Panowie, czy jest wśród nas ktoś, kto może wskazać jednoznaczną przyczynę takich błędów?
===PCM DTC P0133:00-64=== Kod: P0133 - Wolna reakcja obwodu O2 (rząd cylindrów 1, czujnik 1) Status: - DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0133:00-64===
===PCM DTC P2096:00-EC=== Kod: P2096 - Korekta dawki paliwa na podstawie sygnału z czujnika za katalizatorem, dawka zbyt uboga w 1 rzędzie cylindrów Status: - DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki włączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Zamrożone ramki : -DTC: --- - DTC który spowodował zapisanie wymaganych danych chwilowych -FUELSYS: OL - Drive - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta) -LOAD: 5.49 % - Wyliczona wartosc obciazenia -ECT: 89 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej -SHRTFT1: 0.00 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1) -LONGFT1: 0.00 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1) -MAP: 13.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor). -RPM: 3145 obr/min - Obroty silnika na minute -VSS: 119.0 km/h - Prędkość pojazdu -SPARKADV: 38.00 ° - Wyprzedzenie zapłonu -IAT: 12 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature). -MAF: 2.70 g/s - Przepływomierz masowy powietrza -TP: 13.73 % - Pozycja przepustnicy -RUNTM: 1075 s - Czas od uruchomienia silnika -EGR_PCT: 0.00 % - Polecenie uruchomienia EGR -EVAP_PCT: 0.00 % - Polecenie spustu par paliwa -WARM_UPS: 78 - Liczba przypadków rozgrzania silnika od czasu wykasowania DTCs -CLR_DIST: 2285.0 km - Odległość przejechana od wykasowania diagnostycznych kodów usterek -CATEMP11: 707 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 1 -VPWR: 13.85 V - Napięcie modułu sterującego -LOAD_ABS: 4.31 % - Wartość bezwzględna obciążenia -EQRAT11_CMD: 14.735 :1 - Wymagany stopień równoważności (mieszanka powietrzno-paliwowa), rząd cylindrów 1 -TP_REL: 3.92 % - Względne położenie przepustnicy -TP_B: 13.73 % - Czujnik położenia przepustnicy 2 -APP_D: 14.90 % - Położenie pedału przyspiesznika D -APP_E: 7.45 % - Położenie pedału przyspiesznika E -TAC_PCT: 5.10 % - Sygnał polecenia sterowania siłownikiem przepustnicy ===END PCM DTC P2096:00-EC===
===PCM DTC P2097:00-E8=== Kod: P2097 - Korekta dawki paliwa na podstawie sygnału z czujnika za katalizatorem, dawka zbyt bogata w 1 rzędzie cylindrów
Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Kontrolka usterki włączona przy tym DTC - Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Zamrożone ramki : -DTC: --- - DTC który spowodował zapisanie wymaganych danych chwilowych -FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta) -LOAD: 50.59 % - Wyliczona wartosc obciazenia -ECT: 87 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej -SHRTFT1: 24.22 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1) -LONGFT1: -1.56 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1) -MAP: 68.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor). -RPM: 3298 obr/min - Obroty silnika na minute -VSS: 125.0 km/h - Prędkość pojazdu -SPARKADV: 41.00 ° - Wyprzedzenie zapłonu -IAT: 7 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature). -MAF: 28.14 g/s - Przepływomierz masowy powietrza -TP: 24.31 % - Pozycja przepustnicy -RUNTM: 306 s - Czas od uruchomienia silnika -EGR_PCT: 78.82 % - Polecenie uruchomienia EGR -EVAP_PCT: 0.00 % - Polecenie spustu par paliwa -WARM_UPS: 77 - Liczba przypadków rozgrzania silnika od czasu wykasowania DTCs -CLR_DIST: 2057.0 km - Odległość przejechana od wykasowania diagnostycznych kodów usterek -CATEMP11: 690 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 1 -VPWR: 14.06 V - Napięcie modułu sterującego -LOAD_ABS: 43.14 % - Wartość bezwzględna obciążenia -EQRAT11_CMD: 15.182 :1 - Wymagany stopień równoważności (mieszanka powietrzno-paliwowa), rząd cylindrów 1 -TP_REL: 14.90 % - Względne położenie przepustnicy -TP_B: 24.31 % - Czujnik położenia przepustnicy 2 -APP_D: 14.90 % - Położenie pedału przyspiesznika D -APP_E: 7.45 % - Położenie pedału przyspiesznika E -TAC_PCT: 18.04 % - Sygnał polecenia sterowania siłownikiem przepustnicy ===END PCM DTC P2097:00-E8===
===PCM DTC P2195:00-64=== Kod: P2195 - Sygnał czujnika O2 stale wskazuje ubogą mieszankę - rząd cylindrów 1, czujnik 1
Status: - DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P2195:00-64===
===OBDII DTC P0133-P=== Kod: P0133 - Wolna reakcja obwodu O2 (rząd cylindrów 1, czujnik 1)
Status: - Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC P0133-P===
===OBDII DTC P2096-C=== Kod: P2096 - Korekta dawki paliwa na podstawie sygnału z czujnika za katalizatorem, dawka zbyt uboga w 1 rzędzie cylindrów
Status: - Potwierdzony - usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC P2096-C===
===ABS DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
===END ABS DTC Brak===
===RCM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu SRS
===END RCM DTC Brak===
===EPS DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
===END EPS DTC Brak===
===BCM/GEM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący układami nadwozia / Moduł kontrolujący działanie instalacji elektrycznej
===END BCM/GEM DTC Brak===
===LCM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący światłami
===END LCM DTC Brak===
|