Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 07:20 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
U mnie pokazała historię serwisu od 2008 do 2014r a autko kupiłem w 2016. Jak kupiłem auto to w serwisie podali mi datę i przebieg przy ostatnim przeglądzie i w tej aplikacji jest to samo także co wpisali przy standardowym serwisie auta jest w bazie i w tej aplikacji. Ogólnie macie podany: termin wizyty, przebieg i czynnościach np. zmiana oleju , inspekcja nadwozia , wymiana filtrów ale bez szczegółów typu jaki olej bądź wymiana choćby jakiejś części (chyba że u mnie nie było nic robione to nie ma:))


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 10:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 152
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
13 listopada 2018, o 06:55 Wilhelm napisał(a):
Na ile realną jest ta aplikacja? Wczoraj ja testowałem, nie dodałem samochodu bo żądała zdjęcia dowodu rejestracyjnego. A jej średnia ocen to 2,2/5 więc uznałem że to lipa.


Dla mnie ta apka to joke, wysłałem skany jakie chcieli i mi odmówili bo auto nie jest na mnie (tylko na moją partnerkę), Apka shit dla przeciętnego kierowcy


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 12:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgłoś się emailem do ASO, oddzwonią I pomogą... Powinni...
...podaj aplikacji dane właściciela pojazdu....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 17:44 
Świeżak
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Z Aso wyszło ok, auto ma tyle ile powinno mieć z tego wynika.

Ale sprawa wygląda następująco. Skontaktowałem się z firmą gwarancyjną która od pierwszego progu chce CIĘ WYDYMAĆ i to widać na pierwszy rzut oka. Ale do meritum sprawy bo czasu mało a pisania sporo.

Żeby zgłosić auto na gwarancję sam jako KLIENT na własny koszt musiałem udowodnić że auto wymaga naprawy! Czego nie ma w umowie... Musiałem zrobić pomiar kompresji który już posiadałem i na szczęście zrobiłem zdjęcia wyników które tutaj też podawałem, musiałem zrobić analizę spalin z wydrukiem urzędowym która wykazała przekroczenie dopuszczalnej emisji wodorotlenku (czyli spalania paliwa/oleju) w samochodach aż przeszło o 126 jednostek czyli jak max to 100 u mnie było 226, z czego musiałem też przedstawić że producent normę jako nowe auto na moją madzię dał od 05-30 pkt.

Więc sami uznajcie ile razy od skali 05-30 czyli auta nowego po nie całych 10 latach skoczyło do 226... Następnie musiałem udowodnić dodatkowe objawy wyciek oleju nad święcą dymienie auta jako filmik, mieć sprawdzony komputer itp itd...

Korowodów co nie miara i muszą wszystkie znaki na ziemi i w niebie wskazywać na branie oleju bo jak nie to będą robić coś tańszego np zmianę oleju i filtra. Dzięki Bogu że to robiłem i też im udowodniłem!


Teraz jak sprawa wygląda. Zostawili mnie do jutra przed faktem wyboru, mam jednorazowo 4,500 zł od nich na naprawę (zależy co będzie do naprawy) a resztę dokładam sam. Czyli prosta rachuba remont silnika 6-10 000 oni dają max 4,500 o ILE DADZĄ a resztę daję ja.

Procedura wygląda następująco pierwsze mechanik rozbiera auto, sprawdza co jest do roboty dokładnie, robi kosztorys tego wszystkiego, przedstawia to firmie gwarancyjnej a firma mówi ile da na to kasy co podlega gwarancji a co nie i dogadują się ze mną.

I teraz mam dwa warianty do wyboru:

1) Daję auto do ich zaprzyjaźnionego komisu BOSCH oddalonego ode mnie o 22KM i dreptam z buta cały ten czas naprawy.

2) Daję auto do swojego mechanika w warsztacie i dalej dreptam z buta tylko mniej i może krócej.


Tylko teraz są dwa gigantyczne problemy których się domyślam i o których wiem nie będę teraz pisał co ma się na rzeczy dokładnie ale to wszystko wygląda mi mniej więcej tak.


W Pierwszej opcji daje auto i tyle je widziałem, firma wystawia kosztorys na 8-10 000 oni niby dają 4,5 a ja daję 5,5 ja nie wiem co tak naprawdę dzieje się z moim autem i czy nie jestem oszukiwany. Auto może na prawdę nie zostać naprawione lub lekko czymś podreperowane zapłacę 5,500zł koszt tego mógł być w granicach 2 000zł oni biorą moją kasą dzielą się między sobą wystawiają mi lipną fakturkę na łączną kwotę 10 000zł gdzie ja dałem 5,5 a oni niby 4,5. Wszyscy są happy tylko ja wydymany i nie wiem co będzie za miesiąc z moim autem.


W drugiej opcji też nie jest za wesoło... Tak samo analogicznie najpierw rozbierają mi auto potem robią kosztorys który muszę zaakceptować ja i oni. O tyle lepiej jest tu że wiem co z autem jest tak na prawdę robione i na czym i za ile stoję. Lecz tu już eldorado się kończy... Kto kiedy i jak za to zapłaci? U mnie żaden mechanik się nie podejmie dania np 6 000zł z własnej kieszeni czy kaucji na części nie mając potwierdzenia kiedy ta kasa będzie i czy w ogóle będzie. Z drugiej strony jeżeli ja mu dam te pieniądze to ja ich też mogę nie odzyskać bo nie będę wiedział czy oni mu je dali i czy zechce mi je oddać...


We wszystkich tych przypadkach jeżeli firma z jakiegoś powodu nie uzna gwarancji lub da mniej pieniędzy to mam rozebrane auto i nikt mi go już nie poskłada za darmo i w taki stan w jakim był przed rozebraniem... Czyli w opłakanym ale mniej niż po rozbiórce. I sam zostanę z rozebranym autem za które zapłacić i tak będę musiał...



Doradźcie coś na szybko. Wiem podpowiedzi typu zrób byle jak sprzedaj, rozwal na AC, spróbuj sam ich oszukać itp itd już miałem więc pytam o ten temat i zagadnienia nie wychodząc poza to.

_________________
drugstore-catalog.com


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 18:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A nie możesz go po prostu zwrócić im w związku z wada ukrytą?
Nigdy nie wierzyłem w te komiksowe VIP gwarancje, przepraszam, ale zawsze mnie to śmieszyło...


Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 19:12 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Dla mnie też zawsze śmieszne wydawały się te wszystkie opcje gwarancji. Tak barwnie opisywane w ogłoszeniu komisowym, przedstawiające super perspektywę ochrony przed niemal każdą usterką, ponadto z możliwością przedłużenia do 12 miesięcy za stosunkowo drobną opłatą. Człowiek myśli, że kupuje auto z gwarancją prawie jak z salonu. Jak się to czyta to nóż w kieszeni się otwiera. Jak można ludziom wciskać takie gówno. Nie mają sk....syny za grosz sumienia. Co to za gwarancja, w której ponad połowę wartości naprawy ma pokryć właściciel auta. Oczywiście podczas zakupu klient nie wie o tym małym szczególe.
Zwróć im ten samochód ze względu na ukrytą wadę silnika, a jak w komisie będą robić problemy to powinieneś się sądzić. Możesz skorzystać z pomocy radcy prawnego, poprosić go o wysłanie pisma informującego, że sprawa jest własnie kierowana do sądu.
Życzę powodzenia w sprawie i przede wszystkim dużo cierpliwości. Trzymam kciuki by udało się pomyślnie zakończyć temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 20:50 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Myślę,że za parę stów dobry adwokat wysmaruje odpowiednie pismo dające do myślenia stronie przeciwnej.
Sprzedali Ci samochód z uszkodzonym silnikiem i tyle. Niezgodność towaru z umową to tylko początek roszczeń.

-- Dodano: 14 listopada 2018, o 20:50 --

Albo tak jak robią to inni : u mnie naprawiają,biorą fakturę i piszą wezwanie do zapłaty za naprawę.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 21:55 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Znam podobna sytuacje z mazda M6 i silnik na wymiane kosztowal kolo 2 tysiace z wysylka, auto jezdzi do dzis z tym silnikiem. Bawienie sie w naprawe czesto jest tylko strata czasu i pieniedzy. Na sama gwarancje bym tyle nie plul, pewnie na stronie X jest napisane ze jest limit 4500. Zreszta to nie gwarancja, tylko pewnie jakies ubezpieczenie, choc sprzedawaca pewnie to gwarancja nazywal. Ew. zwrot auta ale bez prawnika tego nie ogarniesz. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lis 2018, 07:13 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Jeśli autko ci pasuje , nie zraziłeś się a jedynie pobór oleju jest problemem to ja bym chyba skorzystał z tej gwarancji ale robił u swojego mechanika . U mnie jest niewielki pobór oleju i jak się dowiadywałem to wymiana pierścieni z planowaniem i sprawdzeniem głowicy to ok 2500 zł. Czytałem różne posty i koszt remontu nie powinien przekroczyć 5000 zł jeśli nie jest to totalny szrot. Podczas demontażu oceni mechanik czy się nadaje do remontu, jeśli nie najwyżej będziesz szukał używanego silnika. Natomiast kolega się sądził z autem FORD MONDEO to wyszedł czasowo koło roku i w sumie wygrał, ale wyrok był taki, że gość z komisu ma mu w ciągu miesiąca oddać kasę albo sprawne auto. Gość przyjechał z lawetą, zabrał auto i naprawił - jednak nie wiesz wtedy czy blok nadawał się do wymiany czy sama wymiana była przeprowadzona fachowo i czy problem nie wróci po jakimś czasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 13:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 152
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
14 listopada 2018, o 12:23 Millerek napisał(a):
Zgłoś się emailem do ASO, oddzwonią I pomogą... Powinni...
...podaj aplikacji dane właściciela pojazdu....


Nie pomogą, szkoda czasu i miejsca na telefonie, nie wypał produkt(aplikacja Mazdy).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 21:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wszystkie GH benzyny mają ten bagnet na lince stalowej?

Może coś zmienili po FL w DISI, i dali płaski skręcony z dwoma dziurkami...?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 21:44 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
U mnie jest na lince. Ale moim zdaniem nie ma wcale problemu z sprawdzeniem stanu przez to że konstrukcja bagnetu jest taka a nie inna


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 21:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale ja pytam o sam bagnet czy jest taki sam dla wszystkich Pb w GH.... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 lis 2018, 19:57 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Nie,DISI ma stalowy pasek.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 lis 2018, 20:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dziękuję Tadziol.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 gru 2018, 05:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 631
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Wilhelm napisał(a):
Z Aso wyszło ok, auto ma tyle ile powinno mieć z tego wynika ...

Na tym kanale koles radzi jak walczyć z nieuczciwymi handlarzami i jakie prawa mają kupujący i nie bac się reklamować.
Nie pamietam dokładnie w jakim odcinku to mówił (mozliwe ze w tym poniżej) ale warto obejrzeć.
https://www.youtube.com/watch?v=h4Lk4KOfFt8

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano N, 2 gru 2018, 11:53 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 gru 2018, 21:57 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Odnośnie łysego to daj Pan spokój. Chłop pie..oli jak potłuczony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 gru 2018, 22:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 631
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Czemu tak uważasz?
Miał jeden ciekawy odcinek gdzie mówił co klient może i jak reklamować zakup, tak jak w przypadku kolegi... każdy chce go orżnąć i miga się od odpowiedzialności.
Złapiesz go za rękę a on powie że to nie jego ręka.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 04:16 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Niech każdy sam oceni rzetelność jego rad.

Naszemu koledze, którego chcą zrobić w jajo życzę jak najlepiej i trzymam kciuki za to, że uda mu się rozwiązać sprawę jak najkorzystniej, ale zamiast słuchać tego łysego, powinien skorzystać z pomocy dobrego prawnika. Wysłanie pisma do nieuczciwego sprzedawcy z informacją o skierowaniu sprawy na drogę sądową wcale nie kosztuje dużo, a potrafi bardzo dużo zdziałać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.