Teraz jest N, 25 cze 2017, 04:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 19:50 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 260
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie, i jak jest z tym egr? Zaslepiac czy nie? ;)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 08:23 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ja zwlekałem bo mi nie przeszkadzał. Ale jak za często zaczął mi się wypalać DPF i trochę szarpać na niskich obrotach to zaślepiłem i to najlepsza decyzja jaka mogłem podjąć. Chwila roboty a różnica spora i spalanie dużo mniejsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 13:36 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 260
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jakieś błędy Ci wyskoczyły po tym zabiegu?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 22:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 43
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam ja tez jakiś czas temu czysciłem egr i nic z tego dobrego nie wyszło teraz mam włożoną zaślepkę od kilku miesięcy , włożyłem ją po konsultacji z kolegami na forum własnie po to żeby sprawdzić czy to właśnie nie egr jest winowajcą częstego zapychania się dpf, i okazało się że to jednak egr, błędu na desce nie widać jedynie na kompie widać u mnie P0104 kiedyś ktoś z serwisu mówił mi żeby nei zaślepiać bo sobie tym narobię kosztów że katalizator i dpf szybko padnie, póki co jednak jest inaczej..

-- Dodano: Cz, 12 sty 2017, 22:15 --

aa zapomniałem dodać że międzyczasie zanim poczytałem na forum i zaślepiłem egr to od znajomego kupiłem egr podobno mały przebieg i pewniak za dobra cene jak narazie to leży na warsztacie skoro zaślepka daje rade :) może kiedyś wolnym czasem go założe na próbę.. pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 13:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.08.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Ja mam benzynę 1.8 kombi 2006 i tak jak koledzy pisali powyżej wyciągnąłem tylko ten bolec od góry( przy silniczku egr) i efekt świetny ;-) silnik dynamiczny nie szarpie przy zmianie biegów ;-) wcześniej delikatne poszarpywania były :( zobaczymy jak ze spalaniem ; )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 mar 2017, 09:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Kastracja EGR'a w 2.0 MZR przeprowadzona. Wyciągnąłem sam czpień bez rozbierania, ale stwierdziłem że jednak trzeba wyjąć cały środek.
Obserwacje trwają...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 20:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
u mnie chłopcy czyścili w myjce ultradzwiękowej , ale efekty były rózne i dlatego dzis juz tego nie robimy

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 22:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Po dwóch tygodniach jeżdżenia z deaktywowanym EGRem, przywróciłem go do aktywności. Zero jakiejkolwiek różnicy, poprawy. Momentami nawet było gorzej. Po zatrzymaniu się na światłach, obroty potrafiły delikatnie falować.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 00:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 2926
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Adaptacja była zrobiona?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 09:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Jeśli masz na myśli przepustnicę, to tak, była.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 15:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 506
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Millerkowi chyba chodzilo czy robiles ponowna adaptacje po deaktywacji egra.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 15:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Adaptację czego?

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 17:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 506
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Przepustnicy bez egra :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 17:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3005
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Robiłem, tak jak napisałem powyżej.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 08:21 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 260
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Są jakieś dedykowane zaślepki do 2.2 ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 10:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 249
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak, kupiłem na ebay'u.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 159.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 10:04 
Świeżak
Offline
Od: 07.11.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Panowie mam taki problem mianowicie auto na 1 i 2 biegu przy niskich obrotach zaczęło mi od pewnego czasu traktorzyc od tygodnia zaczęło się to samo tylko przy wrzucaniu go na wysokie obroty czy kojarzycie co to może być??
Czy to będzie zawór EGR ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.