Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:24

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 30 lis 2013, 21:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
a gdzie w UK jestes - bo to niestety rozlegly teren :-P

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 gru 2013, 10:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.11.2013
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Hemel Hempstead czyli okolice Londynu, jezeli znasz fachowca w innej czesci Uk to moze chociaz orientacyjna cena za usluge.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 sty 2014, 23:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mały update : podkładki mosiężne które zastosowałem, nie sprawdzają się. Podczas dokręcania, nakrętka je wciska i robią się półokrągłe. Są za miękkie. Powoduje to dziwne trzaski podczas podróży. Zdemontowałem i zastosowałem podkładki nierdzewne (zwykłe stalowe też mogą być). Jest ok.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 01:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
A myślałem, że mi fotel lata. U Was 4mm do 4 cm? Szok. U mni fotel nie skrzpi, nie strzyka ani nic na boki... Mój problem jest taki, że jak wcisnę się w oparcie to czuję luz. Oparcie razem z siedziskiem chodzi jakby to ująć... powiedzmy przód-tył jakby. Rozumiem, że powyższa fotorelacja nie dla mnie? Macie też tak u siebie? Jest na to jakiś patent?
Kaczor, jak wsiadałeś to nie wyczułeś nic?

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 19:29 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
U mnie nie latał przód tył i nie czułem luzów na oparciu. Strzelał na zakrętach, szczególnie w jedną stronę... przesuwał się na boki na trzpieniach...

a teraz skrzypi :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2014, 18:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.10.2013
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Region: zagranica
Witam Koledzy i Kolezanki,

Czy ktos z Was mial problem z bujanym fotelem kierowcy? Moj delikatnie sie rusza przod-tyl, co wkurza przy przyspieszaniu. Dzwonilem do ASO (UK) i mi powiedzieli, ze w przypadku elektrycznie regulowanych foteli (wysokosc) jest to normalne.
Troche mi sie w to wierzyc nie chce, bo w manualu nic o tym nie ma. Przy innych potencjalnych niespodziankach manual jasno okresla ze taki czy siaki dzwiek/zachowanie jest oczekiwanie i nie jest usterka.

Ma ktos z Was elektrycznie sterowane fotele? Moglby sprawdzic? :)

Dzieki z gory!

Rafal


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2014, 21:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Mam tak samo, przyzwyczaiłem się (też mam regulację elektryczną). Problemu nie zgłaszałem. Najbardziej to odczuwam przy hamowaniu, ale nie zawsze...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 09:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.10.2013
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Region: zagranica
Hej,

Dzieki za odpowiedz!
Tu jest fragment e-maila jaki dostalem od Mazda UK w tej kwestii:

Cytuj:
Many thanks for your recent e-mail. I have been in contact with our Technical Department who confirmed that if the driver’s seat height adjustment is adjusted up to its maximum (upwards) it is possible the driver may feel a very, very small amount of movement in the seat. However, it is difficult to say whether the seat in question has a concern or not without actually seeing the vehicle. The reason this movement can’t be felt on the front passenger seat is because this seat doesn’t have the height adjustment like the driver’s seat.

If you feel the seat is moving more than our Technical Department have advised I would recommend having the vehicle inspected again by your local Mazda dealership.


Co zabawne gdy ustawie fotel w najwyzszej pozycji to to bujanie znika, kiedy jest w kazdej innej - buja przod-tyl.
No nic, chyba sie bede musial przejechac do serwisu, poprosic ich o sprawdzenie a pozniej o potwierdzenie na papierze, ze to nie jest usterka, tak na wszelki wypadek ;-)

Pozdrawiam i zycze milego weekendu!

Rafal


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sie 2014, 13:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 09.01.2014
Posty: 635
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Panowie,

POjawił ise u mnie ostatnio dziwny dźwięk w fotelu kierowcy. Otóż podczas jazdy i skrętów gdy zmienia się lekko ciążenie słysze jakby trzask i lokko fotel się porusza (minimalnie, ledwo wyczuwalnie, jakby w ząbku był luz). Nie wiecie co to może być, bo w ASO mnie nastraszyli, że to pewnie jakaś podkładka i sam zestaw naprawczy to 400 500 pln. Da się to jakoś sprawdzić samemu ?

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sie 2014, 14:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Zapewne dopadło cie to co mnie czyli podkladki pod fotelem sie wyrobiły i zaczynają dać o sobie znać. Z biegiem czasu będzie to postępować , u mnie pomogła wymiana sworzni i podkładek ( na forum jest fotorelacja z zabiegu ) teraz fotel siedzi sztywno i nie wydaje żadnych trzasków na zakrętach

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sie 2014, 14:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 09.01.2014
Posty: 635
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
a jak to kosztowo Cie wynioslo ?

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sie 2014, 14:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Zakup śrub , nakrętek i podkładek plus praca własna = groszowe sprawy

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 sie 2014, 23:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy można gdzieś zamówić TEN specjalny zestaw naprawczy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 17:13 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podkarpacki
Arkadi73 zrobisz to przy pomocy :
- podkładki fi 12 mm
- wiertło 2,5 mm
- wiertło 3 mm.
- zawleczki fi 2,8x25mm
Oczywiście wiertło 3 mm służy do rozwiercenia nawierconego otworu 2,5 w bolcu
i pozwoli skasować luz pomiędzy zawleczką, a podkładką.
Robota prosta, efekt zadowalający :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 18:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rozumiem że mam nic nie obcinać. Tylko zrobić dziurkę w tym bolcu i podłożyć podkładki a potem w dziurkę włożyć zabezpieczenie ? Dzięki też brałem pod uwagę takie rozwiązanie.
Max masz jakieś foto jak to wygląda u ciebie

-- Dodano: 28 sie 2014, o 14:31 --

Zrobiłem coś takiego zajęło mi to godzinkę
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 06:36 
Amator
Offline
Od: 20.08.2014
Posty: 68
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Witam.Czy ten sposób zdał egzamin(otwór w bolcu,podkładka i zawleczka)? czy lepiej zastosować śruby ?
Pzdr.


Ostatnio edytowano Śr, 24 wrz 2014, 12:13 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 12:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jest chyba mniej roboty i napewno nigdy się nie odkręci. Jak dla mnie to zdaje egzamin. Nic nie lata i nie ma żadnych luzów.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 13:35 
Amator
Offline
Od: 20.08.2014
Posty: 68
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Arkadi73 napisał(a):
Jest chyba mniej roboty i napewno nigdy się nie odkręci. Jak dla mnie to zdaje egzamin. Nic nie lata i nie ma żadnych luzów.

a powiedz mi czy dawałeś jeszcze teflonową podkładke między tą szyne a podkładke metalową? czy wystarczy tylko metalowa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 14:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Otwory wierciłem na oko i w jednym miejscu miałem luz na podkładkę teflonową. Więc ją dałem a w pozostałych 3 nie było miejsca. Więc dałem tylko metalową nic nie trzeszczy i wszystko jest ok


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 wrz 2014, 06:33 
Amator
Offline
Od: 20.08.2014
Posty: 68
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
ok dzięki :) luz jest ledwo wyczuwalny ale jak bede miał już fotel odkręcony bo strasznie skrzypi a szczególnie gdy go opuszczę na sam dół to zajmę sie i tym
pzdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 wrz 2015, 21:00 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.08.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Panowie i ja postanowiłem że zajmę się moim skrzypiącym fotelem który doprowadzał mnie do obłędu. Wymontowanie fotela i do roboty. Generalnie podkładek zero na sworzniach ale mimo totalnego braku tych elementów fotel był stabilny tylko cholernie skrzypiał :) Ja zdecydowałem się na wybicie tych sworzni i założenie śrub. Metoda TOMASZA była ok. Rozwiercenie i wybicie sworzni. Poszło ok ale trochę stresa miałem przy wybijaniu żeby nie puściły spawy lub coś innego. Skręciłem mocno ale z czuciem fotel do kupy przy pomocy śrub 8X25, podkładek metalowych Ø 8 oraz podkładek PCV Ø8 ( zamiast teflonu) i na koniec nakrętek samo kontrujących. Po skręceniu regulacja wysokości fotela działała ok jak i regulacja przód tył. Montaż w madzi i .................. nastała błoga cisza. <disco> <spoko> Jak na razie jest wszystko ok ale zobaczymy po dłuższym czasie czy zdało egzamin. Generalnie jestem bardzo zadowolony.
Polecam niezdecydowanym. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2015, 19:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.11.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podkarpacki
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym zacnym forum.
Pojawił się u mnie duży problem z fotelem kierowcy ale zacznę od początku bo być może to co ignorowałem na początku to były pierwsze oznaki tego co mam teraz. Od jakichś dwóch tygodni od czasu do czasu słyszałem pod fotelem kierowcy podczas ostrzejszego skrecania albo dynamicznego przyspieszania takie niegłośne pyknięcie, mniej więcej takie jak przesuwamy fotel tył/przód i zaskoczy blokada. Tymczasem dziś w czasie jazdy, podczas normalnego i delikatnego hamowania coś pod fotelem strzeliło i siedzenie zaczeło latać +/- 10 cm góra/dół po stronie lewej suwnicy. Zaglądałam pod spód i fotel w suwnicy siedzi sztywno, na boki sie nie chwieje, tylko równolegle do suwnic. Podpowiedzcie mi proszę z czym jest problem, tam jest jakaś sprężyna czy poszło jakieś inne mocowanie?
Dodam, że z powodu mojej wagi to się raczej nie stało bo ważę coś koło 65 kg.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2015, 19:55 
Offline
Witamy.
Temat przerabiany wielokrotnie na forum. Polecam zapoznać się z tym tematem: viewtopic.php?t=91


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2015, 19:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Według mnie to trzpień nie wytrzymał i należy odkręcić fotel a potem zamienić ten trzpień na śrubę . Zerknij na fotorelacje Jak się pozbyć luzów w fotelu kierowcy.Jest to dość częsta przypadłość naszych Gh

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2015, 22:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.11.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podkarpacki
Dziękuję za odpowiedzi. Po wyciągnięciu fotela okazało że trzpień był caly ale poszła ta blaszka którą on trzyma i która jest prostopadle przytwierdzona do rurki. Trochę spawania i fotel wrócił do stanu sprzed uszkozenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lis 2015, 11:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2015
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: opolski
Witam.
Niestety i mnie dopadł temat skrzypiącego fotela kierowcy, i stąd moje pytanie gdzie można dostać ten zestaw podkładek co prezentował Kaczor? Chodzi mi głownie o tą redukcje otworu z fi 12 na fi 8 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lis 2015, 15:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Te redukcje chlopaki dorabiali sami. Tzn. ktos mi takie dotoczyl.

Reszta do dostania w kazdym sklepie metalowym czy tez castoramie

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 gru 2015, 16:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.12.2013
Posty: 38
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Na poniższym zdjęciu mój sposób rozwiązania problemu ze zsuwającymi się z bolców nakładkami samoblokującymi w prowadnicach fotela kierowcy. Wykorzystane zasoby to:
klucz 14 do demontażu fotela (4 śruby),
rurka metalowa o fi większym od bolca (ułatwia nabicie podkładek samoblokujących na bolce),
młotek,
Szwagier ze spawarką :-)
czas max. 2h łącznie z demontażem, gruntownym odkurzeniem i zamontowaniem fotela.

Z porad praktycznych: rozpięcie kostek elektrycznych warto zrobić już po odkręceniu fotela, można go wtedy lekko odchylić do przodu, co zdecydowanie ułatwia rozpięcie kostek (szczególnie żółta ma zmyślny mechanizm blokujący).

Swoją drogą, trochę dziwi ten rodzaj rozwiązania zastosowany przez producenta w tak newralgicznym miejscu jak mocowanie fotela do szyny. Bolec z nacięciem i podkładką samoblokującą (nacięcie niweluje się z biegiem czasu pewnie pod wpływem drgań/tarcia co skutkuje zsuwaniem się podkładki) to patent który widziałem w wózku dziecięcym :)Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 gru 2015, 15:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wrzucam filmik na którym widać w czym leży problem :


_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sty 2016, 13:52 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,dzis co prawda prowizorycznie ale bardzo stabilnie naprawilem fotel,dlaczego tak bo na zewnatrz zimno i niechcialo mi sie wymontowywac wszystkiego,naprawa zajela 5 minut a fotel sztywny jak ... :) ,ok do rzeczy(pamietajcie ze jest to naprawa prowizoryczna ale ktora daje 100%satysfakcji,dlatego prosze o wyrozumialosc)fotel podnosimy na max do gory i tak jak na zdjeciu ktore dodam (jak mi sie uda :) )bedzie widac gdzie podlozyc material,z przodu fotela (od spodu) idzie pret w poprzek i tam gdzie on sie opuszcza do ramy na polozeniu najnizszym jest miedzy nim a rama z 5 mm luzu i tam wlasnie z dwoch stron podkladamy np jak ja zlozony kilka razy kawalek posa bezpieczenstwa z dwoch stron tak samo gruby(ale nie za maly tak zeby fotel ciasno na tym osiadl),i tak samo z tylu po podniesieniu tam gdzie widac te felerne laczenia fotela pod nimi sa takie 2 okragle gumki (przy ktorych fotel w najnizszym polozeniu ma ze 3-4mm luzu)i tam tez podkladam zlozony np pas bezpieczenstwa z dwoch stron tak samo gruby(ale nie za maly zeby fotel ciasno osiadl),teraz jak mamy wszystko podlozony opuszczamy na maxa fotel na dol i :) cieszymy sie ze sztywnego fotela,u mnie efekt super,calkiem inne wrazenie bo od poczatku jak kupilem mi sie bujal,wiem ze zaraz napiszecze ale co z regulacja,pisalem ze to prowizorka,u mnie fotel zawsze jest na dol i tylko ja nim jezdze a wiec niemam z tym problemu :) ,moze komus sie przyda,pozdro :wink:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.