Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 14:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Polecam przeprowadzić regulację położenia drążka zmiany biegów. Czasami pomaga [WHITE SMILING FACE]

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 15:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
O prosze. Tomek mozesz cos wiecej powiedziec w tym temacie?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 19:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Przy mechaniźmie drążka, na lewej lince jest regulacja. Należy odblokować zabezpieczenie oraz blokadę linki (rys. poniżej), poruszać na boki drążkiem w max skrajne położenia (kilka razy), po czym zostawić swobodnie drążek i zabezpieczyć linkę.

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 22:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dzięki Tomek!

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lut 2017, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Damianko napisał(a):
Wymiana tak jak piszesz okolo400 zł, syncheonizatory po około 250-350 sztuka i do tego z 300-400 zł za robociznę. A jak się rozbierać skrzynie to lubi się okazać ze jeszcze to i owo kwalifikuje się do wymiany.



Damianko a gdzie można dostać te synchronizatory bo mi jedynka wyskakuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 mar 2017, 19:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Hej. U mnie lewarek zmiany biegów dość ciężko się porusza na prawo i lewo. Na zimnym silniku dwójka dość ciężko wchodzi . Rozwiązaniem będzie nowy olej i smarowanie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 mar 2017, 19:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak nie pomoże to napewno nie zaszkodzi, ale powinno pomóc. U mnie wymiana oleju pomogła na haczenie między 1 a 2 biegiem

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 mar 2017, 00:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Jaki przebieg? Jeśli można wiedzieć..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 03:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
192 tys

-- Dodano: Śr, 15 mar 2017, 03:24 --

Fusch, motul czy millersa? Jutro jadę do hurtowni i nie wiem który wybrać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 10:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja zalałem Fuchs'a i jestem zadowolony z wymiany. Tylko jest to olej ciężko osiagalny...

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 mar 2017, 07:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Po prawie miesiącu jazdy mazda z biegami jest lepiej. Nauczyłem się odpowiednio je zmieniać. Mimo wszystko gdy temperatura spada do ok 2 stopni widzę ewidentny problem z 2. Czasem lekko zgrzytnie, czasem stawia opór. Gdy w południe robi się ok 15 stopni problem zmniejsza się o jakieś 80 % w moim odczuciu. Po 20 wymienię olej i dam znać czy coś się zmieniło.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 16:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
5en5i jaki olej kupiłeś?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 20:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Niestety mechanik przełożył moja wizytę na początek kwietnia. Jeszcze kontaktowałem się z mazvagtech i może po niedzieli się do nich udam. Stawiam na fuchs.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 23 mar 2017, 16:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Chodzi mi o lepkość 75W80 czy 75W90?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 06:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Kupiłem 75w80. Dziś wymiana także dam znać.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 13:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
TOMASZ napisał(a):
Przy mechaniźmie drążka, na lewej lince jest regulacja. Należy odblokować zabezpieczenie oraz blokadę linki (rys. poniżej), poruszać na boki drążkiem w max skrajne położenia (kilka razy), po czym zostawić swobodnie drążek i zabezpieczyć linkę.

Obrazek

Tomek,ponowisz link?

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 14:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Oczywiście Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 14:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Fantastycznie:-)

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 16:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To coś pomaga?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 16:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zobaczymy:-) chcę jeszcze nasmarować cięgna.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 16:22 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A jak się dostać do tego mechanizmu? :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 18:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Podnosisz osłonkę mieszka -pociągnij z wyczuciem do góry.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 19:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Proponuję wymienić płyn hamulcowy i odpowietrzyc sprzęgło jeżeli nie wysprzegla do końca to zmiana 1 i 2 będzie najbardziej odczuwalna. Nie d
Duży koszt a może pomóc odpowietrzanie sprzęgła podobnie jak hamulców trzeba tylko obudowę filtra powietrza ściągnąć z tego co pamietam

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 4 kwi 2017, 10:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie niestety po wymianie oleju w skrzyni jest podobnie jak było, zastanawiam się jak sprawdzić czy mechanik wlał odpowiednią ilość oleju?

Drugie pytanie, chciałbym nasmarować cięgna, w jaki sposób zdemontować filtr powietrza? Jest tam jakiś specjalny patent?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 kwi 2017, 11:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Musisz szarpnąć za obudowę filtra, jest na trzech zaczepach. W pierwszej kolejności odkręć gumową rurę do przepustnicy i odepnij z tyłu obudowy filtra przewód od przepływomierza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 kwi 2017, 09:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
U mnie po wymianie oleju jest lepiej. Tak być powinno od samego początku.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 14:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Trochę pojezdzilem i mogę napisać. Wymiana oleju w skrzyni spowodowała poprawę w pracy, jednak najwięcej dało nasmarowanie cięgien. Popsikałem i w okolicach lewarka w kabinie oraz wysprzęglika.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 20:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.05.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam jestem posiadaczem mazdy 6 GH 2.0 diesel. Po wizycie w warsztacie i wymianie sprzegła docisku + dwumasu, pojawiły się problemy z wrzucaniem biegów. Mianowicie ciężko wrzucić i zrzucic 2, 4 i 6 natomiast 1, 3 , 5 działają jak najbardziej prawidłowo,problem ten występuje zarówno przy zgaszonym jak i włączonym silniku. Co należy poprawić ewentualnie wymienić ?


Ostatnio edytowano Śr, 31 maja 2017, 19:38 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 cze 2017, 19:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Chlopaki mam pewien problem ,jakis czas temu zmienilem olej w skrzyni na taki http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio ... h-75w80-1l i teraz jak silnik sie dogrzeje np po dlugiej trasie czy np godzina w korku w goracy dzien i jedynka i dwojka tylko to biegi tak ciezko wchodza ze masakra,trzeba naprawde sily zeby wrzucic bieg,a tak normalnie to biegi wchodza ok,czy to wina tego oleju?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 cze 2017, 21:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Goracy olej raczej ulatwia zmienianie biegow, nie spotkalem sie jeszcze z sytuacja odrotna. Szukalbym przyczyny raczej gdzies indziej. Swoja droga 2.85 l oleju to nie majatek. Zmien raz jeszcze na jakis inny i bedziesz mial pewnosc. Poza tym uzyty przez Ciebie olej nalezy do gona chyba najlepszych, byloby to ekstremalnie dziwne gdyby przyczyna w tym przypadku byl olej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.