Teraz jest Wt, 22 paź 2019, 20:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 14:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: warmińsko-mazurski
No to super. Pocieszyła mnie. Mi też zależy na tym żeby to było na lata zrobione. To kupuje tyle ile on mówił. Jak będzie po wszystkim to też wstawię kilka zdjęć z jego prac.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 16:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1413
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Mogę wiedzieć na ile Ci wycenił robotę i jak czasowo? Też się do niego wybieram na wiosnę...

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 18:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: warmińsko-mazurski
Mówił że mam się nastawić na 1500-2000 zł ale znając życie to będzie 2 tysięcy no plus te środki noxudolu. Nie tanio ale mam nadzieję że będę zadowolony


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 18:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1413
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Hmm sporo, muszę się zastanowić

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 19:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: warmińsko-mazurski
No sporo też miałem obiekcje co do ceny ale wszystko zależy ile chcesz Madzia pojeździć, bo jak jeszcze rok czy dwa to w sumie bez sensu tyle płacić ale jak parę latek to uważam że warto, bo przede wszystkim przy odsprzedaży samochodu wartość auta pójdzie w górę bo masz w końcu zdjęcia z fotorelacji jak będzie po wszystkim dam znać czy zadowolony jestem czy też jakaś lipa. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 20:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1413
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Super, czekam na info

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 wrz 2018, 11:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 486
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tak jak wojtek mówi , Pan tomasz robi to profesjonalnie wiem bo sam kożystałem z jego usług nie załuje środków wykorzystuje, całość


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 wrz 2018, 15:30 
Adept
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
A jest taki wykonawca w Mazowieckim? szukam już x czasu, same zabezpieczenia za 700zł +/-. Ktoś coś


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 maja 2019, 22:08 
Amator
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie a jakieś plastikowe nadkola tył do gh istnieją czy tylko te szmaciaki?Dziś patrzyłem i nadkole nasiakniete wodą jak gąbka.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lip 2019, 15:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam. Powiedzcie proszę jak najlepiej zadbać o nasze Mazdy żeby wykluczyć rdzewienie najbardziej jak to możliwe? Z nadkolami już wiemy że można zrobić to samemu z odrobiną chęci i czasu a co z resztą nadwoziem progami itd. Warto oddać auto do specjalistów czy zrobić to samemu? <boisie>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 20:37 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 88
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Jak masz czas i miejsce możesz zrobić sam :wink: .Porządna konserwacja tania nie jest :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2019, 19:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Panowie, szykuje się do konserwacji podwozia i nadkoli w mojej maździe 6 i znalazłem profesjonalną farbę PEGANOX
Farba podobno łatwo rozprowadza się pędzlem, jest antykorozyjna i powstrzymuje rozwój dalszej korozji. Tworzy powłokę coś ala guma. Słyszałem o tej farbie dużo dobrego, przedstawiciel zapewnia mnie, że doskonale nadaje się do zabezpieczenia podwozia no i sam producent daje 10 lat gwarancji (oczywiście spełniając jakieś wymogi, ale sam fakt takiego przekonania do swojego produktu coś chyba znaczy).

Chciałem usuną szczotką luźne nalot rdzy itp.
Potem dać modyfikator rdzy Coo-Var 607 tylko zastanawiam się ile tego kupić żeby starczyło mi na bardziej skorodowane miejsca jak zawieszenie itp.
Potem według zaleceń przedstawiciela umyć podwozie wodą z detergentem (np. płyn do naczyń), ale nie odtłuszczać bo podobno osłabi to przywieranie farby do podłoża.
Położyć farbę PEGANOX

Co myślicie? Według informacji jakie uzyskałem, pod daną farbę nie ma potrzeby stosowania jakichkolwiek podkładów, więc odchodzi nam koszt podkładu itp.

Myślałem też aby dać modyfikator rdzy + corizon (czerwona farba tlenkowa) + noxudol 900 ale wtedy wychodzi cena podobna a roboty więcej. Nie żebym chciał to zrobić na szybko ale wiem, że farbę PEGANOX lub Noxyde bierze Orlen na rurociągi albo inne konstrukcje stalowe i sprawdza im się to.


Swoją drogą co polecacie do konserwacji profili zamkniętych najlepiej z rurką i w sprayu gdyż nie mam dostepu do kompresora i pistoletu. No i jaką farbą ewentualnie pomalować układ wydechowy, bo widziałem że zrobił mi się na nim nalot rdzy praktycznie wszędzie. Myślałem nad Rust-Oleum Hard Hat 750C

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 08:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 203
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
osobiście dałbym app r-stop i novol/noxudol. najlepiej zerwać rdzę i umyć karcherem i oczywiście odtłuścić, nie znam farby która będzie na tłustym się trzymała.

_________________
pomoc w chiptuning / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 sie 2019, 18:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ktoś więcej się wypowie?
A co wy na neutralizator rdzy tam gzie potrzeba + corizon (podkład tlenkowy czerwony na rdzę) + noxudol 750 do profili + noxudol 900 lub 1600 jako warstwa ostatnia na podwozie i nadkola (tylko nie wiem który wybrać 900 chyba występuje w 5L opakowaniach a 1600 już tylko 20L a to zdecydowanie za dużo no i cena zaporowa, a pistolet i sprężarka nie wchodzą w grę bo nie mam dostępu)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sie 2019, 07:18 
Amator
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Idz w sprawdzony noxudol,zjadacz rdzy tez maj rusr eater dobry srodek.
Zawsze mozesz kupix pod pisrolet rozciac puszkę i nalozyc pedzlem,tylko troche to potrwa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 14:14 
Świeżak
Offline
Od: 24.03.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Hej, co do profili i drzwi? noxudol 750 czy noxudol 700? a może coś innego? Jakie to jest wydajne? ile będę potrzebował by dobrze zabezpieczyć profile w Mazdzie 6 kombi? Oczywiście bez Januszowego oszczędzania. :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 20:16 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 88
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Noxudol 700 :) , nie wysycha 17 lat,tak twierdzi producent :) .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 20:50 
Amator
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dwie puchy powinny wystarczyc.W poprzedniej mazdzie nie zalowalem,zrobilem raz 4 drzwi,później poprawilem i jeszcze na auto kolegi zostalo.Tylko nie wiem czemu teraz nie ma tej długiej sondy w komplecie tylko krotki wezyk.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 paź 2019, 21:50 
Świeżak
Offline
Od: 24.03.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Jest jeszcze sens o tej porze roku przy obecnych temp ok 20 °C robić konserwację? Dodam jeszcze że warunki mam tylko polowe i kanał najazdowy stalowy u znajomego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 05:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 991
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A czemu nie ?? O każdej pozę roku możesz zrobić konserwacje, jak masz warunki :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 08:20 
Świeżak
Offline
Od: 24.03.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Właśnie chodzi o to że warunki są polowe i czy nie jest już za zimno na takie roboty. Z tego co słyszałem to konserwację najlepiej robić w lecie jak jest słonecznie. Wtedy blachy są rozgrzane i lepiej przyjmują konserwację. Stąd moje pytanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 19:53 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 88
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ja bym zrobił teraz chociaż tylne nadkola.Kup Auto-plastone z Noxudola i noxudol 750.
One naprawdę mogą wyglądać nieciekawie a ma być ciepło :) .Powodzenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 17:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.07.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Cześć , gdzieś w okolicach Katowic w miarę przystępnej cenie zabezpieczę podwozie ??


Ostatnio edytowano Wt, 22 paź 2019, 17:53 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.