Teraz jest Pt, 16 lis 2018, 23:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 09:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1307
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Millerek, w benzynowych silnikach jest taki bagnet ;)

Musisz porządnie wytrzeć tą wnękę i umieścić jeszcze raz w misce olejowej. Wyciągaj ostrożnie i bez problemu odczytasz prawidłowy poziom oleju. Ja sprawdzam raz w tygodniu olej i nigdy nie miałem problemu z odczytem stanu.
Z tego co widzę, po kolorze oleju, to ten jest do wymiany i to jak najszybciej, bo jest mega ciemny. Mój tak źle nie wygląda nawet przed wymianą, a wymieniam co 10kkm.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________

VI konkurs fotograficzny - zdjęcia do kalendarza - informacje w linku
Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 10:38 
Amator
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 100
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Też miałem problem z odczytem po wymianie oleju, olej ściekał 4h, zalane 4,4l.. zrobiłem 1000km i dopiero mnie naszła myśl, przecież cały olej chyba nie scieknie, i mam pewnie ponad 5l zalane. Sprawdziłem i bagnet cały mokry, wycieralem dokładnie i dalej mokry, ciekawe ile litrow jest od przedzialki, min~max(edit@ aha 0,7litra, czyli jak bagnet jest o tyle samo wilgotny to mam wiecej o tyle ;0)). Ciężko to sprawdzić olej jest transparentny, szkoda że nie można jakoś kompem tego odczytać.
Poczytałem, że jak przelany olej to już kaplica, zdenerwowalem sie, próbowałem nawet ściągnąć rurką trochę przez wlew ale nie wchodzi rurka tam, za dużo przeszkód po drodze. Jeżdżę i obserwuję, dynamicza jazda w mieście, nie ma wycieków. Już tesknie za czarnym olejem z toyoty :) każde 50ml można było odczytać


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 11:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 627
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Olej ściągaj tam gdzie masz bagnet, nie wlew oleju. Kup sobie taką strzykawę 100ml z rurką, kosztuje grosze i dasz radę. Wyjmuj bagnet i wciągaj ile potrzeba :)). Powodzenia :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 171.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 wrz 2018, 19:22 
Amator
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 100
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Mi bardzo trudno określić dokładny pomiar a zalałem 4,5l po 4 godzinach spuszczania i płukance, za każdym razem trochę inaczej, dzisiaj na zimnym silniku po 2 dniach stania na parkingu 3mm ponad max.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 06:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 150
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Ja też miałem problemy z odczytem poziomu, nawet bagnet wymieniłem na ten blaszkowy, ale to nic nie zmieniło. Jak odczyt jest mało czytelny to należy ustalić jego stan z drugiej strony bagnetu. Przy czystym oleju, jego poziom ustalam patrząc do którego miejsca światło się na bagnecie odbija. Obecnie mam o tyle łatwiej że jeżdżę na oleju Penrite Vantage, który jest ciemniejszy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 12:06 
Świeżak
Offline
Od: 19.01.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: małopolski
Mi mechanik poradził jak sprawdzać poziom oleju w silniku.
Na odstanym silniku wyciągamy bagnet, wycieramy dokładnie obie strony główki na końcu bagnetu (zwróć uwagę na dokładne oczyszczenie zagłębienia z podziałką. Umieszczamy z powrotem bagnet w silniku na kilka sekund i wyjmujemy do odczytania. Należy jednak od razu po wyjęciu bagnetu przekręcić go w pozycję poziomą, żeby (rzadki olej stosowany w naszych silnikach - 5W30) nie zdążył spłynąć z kresek pomiarowych.
Poziom oleju najlepiej odczytywać "pod światło", bo jest bardzo jasny i słabo widać jego granicę na bagnecie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 19:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 690
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja po problemach z odczytem poziomu z tego bagnetu z wersji benzynowej zacząłem używać IPY do odtluszczenia i dzieki temu dokladnie widać

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 19:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 627
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja na swoim bagnecie ale w dieslu czytam bez problemu, może by podszedł do benzyny ???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 171.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 02:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1307
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Tak jak już wspominałem, nigdy nie mam problemu z odczytem.
Krótka fotorelacja poniżej. Przepraszam za zdjęcia słabej jakości, robione na szybko w nocy, ale widać o co chodzi.

1. Wyciągamy bagnet, widać, że jest cały mokry z oleju, olej widoczny ponad kreską "full".
odczyt1.jpg

2. Przystępujemy do dokładnego wytarcia bagnetu.
odczyt2.jpg

3. Ponownie umieszczamy bagnet w misce olejowej, po wyciągnięciu dokładnie widać jaki jest stan oleju.
odczyt3.JPG

Uprzedzając wszystkie komentarze, olej jest czyściutki (jestem 1000 km po wymianie), po prostu zdjęcia są w nocy przy słabym świetle i dlatego wygląda na taki ciemny, zużyty. Zresztą na ręczniku papierowym widać, że jest żółto-złoty, czysty.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________

VI konkurs fotograficzny - zdjęcia do kalendarza - informacje w linku
Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 10:57 
Adept
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 129
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Też zawsze sprawdzam olej w ten sam sposób jak kolega wyżej. Niezależnie od tego czy olej zużyty czy nowy, bez problemów zawsze da się sprawdzić stan. Najważniejsze by dokładnie wytrzeć końcówkę oraz szybko wyciągnąć bagnet i ułożyć poziomo, tak by olej nie spływał po podziałce. Zawsze też bagnet pokazuje taki sam stan rano na zimnym silniku i na ciepłym po odczekaniu 5-10 minut od wyłączenia silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 06:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam postanowiłem zawitać na to forum gdyż jestem posiadaczem już 4 mazdy z rzędu i tym razem padło na mazdę 6 II Kombi Sport - Comfort 1.8 120KM Benzyna 2008r Grudzień 148 000km na dzień zakupu z komisu sprowadzona z Austri z udokumentowanym serwisem w ASO po tamtej stronie granicy.

I mam problem z olejem, po zakupie samochodu wymieniałem osobiście olej i filtr. Ilość zlanego oleju to niespełna 2L a ilość wlanego oleju to 4,3L. Auto nie kopci (na zimnym silniku rano do przejechania 500m paruje z tłumika ale wiadomo idzie zima). Silnik jest czysty i zadbany nie ma żadnych śladów wycieku oleju. Teraz po przejechaniu 1,600km od momentu jego wymiany z dnia 20 września tego roku nie mogę dojść do ładu z jego stanem a raczej odczytaniem.

Miarka po wyciągnięciu na zimnym silniku jest ledwie dotknięta olejem po przetarciu i sprawdzeniu stanu na zimnym silniku na prostym podłożu jest suchuteńka chodź by nie wiem jak długo była włożona. Na silniku rozgrzanym do temperatury roboczej i odczekaniu 5-10 min wskazuje różnie... Zależy jak się patrzy, po stronie wklęsłej minimum olej czarny wypracowany a około 1/3 stanu sięga olej przeźroczysty. Z drugiej zaś strony miarki jest ona zlana olejem aż do samej góry po całym pręcie/drucie. Zaś od strony wklęsłej pomiar jest inny w zależności od sposobu wyjęcia, pionowe wyciąganie bez obracania ścieka na dół miarki i nie wiadomo jak to odczytać, w poziomie po wyjęciu jest prawie na całej miarce...

Auto jest ubezpieczone dodatkowo w VIP Gwarant za dodatkową opłatą w komisie gdzie było auto zakupione na wszystkie części takie jak Silnik, Skrzynia Biegów, Zawieszenie, Komputer, Wał, Rozrząd itp itd... Nie chcę dawać im auta do ewentualnej naprawy czy sprawdzenia jeśli nie jestem pewien czy silnik jest do remontu, czy olej w magiczny sposób znika czy po prostu ten typ tak ma, czy też nie umiem relatywnie sprawdzić stanu oleju w tym silniku. Nie tylko ja bo widzę dziesiątki takich postów odnośnie tego typu, lecz w żadnym nie widzę odpowiedzi.

Poniżej daję zdjęcie miarki i proszę was o pomoc.

Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 9 lis 2018, 06:33 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 08:18 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 71
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
Ja sprawdzam jak w poście powyżej twojego. Też na początku miałem z tym problem ale na tę chwilę procedura sie sprawdza. Krótko: wyciągasz bagnet wycierasz do sucha szczególnie wklęsłą część pomiędzy kreskami min. a max. (przypominam że jest to 0,7 L dla silników 1,8 i 2,0 benzyna) . Po chwili wkładasz ponownie i wyciągasz. Ja po wyciągnięciu przechylam do poziomu ale tak aby olej nie spłyną w stronę max. U mnie trochę spala olej na trasie. W mieście jeżdżąc nic nie dolewam. Na trasie szczególnie autostrada prędkość powyżej 140 km/h mam ubytek ok 03-04 L na 1000 km. Ja zawsze sprawdzam rano jak jest zimny. Brak podstawowej informacji: na jakim oleju jeździ ta twoja Mazda????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
5W-30 rodzaj oleju. A mówiąc że przypominasz że to 0.7L dla tych silników co masz na myśli?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:39 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 71
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
Przeważnie w autach na bagnecie pomiędzy min a max jest 1 litr. W naszych jest 0,7 także obliczając zużycie oleju na 1000 na pewno się przyda. Ja miałem 5W30 ale jak założyłem LPG to przeszedłem na 5W40. Dolej oleju na ok 2-3 mm od górnej kreski i zrób test : w mieście i trasie. Jak ci będzie ubywać to rozważ skorzystanie z gwarancji. Mój kuzyn kupił Toyotę Avensis T25 1.8 która pobierała 0,5 l / 200 km i częściowo pokryli mu naprawę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:53 
Adept
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 129
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Panowie, w mojej Szóstce 2.0 sprawdzam tak jak napisał jarkuw. Pomiar pokazuje to samo na zimnym i ciepłym silniku po odczekaniu 10 minut. Szczęśliwie się złożyło, że nie ubywa ani kropli od wymiany do wymiany. To moje pierwsze auto, do którego nie trzeba dolewać ani grama.
Skoro sytuacja jest taka jak opisałeś Wilhelm, to znaczy że przy wymianie zlano niespełna 2 litry oleju, to znaczy że resztę silnik przepalił. Kiedyś miałem pierwszy model Szóstki i piła ona olej w gigantycznych ilościach. Silniki w GH to ta sama technologia, wiec i tu mogą się zdarzać takie sytuacje. Tymbardziej, że model ma już ponad 10 lat, więc jest już zużyty w pewnym stopniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 10:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Wilhelm, Twój silnik ewidentnie pali olej (i to całkiem sporo) i zwróć się z tym czym prędzej do komisu. Bagnet nie powinien być suchy jak pokazujesz (nie ważne jak mierzysz - na zimnym, czy wg. spec. Mazdy)
Wg. mnie najlepszy pomiar to w garażu rano na zimnym silniku na równej powierzchni.
Dodatkowo jaki olej zalałeś po zakupie??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 14:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Taki sam jak był 5W-30 Castol kupiłem jeszcze dziś 4 itry oleju i zacznę stopniowo dolewać żeby sprawdzić rzeczywisty przepał oleju na kilometraż.

Szczerze chcę trochę poczekać jeszcze z daniem auta na gwarancjie ponieważ jeszcze jakby coś wyszło w tym aucie to jeszcze to poddał bym gwarancji. Dziś po pracy doleje oleju i powiem ile brakowało po ilu KM od ostatniej wymiany. Ale mówicie że bierze olej, lecz nie widać żadnego dymienia czy śladów na silniku.

-- Dodano: 10 listopada 2018, o 14:07 --

Już mam pomiar. Robiłem go po pracy aż do godziny 1 w nocy z miarką w dłoni po 100ml na jakiś czas by ściekło do bagnetu, ubyło 1.2L oleju na 1,700km więc można obliczyć że na 2 000km wyjdzie 1,4L oleju co daje pomiar średni 0,7L oleju na każdy 1000km.

I teraz jest pytanie do was, bo widzę że każdy tu pisze i na internecie też tak jest że producenci na auto dają właśnie jako specyfikacje spalania oleju w tego typach aut w przedziale 0.3-0.7L oleju na każde 1000km. Więc jeśli tak jest wychodzi to na "normę" i na gwarancji mogą tego nie chcieć uznać bo przecież jest w normie...

Auto pracowało wczoraj po dolaniu do stanu oleju na temperaturze 10 stopni C na zewnątrz i niestety cały czas dymiło nawet po zagrzaniu silnika co teraz przekonuje mnie do faktu brania oleju. Będę obserwował czy to się nie pogarsza czy po prostu utrzymuje się na stanie a na wiosnę pomyśle. Ale ten fakt mnie strasznie przeraża. Miałem już 2 inne mazdy i z wszystkimi było podobnie. Wszystkie dziś są na złomie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 11:46 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 252
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
nalezy wytrzec bagnet i ponownie zmierzyc, pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 16:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Byłem dziś u mechanika który zdiagnozował prosto że cały silnik nadaje się do kapitalnego remontu...

Świece od góry (od strony fajek) zalane olejem, silnik pracuje nie równomiernie - szarpie (benzyna), tłumik cały w nagarze oleju, dymi cały czas i czuć woń spalanego oleju. Sprawdzenie pomiaru kompresji manometrem od strony rozrządu Pierwszy tłok 10,5. Drugi tłok 8. Trzeci tłok 11.5. Czwarty tłok 11.5.

Jak widać różnice spore i podstaw do oddania na gwarancje tez nie mało. Jutro będę dzwonił do Vip Gwarant Security i dopytywał się co dalej, zobaczymy co mi powiedzą. Umowa podpisana na jednorazową naprawę 5.000 zł, w komisie zapewniono mnie na 7.500 zł a jeżeli koszt naprawy wyjdzie do 10.000 zł to ciekawe czy każą mi dopłacać różnicę 2.500 zł czy 5.000 zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 17:22 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Wilhelm napisał(a):
Pierwszy tłok 10,5. Drugi tłok 8. Trzeci tłok 11.5. Czwarty tłok 11.5.


Po 150 tysiącach kilometrów?
Piasek zamiast oleju musiał by być sypany

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 17:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 690
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Albo auto zamiadt 150 tys ma ze 400...
To zależy jaki ktoś wczesniej olej stosował, akurat Castrol nie jest odpowiednim olejem do tego silnika...

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 17:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Albo licznik cofany... Lecz z książki ASO z Austri wynika że w 2015 miał 100 000km to jest ostatni wpis. Rocznie auto robiło 20 000km. Auto rok stało nie ruszane, to do 2017 mogło mieć te 147 500km. Na co wskazywał licznik... Lecz z tego co się naoglądałem po internecie to i książki ASO teraz podrabiają.

W każdym bądź razie mam "gwarancje przebiegu" z komisu, gwarancje Vip Gwarant Service która mi to obejmuje i jutro będę dzwonił. Zobaczymy co z tego wyniknie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 17:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Jaka książka ASO ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 17:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 690
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Przecież mazda nie ma książki jako książki ma tylko elektroniczne wpisy. Tak jak mówisz książkę podrobić to zaden problem...

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 18:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ile z ciekawości kosztuje wyciąg informacji z ASO mazdy na temat auta? Jako właściciel mam do tego dostęp więc mógł bym sprawdzić czy licznik cofany prawda?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 19:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Jedziesz do ASO z dowodem i bez żadnego problemu ściągasz historię.

-- Dodano: 12 listopada 2018, o 19:25 --

Usługa jest darmowa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 22:16 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
A jeszcze pytanie - dlaczego nie sprawdziłeś kompresji PRZED zakupem samochodu?

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 23:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1307
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Raczej mało który sprzedający zgadza się na sprawdzenie kompresji podczas zakupu...

Dobrze, że kolega ma "gwarancję" na takie rzeczy, mam nadzieję, że sprawa rozwiąże się pozytywnie, Wilhelm daj znać później :)

_________________

VI konkurs fotograficzny - zdjęcia do kalendarza - informacje w linku
Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 06:54 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 71
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
W sprawie przebiegu i serwisu to polecam ściągnąć sobie na telefon aplikacje MY MAZDA i tam w systemie dodać swoje auto. Po weryfikacji otrzymacie dostęp do historii auta.

https://www.youtube.com/watch?v=oXen1dtKJVU


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 06:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Na ile realną jest ta aplikacja? Wczoraj ja testowałem, nie dodałem samochodu bo żądała zdjęcia dowodu rejestracyjnego. A jej średnia ocen to 2,2/5 więc uznałem że to lipa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.