Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli kazda bierze w miejscu mocowania tych pieprzonych nadkoli jak i paneli podwozia (w niektorych miejscach)
Wlasnie z tego powodu nie wiem czy po raz kolejny kupilbym mazde bo watpie, ze cokolwiek zmienilo sie w tej kwestii.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 12:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jeśli się zmieniło to raczej nie na lepsze. W mojej 626 nie znalazłem tyłu ognisk korozji co w GH

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 13:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A czy z wahaczami też coś robili?
Po zimie chyba też się tam wybiorę.
Konkretna robota.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 21:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 174
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Wahacze nie były robione. Chociaż sądzę, że można ustalić zakres prac.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3eadd6c366db6555


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 21:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kurcze, odemnie to troszkę daleko... :( ale podoba mi się :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lis 2014, 08:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Byłem wczoraj sprawdzić jak ma się Madzia podczas zabezpieczenia, nie było źle. Niewielkie ogniska korozji obok wkrętów w nadkolach, tylnia belka w miejscu łączenia, ale to nic w porównaniu do stanu jak u Andrzeja. Pracownik mówił, że dobrze się kładzie 1600 i nie śmierdzi. Dzisiaj schnie, jutro profile zamknięte, składanie i w poniedziałek wieczorkiem odbiór. Jak odbiore wyrzucę trochę info u siebie w temacie i zobaczę czy faktycznie ciszej jest w samochodzie.
Obrazek



Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk


Ostatnio edytowano N, 9 lis 2014, 09:13 przez Maaro78, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lis 2014, 08:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja u siebie nie odczułem żeby było ciszej. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lis 2014, 21:02 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2013
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
Wczoraj po 6 godz. walki z nadkolami i konserwacją podwozia w mojej M6 jestem trochę zniesmaczony tym co zobaczyłem po zdjęciu nadkoli w swojej Magdzie. Jeśli chodzi o nadkola z przodu , które są wykonane z plastiku to co zobaczyłem pod nimi , nie spowodowało u mnie szybszego bicia serducha. Standard małe ogniska korozji przy śrubach mocujących, natomiast po zdjęciu ZAJEBIASZCZYCH FILCOWYCH nadkoli z tyłu -serce zabiło mi szybciej. NA ściance sąsiadującej z drzwiami tylnymi a nadkolem -SZOK wszech obecna RUDA <oczy>
Mało tego nadkole tylne wykonane jest z filcu który odnoszę wrażenie NIGDY nie traci wilgoci i proces sprzyjający rozwoju dla RUDEJ jest wyśmienity ;(( . Ponadto pomiędzy tym nadkolem a ścianą za tylnymi drzwiami z jednej jak i drugiej strony miałem ok. 1.5 kg błota , które osadzało się i na progu. Auto nie miało nigdy przeszłości wypadkowej , dlatego wykluczam możliwość nieprawidłowego spasowania. Z konserwacją poradziłem sobie dość szybko i sprawnie- oczyszczając i zabezpieczając miejsca ognisk odpowiednią farbą . Do konserwacji użyłem preparatu m-ki WURTH , który naniosłem za pomocą pistoletu. Madzia schnie na podnośniku od soboty i jutro mam zamiar ją poskładać. Moje pyt. do kolegów czy ktoś praktykował założenie innych nadkoli na tył ( nie tych z filcu) ?? Gdyż boje się że moja (solidna i żmudna ) robota pójdzie na marne .....

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly..............


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 09:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Hubert0001 ile u ciebie schła powłoka Nouxodol 1600? Dzwonili do mnie właśnie z warsztatu, że powłoka jeszcze nie wyschła i się pytają czy zakładać plastiki. Samochód był robiony w sobotę przed południem i stoi w ciepły, cały czas.


Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 10:44 
Amator
Offline
Od: 24.07.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
bartheez5 napisał(a):
Wczoraj po 6 godz. walki z nadkolami i konserwacją podwozia w mojej M6 jestem trochę zniesmaczony tym co zobaczyłem po zdjęciu nadkoli w swojej Magdzie. Jeśli chodzi o nadkola z przodu , które są wykonane z plastiku to co zobaczyłem pod nimi , nie spowodowało u mnie szybszego bicia serducha. Standard małe ogniska korozji przy śrubach mocujących, natomiast po zdjęciu ZAJEBIASZCZYCH FILCOWYCH nadkoli z tyłu -serce zabiło mi szybciej. NA ściance sąsiadującej z drzwiami tylnymi a nadkolem -SZOK wszech obecna RUDA <oczy>


Ja się zastanawiam ostatnio czy filcowe nadkole z tyłu to wymysł tylko i wyłącznie japońskich marek?
W poprzedniej Hondzie Civic też je miałem i doprowadzały mnie zwłaszcza w zimie do pasji, wiecznie mokre, powoli schnie. Czemu nie może być pełen plastik jak jest to w przedniej osi? Ma to jakiś cel ukryty?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 11:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ciesze sie, ze dzielicie sie z nami w tym temacie swoimi doswiadczeniami z ruda bo jest wielu uzytkownikow, ktorzy sa tak zaslepieni iz twierdza, ze takie cos nie ma miejsca. A powyzsze przyklady pokazuja, jest zupelnie inaczej.

bartheez5 napisał(a):
Ponadto pomiędzy tym nadkolem a ścianą za tylnymi drzwiami z jednej jak i drugiej strony miałem ok. 1.5 kg błota


U mnie bylo podobnie, w sumie nie wazylem, ale bylo go tam troszke :O takze nie masz sie czym "martwic".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 18:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Maaro78 ,noxudol będzie jeszcze lepki przez dobrych parę dni.Nie przejmuj się zakładaj,ja zakładałem już na drugi dzień. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 11:49 
Amator
Offline
Od: 24.07.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam

Parę fotek z konserwacji mojej Mazdy. Zastosowane środki to preparat Rust Check i Valvoline Tectyl
Obrazek

Obrazek


Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sty 2015, 22:32 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A czy ktoś może polecić zakład w Warszawie który zabezpieczenie podwozia i profili tak bym nie miał poczucia że zrobiono to na odwal?

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sty 2015, 22:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
viewtopic.php?f=90&t=636

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 12:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Koledzy czy u was też tak korodują wahacze, belki i wszystkie śruby w podwoziu? Kupiłem niedawno auto i przeraziłem się jak zajrzałem pod spód. Jest sens konserwować elementy ruchome jak wahacze itp? Może ktoś polecić jakiś zaufany warsztat z Bydgoszczy lub okolic?

-- Dodano: Pt, 20 lut 2015, 12:35 --

Dodam że auto z polskiego salonu z historią i 55 tys. przebiegu 2010 r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 13:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Tak, podzespoły zawieszenia korodują w większości przypadków. Co do ich konserwacji to jest o tyle problem, że trzeba każdy element demontować i dać do piaskowania, a potem dopiero nanosić końcowy preparat.
Ja w maju zamierzam dać swoje auto na zabezpieczenie korozyjne podwozia, nadkoli, tylnej belki i profili zamkniętych w to samo miejsce w którym był Andrzej

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 21:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Tak przypuszczałem, że jak robić to porządnie to tylko demontaż wszystkiego co tanie nie będzie i auto unieruchomione na dłuższy czas. Nadkola mam zamiar ogarnąć sam chociaż jeszcze tam nie zaglądałem ale przypuszczam, że też nie będzie różowo. Andrzej robił swoje w Gdańsku to troche daleko :) Może ktoś poleci jakiś zakład z Bydgoszczy, bo jak przeglądałem net to tylko jakieś ogłoszenia że za np 300 zł co pewnie polega na spryskaniu wszystkiego co popadnie jakimś tam środkiem i do widzenia.

-- Dodano: Pt, 20 lut 2015, 21:23 --

Żeby nie być gołosłownym kilka fotek spodu mojego auta.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pytanie czy też tak macie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 21:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie jest tak źle;) zgnic nie zgnije ale oko martwi;) też tak mam ;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.4


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 21:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Mniej więcej tak wygląda w tym modelu. Na pocieszenie podwozie (blacha) jest w lepszym stanie :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 22:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Właśnie tym się pocieszam. Auto kupiłem po dobrych doświadczeniach szwagra ale on tam nigdy nie zgłębiał tematu, oddawał na zmianę oleju i jazda. Ma już 250 tys. nakulane i nic się nie dzieje. Mech u którego robił mówił że to norma i nie ma się czym przejmować. Cóż trzeba z tym żyć i nie zaglądać pod auto za często :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 14 kwi 2015, 18:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
W maju zamierzam zrobić konserwacje podwozia. Tak się zastanawiam czy jakby tak dobrze oczyszczone nadkola wykleić matami bitumicznymi, a następnie tać powłokę antykorozyjną tzw. baranek?
Będzie się to trzymało? :idea:

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 kwi 2015, 21:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Nie wiem czy jest sens dawac tam baranka. Najlepiej chyba zabezpieczyc farba ogniska korozji i dac maty, na to "filcowe" nadkola. Baranek, o ile dobrze sie orientuje, glownie spelnia funkcje ochrony mechanicznej (kamienie, piasek itp.) czyli tutaj nadkola spelnia ta role.
Tylko zastanawiam sie czy maty dawac na blache , jak dostanie sie tam wilgoc itp tam moze sie zrobic niezly syf jak nie odparuje. Ciekawe czy daloby rade dac mate na te gowniane filcowe nadkola i jaki efekt by to przynioslo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 11:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie,przymierzam się do konserwacji podwozia oraz profili zamkniętych ,lakiernik u którego malowałem grill sport polecił mi następujące produkty firmy Sika,co o nich sądzicie?
http://kolorysta.pl/pl/p/Konserwacja-po ... 60-1L-/774
http://kolorysta.pl/pl/p/Wosk-do-profil ... IKA-1L/816
http://kolorysta.pl/pl/p/Natryskowa-pow ... rny-1L/784
Używał ktoś tych produktów?jakie są efekty?proszę o podpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 cze 2015, 11:37 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.09.2014
Posty: 106
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie gdzie w Poznaniu lub w okolicach mozna nabyc srodki antykorozyjne???????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sie 2015, 10:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.08.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: małopolski
Witam!

Szanowni zoom-zoom`owicze, można dostać preparat Nouxodol 1600 do nanoszenia pędzlem?! Wszystkie oferty jakie widziałem dotyczą puszek na pistolet a chciałbym zamalować nadkola ręcznie. Owszem są ale w pojemnikach po 20 litrów a tyle raczej nie będzie potrzebne :) (a propos - dużo Wam weszło tego środka na 4 nadkola? 5 litrów chyba wystarczy?)

Pzdr
P.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sie 2015, 19:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja kupowałem ten środek na pistolet, nie spotkałem się z małymi pojemnikami do nanoszenia pędzlem.Pięć litrów powinno wystarczyć na nadkola i cały spód.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 sie 2015, 18:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Panowie i panie a czy ktoś używał środków konserwacji BOLL? 18-ego zaczynam urlop i u brata mam warunki żeby samemu się za to zająć i nie wiem jakie środki będą dobre. Proszę o opinie?

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sie 2015, 20:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam, czy ktos moglby polecic zaklad w Krakowie ktory zajmuje sie konserwacja podwozi? Potrzebuje przeprowadzic taki zabieg w mojej Mazdzie 3 BL. Prosze rowniez o orientacyjne ceny. Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sie 2015, 21:32 
Świeżak
Offline
Od: 23.08.2015
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Podpisuję się pod postem kolegi powyżej.
Możecie polecić jakiś warsztat w moich okolicach - Rzeszów, ewentualnie Kraków ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.