Teraz jest Śr, 11 gru 2019, 12:02

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 11:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.12.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Dzień Dobry.
Może ktoś miał taki przypadek jak w tytule?
Na zimnym silniku po około 40 sekundach od rozruchu pojawiają się błędy P0101-FF, P0104-FF, P0101-C, U2023-A0 poniżej temperatury otoczenia 4C.
Wymieniłem filtr powietrza, przemyłem przepływomierz, wyzerowałem MAF i błędy wracają.
Dodam że tylko gdy temperatura spadnie poniżej 4 stopni. Po skasowaniu błędu gdy trochę się zagrzeje silnik brak jakichkolwiek błędów. Czasami gdy powyżej 4 stopni wyskakuje błąd P0104-FF.
Z silnikiem nic się nie dzieje niepokojącego.
Czy zawór egr musi mieć 0.0mm? Bo u mnie najmniej w programie forscan to 1.5mm. Może to egr jest winny?
Może jakaś dobra dusza zerknie i podpowie co może być przyczyną takiego zachowania silnika przed tym jak kupię nowy przepływomierz <płacze>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 2 gru 2019, 13:33 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Widać jakby przypływka walnięta była. Takie testy robi się pod obciążeniem.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 gru 2019, 21:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5605
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jakby co, to mam używaną przepływke do klekota 2.0.
Ponadto, to przed czyszczeniem też były te błędy?
Od kiedy je masz?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 gru 2019, 22:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.12.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Odkąd zaczęły się chlodne dni tzn od plus 4 gdzies tak.
Zamówiłem używaną oryginalną to za dwa dni sprawdzę czy bedzie poprawa.
Przed czyszczeniem były też błędy. Aczkolwiek przeplywka byla już wymieniana po zimie i na zamiennik używany ale dobrej firmy Magneti Marelli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 07:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5605
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W silniku wszystko seria? Korekta DPF, chip, cokolwiek? Ewentualnie remonty?
Czekamy na podmiane przepływki

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 08:46 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 287
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Jeszcze bym filtr powietrza wymienił jak masz stary.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 21:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.12.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Dzięki za rady wszystkim. Po po zmianie przepływomierza na używany lecz fabryczny autko pracuje idealnie. Wskazania MAF przepływ na cylinder pokrywają sie idealnie.
Polecam wszystkim sprawdzić sobie forscanem swoje przepływki.
Można sobie zaoszczędzić nerwów i paliwa. Teraz autko pali litr mniej.
Rozumiem dlaczego ktos pozbył się dwu letniego przepływomierza firmy Magneti Marelli :)
Temat do zamknięcia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.