Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 20:25 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Rebus a jak kręci rozrusznik na ciepłym?? Kiedyś przy innym aucie miałem podobnie i winą okazał się rozrusznik...

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 21:18 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Ja tam nie widzę różnicy w kręceniu na zimnym i rozgrzanym z tym, że właśnie przy dobrze rozgrzanym podczas odpalania moze o 1-2sek dłuższym niż zimny słychać jak odpala ale jeszcze rozrusznik pomaga rozruszać motor a jak jest zimny to jest strzał dwa obroty i już cyka...
Myśle, że gdyby to byłby trefny rozrusznik to i na zimnym kręciłby podobnie... ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 mar 2018, 22:57 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podlaski
Czujnik wału jeszcze sprawdź.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano So, 31 mar 2018, 22:57 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 11:25 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Witam
Panowie mam problem z odpalaniem silnika
Mazda 6 2.2 163KM GH 2010r.
Na zimnym pali od strzała a na ciepłym trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem. Nieraz zdarzają się takie sytuacje że auto nie zapali do końca i zaczyna telepać całym autem (wtedy trzeba wyłączyć silnik i odpalić ponownie)
Wie ktoś może co może być przyczyną tych objawów?
Z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 14:27 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Witam
Również mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku.
Mazda 6 2.2 163KM GH 2010r.
Na zimnym pali od strzała a na ciepłym trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem. Nieraz zdarzają się takie sytuacje że auto nie zapali do końca i zaczyna telepac całym autem.
Wie ktoś może co może być przyczyną tych objawów?

-- Dodano: 17 listopada 2018, o 14:19 --

Witam
Czy mógłby mi ktoś z Was powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik wałka ? Silnik: Mazda 6 II GH 2.2 163KM 2010r.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Byłbym jeszcze bardzo wdzięczny jeżeli powiedział by mi ktoś z Was który czujnik trzeba wymienić jeżeli występują problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku.
Wału czy wałka ? jeżeli chodzi o czujnik wału to jest ten na dole silnika tak ? a na górze jest czujnik wałku rozrządu ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 21:57 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Tak na dole jest czujnik wału - ten przy kole z ząbkami a u góry czujnik wałka.
U mnie również podobna przypadłość występuje tylko tak jakby delikatniej i jest tylko chwilowe przeciągniecie momentu odpalenia.
Z tego co widać to dość częsta przypadłość tego motoru - dużo osób to sygnalizuje lecz chyba nikt nie wie od czego takie rzeczy się dzieją i co jest przyczyną... jakoś nie wierze w te uszkodzenia czujników wałka/wału tym bardziej, że błędów nikomu nie wyświetla...
Sam chętnie chciałbym wiedzieć gdzie tkwi cały szkopuł w tym odpalaniu na ciepłym...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lis 2018, 12:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tez miałem ten problem, po wymianie rozrusznika wszystko wróciło do normy <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 11:03 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Panowie mam do Was jeszcze jedno pytanie.
Mógłby mi ktoś z Was powiedzieć Gdzie dokładnie znajduje się CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO ?
oraz
CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ORAZ WAŁU i jaki jest dostęp do tych elementów ? czy można wymienić te czujniki samodzielnie czy trzeba wyciągać silnik z komory ?
Jeżeli była by taka możliwość to bardzo bym prosił o wstawienie jakiegoś zdjęcia z dokładnym zaznaczeniem miejsca położenia danych elementów.

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, bo przyszła zima i teraz jest znacznie gorzej z odpalaniem auta na rozgrzanym silniku, zdarzają się momenty ze auto wogle nie odpala a w większości przypadków zaczyna telepać po czym po chwili samo gaśnie.

-- Dodano: 4 grudnia 2018, o 11:03 --

Moglibyście mi jeszcze powiedzieć czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest dobry jeżeli na wskaźniku strzałka stoi na 90stopni a w forscan pokazuje temperaturę na postoju 72stopnie a w czasie jazdy między 80-83stopnie)
może w moim przypadku winny jest czujnik temperatury silnika ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wskaźnik ma dość duży zakres temperatur - o ile db pamiętam od ok 70 do 92 stoi w pionie. Wskaźnik ma sygnalizować, że temperatura pracy dla silnika jest odpowiednia.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 11:14 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Czyli przyczyny muszę szukać w czymś innym.
Panowie co mógłbym jeszcze sprawdzić w forscanie pod kątem tego ciężkiego odpalania na rozgrzanym silniku ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 12:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kup używany sprawny rozrusznik koszt 80-100 zł i sprawdź czy to on. Jak tak zregeneruj swój i po sprawie, bo nowy ok 1700zl

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 13:24 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podlaski
Tu rozrusznik nie ma nic wspólnego. To ewidentnie czujnik wałka albo wału. Czujnik wałka masz na wierzchu od razu jak podniesiesz maskę to jest umiejscowiony na górze pokrywy rozrządu. Natomiast czujnik wału korbowego masz pod silnikiem obok koła pasowego. Obstawiam uwalony czujnik wału korbowego tego pod silnikiem.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 14:09 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Też wydaje mi się ze nie jest tutaj winien rozrusznik, gdyż za każdym razem kręci i na zimnym odpala od pół obrotu, problem pojawia się jak nagrzeje się któryś z elementów, być moze to i te czujniki.
Postaram się kupić jeden i powymieniać, najpierw wymienię ten na górze i zobaczę czy jest poprawa, jak nie to przełożę na dół o ile są takie same :).
Wieczorem jak będę w domu to zdejmę pokrywę z silnika i wyślę zdjęcia z pytaniem czy to właśnie ten czujnik :)

A ten czujnik na dole to da się wymienić bez problemu ? Wystarczy zdjąć tylko osłonę pod silnikiem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 14:15 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podlaski
Nie musisz nawet pokrywy silnika zdejmować żeby wymienić czujnik wałka rozrządu. Co do czujnika wału korbowego to nie pamiętam ale chyba trzeba będzie osłonę pod silnikiem zdjąć. Czujnik wałka masz raczej w porządku skupilbym się na czujniku wału korbowego bo to właśnie on gdy się rozgrzeje daje złe odczyty dla ECU dlatego ciężko odpala. Jeśli tego nie naprawisz to może być tak że auto będzie Ci gasło nawet podczas jazdy i już nie odpalisz do puki nie ostygnie. Forscan nie pokazuje błędów tych czujników niestety dlatego musisz próbować.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 14:37 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dzięki Wielkie za pomoc :)
kupię czujnik i postaram się wymienić :)
A orientujesz się może czy czujnik ten na górze jest taki sam jak ten na dole ? czy to są dwa różne czujniki ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 14:42 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podlaski
Chyba się różnią ten od wału korbowego to chyba taki motylek a wałka rozrządu to taki w kształcie walca.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 19:21 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Czujniki są takie same - pasują zamiennie.
Ja wlaśnie zakupiłem używke rozrusznik w stanie jak nowy za 40zł na alledrogo - da się czasem znaleść tam fajne części w super stanie za małe pieniądze - o dziwo narazie problem z odpalaniem na gorącym rzadziej występuje, ale od czasu do czasu inaczej zakręci podczas odpalania. Wymiana rozrusznika po zimnie, za jednym zamachem, olej podkładki pod wtryski i czyszczenie egr-u.
Zobaczymy co to da...
Dziwne jest to, że nikt do końca nie zdiagnozował co tak naprawdę jest przyczyną takiego odpalania w R2AA (2.2d) - bo tylko w tych motorach to się pojawia - nie słyszałem żeby w 2.0d ktoś miał takie problemy.
Czy w 2.0d też występują takie same czujniki na wale i wałku ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 06:52 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Rebus - z tego co się zorientowałem to niestety czujniki nie są takie same w tym silniku i nie są zamienne, ten na dole od wału korbowego jest w kształcie motyla jak wyżej pisał Kolega Plasticz.
Ja przymierzam się najpierw do wymiany tego czujnika i zobaczymy czy po będzie jakaś poprawa. Ogólnie temat jest jak morze ;p ciężko stwierdzić co jest przyczyną takiego stanu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 12:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie wiem ja opisałem mój przypadek, na zimnym odpalam od strzała pojechałem do sklepu. Zakupy wychodzę i dupa trzeba było pchać :lol:. Mechanik zdiagnozował rozrusznik i po wymianie wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam i powodzenia :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 17:07 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Mateusz8 - no to ciekawe bo ja w moim R2AA (2.2) zamieniałem czujniki miejscem i były takie same .
https://archiwum.allegro.pl/oferta/mazd ... 25989.html - a tak wyglądają jak w linku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 10:59 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Rebus miałeś rację :) rzeczywiście czujnik w R2AA jest taki sam na dole jak na górze :)
Ja wymieniłem czujnik wału korbowego na inną używkę. Ale niestety poprawy z odpalaniem na ciepłym nie zaobserwowałem. Trzeba szukać dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lut 2019, 15:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Witam, czytam i czytam te wasze wpisy, dużo osób ma ta sama bolączkę, wielu ekspertów się wypowiada, ale nikt nie doprowadził wątku do końca. Zrobil ktoś coś z tym ciężkim odpalaniem na ciepłym silniku??? Czujnik wałka i wału u mnie odpada(nie pokazuje żadnych błędów) co to może być???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 10:16 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Też liczyłem, że wypowie się w temacie któryś w forumowych fachowców którzy mają pojęcie o przyczynie takich wariacji w R2AA - bo jak widać nie są to pojedyncze przypadki.. więc gdzieś w czymś tkwi problem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 13:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Rozumiem ze każdy z forumowiczów ma ten sam problem i tak jeździ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 19:29 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 23
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Mam podobnie. Im cieplejszy silnik tym gorzej odpala dodatkowo im cieplej na dworze tym dłużej kręci.
Dużo lepiej jest gdy akumulator jest naładowany na maxa. Podobno prędkość obrotowa rozrusznika wpływa
na ciśnienie paliwa - im wolniej kręci tym niższe ciśnienie i gorsze odpalanie.
Mam nowy akumulator który po miesiącu użytkowania kręcił rozrusznikiem coraz wolniej aż do
momentu w którym auto przestało odpalać. Naładowany do końca kręci jak szalony i odpala na strzała.
Czytałem post użytkownika który przy problemach z odpalaniem miał błąd "niskie napięcie
modułu wtrysku" i szukano problemów z elektryką, poprawiano masy w komorze silnikowej itp.
Podobne problemy miewają użytkownicy innych aut i tam zawsze kończy się regeneracją pompy
wtryskowej. Zmieniają czasem oprogramowanie by komputer dawkował inaczej paliwo przy
gorącym starcie co pozwala łatwiej odpalać na gorącym silniku - są filmiki na you tube.
Ale ten zabieg to tylko maskowanie problemu i odkładanie nieuniknionego.
Co do wątku z czujnikiem temperatury to mam osobiste doświadczenia w tym temacie z benzyniakiem.
Wskaźnik temperatury na desce pokazywał dobre wartości a mimo to rozgrzany silnik
musiałem kręcić nawet 15s zanim się rozbujał i odpalił. Z tego powodu kupiłem auto za połowę ceny
rynkowej. Pomysłów było wiele ale tylko wymiana czujnika za 13zł załatwiła sprawę. Komputer odczytywał
z czujnika że silnik jest zimny i dawkował tak paliwo niezależnie czy miał 10'C nad ranem
czy 90'C po godzinie w korku. A wszystko to przy prawidłowych wskazaniach temperatury na desce.
Wniosek jest taki że wskaźnik korzysta z innego źródła niż komputer. Co ciekawe mój wskaźnik w
Mazdzie nigdy nie przekroczył połowy skali - maksymalnie wskazówka ustawia się do poziomu i nigdy
wyżej. Ciekawi mnie jakie macie przebiegi przy których problem odpalania na ciepło występuje?
Moja M6 powoli dolatuje do księżyca więc mogę spodziewać się po niej wszystkiego :roll:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 19:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wskaźnik licznika pokazuje przysłowiowe 90 stopni w dużym zakresie, fizycznie jest to coś w okolicach 68-94 stopnie. W tych temperaturach wskazówka "stoi".

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 mar 2019, 22:11 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Witam
Panowie problem z ciężkim odpalaniem w modelu 2.2 R2AA to wina przepustnicy a dokładniej jej silnika krokowego. Po wymianie przepustnicy problem znikł.
Ciezkiemu odpalaniu również towarzyszą takie usterki jak:
- ciężkie opalanie na rozgrzanym silniku
- w czasie wyłączania silnika - wyczuwalne lekkie szarpanie silnika (nie gaśnie od razu)
- w czasie przyspieszania słyszalne szmery z komory silnika (zle wartości mas powietrza)

Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 mar 2019, 22:56 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
A jaki wpływ na silnik krokowy przepustnicy ma temperatura ? Bo rozumiem ze tylko na ciepłym masz ten objaw ?
I jak zdiagnozować, że silnik krokowy jest uszkodzony ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 07:59 
Amator
Offline
Od: 23.11.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Rebus niestety jak dokładnie działa przepustnica nie jestem w stanie opisać.
Jeżeli chodzi o problem z odpalaniem to na rozgrzanym silniku palił ciężej jak na zimnym. Co do gaszenia auta z lekkim szarpaniem to ten problem występował zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku.
Mi pomysł z wymianą przepustnicy nasunal mechanik, szukaliśmy przyczyny szemrzenia w czasie przyspieszania, mechanik stawiał na nieszczelności układu dolotowego, jak się okazało wszystko było szczelne i wkoncu pomysł padł na przepustnice.
U mnie powymianie czujnika wału korbowego niestety nic się nie zmieniło. Natomiast po wymianie przepustnicy jest jakaś poprawa. W dalszym ciągu testuje, w najbliższych dniach napisze dokładnie jak wyglada sytacja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 13:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
I jak z ta przepustnica? Pomogło czy ciagle to samo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.