Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 27 mar 2017, 08:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tam jest po prostu rezystor z radiatorem, spalić się nie powinien, jedynie co to bardzo mocno się nagrzeje. Jeśli się obawiasz możesz przykręcić ten rezystor do blachy, ewentualnie dodać kawałek aluminium/miedzy do rezystora.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 kwi 2017, 17:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Kittelsen napisał(a):

W razie pytań, piszcie śmiało, dlugo rozważałem to rozwiązanie. Montaż jest prosty, raptem 4 przewody trzeba podłączyć.

Klikam z rakiety śnieżnej.


Witaj Kittelsen
Własnie odebrałem przesyłkę z Ali i przymierzam sie do montażu tych świateł. Czy miałes problem z wpasowaniem tych LEDów w miejsce żarówek WY21W? Jak rozwiązałeś podłączenie do gniazd żarówek kierunkowskazów, w zestawie są końcówki do żarówek PY21W, a ja mam bezcokołowe (WY21W)? Którędy pociągnąłeś przewody do skrzynki i gdzie wpinałeś się do postojówek? Jak się dostać do żarówki z lewej strony auta, jak zdemontować filtr? Jeśli mógłyś załączyć zdjęcia podłaczeń i instalacji byłoby świetnie.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 2 kwi 2017, 23:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ergie napisał(a):
Jak rozwiązałeś podłączenie do gniazd żarówek kierunkowskazów, w zestawie są końcówki do żarówek PY21W, a ja mam bezcokołowe (WY21W)?


To znaczy, że masz zły zestaw. Są zestawy z podłączeniem pod gniazdo WY21W ja też taki dla siebie zamówiłem.

Jeżeli chcesz się podpiąć pod postojówkę to znajdź żarówkę w lampie i idź za kablem podpiąć możesz się w dowolnym miejscu.
Demontaż filtra powietrza jest opisany na forum.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 05:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dokładnie, kupiłeś zły zestaw, musi być dedykowany do WY21W, wtedy nie ma problemu z podłączeniem. Nie miałem problemu z wpasowaniem ich w miejsce oprawek żarówek WY21W, ładnie się spasowały, reflektory nie parują. Zaraz zobaczę czy masz maila w profilu, jeśli tak, to wyślę Ci opis podłączenia, jeśli nie, podeślij mi swój adres. Pewnie Ci to trochę ułatwi montaż.

Tak, demontowałem obudowę filtra powietrza, tak jest łatwiej.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 06:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Kittelsen wrzuć tutaj ten opis podłączenia

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 kwi 2017, 11:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.08.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Przy okazji tematu, zakupiłem na aliexpressa DRL wraz ze sterownikiem, które pasować miały do mojego modelu, światła bardzo ładnie świecą, wszystko działa jak należy, są też dość porządnie wykonane, ale... nie pasują do wycięć poniżej halogenów w zderzaku - zastanawiam się czy wersja Sport miała jakieś inne (mniejsze) wycięcia? Zastanawiałem się czy by zderzaka nie wyciąć, ale trochę mi go szkoda, boję się, że może nie wyjść mi to ładnie. Ktoś przerabiał taki temat?

https://pl.aliexpress.com/item/LED-Dayt ... 0.0.085phb

p.s. Ewentualnie jakby ktoś był zainteresowany chętnie odsprzedam cały zestaw, cena do dogadania :wink:


Ostatnio edytowano Pn, 10 kwi 2017, 11:46 przez michal6er, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 kwi 2017, 11:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Tak, wersja Sport/Dynamic ma inne wycięcia poniżej halogenów.

Link nie działa.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 kwi 2017, 11:48 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.08.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Kittelsen napisał(a):
Tak, wersja Sport/Dynamic ma inne wycięcia poniżej halogenów.

Link nie działa.


Już działa.

Dzięki, niestety przeoczyłem tą informację :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 kwi 2017, 11:49 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No tak, te są ewidentnie do zwykłego zderzaka...

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 kwi 2017, 09:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wczoraj przyszła paczka od Majfrienda, czekam jeszcze na moduł który obsłuży day light'y i w wolnej chwili montaż
Obrazek

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 21 kwi 2017, 05:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Kamratek, porobisz jakieś fotki jak to wygląda u Ciebie po montażu?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 kwi 2017, 11:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Oczywiście

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 09:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Kamratek napisał(a):
Kittelsen wrzuć tutaj ten opis podłączenia


Przepraszam, że tak późno, ale wrzucam mój opis - pisany "na kolanie", więc proszę go traktować jako wersję roboczą. Oczywiście nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody które ktokolwiek wyrządzi sobie przez np. nieuwagę. Nie jesteśmy w USA, więc nie będę pisał oczywistych rzeczy, np. że należy uważać aby nie zewrzeć plusa z minusem albo że lutowaniu towarzyszy wysoka temperatura.


Krótki poradnik jak zamontować światła do jazdy dziennej DRL w miejscu kierunkowskazów w Maździe 6 GH.

http://ultraleds.pl/531,swiatla-dzienne ... wy21w.html

Żarówki kierunkowskazów są zamocowane w szarych oprawkach. Po prawej stronie dość łatwo się do niej dobrać, po lewej jest bardzo mało miejsca i chyba zdemontować obudowę filtra powietrza. W tym celu należy odpiąć wtyczkę od przepływki i odkręcić obejmę od rury elastycznej i zdjąć ją z obudowy filtra. Wtedy można podnieść obudowę, siedzi na wcisk na dwóch czy trzech bolcach. W ten sposób uzyskamy wygodny dostęp po lewego reflektora.

Obrazek

Wyjmujemy oprawki żarówek kierunków (trzeba je przekręcić by je wyjąć) i wyjmujemy z nich żarówki. Zamiast żarówek podłączamy czarne wtyczki od DRL a moduły LED wciskamy w miejsca oprawek. Trzeba uważać żeby gumowe kołnierzyki ładnie przylgnęły do otworu i go uszczelniły.

Obrazek

Obrazek

Oporniki z pomarańczowymi radiatorami należy umieścić tak, żeby nie stykały się z elementami plastikowymi ani przewodami, ponieważ kiedy kierunkowskaz(y) jest włączony długo, opornik nagrzewa się do dość wysokiej temperatury.

Szare oprawki w które wcisnęliśmy czarne okrągłe wtyczki od DRL też należy jakoś ładnie umiejscowić, żeby nie były narażone np. na zalanie.

Nie będę pisał jak przeprowadzić i uporządkować przewody, bo to każdy zrobi wg. własnego uznania, ważne, żeby przewody były schowane i nie były narażone na uszkodzenia mechaniczne (np. przytrzaśniecie maską albo zamkiem).

Dodatkowy przekaźnik zawarty w komplecie ze sklepu UltraLEDs ma standardowo 5 przewodów. Zgodnie z opisem, niebieski nie jest potrzebny. Można go albo zaizolować, albo całkowicie wyciągnąć z podstawki przekaźnika. Pozostają 4 przewody, żółty, biały, czarny i czerwony. Niektóre u siebie przedłużałem, ponieważ były za krótkie.

Przewód żółty (85). To masa, czyli tzw. minus. Pod maską jest mnóstwo miejsc, gdzie jest masa, więc każdy znajdzie sobie dogodne miejsce. Nie mam zdjęcia, ale ja odizolowałem ok. 3 cm przewodu, skręciłem go i pocynowałem, wygiąłem w kształt litery C i podkręciłem pod śrubę, która trzymała jedną z łap (mocowań) obudowy filtra powietrza.

Przewód biały (87a). To przewód do którego należy podłączyć kabel od świateł DRL. Ten, na którym jest bezpiecznik i który rozgałęzia się na obydwa moduły, które zamocowaliśmy zamiast żarówek kierunkowskazów.

Obrazek

Przewód czarny (30). To plus (12V) po stacyjce. Dzięki temu światła DRL włączą się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon, nawet jeśli manetka (włącznik świateł) będzie w pozycji OFF. Takie są wymogi, tak powinno być. Plus po stacyjce znajduje się np. na dolnej prawej nodze w czarnym przekaźniku na zdjęciu poniżej. Można się do niej dolutować, ale trzeba zwrócić szczególną uwagę na to, żeby odpowiednio wyprofilować przewód tak, aby przekaźnik mógł zostać zamocowany w gnieździe ponownie. Jeśli nie będzie dobrze zamocowany, nie będzie nam działać klimatyzacja.

Obrazek

Obrazek

Innym sposobem na plus po stacyjce jest użycie gniazda na dodatkowy bezpiecznik (inna nazwa: bypass, bajpass), do kupienia za kilka PLN.

Obrazek

Umożliwia on wpięcie się w gniazdo bezpiecznika, ma miejsce na bezpiecznik oraz wyprowadzony przewód do którego możemy się dolutować z naszym czarnym przewodem. Bezpiecznikiem który jest na plusie po stacyjce jest np. bezpiecznik opisany jako OUTLET (15A). Możemy go wykorzystać.

Obrazek

Obrazek

Przewód czerwony (86). To przewód który należy podłączyć do postojówek. Dzięki temu przekaźnik wyłączy światła dzienne w momencie włączenia świateł postojowych (ręcznie) a także w przypadku włączenia świateł mijania przez czujnik zmierzchowy gdy manetkę mamy w pozycji AUTO. Najlepiej podłączyć się z tym przewodem do postójówki lewej, bo jest więcej miejsca i wygodniej. Wyjmujemy oprawkę postojówki (też trzeba przekręcić) i najlepiej odizolować kawałek przewodu, dolutować nasz czerwony i całość z powrotem zaizolować. Na poniższym zdjęciu przylutowany przewód jest niebieski, ale przylutowujemy tam CZERWONY!

Obrazek

Po wszystkim światła powinny działać w następujący sposób:
- manetka na OFF, przekręcamy kluczyk w pozycję zapłon – światła dzienne włączają się,
- mrugamy długimi – światła dzienne pozostają włączone,
- włączamy postojówki – światła dzienne wyłączają się,
- manetka w trybie AUTO – jak jest jasno świecą się światła dzienne, zakrywamy czujnik zmierzchu – dzienne się wyłączają a włączają światła mijania,
- kierunkowskazy działają po staremu.

Pokrętło regulacji oświetlenia deski rozdzielczej można wcisnąć. Jeśli zrobimy tak, że przy włączonych światłach mijania będziemy mogli regulować jasność podświetlenia kręcąc pokrętłem i włączymy sobie tryb AUTO, wtedy przy włączonych światłach mijania deska i zegary będą lekko przyciemnione (sami ustalamy pokrętłem jak bardzo) a jak jest jasno i włączą nam się dzienne światła (mijania zgasną), to podświetlenie zrobi się mocniejsze, dzięki czemu zegary są podświetlone bardzo wyraźnie i widoczne nawet przy bardzo silnym nasłonecznieniu.

Chętnie pomogę w razie potrzeby, czy to tutaj czy przez PW, śmiało proszę pisać.

Od montażu przejechałem już jakieś 10 tyś. km, z czego ok. 40% po zmierzchu, czyli przez jakieś 6 tyś. km miałem włączone DRL, wszystko działa jak należy.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 21:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
michal6er napisał(a):
Kittelsen napisał(a):
Tak, wersja Sport/Dynamic ma inne wycięcia poniżej halogenów.

Link nie działa.


Już działa.

Dzięki, niestety przeoczyłem tą informację :/




MOZNA POPROSIC LINK DO WERSJI SPORT DYNAMIC?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 17:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Siema,
zamontowalem tez te Chinskie Cuda u siebie :)

Wielkie dzieki przy okazji @Kittelsen za Instrukcje <spoko>
Montaz niebyl taki straszny, mialem tylko problem z wyciagnieciem zarowki od Kierunku z Lewej strony, malo miejsca zeby reke wlozyc
no i jeszcze przekrecic trzeba.
No alle po kilku probach dalem rade.
Przekaznik schowalem w Skrzynce z Bezpiecznikami.

No i tak to wyglada

Obrazek
[url=http://abload.de/image.php?img=img_20170424_1829307jui1.jpg]Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 kwi 2017, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
A czy ta żarówka jest włożona w miejsce żarówki, która doświetla zakręty ??


Ostatnio edytowano Pt, 5 maja 2017, 10:43 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6) badz zdjec.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 06:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie, w miejsce kierunkowskazu. Kolega ma poliftowe reflektory ze skrętna soczewką.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 12:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Fajna rejestracja

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 kwi 2017, 23:30 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 62
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
czy w wersji przedliftowej montaż wygląda tak samo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 maja 2017, 09:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dokladnie tak samo

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 08:36 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dokładnie, te DRL są w miejsca żarówek kierunkowskazów, a kierunkowskazy są rozwiązane w przedlifcie i polifcie w identyczny sposób.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 maja 2017, 18:08 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
rudy102 napisał(a):
Siema,
zamontowalem tez te Chinskie Cuda u siebie :)

Wielkie dzieki przy okazji @Kittelsen za Instrukcje <spoko>
Montaz niebyl taki straszny, mialem tylko problem z wyciagnieciem zarowki od Kierunku z Lewej strony, malo miejsca zeby reke wlozyc
no i jeszcze przekrecic trzeba.
No alle po kilku probach dalem rade.
Przekaznik schowalem w Skrzynce z Bezpiecznikami.


Kolego,
Powiedz mi czy stosowałeś bypasa i podpinałeś się pod bezpiecznik pokazany na istrukcji tak jak kolega to zrobił?
Nie wiem czy ja mam coś nie tak z elektryką, ale gdy podpinam bypassa pod ten bezpiecznik outlet 15A, To napięcie jest cały czas mimo wyłączonej stacyjki i drl świecą niezależnie od włączenia czy wyłączenia stacyjki. Ktoś coś powie na ten temat? Dodam że nie mam problemu z akumulatorem nawet w zimie, więc nie wiem skąd ten pobór prądu na tamtym bezpieczniku. Znalazłem dwa bezpieczniki które nie mają prądu jak stacyjka jest wyłączona, a mają gdy ją włączę. Ale za pierwszym razem auto w ogólę nie odpala, a za drugim odcina sterowanie turbiną. Generalnie chyba wiem jaka jest tego przyczyna, bypass powinien mieć dwa bezpieczniki, a ja działałem na jednym... :)

EDIT:

Wszystko zrobione. Podpiąłem się pod inny bezpiecznik, i dziś nie byłem lamusem i zrobiłem jak należy :D


_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 maja 2017, 07:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To pod jaki bezpiecznik się podpiołeś?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 maja 2017, 12:44 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Fuel pcm :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 05:04 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No pięknie to działa <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 17:30 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dodam że zrobiłem to na bay pasie, i zastosowałem stabilizator napięcia, co by ledy dłużej podziałały :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 18:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jaki stabilizator? Poka poka...

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 21:17 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
http://allegro.pl/led-regulator-stabili ... 57770.html

Coś takiego :)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, warto za wszelką cenę obniżyć napięcie właśnie w okolicy 11V


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 16:51 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jaki to magiczny manewr zastosowaliście aby te ledy osadzić w gnieździe :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.