Teraz jest Wt, 23 kwi 2024, 17:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 21 sie 2013, 11:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
zielony110 napisał(a):
Na moje to musialbys "napsikac" czegos w otwory na dole drzwi (odprowadzenie wody), bo na moje to chyba tylko tam masz profil zamkniety.
Do reszty spokojnie dojdziesz


Też tak myślę. Warto to zrobić z umiarem, bo jak zalepimy mocno profil od środka i porobią się tam "fale" z wosku to może w nich stać potem woda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 10:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
ok, macie rację, z tymi profilami zamkniętymi, może nie potrzebnie kombinować <slabo>

A co powiecie o zabezpieczeniu barankiem drzwi od wewnątrz ? wszędzie tam gdzie się dojdzie ? Generalnie zastanawiam się czy to w ogóle ma sens, bo nigdy nie widziałem samochodu z korozją na środku drzwi :P no może poza 30 letnimi polonezami i kilkunastoletnimi Daewoo :P

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 12:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ja profili zamknietych nie konserwowalem - dalem sobie spokoj - zreszta czytajac jak podchodzicie do tematu to moja konserwacja jest niczym w porownaniu z tym co wy zamierzacie zrobic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 paź 2013, 16:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.10.2013
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
z tego co tu wyczytałem to niektórzy Panowie szukali jakiegoś warsztatu w Gdańsku do zabezpieczenia podwozia powłoką antykorozyjną..
udało się znalezc?
pozdro


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 paź 2013, 17:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Tak, na Elblaskiej i Trakcie sw Wojciecha.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 paź 2013, 17:53 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Piszecie żeby najlepiej zabezpieczyć samochód jak jest nowy. A czy to jest możliwe bez utraty gwarancji?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalk

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 21 paź 2013, 19:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jasne ze tak.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sty 2014, 17:32 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Witam dobrze jeszcze przed konserwacją wydmuchać kompresorem wszystkie szczeliny i zakamarki nawet nie wiecie ile wody tam zostaje i w tych miejscach najszybciej zaczyna ruda chrupać. Ja konserwowałem smarem do ślizgów WAXOL zostawia on cienką warstwę ale za to można nakładać na lekkie oznaki rdzy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 00:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Kuźwa, kolejny priorytet-konserwacja podwozia. To już chyba 10.000 bym musiał wydać tylko żeby zabezpieczyć auto. .. szok

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 12:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
czacha83 napisał(a):
Kuźwa, kolejny priorytet-konserwacja podwozia. To już chyba 10.000 bym musiał wydać tylko żeby zabezpieczyć auto. .. szok

przecież nikt ci nie każe robić konserwacji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 13:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Po tych wpisach? Sam sobie mówię, że muszę :p

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 13:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Czacha,wcale nie musisz wydawać dużych kwot. Jeśli zrobisz to samemu, to kosztem jest tylko kilka puszek baranka, a to nie jakiś duży wydatek, więc spoko.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 13:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Problem w tym, że nie mam warunków. Dodatkowo brak środka transportu na kilka dni jest niedopuszczalny w mojej pracy... ; (

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 15:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Mnie kosztowało to niecałe 500 złoty i jakieś 10 godzin pracy więc nie trzeba wydawać jakiś grubych tysięcy

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 17:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
No tak ale te 10 godzin gdzieś trzeba robić. Na dworzu? Kurde musze coś wymyślić. .. :-/

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 17:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Konserwację podwozia i profili zabezpieczyłem we własnym zakresie. Polecam zdjąć zderzaki (przód i tył) i zobaczyć w jakim stanie są belki pod nimi. Można się zdziwić. U mnie była tylna pordzewiała, ale zrobiłem z tym porządek :)

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 17:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Przyjedz do mnie mogę ci udostępnić kanał, kompresor, narzędzia, prąd, dobrą radę.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 17:10 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Damianko jak Ty tak na serio to przemyśle sprawe. Co prawda dzieli nas dystans ale najwyżej jakiś hotelik wezmę.

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 11 sty 2014, 19:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
jak najbardziej serio.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 kwi 2014, 17:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.04.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Zainspirowany tym tematem sprawdzilem stan podwozia i sie zalamalem. Wiele ognisk rudej a na elementach, ktore trzymaja zawieszenie jest mnóstwo rdzy. Mam wrazenie, ze wcale nie taka powierzchowna. To juz chyba ostatnie dzwonki na zakonserwowanie podwozia. Ze wzgledu na brak czasu nie mam kiedy wykonać konserwacji. Czy ktos z forumowiczów orientuje się gdzie w Kielcach, Radomiu lub okolicach jest warsztat, który PROFESJONALNIE wykona konserwacje? Warsztat, ktoremu można zaufac? Bede wdzieczny za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 cze 2014, 20:29 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.11.2013
Posty: 9
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
maziadmk napisał(a):
DinitrolRC800

Cześć, rozważyłem twoje cenne dla mnie uwagi.
Zamówiłem sobie zestaw, który wykorzystam na mogą furkę.
Będę działał u brata szwagra, który ma warsztat i sprzęt.
Oto zamówione produkty: | Środek Antykorozyjny - RC800 Mleczko na rdzę - DINITROL - 0,1L | 21,00 zł 1 szt | Środek przetwarzający rdzę CONVERUST EPOXY RC900 - DINITROL - spray-400ml | 72,70 zł 1 szt | Podkład epoksydowy NOVOL 37200 antykorozyjny PROTECT 360 - kpl. (800+800) ml | 56,90 zł 1 kpl | Środek do ochrony przed korozją podwozia - 4941 Car - DINITROL - 5kg | 148,90 zł 1 szt | Środek do ochrony przed korozją podwozia - 4941 /Car - DINITROL - 1kg | 36,90 zł 1 szt | Środek do profili zamkniętych - Penetrant 1000 - DINITROL - 1kg | 49,82 zł 2 szt
Suma zakupów 444,96 zł . Zobaczę czy szwedzkie produkty są OK.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 10:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.06.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Hej, czy ktoś może polecić jakiś zakład, fachowca, który porządnie zakonserwuje podwozie mojej Mazdy?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 10:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
W Zakopanem czy w Szczecinie?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 cze 2014, 10:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.06.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
O kurcze, faktycznie.. Chodzi o województwo łódzkie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 cze 2014, 18:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: małopolski
a co do zakopanego lub okolic Krakowa może ktoś kogośgodnego polecić kto się tym zajmie, lub kto służy pomocą z forumowiczów? :) a tak w ogóle to jestem zielony w tym temacie, i jak to jest, jak się raz zakonserwuje to już na wieki wieków jest spokój z rudą w tym miejscu? czy to zabieg na określony czas? :)

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 12 cze 2014, 19:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
a kielce są w okolicy krakowa?

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 22:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: małopolski
tylko kielce to już dalsza strona, wolałbym tu bardziej na południe od krk właśnie z okolic zakopanego lub z krakowa :)

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 lip 2014, 13:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
jak to jest z blachami bo duzo słyszę opini ze są kiepskie i ze elektronika szwankuje . Jak to wygląda u was ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 lip 2014, 15:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2365
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Co to znaczy, że blachy są niby kiepskie ?
U mnie nic się nie dzieje niepokojącego. 100kkm/6 lat.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 31 lip 2014, 15:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja miałem się za to zabierać, ale po obejrzeniu podwozia stwierdziłem, że nie ma sensu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.