Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 mar 2019, 22:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: małopolski
Witam , jestem tutaj nowy , bardzo prosze o pomoc. Mam problem z moja Mazda a mianowicie zawsze przed praca ( silnik jest zimny ) ,po przejechaniu polowy dystansu do pracy, jadac ze stala predkoscia ok 100km/h na 5-tym lub 6-tym biegu, samochod zaczyna jak by sie dławić, kiedy dodaje gaz ,nie ma reakcji na pedał gazu. Po czym jestem zmuszony zredukowac do bieg 3 - go ,badz ,czasem stanac na poboczu i ruszyc z biegu 1 - wszego . Samochod zaczyn bardzo wolno wkrecać sie do 2000rpm (jak by sie dławił) po przekroczeniu tych obrotów ,auto dostaje pełnej mocy , jak by cos sie odblokowalo i wszystko wraca do normy. Do puki samochod jest cieply ,nie ma znim problemu , lecz kiedy postoi dłuzej ok 8godz( samochod zimny ) z powrotem zaczynają sie ten sam problem. Moze ktos miał podobną sytuacje i wie co moze byc przyczyną? . Dodam ze w samochodzie została wymieniona turbina na nową. :roll:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 23:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Nowa regenerowana?
Kolego sprawdź dolot i wężyki od turbo. Jeśli łapie lewe powietrze to na zimnym tak będzie. Później już jest ok.
Wymieniałeś może filtr powietrza? Są dwa rodzaje do benzyny i diesla. Różnica to mało lamelek do benzyny, dużo do diesla. Jeśli masz mało lamelek też są takie objawy.

filtr.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 07:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: małopolski
Zbyk dzięki za odpowiedź, turbina jest nowa nie regenerowana, co do filtra to faktycznie muszę popatrzyc i wymienić, tak samo z dolotem muszę posprawdzac wszystko, dodam tylko że przepustnica i zawór egr został wyczyszczony wczoraj i dalej są takie same objawy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.