Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 08:24

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 11 kwi 2014, 07:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
A zabezpieczyłeś je zaprawką ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 kwi 2014, 04:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Zawsze po zimie zabezpieczam, ale teraz tyle tych odprysków że będę musiał trochę posiedzieć przy tym :/

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 21:02 
Świeżak
Offline
Od: 19.04.2014
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: pomorski
Siema

To w końcu jak się likwiduje te pajęczynki na dachu ? Również papierek ścierny, podkład i zestaw z ASO ?

Planuję odświeżyć lakier (mycie, polerka, wosk) tak więc najpierw chciałbym zająć się tymi pajęczynkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 cze 2015, 08:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
ja tez mam ten problem tylko na dachu ... calutkie auto niema najmniejszych oznak rdzy tylko ten dach... bylem u lakiernika i powiedzial mi ze zetrze wszystkie oznaki z rdzy i polakieruje od nowa caly dach.. ma to sens? czy lepiej zeby wyszlifowal caly dach dla bezpieczenstwa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 cze 2015, 09:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Rdzę musi usunąć, a cały dach przed lakierowaniem przeszlifować/zmatowić. Ale skoro to fachowiec to chyba o tym wie.

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lip 2015, 08:19 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Siema czyli nie ma innej opcji na te pajączki niż lakierowanie ponowne? Zamierzam oddać auto na detailing i zastanawiam się czy tym oraz odpryskami się zajmują pisałem maila do firm ale narazie cisza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lip 2015, 21:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Te pajaczki to rdza pod lakierem, wiec nie ma innej opcji jak tylko ponowne malowanie. Zeby sie ich pozbyc trzeba je zeszlifowac i potraktowac preparatem na rdze, np. Cortaninem F

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 12:28 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Doradźcie proszę opłaca się pomalować dach i maskę czy próbować czegoś innego mam sporo tych pajączkow na dachu a maska cała w odpryskach gdzie niegdzie juz do blachy i rdza zaczyna wychodzic jade do PL niedlugo orientowalem sie toche i w katowicach gosciu krzyknal miedzy 400-500zl za element plus 600zl dach bo wiekszy troche mnie to sie wydaje duzo ;/ jeszcze dodal ze cieniowanie zderzaka wchodzi w gre to z 1500 było by nie moje


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 15:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie wiem czy ma sens, odpryski na mazdzie pojawiaja sie strasznie szybko ;/ Chyba, ze dasz jakis twardszy lakier to co innego. Mi w ASO odradzali ruszanie dachu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 20:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
1500 zł to jak za darmo :) Mi za sam dach w UK krzyknęli 900 GBP :lol: <hahaha> <hahaha> <hahaha>
Ja też chciałem malować dach i maskę, ale odpuściłem.
Miałem małą stłuczkę i malowany zderzak, po miesiącu znowu pełno odprysków się pojawiło.
Staram się co jakiś czas uzupełniać te odpryski.
Nie wygląda to najlepiej, ale przy najmniej rdzy nie ma...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2015, 11:25 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Hmm na dachu to z 10 pakaczkow juz mam boje sie zeby ruda nie wpierdzielila go za niedlugo auto ogolnie jezdzilo po autostradach i wyglada jak ser szwajcarski przez to albo biedronka jak kto woli heh to co zaprawki mi zostaly?
A zaprawki plus polerka mialo by to jakis sens zeby wmiare wygladalo? Czy polerka zniszczy taka zaprawke?
Troche maslo maslane ;p

P. S
Dlatego w uk wole nawet nie pytac o malowanie heh


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 mar 2016, 09:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
A jak juz jest rdza w tych dołkach to czym ta rdzę wyczyścić przed zalaniem/ zamalowaniem pendzelkiem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 mar 2016, 13:02 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
glowasiek napisał(a):
dodam tylko, ze miejsce tych odbic mialo mikroskopijna dziureczke w lakierze takze ciezko to nawet dostrzec :/ A dwa to ogladalem kilka GH i kazda miala ten problem :(
Dziwne bo w poprzednich samochodach jakos kamyki czy cokolwiek innego nie obijalo mi sie o dach a tutaj takie cuda
Wiele innych marek zmaga sie z tym klopotem, ale takie niestety dziwne rozwiazanie sie stosuje na styku szyba-krawdz dachu, ze krawedz jest bezposrednio narazona na uderzenia kamieni a nastepnie korozje. U mnie poki co czysto, i bede regularnie sprawdzal na odpryski ten obszar. Mam inne auto gdzie skonczylo sie to malowaniem dachu (maski tez), przy okazji nowa szyba, autostradowe sito na aucie mialem. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 kwi 2016, 20:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
ja też znalazłem u siebie małe pajączki na dachu w weekend, echhh... :evil: chyba na tą chwilę zastosuje się do położenia wyprawek z lakieru :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.