Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 22:29 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
Witam,

rozglądam się za mazda 6 w kombi rocznik 2008 w górę. Miałem coś ciekawego na oku z silnikiem 2.0 diesla ale jakoś przez kumpla dowiedziałem się, że ponoć jest to masakryczny silnik i żebym sobie nawet głowy autem nie zawracał. Za to powiedział, że 2.2 jest już jednym z lepszych diesli. Prawda li to? Od tej pory nie patrze w ogóle na 2 litry, a tutaj miałbym w czym wybierać, za to 2.2 są głównie sprowadzane, a zależało mi na krajowym.

Pomóżcie.

Pzdr !


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 22:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Zielllik napisał(a):
Miałem coś ciekawego na oku z silnikiem 2.0 diesla ale jakoś przez kumpla dowiedziałem się, że ponoć jest to masakryczny silnik i żebym sobie nawet głowy autem nie zawracał.

<hahaha>
A ten Twój kumpel to miał samochód z tym silnikiem, że taki obeznany?
Bajki plecie i tyle! :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 22:33 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
To był kumpel kumpla :p

Raczej nie miał ale pracował i pracuje przy obsługach floty więc coś w temacie aut może raczej wiedzieć.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 22:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
1. Mazdy we flotach raczej nie ma.
2. Osobiście przejechałem od nowości samochem z takim silnikiem 95 tys km przez 5 lat - absolutnie nic się nie działo z silnikiem, z innymi podzespołami również.
3. 2.0 z GH to najbardziej dopracowana wersja tego silnika.
4. Sądzę, że znajdziesz tu wielu użytkowników zadowolonych z 2.0 MZR-CD.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 22:55 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
Ok, dzięki za komentarz.

Inne również mile widziane. Rozumiem, że Ty jesteś zadowolony, pytanie czy inni również.

Pzdr !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 23:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
tombien napisał(a):
3. 2.0 z GH to najbardziej dopracowana wersja tego silnika.

Hmmm, z tym stwierdzeniem to bym tak nie szalał :)
Wydaje mi się, że jednak 2.2D jest lepszą jednostką.

Poza tym jak ktoś jeździ autem od nowości i o niego dba, to nie ma kłopotów, a jak się kupuje używkę to wszystko może się zdarzyć.

Ale to moja opinia, a jeżdżę benzyną, więc kto by mnie słuchał ;)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 07:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Zielllik napisał(a):
Ok, dzięki za komentarz.

Inne również mile widziane. Rozumiem, że Ty jesteś zadowolony, pytanie czy inni również.

Pzdr !

Również.

arecki napisał(a):
tombien napisał(a):
3. 2.0 z GH to najbardziej dopracowana wersja tego silnika.

Hmmm, z tym stwierdzeniem to bym tak nie szalał :)
Wydaje mi się, że jednak 2.2D jest lepszą jednostką.

Jeśli wziąć pod uwagę same 2.0 to w GH jest najbardziej dopracowana - i o to chyba chodziło tombienowi.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 08:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
tombien napisał(a):
Mazdy we flotach raczej nie ma.

zalezy gdzie :> Na wyspach Mazd jako sluzbowe jezdzi sporo :wink:
arecki napisał(a):
Poza tym jak ktoś jeździ autem od nowości i o niego dba, to nie ma kłopotów, a jak się kupuje używkę to wszystko może się zdarzyć.

dokladnie - jak dbasz, tak masz :)

2.0 MZR-CD nie jest silnikiem zlym, ale moze miec swoje bolaczki. Niestety uzywek jest sporo i nie zawsze wiadomo kto i jak nimi jezdzil. A wtedy jest rozczarowanie i wydatki.

arecki napisał(a):
Ale to moja opinia, a jeżdżę benzyną, więc kto by mnie słuchał ;)

Ja tak samo :-P

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 08:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
chmooreck napisał(a):
Jeśli wziąć pod uwagę same 2.0 to w GH jest najbardziej dopracowana - i o to chyba chodziło tombienowi.

Dokładnie. Na pewno 2.0 w GH nie miał akcji serwisowych, w przeciwieństwie do początkowych egzemplarzy 2.2.

arecki napisał(a):
Poza tym jak ktoś jeździ autem od nowości i o niego dba, to nie ma kłopotów, a jak się kupuje używkę to wszystko może się zdarzyć.

Z dieslami już tak jest, jak się dba to się ma, ale nie wiesz na co trafisz. Używana beznyna to mimo wszystko mniejszy stopień ryzyka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 09:33 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
Benzyna nie wchodzi niestety w grę ;/


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 09:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W GH to osobiście też bym wolał diesla, w GJ już nie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 09:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zakładając ze bierzemy tylko obecne na rynku silniki diesla o pojemnosci 2.0.
Zakładając ze bierzemy oferty sprawdzone.
Zakladajac ze bierzemy diesla a nie benzynę pod uwagę.

To tylko 2.0 Mazdy.

Dlaczego?

Ponieważ, jest to najtańsza oferta kupna diesla.
Ponieważ, jest to najtwardsza jednostka diesla.
Poniewaz, jest to najprostsza jednostka jak budowa cepa.
Ponieważ, jest to jedna z najekonomicznjejszych jednostek.
Ponieważ, jest to najbardziej idioto odporna jednostka.
Ponieważ, jest to najprostsza eksploatacja, tak prosta ze mechanicy nie chcą tego robić bo maja najmniejszy zysk na tym silniku, owszem głupich klientów jest mnogo.... ok, nie głupich tylko nie myślących.


Poniewaz, umiesz myśleć, umiesz czytać, nie boisz się, wiesz ze czas na zegarku kręci się zawsze i tylko w prawą stronę? to Mazda jest dla ciebie.

Dlaczego nie Mazda? Ponieważ:

Jesli.
...masz głęboko czy to Mazda czy Citroen czy Peugeot itd...
...masz tylko kiedyś tam przejechać od punktu a do punktu b....
...masz w nosie ze Mazda trochę zaglusza ciszę podczas jazdy....
...masz... lub nie chcesz byc Panem w miescie i chwalic sie że z byle żarówki czy srubeczki 10mm pojechales na serwis...


Ps. podnislem komuś wartości osobiste czy może obrazilem kogoś.... :P


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 14:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Zielllik napisał(a):
Benzyna nie wchodzi niestety w grę ;/

a jakie przewidujesz przebiegi ze benzyna nie wchodzi w gre :>

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 16:09 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
Przebiegi robię małe ale jeżeli już jeżdżę to trasy. Widzę, że chyba ciężko będzie zasięgnąć obiektywnej opinii na forum Mazdy hehehe.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 16:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
nie wiem czy bedzie ciezko, ale nie wiem czemu skreslasz benzzyne skoro robisz male przebiegi :idea:
Wystarczy policzyc ile kosztuja serwisy i przypadku benzyny i diesla, zapoznac sie z najczestszymi problemami diesla (jezeli byl kupiony jako auto juz uzywane i nie do konca wiadomo jak osoba taka takie auto uzytkowala) i podjac decyzje.

Wielu bylo takich co chceieli diesla, kupili a pozniej wieszali psu, bo to i tamto sie popsula czy bylo do wymiany.

Ale masz swoj rozum, to sa Twoje pieniadze i to Ty podejmiesz swiadomy wybor i na koncu to Ty bedziesz ponosiil ewentualne konsekwencje swojego wyboru.

I to tyle :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 17:08 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
No racja, mam świadomość tego, że diesel jest bardziej niebezpieczny.

Jak informują użytkownicy Mazdy 6 GH, jednostki wysokoprężne miewają też kłopoty ze skrzyniami biegów. Problematyczne okazuje się przełączanie między pierwszym a drugim biegiem, niekiedy podczas przyspieszania lewarek potrafi sam „przeskoczyć” na luz. Uwaga: po 100 tys. km w manualnych skrzyniach należy wymienić olej, natomiast w przypadku „automatów” takiego zalecenia nie ma.
TYPOWE USTERKI
Awaryjność Mazdy 6 (GH) zależy od rocznika i wersji silnikowej. Najwięcej kłopotów sprawia diesel 2.0 oferowany w latach 2007-10, najpewniejszy wybór stanowią benzyniaki.
KAROSERIA - Z korozją borykają się przede wszystkim egzemplarze przedliftingowe. Przed zakupem obejrzyjcie tylne nadkola, klapę bagażnika oraz dolne ranty drzwi. Parują światła – problem dotyczy zarówno reflektorów, jak i tylnych lamp LED. Dobra wiadomość jest taka, że zamienniki w przypadku elementów oświetlenia nie kosztują przesadnie dużo.
DIESLE 2.0 i 2.2 CD - Najbardziej problematyczny silnik montowany w „szóstce” to dwulitrowy diesel. Kłopoty sprawia przede wszystkim filtr DPF (standard w każdej wersji!): podczas eksploatacji miejskiej błyskawicznie rośnie poziom oleju silnikowego, co na dłuższą metę może prowadzić do „zaciągnięcia” środka smarnego przez odmę i tzw. rozbiegania silnika.
W 2008 r. ogłoszono akcję serwisową, w ramach której ASO wgrywały zmodyfikowane oprogramowanie – dzięki niemu centralka wcześniej informowała o wzroście poziomu oleju, co z kolei zmniejszało ryzyko problemów. Znane są też przypadki pęknięcia intercoolerów (brak zamienników!) – usterka objawia się spadkiem mocy i głośnym gwizdem słyszalnym podczas przyspieszania.
Ponadto mechanicy zwracają uwagę na kłopoty z pompą oleju. Jest ona napędzana kołem zębatym umieszczonym na wale korbowym, które dość szybko (nawet już po 60 tys. km) się zużywa (wycieranie zębów). Często zdarza się, że opiłki z uszkodzonego koła zalepiają smok olejowy, co w konsekwencji może doprowadzić do zatarcie silnika. Jedyne rozwiązanie to wymiana wału – niestety, będzie drogo, bo sam element kosztuje 8 tys. zł. Znacznie lepiej pod względem trwałości prezentuje się wersja 2.2 – podczas oględzin warto sprawdzić, czy napęd rozrządu nie wydaje z siebie dziwnych odgłosów (dochodzi do rozciągnięcia łańcucha – akcja serwisowa).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 19:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Może być tak że kupisz 2.2 diesla i nie będziesz zadowolony bo będzie sprawiał problemy ,a kupisz 2.0 i będzie super.Czasami jest tak że kupi się auto które ma dobre opinie a się pierniczy bo się nie wydarzyło ,a to co miało być takie złe jeżdzi i nic się nie dzieje.Kupując auto używane zawsze jest loteria i takie gadanie co jest lepsze trochę mija się z celem .Moim zdaniem przewagą diesla 2.0 nad 2.2 jest cena zakupu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 19:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
hubert0001 - nic dodać, nic ująć.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 19:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Dlatego sie pytałem ile kolega planuje rocznie robic bo nie jestem przekonany, ze dielel bedzie sie oplacal. Ale jest temat spalania poszczególnych silników. Mozna zobaczyć co I jak. Ja mialem diesla I nie bylo źle ale benzyna przemawia do mnie bardziej. Praktycznie leje I jade a koszty serwisu są niższe.

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 20:00 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
Też trochę myślę w ten sposób --> masz szczęście to jeździsz, nie masz szczęścia to stoisz i płacisz. Dlatego ostanimi dniami znowu spoglądam na ogłoszenia z silnikeim 2.0 diesel. Ciągle jednak gdzieś tam w tyle głowy siedzą mi te obiektywne opinie i statystyki.

Kwestia diesel - benzyna jest przesądzona. Rozważam tylko diesla.

Już sam nie wiem co mam robić.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 4 mar 2014, 20:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jezeli tylko diesel to przed zakupem moze zainwestuj dodatkowe 300-400zl i udaj sie autem do ASO. Niech zrobia przed zakupowy przeglad podepna pod IDS-a i zobacza co tam "piszczy".
Dodatkowo sprawdza DSR i stan zapchania DPF-a.

Wtedy mozna sie decydowac, choc jak szybciej zostalo juz napisane nie jest pisane ze bedzie ok.

Z tymi usterkami - troche racji w tym jest ale zle tez nie jest.
Szukaj, kupuj i ciesz sie jazda :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 mar 2014, 11:00 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
Zastanawiam się tylko czy jest sens jechać do ASO, kiedy np. auto jest krajowe i jest w ASO ciągle serwisowane?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 mar 2014, 13:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zielllik, Twoje pieniądze, Twój wybór.
A co jeśli ktoś przeorał cały bok i robił to poza ASO? Oczywiście może trafić się inne uszkodzenie, które w ASO nie było robione i nie będzie odnotowane w systemie.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 5 mar 2014, 13:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Kolega z Forum, który ode mnie kupił GH, nie chciał jechać do ASO.
Wjechaliśmy tylko na kanał, żeby podwozie oglądnąć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 mar 2014, 15:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
tombien ale to inna bajka kupować forumowe auto :P :D Jak mniemam 99% aut z naszego forum kupiłbym nawet bez oglądania na żywo i wysłałbym tylko lawetę. Jakby nie patrzeć to na naszym forum każdy dba maksymalnie o auto a nie próbuje tylko zaoszczędzić na wszystkim i zalać np. Lotosa do miski......

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 mar 2014, 17:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
No nie wiem... moim zdaniem sprawdzić nie zaszkodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 mar 2014, 00:31 
Świeżak
Offline
Od: 03.03.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2010
Region: mazowiecki
W sumie racja. Tylko co powiedzą mi poza tym co powiedzieli właścicielowi przy serwisie? Nagle auto stanie się lepsze lub gorsze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 sie 2014, 22:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Można poczytać nawet tu: http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... MZRCD.html

więc bez uszczypliwości


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 sie 2014, 23:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Therion to nie była żadna uszczypliwość, a ten artykuł o niczym nowym nie mówi i sprowadza się do tego co napisałem wcześniej i niestety to się tyczy każdego nowoczesnego diesla.

Co do auta z ogłoszenia, to wychodzi na to że to taki "Europejczyk" :smile:

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 sie 2014, 23:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jak ja lubię takie osoby które najwiecej się wypowiadają o rzeczach których nie maja! Jak dbasz o 2.0 to nie będzie żadnych problemów.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.