Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 03:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 05:28 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Coś urwałeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 09:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Skrócony za bardzo roboty nie nadrobi :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 14:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Ta podkładka sprężynująca trzymająca gumkę bolca pękła. Dodatkowo wg. mnie otwór w nowym drążku był źle wywiercony (nie centrycznie i o różnych średnicach), bo po zmontowaniu blokowało sie góra-dół, ale pilnikiem "naprawiłem" to. Robiłem wszystko na samochodzie. Nawet ścięgien nie ściągałem. :-p tylko mieszek i kieszeń na napoje.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 17:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Czacha, aż trudno mi w to uwierzyć co piszesz. Nikt wcześniej nie zgłaszał problemu :idea: Wszystkie drążki były robione według jednego wzoru tak samo. No ale może ...
czacha83 napisał(a):
Dodatkowo wg. mnie otwór w nowym drążku był źle wywiercony (nie centrycznie i o różnych średnicach)

Powinien być jednej średnicy na wylot ( chyba 4,2 lu 4,4mm, nie pamiętam). Dziwne.
U mnie po montażu też się blokował góra dół, ale ze względu na mój błąd. Po prostu zagniotłem nieświadomie krawędzie tych podłużnych otworów w tuleji, podczas wbijania bolca. Lekka obróbka pilniczkiem pomogła.
Ciężko mi się ustosunkować do tego, gdyż nie brałeś ode mnie bezpośrednio tego drążka. Może ktoś coś przy nim majstrował? Ale tak jak pisałem wyżej. Nikt nie zgłaszał problemu, że coś jest nie tak. Jeśli by tak było, to bez problemu reklamację bym uznał.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 18:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Sądziłem, że powinny być takie same a u mnie lewy mniejszy od prawego. Ze starym nie porównywałem, jak go wyjąłem to pomyślałem życzenie i bach przez lewe ramię. :-p
Z tą drugą częścią Twojej wypowiedzi też może u mnie było podobnie bo po rozebraniu miałem zadzior na bolcu ale myślałem, że to od mojego szarpania drążkiem po zacięciu. Ja to robiłem w samochodzie, bez rozbierania zbyt wielu rzeczy, w nocy a za oświetlenie robił mi chiński chirurgiczny LED w podsufitce, więc nie miałem dużego pola manewru. :-p
Mam nadzieję, że nie odebrałeś mojego wpisu jako narzekanie, bo nie taka była myśl? Chodziło mi o tą pierd... podkładkę a o tym napisałem ot tak, żeby zobaczyć czy Wy też coś takiego mieliście bo na 100% nie wiedziałem czemu się ten drążek zacinał...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mały update.

Z perspektywy czasu użytkowania drążka, stwierdziłem, że należy dodatkowo jeszcze wyciać kawałek pierścienia z lewej strony. Wycięcie to zapobiegnie przetarciu mieszka w momencie wrzucania biegu wstecznego. Przed wycięciem, pierścień dociskał mieszek do ramki. Po wycięciu jest ok.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wysłane z GT-I9300

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:25 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Potwierdzam, jest to konieczne. Od wrzucania wstecznego skórę mam do wymiany :) Proponuję podciąć zawczasu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Hmm ciekawe jak będzie u mnie przy V-biegowej skrzyni...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:44 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Myślę, że tak samo, wsteczny masz dokładnie taki sam jak w VI...


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Nie no Wy macie do przodu a ja mam jak w Polonezie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jeśli masz wsteczny bezpośrednio pod 5-ką, to nie musisz wycinać lewej ścianki pierścienia. Wszystko będzie ok :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 21 cze 2014, 23:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Tak właśnie mam ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 00:41 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Kurcze, byłem pewien, że masz tak jak u nas, bo pamiętam że jeszcze na zlocie się przyglądałem :| Widać mnie pamięć zawodzi :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 09:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja zauważyłem na zlocie, jak Tomek wrzucał wsteczny a miał otwarte drzwi - od razu go zapytałem, bo się zdziwiłem. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 22 cze 2014, 10:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
tombien, pamiętam jak pytałeś :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 15:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
sie pochwale co odjebalem :wstyd2: .
Zmienialem na szybko dzisiaj drazek i oczywiscie nie zobaczylem w ktora strone idzie lamanie.
Looknolem na zdjecia i rachu ciachu zmienilem i zamontowalem.
Tylko ze lamanie mam na pasazera i troche dziwnie to wyglada :/
Jutro bede rozbieral jeszcze raz.
Alez ze mnie :burak:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 16:27 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dawaj fotę :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 17:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Az mi wstyd :-(
Troche ciezko sie 2ke wlacza bo reczny przeszkadza :\

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 17:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
No dobra. Drazek wersja hardcore.
Jedynka
Obrazek
Dwa
Obrazek
Szesc
Obrazek
Wsteczny
Obrazek

Jestem hardcorem :D

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 17:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
zielony110 Level Hard :wink: :D

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 19:29 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Rozwaliłeś system :D Chociaż z naszej polskiej perspektywy to nawet sterczy w dobrą stronę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 19:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zielony i na koniec dnia się uśmiałem ;) :) :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 19:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zielony, pisałeś mi na pw o tej sytuacji, ale jakoś sobie tego nie wyobrażałem. Miażdżysz . Jednak ja bym się z tym babolem nie afiszował bo wstyd
Kasuj to czym prędzej

Jak poprawisz to się wtedy pochwal

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 20:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Hahaha ja za pierwszym razem zrobiłem to samo, ale od razu zamieniłem ;)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 21:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Tomasz, wiem ze dalem dupy po calej lini ale nie bylo sensu na szybko poprawiac bo moglbym jeszcze cos bardziej spierdolic bo wiadomo jak to jest jak sie czlowiek spieszy. Bedzie przestroga dla innych.
Zasugerowalem sie zdjeciem z opisu I nie sprawdzilem jak mialem I tak wyszlo.
Do domu dojechalem a jutro rano robie jak byc powinno.
Jedyne co mnie dziwilo to jak wbilem ta zawleczke to ciezko bylo wcisnac drazek w dol.



Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 21:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Przeczytaj dokładnie jeszcze raz ten wątek i bedziesz wiedział czemu ciężko wcisnać drążek w dół. Sam z tym miałem problem i napisałem co było przyczyną

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 1 lip 2014, 21:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Czytalem. Pilnik zalatwil sprawe ;-)

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 2 lip 2014, 10:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
no dobra. Wszystko zrobione i dziala jak nalezy :cool:
Oczywiscie nie obylo sie bez strat, ale wszystko dziala pieknie :D
Teraz zmiana biegow to czysta przyjemnosc.
Dzieki TOMASZ <spoko> <spoko>

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lip 2014, 13:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Super, że się udało

Tapnięte z GT-I9300

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 2 lip 2014, 14:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Co by nie bylo ze sciemniam

Obrazek

Obrazek

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.