Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 22:39 
Świeżak
Offline
Od: 13.02.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam.
Czy wszystkie silniki benzynowe mają zmienne fazy rozrządu? Nie mogłem nigdzie informacji na ten temat znaleźć.
Obrazek
Czy ktoś może napisać coś więcej?


Ostatnio edytowano Śr, 12 mar 2014, 11:57 przez TOMASZ, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiono nazwę tematu (regulamin, pkt 5.2).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 23:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tu nie chodzi o podwójny wałek rozrzadu. A raczej o zmiennym czasie otwierania zaworów.
Podwójny wałek rozrządu chyba był zastosowany w silnikach Alfy Romeo?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 23:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
A koledze czasem nie chodzi o to, czy wszystkie silniki benzynowe posiadają dwa wałki rozrządu - DOHC ?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 23:17 
Świeżak
Offline
Od: 13.02.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
żle się wyraziłem, chodzi mi o zmienne fazy rozrządu bo chyba ten skrót oznacza VVT, poprawcie jeśli się mylę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 23:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tak ten skrót to zmienna faza rozrządu.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 11:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
i oczywiscie 2 wałki tez są


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 11:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
1.8 (L8) , 2.0 (LF) , 2.5 (L5) - mają dwa wałki w głowicy czyli DOHC.
2,0 i 2.5 - są z systemem zmiennych faz rozrządu VVT (Variable Valve Timing - http://pl.wikipedia.org/wiki/Variable_Valve_Timing ).
2.0 DISI (w polifcie) - są z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
1.8 nie posiada zmiennych faz rozrządu.

Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.