Teraz jest So, 20 kwi 2024, 00:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 mar 2019, 18:45 
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Panowie, czy jest wśród nas ktoś, kto może wskazać jednoznaczną przyczynę takich błędów?

===PCM DTC P0133:00-64===
Kod: P0133 - Wolna reakcja obwodu O2 (rząd cylindrów 1, czujnik 1)
Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P0133:00-64===


===PCM DTC P2096:00-EC===
Kod: P2096 - Korekta dawki paliwa na podstawie sygnału z czujnika za katalizatorem, dawka zbyt uboga w 1 rzędzie cylindrów
Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Zamrożone ramki :
-DTC: --- - DTC który spowodował zapisanie wymaganych danych chwilowych
-FUELSYS: OL - Drive - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta)
-LOAD: 5.49 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 89 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-SHRTFT1: 0.00 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1)
-LONGFT1: 0.00 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1)
-MAP: 13.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 3145 obr/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 119.0 km/h - Prędkość pojazdu
-SPARKADV: 38.00 ° - Wyprzedzenie zapłonu
-IAT: 12 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 2.70 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-TP: 13.73 % - Pozycja przepustnicy
-RUNTM: 1075 s - Czas od uruchomienia silnika
-EGR_PCT: 0.00 % - Polecenie uruchomienia EGR
-EVAP_PCT: 0.00 % - Polecenie spustu par paliwa
-WARM_UPS: 78 - Liczba przypadków rozgrzania silnika od czasu wykasowania DTCs
-CLR_DIST: 2285.0 km - Odległość przejechana od wykasowania diagnostycznych kodów usterek
-CATEMP11: 707 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 1
-VPWR: 13.85 V - Napięcie modułu sterującego
-LOAD_ABS: 4.31 % - Wartość bezwzględna obciążenia
-EQRAT11_CMD: 14.735 :1 - Wymagany stopień równoważności (mieszanka powietrzno-paliwowa), rząd cylindrów 1
-TP_REL: 3.92 % - Względne położenie przepustnicy
-TP_B: 13.73 % - Czujnik położenia przepustnicy 2
-APP_D: 14.90 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 7.45 % - Położenie pedału przyspiesznika E
-TAC_PCT: 5.10 % - Sygnał polecenia sterowania siłownikiem przepustnicy
===END PCM DTC P2096:00-EC===


===PCM DTC P2097:00-E8===
Kod: P2097 - Korekta dawki paliwa na podstawie sygnału z czujnika za katalizatorem, dawka zbyt bogata w 1 rzędzie cylindrów

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-DTC: --- - DTC który spowodował zapisanie wymaganych danych chwilowych
-FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta)
-LOAD: 50.59 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 87 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-SHRTFT1: 24.22 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1)
-LONGFT1: -1.56 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1)
-MAP: 68.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 3298 obr/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 125.0 km/h - Prędkość pojazdu
-SPARKADV: 41.00 ° - Wyprzedzenie zapłonu
-IAT: 7 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 28.14 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-TP: 24.31 % - Pozycja przepustnicy
-RUNTM: 306 s - Czas od uruchomienia silnika
-EGR_PCT: 78.82 % - Polecenie uruchomienia EGR
-EVAP_PCT: 0.00 % - Polecenie spustu par paliwa
-WARM_UPS: 77 - Liczba przypadków rozgrzania silnika od czasu wykasowania DTCs
-CLR_DIST: 2057.0 km - Odległość przejechana od wykasowania diagnostycznych kodów usterek
-CATEMP11: 690 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 1
-VPWR: 14.06 V - Napięcie modułu sterującego
-LOAD_ABS: 43.14 % - Wartość bezwzględna obciążenia
-EQRAT11_CMD: 15.182 :1 - Wymagany stopień równoważności (mieszanka powietrzno-paliwowa), rząd cylindrów 1
-TP_REL: 14.90 % - Względne położenie przepustnicy
-TP_B: 24.31 % - Czujnik położenia przepustnicy 2
-APP_D: 14.90 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 7.45 % - Położenie pedału przyspiesznika E
-TAC_PCT: 18.04 % - Sygnał polecenia sterowania siłownikiem przepustnicy
===END PCM DTC P2097:00-E8===


===PCM DTC P2195:00-64===
Kod: P2195 - Sygnał czujnika O2 stale wskazuje ubogą mieszankę - rząd cylindrów 1, czujnik 1

Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

===END PCM DTC P2195:00-64===


===OBDII DTC P0133-P===
Kod: P0133 - Wolna reakcja obwodu O2 (rząd cylindrów 1, czujnik 1)

Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC P0133-P===


===OBDII DTC P2096-C===
Kod: P2096 - Korekta dawki paliwa na podstawie sygnału z czujnika za katalizatorem, dawka zbyt uboga w 1 rzędzie cylindrów

Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC P2096-C===


===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

===END ABS DTC Brak===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===EPS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

===END EPS DTC Brak===

===BCM/GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący układami nadwozia / Moduł kontrolujący działanie instalacji elektrycznej

===END BCM/GEM DTC Brak===

===LCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący światłami

===END LCM DTC Brak===


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 lut 2022, 20:19 
Adept
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 125
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Cześć co bylo przyczyna u Cienie powstawania tych błędów ? U mnie sa te same oprócz P2096.

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.