdza stan wtrysków i ewentualnie wymienia podkładki? Moje było serwisowane w ASO do 180 tys. i jestem ciekawy czy wymieniali. Zbliżam się do 200 tys. to i tak trzeba będzie profilaktycznie wymienić ale ciekawi mnie jak ASO do tego podchodzi. Na wydrukach od nich są tylko te standardowe rzeczy które robili na przeglądach.

Wyskakuje mi taki błąd. Po skasowaniu znowu sie pojawia. Kalibracja nie pomaga.
http://naforum.zapodaj.net/6d7999532857.jpg.html
A korekty wyglądają tak

Przed kalibracja
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1c177bf4ba38399e

Po kalibracji
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/e81ccef6a2cd11db

-- Dodano: Pn, 24 sie 2015, 09:21 --

I jak Panowie powie ktoś jak to wygląda?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 08:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Aso nie sprawdza podkladek. To jest traktowane jako dodatkowa opcja

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 09:26 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Dzieki
A te korekty wtrysków jak wyglądają? Bo nie bardzo sie znam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 19:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Byc może a nawet na pewno,to nie nowy temat,ale mam takie pytanie i stwierdzenia.Autem od kiedy go kupiłem zrobiłem ok 10tys.km. auto zostało zakupione od dilera mazda niemcy z przebiegiem 140kkm,w pełni serwisowane.moje spostrzeżenie na spalanie na początku to było ok 6,3-6,5 litra na sto obecnie około 7,5 jeżdze z tą samą dynamiką a nawet spokojniej.niedawno przekroczyłem przebieg 150 kkm a więc skończyła mi się gwarancja fabryczna. wypalanie filtra DPF przebiegało na początku co około 1kkm a teraz widzę po chwilowym spalaniu że przebiega naprawdę czesto chyba nawet non stop. spod korka wlewu oleju dmucha zajebiście i chlapie olejem,i ostatnimi czasy zauważyłem że przybywa mi oleju.czy ktoś się zastanawiał kiedyś bo szukałem na forum ale nie znalazłem z tym dmuchaniem spod korka że może być to wina odmy silnika i jesli jest zatkana to właśnie dlatego tak dmucha i może ma jakiś wpływ na reszte podzespołów takich jak DPF. Występuje u mnie również dziwne buczenie filtra powietrza po odpaleniu i tak łączę wątki ze motor się poprostu dusi a może zawór egr.to mój pierwszy dizel zawsze miałem benyniaki i tak się skusiłem zaczynam powoli załować tego zakupu.prosze kolegów o radę co mam teraz robić to znaczy z czym się ewentualnie udać do mechanika a jesli się da kto co może zrobić we własnym zakresie bo nie jestem taki ciemny w tych sprawach,pozdrawiam :mad:


Ostatnio edytowano Wt, 15 wrz 2015, 19:12 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.