Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 08:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
zapraszam do siebie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 13:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Przed weekendem chciałem zrobić kalibrację wtrysków ale nie chciało mi się podłączać IDSa tylko wykorzystałem Najnowszy Forscan + interface bluetooth. Odpowiednią funkcją zrobiłem kalibrację - wszystko zakończyło się pomyślnie tylko zdziwiłem się że sama procedura przebiegała inaczej niż przy IDS i silnik inaczej pracował, ale pomyślałem że tak ma być. Ruszyłem w trasę 200km i trochę niepocieszony byłem że silnik jednak trochę szarpie przy zmianie biegów czy zmianie obrotów a zawsze po kalibracji był jak "nowo narodzony" a tu jednak nie. Pomyślałem że czas wtryski przeczyścić... Gdy wróciłem do siebie i stałem na światłach na wolnych obrotach czułem jak trzęsie mi furą! Pierwsze co zrobiłem to ponowna kalibracja tym razem przez IDS i jak ręką odjął - znowu wszystko super.

Żeby tylko ktoś nie pomyślał że to jakaś kryptoreklama IDSa (bo nie mam nic do tego), chciałem tylko zwrócić uwagę że Forscan inaczej wykonuje kalibrację niż IDS i w moim przypadku z gorszym skutkiem.

Czy ma ktoś podobne doświadczenia?

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 13:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
przeciez forscan to zabawka, nic innego niz odczyt bledow nie robiłbym tym urządzeniem.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 16:51 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam, moja wypowiedz bardziej ku przestrodze jest ale może i ktoś bedzie w stanie mi pomoc
mam problem z odpaleniem mazdy 6 gh 2008r 2.0 pb
przy próbie programowania modułu ic i wymianie licznika padł moduł ic (brak z nim komunikacji) w pcm jest błąd p1260 (wykryto próbę kradzieży pojazdu unieruchomiony)
Chyba wszystko za sprawą interfejsu ryzowego stic fvdi j2534.

Ktoś przerabiał podobny temat czy to wyprostuję bogatą wersją idsa 2 ?
Bardzo będzie wdzięczny za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 09:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
o boże chińskim klonem avdi bałbym się nawet błędy odczytać. widziałem pełno ubitych liczników i modułów ZGW w Mercedesach po zabawach w "korekcję" tą chińską podróbką.

dokładnie co padło? licznik tylko?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 11:48 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
do odczytu i kasowania błędów jest ok
dokładnie to chciałem zakodować drugi licznik
nie ma komunikacji z modułem ic (zespoł wskaźników) no i wisi błąd p1260 (kradzież auta) namieszał mi zdrowo.

ktoś poradzi czy to wyprostuję dobrą wersją ids2 albo 3


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 12:30 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
dobrze, jakie są błedy w PCM i IC?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 13:37 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
IC nie daje znaku życia i nie można się z nim połączyć a w PCM jest błąd p1260.
Na wyświetlaczu nie ma kłódki


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 14:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
to wstaw drugi IC i zobacz. pewnie eeprom ubity.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 17:48 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Ic to będzie licznik???
była taka sytuacja że straciłem komunikację z IC ale auto nadal paliło
pozniej wszedłem w ustawienia akustyczne i wszystkie ustawienia były pod znakiem zapytania
poustawiałem jak należy i wróciła komunikacja z nim ale juz nie zapaliłem auta no i następnie juz auto nie zapaliło i następnie straciłem z nim komunikacje

-- Dodano: 7 sierpnia 2019, o 18:48 --

Podpowiedziałby mi ktoś gdzie szukać tego IC.

Znalałem sprzedawce co mi sprzeda wszystkie modułu w małych pieniążkach z kluczykiem z tym samym silnikiem


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 08:13 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Licznik (IC) szukaj w miejscu licznika <pirat>

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 10:03 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
napewno???
bo znalazłem w necie ten sterownik (chyba ze on jest od ksenonow)
moze dałby ktoś rade zczytac forscanem swoje nr z IC i było by mi łatwiej znaleść bo po odpięciu licznikow dostaje kolejny błąd


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 12:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
to moduł od świateł, kolego bawisz się podróbką AVDI a nie ogarniasz który sterownik jest od czego. może oddaj do elektryka żeby to pokodował.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 15:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
[quote="8 sierpnia 2019, o 11:03 stasw147"]/quote]
Zapraszam do siebie jak coś to PW


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 sie 2019, 15:53 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
z tym wszystkim jest raczej już pozamiatane, zawieszony jest moduł i trzeba go odczarować.
Chciałem oddać do mechanika to powiedział ze aut po przekładce nie robi.
Inny to powiedział przywieść i zostawić i czekać ale gdy zobaczyłem ze ma takich 15 na ogrodzie to zanim się dokopie do mojego to raczej zajmie miesiąc w tych krzakach

-- Dodano: 8 sierpnia 2019, o 16:53 --

bo kazdy woli rozrządy i zawieszenia robić jak takie przypadki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 sie 2019, 19:11 
Świeżak
Offline
Od: 30.12.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czesc, czy da rade idsem zakodowac nowy immobilizer?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2019, 07:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
da sie zapraszam do siebie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2019, 10:21 
Świeżak
Offline
Od: 30.12.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A czy podczas kodowania immo potrzeba podawac jakis kod? Widzalem cos takiego w filmikach na yt.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2019, 11:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
oczywiście

zapraszam do siebie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2019, 13:20 
Świeżak
Offline
Od: 30.12.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Troche za daleko ale dzieki za info.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 14:53 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Mazda zapaliła i nie ma żadnych błędów
Wymiana sterownika silnika zegarów i kluczyka bez surówki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 09:30 
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A jestem ciekawy, czy ten chiński IDS da radę dotrzeć do modułu lamp w polifcie, a konkretnie wyłączy zapalanie xenonów po stacyjce (fabrycznie ustawienie na skandynawię)?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie nie dało rady.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2023, 16:05 
Świeżak
Offline
Od: 23.11.2023
Posty: 16
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
22 lipca 2019, o 13:47 fabek napisał(a):
przeciez forscan to zabawka, nic innego niz odczyt bledow nie robiłbym tym urządzeniem.
w mazdzie tak ale w fordzie z tego co widziałem to dużo więcej można.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.