Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 22 lip 2022, 18:06 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Witam. Pojawiły się niepokojące odgłosy z silnika mojej Madzi 2.0 DISI. Może ktoś z was spotkał się z podobnymi odgłosami? Lokalni mechanicy nie słyszą w tym silniku nic złego, twierdzę jednakże inaczej. Poniżej zamieszczam link do filmiku.
Dodam jeszcze że silnik praktycznie nie pobiera ulubionego przez mazde oleju. Może setka znika na tysiąc. Słychać wyraźnie stuk w momencie obciążenia kiegu np.wbijam D.
https://www.youtube.com/watch?v=6Bwkej9F9FM


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 23 lip 2022, 16:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Przy obciążeniu głośniej słychać?

Na zimnym mniej na ciepłym głośniej?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lip 2022, 16:56 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Przy odpaleniu niesłyszalne można powiedzieć wcale. Kiedy spadną obroty po kilku minutach już się pojawia. Na filmie te falujące obroty to spowodowane tak jak wspomniałem wbijaniem i wyłączaniem trybu D,czyli obstawiam obciążenie. Tak silnik pracuje równo,na zimnym również.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2022, 05:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Może klapki stukają. Najlepiej wypiąć brązową wtyczkę od nich i sprawdzisz czy klepanie ucichnie ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2022, 15:27 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Może jest ktoś z dolnego Śląska,a dokładniej okolice Wałbrzycha, Świdnicy,Jawora,czy Strzegomia i jest w stanie polecić solidnego fachowca który byłby wstanie ogarnąć temat bez niepotrzebnego naciągania na metodę prób i błędów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2022, 20:51 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
jdman93 napisał(a):
Może klapki stukają. Najlepiej wypiąć brązową wtyczkę od nich i sprawdzisz czy klepanie ucichnie ;)

A u niego są dwie czarne…
I co teraz ?!

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 lip 2022, 21:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Masz blisko, jedź do Tadziola, nie ma co kombinować z pseudofachowcami.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2022, 05:34 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Spoko,coś mi ten tadziol mowi. Można jakieś namiary?
Tak wracając do pseudo fachowców,prawie że każdy jak usłyszy ytube,czy Internet dostaje spazmy. Wystarczy im zadać pytanie jak usunąć usterkę w tej maździe kiedy auto ciągle ściąga . Jakiś czas temu miałem taki problem,wiedza tych pseudo fachowców jest często naprawdę mizerna. Usterkę można usunąć za kilkaset złotych,nie za kilka tysięcy wymianą maglownicy,kupowaniem nowych opon,czy ciągłym sprawdzaniem zbieżności ,a czujnik koła skrętu nie ma z tym nic wspólnego (o ile słyszeli o takim czujniku) tak ciągle słyszałem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2022, 06:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
25 lipca 2022, o 21:51 tadziol napisał(a):
jdman93 napisał(a):
Może klapki stukają. Najlepiej wypiąć brązową wtyczkę od nich i sprawdzisz czy klepanie ucichnie ;)

A u niego są dwie czarne…
I co teraz ?!


Tego nie wiedziałem. W przedlifcie jest jak ja napisałem więc myślałem, że w polifcie tak samo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 lip 2022, 07:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tomek12345522
patrz post powyżej mojego.
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2022, 12:52 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Do Katowic mam jakieś 250km,w prawdzie to nie duży koszt na LPG,nawet jak coś to pewnie nikt mi nie usunie usterki zapewne w jeden dzień.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 06:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Tadziol się udzielał w tym wątku (w jego podpisie są wszystkie informacje), a Ty pytasz o namiary :) :idea:

Osobiście do diagnozowania stuków kupiłem sobie coś co nazywa się stetoskopem diagnostycznym, bardzo fajne narzędzie, polecam na początek.
Można poczuć się jak lekarz :D

Na moje gumowe ucho to nie brzmi jak klapki kolektora.

stetoskop.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 08:30 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Sorki, szczerze nie zwróciłem uwagi. Nie sądziłem że osoba z owego warsztatu jest obecna na forum. Ale skoro tak,to super. Więc na ucho fachowca co najlepiej z tym zrobić? Najchętniej bym pojechał nawet do Katowic,tylko jednak ta odległość może komplikować w przypadku usunięcia tego stuku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2022, 11:52 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Brzmi to zle. Sprawdz ten temat:

viewtopic.php?f=39&t=6826

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lis 2022, 17:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2022
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Witam w mojej Madzi słychać dziwne "tyrkotanie" wydobywające się z silnika https://www.youtube.com/watch?v=CErBh5if4EM byłem u 2 mechaników jeden twierdzi że to wina rozrządu drugi że stuka sworzeń na pierwszym tłoku może ktoś z was orientuje się co to może być


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 lis 2022, 18:20 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Nie wiem czemu,ale zniknął film udostępniony w pierwszym wpisie. A ja mam stuk taki wciąż https://www.youtube.com/watch?v=N6BihPXArnE trochę się nasilił,w poniedziałek nad ranem auto leci na Śląsk. Mam nadzieję że nic tragicznego co mnie zrujnuje. :wink:
Co do mechaników to ręce opadają słysząc lokalnych doktorów. Najfajniejszy był szpec od silników tylko i wyłącznie który na widok mazdy powiedział "Jezu,mazda,jeszcze w gazie..."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2022, 00:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2022
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
U ciebie faktycznie głuche takie stuki słychać u mnie słychać to trochę inaczej póki co szukam jakiegoś ogarniętego mechanika lub pojadę do ASO w Poznaniu. Ogólnie dałem tu posta bo jestem za wyminą rozrządu i chciałem się dowiedzieć czy na pewno to jest dobry trop

-- Dodano: 2 grudnia 2022, o 00:35 --

jutro odbieram madzie od mechanika i dam znać co było powodem tych hałasów


Ostatnio edytowano N, 13 lis 2022, 22:48 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2022, 14:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ile kosztuje kontola/ wymiana podkładek pod wtryskiwacze w M6 2.0 Diesel / 2006? Gdzie to zrobić w okolicach 3Miasta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 gru 2022, 21:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
U mnie pojawiał się nieciekawy dźwięk w zakresie miedzy 1200-1800 obr, kiedy są największe drgania przy przyspieszaniu i odpuszczaniu gazu. Problem okazał się prozaiczny, dolna obudowa filtra powietrza ma w sobie wkładkę na zatrzaskach która kieruje strumień powietrza, zatrzaski w gniazdach się wyrobiły i cała wkładka rezonowała, trochę kleju epoksydowego i nastała błoga cisza a nie ukrywam dość głośno to grzechotało i jakby nie podnosić maski można było śmiało powiedzieć że to z pod pokrywy zaworów napierdziela


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 mar 2023, 12:58 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Wracam do tematu, niestety problem nie został rozwiązany,a stuk coraz mocniejszy.fachowiec z Katowic (raczej poległ) wskazał skrzynie biegów po tygodniowych oględzinach,dwóch co niby zjadło zęby na skrzyniach AT wytłumaczylo mi działanie skrzyni więc pozostał na logikę silnik dalej. Jak na razie to uciekają pieniądze a stuk coraz mocniejszy i brak magika który potrafiłby zlokalizować i usunąć problem. Przygotowuje się raczej tu w niedalekiej przyszłości na zmianę silnika,bo ładować kasę w "może to" przerośnie cenę silnika.
No chyba że ktoś ma forum zna kogoś kto zna naprawdę te silniki?

-- Dodano: 22 marca 2023, o 04:51 --

Odgrzewam temat nie co,może fachowiec z Katowic się odniesie,w listopadzie trzymał auto tydzień,parę groszy wziął,a silnik (nie skrzynia,olej wymieniony i skrzynia zrobiła kolejne 10tys.nie rozwalając sie) wali coraz mocniej sobie <brawo> . Udało mi się wyłapać co nieco.

https://youtube.com/shorts/Q9yZrHLW_B4? ... IECMiOmarE

https://youtube.com/shorts/Q9yZrHLW_B4? ... IECMiOmarE

https://youtube.com/watch?v=YrwOsgyAstk ... IECMiOmarE

-- Dodano: 25 marca 2023, o 12:58 --

Korzystał ktoś może z któregoś z warsztatów M4K?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 25 mar 2023, 16:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
ciepły bardziej stuka? stukanie słychać przy prawym kole jak kucniesz?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2023, 10:02 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Tak,po załóżmy już półgodzinnej jeździe napierdziela.Na zimnym nie jest to specjalnie słyszalne.Bardziej obstawiam stronę kierowcy,niż osprzętu paski itp.po dodaniu gazu powiedzmy do 1500obrotow jakby zanikał stuk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2023, 11:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php? ... 39&start=0

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2023, 20:46 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Z tego co mi tłumaczono,stuk występuje przy każdej z pozycji P,R,N,D jeśli byłaby to skrzynia znikłby bodajże przy P, czy N. Któryś z tych,kurcze nie pamiętam teraz. W każdym razie skrzynia jest niby rozłączona w którejś z tych pozycji.
Nie mam pojęcia co z tym dalej robić ,gdzie się udać by nie wywalać na doktoryzowania kasy. Każdy twierdzi co innego...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 mar 2023, 17:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Ale największe natężenie stukania pochodzi z okolic łączenia silnika i skrzyni czyli tam gdzie jest konwerter.
Najbardziej słyszalne pod samochodem.
Konwerter podejmuje pracę od momentu uruchomienia silnika i działa niezależnie od pozycji P,R,N,D....
Oczywiście w pozycjach R i D zmienia się jego obciążenie,ale to jakby nas nie interesuje chwilowo.
Głównie chodzi o to,że od momentu uruchomienia silnika zaczyna w konwerterze działać turbina i przenosi moment obrotowy na część odbiorczą konwertera.Oprócz tego jest tam też sprzęgło prawie takie samo jak konwencjonalne tylko,że mokre.
Dlatego cały czas twierdzę,że to nie skrzynia jest źródłem stukania.
Silnik też wykluczam,bo na tyle co go rozebrałem,sprawdziłem i złożyłem to nie ma w nim niczego co może tak stukać.

Tomek12345522 napisał(a) napisał(a):
Nie mam pojęcia co z tym dalej robić ,gdzie się udać by nie wywalać na doktoryzowania kasy.

Do kogoś,kto zdemontuje skrzynię i sprawdzi albo wymieni konwerter.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sty 2024, 04:39 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Kolejnych dwóch od skrzyń zaliczone,żaden nie chce się podjąć mówiąc że ja tu panu też nic nie zrobię. Według już w sumie czterech fachowców ta skrzynią działa poprawnie i to nie jest stuk związany z żadnym elementem skrzyni. Dwóch wsłuchując się bardziej obstawiało stuk tłoka. Chyba muszę czekać aż się zwyczajnie coś rozleci :lol:

-- Dodano: 18 stycznia 2024, o 12:29 --

I po ponad roku udało się zlokalizować stuk. napinacz rozrządu,przy okazji prowadnice rozwalone.Dodatkowo dostałem informację że do tego silnika nikt nigdy nie zaglądał od nowości. Więc stuk nie był związany z skrzynia biegów,no ale w międzyczasie troszeczkę pieniążków poszło na nietrafne diagnozy,między innymi diagnoza doktora z Katowic który twierdzi że silnik rozbierał.

--


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sty 2024, 18:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2023
Posty: 59
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Stuk, napinacz rozrządu, prowadnice rozwalone;
- jaki przebieg?
- jaki olej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sty 2024, 06:26 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: dolnośląski
335 tys i do silnika niezagladane. Olej Valvoline 5w40 wymieniany co 9/10 tys. Tylko najfajniejsze w tym wszystkim ze przy około 305tys.auto było u tadziola w Katowicach który rozbierał niby silnik i stwierdził że jest cacy. Szkoda że nie potrafię tu zdjęć dołączyć na których widać że napewno wytarcia zębatek, łańcucha,czy wewnątrz ścianek nie są od 30tys km. Żeby znaleźć uczciwego fachowca dziś to graniczy wręcz z cudem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sty 2024, 13:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2023
Posty: 59
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
25 marca 2023, o 12:58 Tomek12345522 napisał(a):
Niestety problem nie został rozwiązany, a stuk coraz mocniejszy.
- fachowiec z Katowic (raczej poległ) - wskazał skrzynie biegów po .....tygodniowych oględzinach,
- dwóch co niby zjadło zęby na skrzyniach AT wytłumaczylo mi działanie ....skrzyni, więc pozostał na logikę silnik dalej.

Trwałość łańcucha w silnikach benzynowych Mazdy;
- to w większości około 300.000 km przebiegu,
- bardzo dużo zależy od warunków eksploatacji pojazdu;
........- czy więcej trasa czy; miasto, krótkie przebiegi,
........- markowy olej, filtr i częstość jego wymiany,
Przy takim przebiegu ( 335 kkm ) konieczność ;
- co najmniej kontroli stanu łańcucha rozrządu,
- kontroli napędu pompy oleju,
W większości przypadków nadmiernie wyeksploatowany łańcuch to ;
- dobiegające spod pokrywy rozrządu,
- uciążliwe hałasy, odgłos tarcia metalu o metal,
- chrobotania, klekotania czy głośnych szumów,
- problemy z rozruchem,
Czy takich odgłosów i zjawisk nie było?
Przy wymianie wyeksploatowanego rozrządu;
- konieczna wymiana oleju i filtra oleju


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.