Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 20:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 00:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.12.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Witam
Zamierzam wymienić pasek wielorowkowy klinowy (ten napędzający m.in. alternator) bo ten co mam w aucie kwalifikuje się do wymiany - jest spękany (chciałem dodać foto tego paska, ale nie widzę takiej opcji lub jest niedostępna chyba, że admin mi to umożliwi to wtedy dołączę).
Wydaje mi się, że chyba rolki są trochę bardziej słyszalne, ale to okaże się jak mechanik zdejmie obecny pasek.
Jeśli ktoś wymieniał pasek prośba o podanie:
1) sprawdzonego producenta (BOSCH, Gates, SKF, inny) wraz z oznaczeniami do M6 2.0 benzyna
2) nie znalazłem informacji czy jest zalecany przez producenta co jaki okres należy wymieniać ten pasek?
3) na co ew. zwrócić uwagę przy wymianie tego paska (rolki, napinacz etc)?
4) jakie są oznaczenia/producent rolek.
Chciałbym to zrobić raz i porządnie stąd też taka ilość pytań.
Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 mar 2014, 18:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.12.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
nikt nic nie podpowie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 mar 2014, 19:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
przy wymianie paska możesz wymienić łożyska w rolkach( jest to opisane na forum z fotorelacją) Rolki są trwałe i rzadko siadają.Co do paska to się nie wypowiem bo nie wymieniałem jeszcze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 mar 2014, 19:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja wymieniłem łożyska w rolkach i pasek ale mam diesla wiec tez nie pomogę :(

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 22:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.04.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Witam,
chciałbym wymienic łożyska w rolkach paska wielorowkowego.Jakie łożyska tam wchodza bo zamowiłem skf 6303 C3 i 6203 C3 i teraz nie wiem czy one beda pasowac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 23:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
viewtopic.php?p=60180#p60180

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 kwi 2014, 12:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.04.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Tak wyczytalem tylko na ebau sa te lozyska tylko z kulkami na widoku i nie wiem czy takie maja byc czy zabudowane. Na innym firum wyczytalem o 6403 2rs c3 ale ja takich nie moge znalesc. Moze ktos podrzuci linka.

-- Dodano: Cz, 10 kwi 2014, 13:40 --

Nie 6403 tylko 6303 :)

-- Dodano: Cz, 10 kwi 2014, 13:46 --

To jest link do tego lozyska http://bit.ly/1mZ7xfy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 kwi 2014, 13:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tam są 2x skf 6303 c3 i 1x skf 6203 c3.
Ja zamawiałem od tego kolesia:
http://www.ebay.co.uk/itm/320844274187? ... 1497.l2649

http://www.ebay.co.uk/itm/320844274187? ... 1497.l2649

Na górze wybierasz jaki model Cię interesuje.
Łożysko musi być zabudowane. SKF E2 ZZ C3 dokładnie takie.
U mnie od wymiany cisza, żadnego piszczenia z rana :)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 kwi 2014, 14:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.04.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dzieki wielkie za linka :)

-- Dodano: Cz, 10 kwi 2014, 20:23 --

kolego KOVAL mozesz mi podesłać linka do aukcji gdzie kupiłes pasek klinowy. Z gory dziekuje :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 kwi 2014, 17:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie mam mały problem. Dziś chciałem wymienić pasek alternatora w mojej M6 (kupiłem Contitech), jednak nie mogliśmy z kolegą znaleźć napinacza. Wymieniał już ktoś u siebie i da cenną wskazówkę? Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 kwi 2014, 17:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Napinacz znajdziesz pod alternatorem:

Obrazek Obrazek Obrazek

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 kwi 2014, 18:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 223
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dzięki wielkie Tomaszu. Ale właśnie próbowaliśmy tą rolkę odkręcić, i nie dało rady, a kolega nie chciał urwać..

_________________
Mazda 6 GH - Ajsmeno


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 maja 2014, 20:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jestem po wymianie paska wielorowkowego. Aby uwolnić pasek, należy kluczem 14mm oczkowym/łamanym + jakaś przedłużka, zwolnić napinacz zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Tak jakbyśmy chcieli dokręcić rolkę na napinaczu. Na trzeciej fotce doskonale widać strzałkę pokazującą kierunek (post powyżej). Pasek założyłem firmy BANDO 6PK2245.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 21:01 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Witam. Kuna mi dzisisj trochę narobił szkód. Proszę spójrzcie na zdjęcie i zobaczcie od czego jest ten przegryziony pasek i czy mogę z tym wogole jezdzic? Dzięki za pomoc.ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 maja 2014, 17:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
giwer777 napisał(a):
czy mogę z tym wogole jezdzic?

To tak jakbyś się zapytał, czy możesz jeździć z gwoździem w oponie? Możesz tylko pytanie jak długo i z jakimi konsekwencjami.
Wymieniaj czym prędzej, a przy okazji sprawdź rolki, a dokładniej łożyska w nich.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 maja 2014, 19:24 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Czy mógłby ktoś wrzucić taką właśnie fotkę,schemat jak jest założony pasek w 2.2d?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 16 cze 2014, 14:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
radekz napisał(a):
jak jest założony pasek w 2.2d?

Prosze:

Obrazek

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 12:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.12.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
jestem po wymianie paska wielorowkowego
rolki i napinacz nie wymagały wymiany
pasek wymieniłem na Contitech


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 7 lip 2014, 06:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
za tak sobie pozwolę zapytać: "I co w związku z tym proszę pana?".

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lip 2014, 14:03 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.12.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
za tak sobie pozwolę zapytać: "I co w związku z tym proszę pana?".


założyłem wątek, zapytałem co i jak i jako autor tego wątku postanowiłem na koniec podzielić się co zrobiłem..i chyba tyle w temacie :)
w każdym razie dziękuję info było pomocne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 gru 2014, 18:32 
Amator
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 61
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Wczoraj uzupełniając plyn do spryskiwaczy zerknąłem na pasek wieloklinowy i zauważyłem, ze jest popękany w kilku miejscach od strony z klinami/rowkami. Co o tym sądzicie? Pewnie dla świetego spokoju lepiej go wymienić?
Obrazek


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 gru 2014, 19:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Powoli kwalifikuje się do wymiany

Tapatalk wydziergał...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 gru 2014, 20:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Do zerwania ma jeszcze połowę życia ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sty 2015, 07:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Hej czy łożyska w 2.0d są takie same jak w 2.2d ?

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 kwi 2015, 12:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Cześć.
Ja mam takie pytanie w zeszłym roku (lipiec) wymieniłem łożyska w rolkach i napinaczu oraz pasek na contitech. Zaraz po założeniu i odpaleniu auta wszystko grało jak należy do czasu jak zacząłem słyszeć dziwny odgłos ale ciężki do opisania. Myślałem ze pasek sie ułoży i problem zniknie. Wczoraj zauważyłem ze pasek delikatnie biega po rolce może z 1,2 mm z boku na bok. Czasem lekko cos popiszczy ale potem przestaje.
Czy myślicie ze lipne sa łożyska w rolkach?Kupiłem FAG przeznaczone do wysokich obrotów.
Odnosnie kultury pracy silnika to chodzi ładnie ale czasem słyszę lekkie popiskiwania.
Dzieki za jakiekolwiek porady. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 kwi 2015, 19:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Cześć
Odnośnie mojego postu. Czy mógłby sie ktoś wypowiedzieć na temat wymiany łożyska w alternatorze? Chyba mi sie wydaje ze ten odgłos dochodzi z alternatora :(
Prosze o odp. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 20:53 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam, prosze o info po jakim czasie nalezy go wymienic , i jaki najlepiej zakupic
z gory dziekuje za info


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 cze 2016, 20:22 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam. Mam problem z wymiana paska oraz łożysk. Pasek wydaje się być zbyt krótki... ledwo udało mi się go założyć a napinacz jest napięty na maksa! Pasek to Dayco 6pk2240. Czy taka długość paska jest prawidłowa? Kolejny problem występuje przy tej dolnej rolce w której mam zamiar wymienić łożysko. Rolka jest przykręcona na klucz 10mm ale klucz się kręci na śrubie a 9mm hest zbyt mały! Czy ktoś z was miał podobne historie z tą dolną rolką?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 07:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
według katalogu ma być 6PK2240

http://japancars.ru/index.php?route=cat ... k_id=1580A

orientuje się ktoś jaka jest śruba do rolki tej prowadzącej koło pompy wody.

jaka długość, jaki rozmiar i gwint.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 09:19 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja mam BANDO 6PK2245


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.