Teraz jest N, 12 maja 2024, 08:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 11 paź 2022, 20:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam was!

Mazda 6 GH 2.0 147KM kombi z LPG.
Jako, że auto w moich rękach od 3 miesięcy nie wiem co i kiedy było wymieniane.

Na razie wiem, że pojawia się check engine. Jak mi gazownik skasował na razie nie wyskoczył. Wiem, że przez ostatnie 2 -3 tygodnie pojawiał się i znikał. Potrzebuje kupić interfejs, żeby sobie samemu pod kompa podłączaćm kasowac i identyfikować w aucie błędy. Teraz najważniejsze spojrzeć jaki kod błedu wyskakuje mi teraz. Czy da radę coś sensownego nawet używanego kupić?

Gazownik polecił wymienić świece najpierw i mówi, że sonda lambda do sprawdzenia ale z tym wysłał mnie do mechanika który ma komputer z podłączeniem do parametrów pracy silnika itd.
Na swoim urządzeniu wyszło mu 20% więcej podawania benzyny. Zły skład mieszanki i wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Przy mocnym gazowaniu aż było czuć z rury wydechowej troche smród a to przecież nie diesel.

Nieraz czuć jakby silnik chodził nierówno, dlatego nie wiem czy nie przyglądnąć się przepływomierzowi czy przepustnicy? czytam na forum, że to elementy ktore po prostu się czuści dlatego łatwa i tania naprawa czy chociaż prosta diagnoza może ograniczyć poszukiwanie sprawcy złej pracy na benzynie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 paź 2022, 10:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam,

pojawia się check engine. Raz znika raz świeci ciągle a nawet ostatnio migał podobno ( autem jeździ partnerka)
Nowym kabelkiem Vakien wczoraj sprawdziłem błędy i m.in. wyskoczył Kod: P0301 - Wykryto wypadanie zapłonów w cylindrze 1.


===TCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterowania przekładnią (Transmission Control Module).

===END TCM DTC Brak===

===PCM DTC P0301:00-A8===
Kod: P0301 - Wykryto wypadanie zapłonów w cylindrze 1.

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki #1:
-DTC: --- - DTC który spowodował zapisanie wymaganych danych chwilowych
-FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta)
-LOAD: 24.31 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 50 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-SHRTFT1: 25.00 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1)
-LONGFT1: 14.06 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1)
-MAP: 36.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 1506 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 49.0 km/h - Prędkość pojazdu
-SPARKADV: 21.50 ° - Wyprzedzenie zapłonu
-IAT: 8 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 3.93 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-TP: 14.51 % - Pozycja przepustnicy
-RUNTM: 205 s - Czas od uruchomienia silnika
-EGR_PCT: 0.00 % - Polecenie uruchomienia EGR
-EVAP_PCT: 0.00 % - Polecenie spustu par paliwa
-WARM_UPS: 0 - Liczba przypadków rozgrzania silnika od czasu wykasowania DTCs
-CLR_DIST: 17.0 km - Odległość przejechana od wykasowania diagnostycznych kodów usterek
-CATEMP11: 488 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 1
-VPWR: 14.12 V - Napięcie modułu sterującego
-LOAD_ABS: 18.82 % - Wartość bezwzględna obciążenia
-EQRAT11_CMD: 14.823 :1 - Wymagany stopień równoważności (mieszanka powietrzno-paliwowa), rząd cylindrów 1
-TP_REL: 4.71 % - Względne położenie przepustnicy
-TP_B: 14.90 % - Czujnik położenia przepustnicy 2
-APP_D: 14.90 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 7.45 % - Położenie pedału przyspiesznika E
-TAC_PCT: 5.88 % - Sygnał polecenia sterowania siłownikiem przepustnicy
===END PCM DTC P0301:00-A8===


plan jest taki - najpierw mam odkręcić cewkę najbardziej po lewej stronie i zmienić ją miejscami z drugim cylindrem. Pojeżdżę i sprawdzę czy wypadanie zapłonu jest ciągle na 1 czy może na 2.

Czy coś powinienem wiedzieć zanim się zabiorę za to pod domem? troche praktyki mam jeśli to nieskompliokowane to spróbuje cewkę zapłonową zamienić miejscami.
Jeśli na forum jest jakis tutorial chętnie skorzystam ale nic nie znalazłem oprócz zdjęcia gdzie pewnie jest pokazane miejsce gdzie są świece:
download/file.php?id=3849

Czy świece powinienem i tak zmienić od razu nie czekając czy na razie mogę porobić testy "pod domem"

Gazownik sprawdzając mi auto powiedział, że problem jest na benzynie, 20% uboga mieszanka, auto daje za dużo benzyny i nie spala jej, stąd smrodzik jak zaczął gazować w garażu auto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2022, 20:05 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Daruj sobie te próby.
Masz wypalony zawór wydechowy 1 cylindra. Ten bliżej łańcucha rozrządu .

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2022, 20:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Ale skąd ta pewność? Skoro jest wypalony to co trzeba zrobić twoim zdaniem?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 15 paź 2022, 21:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Zmierz kompresję :)

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2022, 21:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Można to samemu zrobić czy tylko mechanik? Mam kabelek viaken jakby co i Forscan program diagnostyczny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2022, 06:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
15 października 2022, o 21:07 Matifcb napisał(a):
Ale skąd ta pewność?

Lata doświadczenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 16 paź 2022, 20:33 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
wypadanie zapłonu to nic dobrego. zacznij od podmiany cewek i zmierz kompresje na każdym cylindrze.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2022, 21:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Jutro wyciągam świece z paczkomatu, czy je też wymienić? Czy zlecić to dopiero mechanikowi przy sprawdzaniu kompresji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 paź 2022, 06:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Matifcb kablem nic nie zrobisz. kupujesz manometr i jazda.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 paź 2022, 07:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
https://allegro.pl/oferta/miernik-teste ... 6983445781

I taki coś podłącze do sprężarki swojej? Jeśli mam dać 50zl i mieć swój na przyszłość to rzeczywiście może kupię i sam zmierzę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 07:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Do jakiej sprężarki...
Najlepiej to podjedź do kogoś niech Ci zrobi pomiar.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 09:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Eh fakt:⁠-⁠D przecież to się pewnie gazuje pedałem i strzałka pokazuje ciśnienie:⁠-⁠) wymienię świece i zamienię cewki 1 z 2.

Biorąc pod uwagę cenę wakuometra chciałem kupić i sam zrobić. Raz że zapłacę tyle samo jak nie mniej a będę miał na przyszłość sprzęt. Ten w linku u góry ma słabe opinie ale już np taki ma ok oceny
https://allegro.pl/oferta/tester-mierni ... 5750796058


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 09:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
wiesz co może oddaj do warsztatu auto <spoko>

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 10:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Jakbym chciał oddać od razu to może bym tydzień na forum na pomoc nie czekał? Rozumiem, że wy wszyscy macie w CV pozycję kilkuletnich mechaników w formule 1 ale kiedyś każdy musi się nauczyć zwłaszcza prostych napraw a nie każdą złotówkę tracić na mechaników. Świece wymieniałem już sam. Cewkę podmienić też będę umiał, prosiłem o komentarz bardziej doświadczonych czy jest sens kupić taki zestaw do pomiaru kompresji czy ktoś z doświadczenia skomentuje to inaczej. No ofence jakby co.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 10:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 177
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
co Ty chcesz tam gazować pedałem ? :)
na zgaszonym silniku ,wykręcasz świece w miejsce świecy wkręcasz końcówkę od miernika kręcisz rozrusznikiem ale tylko chwile żeby wał sie obrócił a tłok wytworzył ciśnienie w cylindrze no i koniec :)
na zegarze odczytujesz jaką masz wartość ,no i tak na każdym cylindrze :)
nie ma tu żadnej filozofii

PS pewnie że warto kupić taki miernik za 5 dych ,sam kiedyś taki kupiłem za 50 czy 60zł :)

_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre
:wink:
------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Wt, 18 paź 2022, 10:10 przez 19lisu75, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 10:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Dziękuję bardzo. Jest to bardzo proste i zrobię przy okazji wymiany świec.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 13:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
19lisu75 poniekąd dobrze mówi. Przy pomiarze trzymamy pedał gazu wciśnięty do końca :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 13:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
oglądałem filmik na YT i tam jeszcze polecali wyciagnać bezpiecznik odpompy paliwa
https://www.youtube.com/watch?v=wu6kRdZ ... 3%B3bToSam

a tutaj Pan Duda wlewa jakis preparat, ktory moze "odblokwac" tlok
https://www.youtube.com/watch?v=2CuKzeQ ... l=TVNTurbo

jeszcze mam zagadke czy wykrecic kazda swiece i wtedy sobie pokolei wkrecac miernik? mysle jak bede cisnal gaz i przekrece kluczyk, ze auto przeciez powinno normlanie odpalic a przy pomiarze ma przeciez tylko krecic rozrusznikiem. Bez 4 swiec wlasnie powinno tylko krecic - dobrze mysle?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 16:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 177
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
nie kombinuj nic z bezpiecznikami :)
zapomniałem wcześniej napisać ,ale uznałem to za oczywiste
jak zamierzasz sprawdzić wszystkie cylindry to powykręcaj wszystkie świece ,bo i tak to musisz zrobić
ale wystarczy tylko wypiąć wtyczki od cewek i na pewno auto na 3 cylindry ci nie zapali :)

_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre
:wink:
------------------------------------------------


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 16:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Jak już będziesz sam mierzył to pamiętaj też o wyjeciu bezpiecznika z pompy paliwa i jak kolega wcześniej pisał, wypnij kostki od cewek oraz wykręć wszystkie świece. Silnik ma być rozgrzany.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 17:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 177
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
a jak z olejem ? jakieś ubytki stwierdziłeś ?
to co gazownik gada na razie wziąłbym na pół a poźniej to pół jeszcze na pół :)
sond na tym etapie poszukiwań bym na razie nie ruszał
to że jest zbyt bogata mieszanka wcale nie oznacza do konca że za duzo benzyny dostaje jak pisałeś wyżej,podobny objaw i zapisane błędy bedą pokazywać sie jesli silnik bedzie brał olej,do tego ten "smrodek" jak pisałeś raczej wskazuje ten kierunek
posprawdzaj najpierw kompresje i czy nie bierze oleju,do tego luzy na zaworach bym sprawdzil zn to juz raczej oddaj do warsztatu niech ktoś zmierzy te luzy
nie wiadomo w jakiej kondycji jest głowica jest tu na razie masa niewiadomych
ten gaz masz na dotrysku ? dobry gazownik potrafi sprawdzić głowice czy trzyma na zaworach ciśnieniowo,może być jak Tadziol pisał powypalane masz zawory i gniazda

zreszta zacznij najpierw od tej kompresji :)

_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre
:wink:
------------------------------------------------


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 19:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
18 października 2022, o 16:52 jdman93 napisał(a):
Silnik ma być rozgrzany.


oglądając na YT właśnie ktoś mówił, żeby to robic z rana na zimnym silniku i to zaznaczył jako bardzo wazne. Podobno latwiej i bezpieczniej wykrecac swiece na zimnym silniku? pewnie chodzi o ukręcenie świecy.
To teraz mam lekki rebus bo chciałem na zimnym silniku wykręcać świece i od razu sprawdzić kompresje i wkręcić nowe świece i podmienic cewki miejscami.

-- Dodano: 18 października 2022, o 18:58 --

18 października 2022, o 17:09 19lisu75 napisał(a):
a jak z olejem ? jakieś ubytki stwierdziłeś ?


nie zauwazylem ubytku oleju

-- Dodano: 18 października 2022, o 19:06 --

18 października 2022, o 17:09 19lisu75 napisał(a):
sond na tym etapie poszukiwań bym na razie nie ruszał


tak na razie nie ruszam sondy, zreszta jasno wyskoczyl blad o wypadaniu zaplonu P0301


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 19:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 177
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
to sprawdź na zimnym,tu bardziej chodzi czy masz znaczącą różnice kompresji na 1 cylindrze według pozostałych
oczywiście wysokość ciśnienia jest nie bez znaczenia

_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre
:wink:
------------------------------------------------


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 paź 2022, 06:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Matifcb kompresję bada się na rozgrzanym silniku. Chodzi tu o rozszerzalność cieplną materiałów. na zimnym pomiar będzie dokładny.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lis 2022, 20:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
na razie na zimnym wymienione wszystkie swiece i cewka zamieniona miejscem tak jak mowilem. Check sie nie pali choc auto po odpaleniu raz trzesie i drga a raz chodzi rowniutko, cichutko. CHyba najwazniejsze jak na razie ze nie ma check engine. Sprawdze po paru dniach jezdzenia czyu wyskakuja jakies bledy ale na szybko jak podlaczylem po chwili pracy silnika nic nie wyskoczylo przez kabel diagnostyczny.

-- Dodano: 6 listopada 2022, o 20:39 --

wymiana świec pomogła na 2 tygodnie... znowu blad na 1 cylindrze a i doszedl jeszcze jakis nowe:

Kod: P0661 - Niska wartość sygnału w obwodzie sterującym zaworem strojeniowym kolektora ssącego - rząd cylindrów 1


Kod: U0452 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego układem zabezpieczeń

Kod: U0401 - Nieprawidlowe dane uzyskane z ECM/PCM A


:(:(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2022, 14:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tutaj masz uszkodzony selenoid do zmiennej geometrii dolotu (klapek kolektora dolotowego)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lis 2022, 15:24 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.07.2022
Posty: 55
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Brzmi drogo... Jednego nie ogarnąłem a już coś nowego.. myślałem że obejdzie się bez mierzenia kompresji ale jednak muszę rozgrzać auto, na rozgrzanym wykręcić świece i sprawdzić kompresję tym ustrojstwem co kupiłem 2 tygodnie temu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lis 2022, 07:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 177
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
to że brzmi drogo nie znaczy że jest :)
ja kupiłem ponad pół roku ten z linka ,tani miał być tylko po to żeby sprawdzić czy wymiana starego na nowy rozwiąże problem zaworem strojeniowym kolektora ssącego :)
wizyta w warsztacie kosztuje wiecej :) sam wymieniłem okazuje sie że działa ,zostawiłem i nic już z tym nie robię na razie :)
https://allegro.pl/oferta/zawor-sterowa ... 1328406712

_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre
:wink:
------------------------------------------------


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 lis 2022, 08:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
19lisu75 a miałeś jakieś objawy, że go wymieniłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.