Mazda 6 Forum https://mazda6forum.pl/ |
|
Chiptuning i power boxy https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=36&t=68 |
Strona 5 z 9 |
Autor: | Michał [ So, 28 lut 2015, 08:34 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Nie takie oczywiste, wielu unika odpowiedzi. |
Autor: | marco [ N, 29 mar 2015, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Po dwóch przypadkach zapchania DPF w ciągu ostatnich trzech m-cy (2 x wymiana oleju i filtra = ok. 300 zł) i po zgłębieniu tego tematu na forum postanowiłem, że najwyższy czas na moją Madzię 2.2 185 KM. Za dwa dni poddam ją operacji usunięcia "raka układu wydechowego" u samochodowego chirurga/onkologa i przy okazji zrobiony zostanie mały maping. Rakiem nazywam DPF i pewnie wielu z Was się ze mną zgodzi. Wiem, że problem z DPF wynika głównie z tego, iż codziennie robię małe odcinki do 15 min jazdy (silnik nie osiąga wymaganej temperatury a cykl wypalania nie zostanie ukończony w tym czasie) ale na miłość boską nie kupowałem nowego auta po to tylko aby robić autostradę i nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wyjazd na autostradę czy ekspresówkę co kilka dni to czysty nonsens. Tak szczerze powiedziawszy to ten przekręt z DPF-ami powinien być usankcjonowany w instrukcjach samochodu np. wpisem "kategorycznie zabrania się używania auta poniżej 15 min i z prędkością obrotową poniżej 2 tyś. ponieważ grozi to uszkodzeniem silnika" - coś w ten deseń. Jak już Madzia opuści intensywną terapię to dam znać jak się sprawuje, tym bardziej, że na święta robię trasę. |
Autor: | Franto [ Śr, 1 kwi 2015, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Witam, planuje chip tuning tego silnika, prosze Was o wszelkie porady, opinie, spostrzezenia czy warto to zrobic. Prosze o adres form ktora to robila, jaka jest gwarancja i awaryjnosc. Za wszelkie informacji z gory dziekuje pzdr |
Autor: | Tomek [ Śr, 1 kwi 2015, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Dzwonić i pytać http://www.ttc.pl/ |
Autor: | Franto [ Śr, 1 kwi 2015, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Dzieki zadzwonie |
Autor: | JacaTouran [ Śr, 8 kwi 2015, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Zapraszam koleżanki i kolegów z łódzkiego do siebie Dla forum rabaty. Pozdrawiam Jaca V-tech Łowicz |
Autor: | Franto [ Śr, 8 kwi 2015, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Dzieki za info ile podkrecacie? z 163 ps ? pzdr |
Autor: | Legut [ So, 2 maja 2015, 02:15 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Gdzie najbliżej Zielonej Góry zrobią doby tuning Mazda 6 GH 140 kM diesle ? |
Autor: | khad [ Wt, 2 cze 2015, 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Panowie, tak orientacyjnie, bo widzę tu ceny razem z wywaleniem DPF - na jaki koszt za sam chip tuning trzeba się szykować? |
Autor: | shadow01 [ Pt, 5 cze 2015, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
marco napisał(a): Po dwóch przypadkach zapchania DPF w ciągu ostatnich trzech m-cy (2 x wymiana oleju i filtra = ok. 300 zł) i po zgłębieniu tego tematu na forum postanowiłem, że najwyższy czas na moją Madzię 2.2 185 KM. Za dwa dni poddam ją operacji usunięcia "raka układu wydechowego" u samochodowego chirurga/onkologa i przy okazji zrobiony zostanie mały maping. Rakiem nazywam DPF i pewnie wielu z Was się ze mną zgodzi. Wiem, że problem z DPF wynika głównie z tego, iż codziennie robię małe odcinki do 15 min jazdy (silnik nie osiąga wymaganej temperatury a cykl wypalania nie zostanie ukończony w tym czasie) ale na miłość boską nie kupowałem nowego auta po to tylko aby robić autostradę i nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wyjazd na autostradę czy ekspresówkę co kilka dni to czysty nonsens. Tak szczerze powiedziawszy to ten przekręt z DPF-ami powinien być usankcjonowany w instrukcjach samochodu np. wpisem "kategorycznie zabrania się używania auta poniżej 15 min i z prędkością obrotową poniżej 2 tyś. ponieważ grozi to uszkodzeniem silnika" - coś w ten deseń. Jak już Madzia opuści intensywną terapię to dam znać jak się sprawuje, tym bardziej, że na święta robię trasę. i jak tam Marco po tuningu? bo tez sie zastanawiam nad mapowaniem ale niewiem czy silnik to wytrzyma... |
Autor: | gogineo2 [ N, 7 cze 2015, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Franto ustałeś coś? |
Autor: | Franto [ Pn, 8 cze 2015, 08:41 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Zbieram oferty od firm ktore chipuja dam info |
Autor: | gogineo2 [ Pn, 8 cze 2015, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Autor: | N7lukas [ Cz, 25 cze 2015, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Odświeżam temat. I jak ustaliliście coś z tym chipem. Sam zastanawiam się nad tą modyfikacją. Sprawdzałem w kilku mijscach w Warszawie i większość z nich proponuje modyfikacje na 190km, tylko Kreator Mocy na 210KM |
Autor: | Franto [ Cz, 25 cze 2015, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
W gliwicach koles podkreca na 205 ps za 1500zl |
Autor: | gogineo2 [ Cz, 25 cze 2015, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
VTECH 210KM Na stronie podają rozgraniczenie na 163 i 180 ale silnik jest identyczny (różnica w sofcie) wiec powinno wyjść 210 jak przy 180KM |
Autor: | aczek [ Cz, 16 lip 2015, 12:13 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Chce wgrać wirusa mojej mazdzie czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca z Torunia i okolic Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | khad [ Pn, 20 lip 2015, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
No ja dzisiaj chipowałem w V-Tech we Wrocławiu. Wykres: Moc początkowa: 147 KM Moc wyjściowa: 171 KM Moment początkowy: 343 Nm Moment wyjściowy: 390 Nm Cena: 1200 zł, czas: 4h Wrażenia: jestem bardzo zadowolony, w końcu auto ładnie, równo ciągnie, jest to ładnie poprowadzone do tego stopnia, że ma się wrażenie, że moc skoczyła o wiele bardziej. W końcu czuć wgniatanie w fotel i ogień od odpowiedniego zakresu obrotów. Zaznaczyłem, że chcę zachipować "zdrowo" tj. bez przesady, żeby nie katować nadmiernie sprzęgła itp., jak widzicie na fabrycznym programie również były problemy z turbiną w zakresie 1600-1800 - widać wyraźny spadek, to potęgowało to znane już na forum "szarpanie", które ustaje po kalibracji wtrysków czy czyszczeniu przepływomierza. Dodatkowo okazało się, że silnik w stanie idealnym, ma wciąż tyle kucy, co przy wyjeździe z fabryki (te jednostki zazwyczaj 145-147 - tak mi powiedziano), bez żadnych strat. Mogę jedynie polecić, kasa dobrze wydana. |
Autor: | bykolo [ Pn, 20 lip 2015, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
No nie wierze, ale krecha idzie do góry o_O. Gratulacje |
Autor: | Gerwazy [ Pn, 20 lip 2015, 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Khad super a powiedz mi co na to dpf? Wycięty ? |
Autor: | khad [ Pn, 20 lip 2015, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Dzięki No DPF zostawiam, na razie nie było z nim problemów także jeśli się coś będzie działo będę musiał dokonać wyboru. Jeżdżę sporo po mieście więc pewnie prędzej czy później mnie dopadnie, na ten moment przebieg mam 81000 więc jeszcze trochę pożyje (mam nadzieję) Ogólnie jest wiele za i przeciw i jeszcze nie mam do końca wyrobionego zdania. |
Autor: | bykolo [ Pn, 20 lip 2015, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Egr został czy wyłączony?? |
Autor: | khad [ Pn, 20 lip 2015, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
EGR również został |
Autor: | bykolo [ Pn, 20 lip 2015, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
oszzzz kurdee to nieźle że tyle wyszło kucy |
Autor: | khad [ Pn, 20 lip 2015, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
wydaje mi się że ze względu na mały przebieg i dobrą kompresję ale mogę się mylić musiałby się wypowiedzieć ktoś siedzący w temacie |
Autor: | aczek [ Pt, 7 sie 2015, 06:14 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Tez jestem po zbiegu pierwszy pomiar i 170 koni i 380 nm niestety nie udało się zrobić 2 z przodu i efekt końcowy to 196 koni i 440nm Pan który chipowal Madzie stwierdził że winny jest dpf który jest już przypchany A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Legut [ Pt, 21 sie 2015, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Zrobiłem chiptuning w Zielonej Górze dealer Vtech znajdziecie na ich stronie. Na razie rewelacja z 146 na 174 kM i z chyba z 360 na 397 momentu obrotowy. Jedzie super, muszę uważać na prędkość. Nie ma dziur i auto sie nie dusi. W końcu jest jak należy. Szkoda było czasu trzeba to robić jak najszybciej. Koszt zrobienia rocznika 2009 przed lift. 1035 zł brutto. Czas ok 1.5 godz. Teraz to jest inne auto. Paliwo spała chyba tyle samo, na autostradach spada zużycie. W mieście na szczęście bez zmian. To po tygodniu jazdy. Pozdrawiam. |
Autor: | Millerek [ Pt, 21 sie 2015, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
A DPF jest? |
Autor: | Legut [ N, 6 wrz 2015, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
Millerek napisał(a): Od: 05.06.2015 tak
Posty: 31 Rok produkcji: 2009 Model: GH Silnik: 2.2 MZR-CD (ON) Skrzynia: MT Wersja: Sport |
Autor: | khad [ Pn, 7 wrz 2015, 08:40 ] |
Tytuł: | Re: Chiptuning i power boxy |
aczek napisał(a): A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem slyszalem, ze te "hamownie" sa nawet lepsze, bo sprawdzasz auto na drodze gdzie masz realne wartosci i warunki podczas jazdy, bo opory i sila tarcia sa naturalne, nie jak na stacjonarnych hamowniach. |
Strona 5 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |