Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 18:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
6pk2245 weszlo by jak miód ale trudno jest już 2240 i mam nadzieje że sie troszke rozciągnie a te łożyska to chyba dam mechanikowi niech sam się głowi jak jak wydostać tą dolną rolkę ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 18:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Żeby przez ten pasek nowe łożyska nie poszły się gonić, skoro on jest tak mocno napięty

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 cze 2016, 19:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Nie założyłem nowych łożysk bo nie mogłem odkręcić tej mniejszej rolki :-\ Musze odkrecić koło i sprawdzuc czy pasek się troszkę naciągnął...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 09:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.06.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Cześć :)
Mam pasek spękany podobnie jak kolega tomekh7, zamówiłem już pasek CONTITECH 6PK2241, we wcześniejszych postach piszecie, że katalogowo ma być 6PK2240. Czy ten zamówiony przeze mnie będzie ok?
Pytałem sprzedawcy, pisał że jest ok, co myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 11:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ja wlasnie założyłem pare dni temu taki o jakim wlasnie piszesz i jest ok


Wysłane z iPhone


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 12:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To jakie oznaczenie paska powinno być, bo na stronie Contitech jest że do silników 2.0 147 KM - 6PK2260 ( GG)? Tutaj podajecie 2240, 2241 (GH). Widzę że dla GG i GH są inne oznaczenia co jest dziwne bo to ten sam silnik?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 13:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
A czy przypadkiem do GG nie dochodzi jedno kółko więcej - wspomaganie ?

Może już czas przestać mieszać w dziale GH, modelem GG

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 15:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No właśnie nie wiem jak z tymi paskami, bo wyszukiwarki różnie podają. Nie mieszam w innych tematach, tylko jak już udzielam się w dziale mechanika, bo teoretycznie to te same silniki 2.0 w GG po lifcie i w GH.

A powiedzcie jeszcze jedno. W opisach niektórych pasków producent podaje np. agregat napędzany - alternator, a już inny producent na tych samych paskach ( wymiary, ilość żeber) podaje dodatkowo jeszcze np. pompa wodna, klimatyzacja, wspomaganie. Czy to tylko są opisy producentów i nie zwracać na to uwagi, bo pasek to pasek, czy ma to jakies jednak znaczenie?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 08:19 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.06.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Erazm30 uspokoiłeś mnie :) założę i dam znać jak u mnie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2016, 21:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie ja zalozylem 2240 i była masakra, napinacz był naciągnięty na maksa tak że ledwo go założyłem! Po kilku tygodniach zajrzałem i wskaźnik na napinaczu jest na środkowej kresce także spoko :-D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 21:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
Tam są 2x skf 6303 c3 i 1x skf 6203 c3.
Ja zamawiałem od tego kolesia:
http://www.ebay.co.uk/itm/320844274187? ... 1497.l2649

http://www.ebay.co.uk/itm/320844274187? ... 1497.l2649

Na górze wybierasz jaki model Cię interesuje.
Łożysko musi być zabudowane. SKF E2 ZZ C3 dokładnie takie.
U mnie od wymiany cisza, żadnego piszczenia z rana :)




Witam
Wie może ktoś czy takie same wymiary mają łożyska do mazdy 6, 2.2 132kw ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sie 2017, 21:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Właśnie czekam na łożyska 63032rsc3 oraz 6203 2RSC3 firmy Koyo zamówione w firmie www.mirex.pl cena 17 zł za 6303 oraz 14 zł za 6203, co myślicie o firmie koyo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 17:04 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam , a zakładał ktoś pasek w 2,5 Pb ? Kupiłem BANDO 6PK2285 i niestety ni cholery nie mogę założyć . Sprzedawca od którego kupowałem sprawdzał po vin-ie i niby dobrze dobrany. Ale nie wiem czy nie w pełnym zakresie pracuje napinacz czy może jest jakiś patent


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 22:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
PawelR zamieniałem u siebie w połowie sierpnia (u mnie w temacie zdjęcia), nowy pasek miałem Continetal'a ale oznaczenia te same 6PK2285, montaż w dwie osoby inaczej nie da rady, ja naciągałem napinacz, Tata zakładał pasek, lekko nie było, ale daliśmy radę.

Po VINie te paski "pasują", ale na moim oryginalnym pasku Mazdy były oznaczenia 6PK2290, gdzie 2290 i 2285 w numerze paska to jego długość podana w mm podobno i to jest dziwne.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 05:50 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
U Mnie stary pasek też jest Mazdy i ma oznaczenie 2290 . Tylko że tak jak piszesz 5mm przy długości prawie 2,3 metra to przecież nic . A założyć masakra. Wiadomo że stary się rozciągnoł ale żeby aż taka różnica. A na które kółko zakładaliście ostatnie ? Trochę przy naciągu przeszkadza czujnik od xenonów . Ale jak przekładałem klucz to itak chyba dalej by nie poszło


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 08:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Z tego co pamiętam to była rolka z pompy wody. Ta co ma zaokrąglone brzegi jako jedyna.
Czujnik xenonu nawet bardzo tam przeszkadza...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 paź 2017, 14:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Po trzech dniach walki chyba doszedłem dlaczego założenie nowego paska jest tak trudne. Przynajmniej te BANDO . Jak się przyjrzycie wypustki w nowym pasku są o wiele grubsze . Co za tym idzie wypustki na rolkach nie wchodzą tak głęboko jak powinny w rowki paska . Więc trzeba dokładnie powciskać pasek w każde kółko i wtedy nakładać na pompe wody ( gładkie kółko więc będzie łatwiej ) .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 13:30 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja kupiłem pasek DAYCO 6PK2275 i zastanawiam się jaką żywotnosć ma pompa wody i czy może warto by było ją od razu wymienić? Auto ma ok 132 800 km przebiegu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 17:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
oj będziesz miec problem z zalozeniem cieżko jest założyć 2285 a co juz o 2275


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 18:38 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Całe szczęście, że to nie ja będę zakładał tylko dziewczyny brat, który jest mechanikiem z zamiłowania więc myślę, że da radę...poza tym gość w sklepie dał mi ten pasek po sprawdzeniu dokładnym więc myślę, że nie będzie tak źle...tym bardziej, że ktoś tu pisał o zakładaniu 2260 nawet :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 18:40 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Ciekawe co na ten wymiar powiedzą łożyska .Żeby tylko nie odpowiedziały harczeniem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 15:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ja mam założony pasek dayco juz ok ponad 2 lata przy wymianie łożysk i wszystko ok.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 16:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
A o ile masz krótszy niż dedykowany ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 19:31 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Nie chce wprowadzać w błąd ale chyba 2280 to długość paska.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 19:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
PawelR napisał(a):
Ciekawe co na ten wymiar powiedzą łożyska .Żeby tylko nie odpowiedziały harczeniem

Łożyska wchodzą nowe więc nie powinno być problemu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 mar 2018, 13:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam.
Mógł by ktoś wysłać schemat założenia paska w 2.0 MZR-cd
Właśnie mi strzelił i nie wiem jak założyć nowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 15:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.04.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Cześć,
Naszedł czas, by i w moim aucie wymienić pasek wraz z rolkami.

Mazda ma przejechane prawie 190.000 km, więc postanowiłem zainwestować w nią.
Dzisiaj mój mechanik wymienił pasek wielorowkowy na Gates 8PK1310XS wraz z rolkami Blue Print'a.
Cały zestaw kupiłem u Rikiego.

Mechanik wręczył mi wyciągnięte z Mazdy graty i ku mojemu zdziwieniu pasek jak i roli były w świetnej kondycji.
Wrzuciłbym fotki zużytych części, tylko nie wiem jak :( .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 kwi 2018, 14:25 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2016
Posty: 22
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Cześć, pasek conti 6pk2285 czy 6pk2241 do M6 GH 2.0 DISI 155KM, bo mam dylemat w sklepie sprawdzili po VIN i powiedzieli ze 85 a u producenta jest 41? Jaki w końcu kupic?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 gru 2019, 16:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy moze ktos potwierdzic ze 2285 to dobra dlugosc dla Mazdy GH 2.0 DISI?


Ostatnio edytowano N, 22 gru 2019, 16:44 przez fabek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 12:24 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Siemanko ! Mam nadzieje , ze na filmie bedzie u was slychac...

Mam jakiegos swierszcza ( autko rozgrzane 2.0 pb ) ktos ma jakis pomysl ?? Jakies sugestie ? . Stojac obok auta wrazenie jest jakby spod srodka spodu dochodzilo. Poza tym autko jezdzi raczej poprawnie. A moze „ tak ma byc „i ktos to rowniez u siebie w benzynie zaobserwowal
Pozdrawiam grupe !

filmik : https://www.youtube.com/watch?v=gMyFcd2uWow


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.