Teraz jest Cz, 13 gru 2018, 20:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: So, 28 lut 2015, 08:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5519
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Nie takie oczywiste, wielu unika odpowiedzi.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 14:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Po dwóch przypadkach zapchania DPF w ciągu ostatnich trzech m-cy (2 x wymiana oleju i filtra = ok. 300 zł) i po zgłębieniu tego tematu na forum postanowiłem, że najwyższy czas na moją Madzię 2.2 185 KM. Za dwa dni poddam ją operacji usunięcia "raka układu wydechowego" u samochodowego chirurga/onkologa i przy okazji zrobiony zostanie mały maping. Rakiem nazywam DPF i pewnie wielu z Was się ze mną zgodzi. Wiem, że problem z DPF wynika głównie z tego, iż codziennie robię małe odcinki do 15 min jazdy (silnik nie osiąga wymaganej temperatury a cykl wypalania nie zostanie ukończony w tym czasie) ale na miłość boską nie kupowałem nowego auta po to tylko aby robić autostradę i nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wyjazd na autostradę czy ekspresówkę co kilka dni to czysty nonsens. Tak szczerze powiedziawszy to ten przekręt z DPF-ami powinien być usankcjonowany w instrukcjach samochodu np. wpisem "kategorycznie zabrania się używania auta poniżej 15 min i z prędkością obrotową poniżej 2 tyś. ponieważ grozi to uszkodzeniem silnika" - coś w ten deseń.
Jak już Madzia opuści intensywną terapię to dam znać jak się sprawuje, tym bardziej, że na święta robię trasę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 20:30 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Witam, planuje chip tuning tego silnika, prosze Was o wszelkie porady, opinie, spostrzezenia czy warto to zrobic. Prosze o adres form ktora to robila, jaka jest gwarancja i awaryjnosc. Za wszelkie informacji z gory dziekuje pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 20:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3399
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dzwonić i pytać http://www.ttc.pl/

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi i dodatkami do paliwa Twojej Mazdy :pilot: Polecam jako współzałożyciel forum! :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 20:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Dzieki zadzwonie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 21:19 
Świeżak
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 33
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zapraszam koleżanki i kolegów z łódzkiego do siebie :)

Dla forum rabaty.
Pozdrawiam
Jaca V-tech Łowicz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 21:22 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Dzieki za info ile podkrecacie?
z 163 ps ?
pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 02:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Gdzie najbliżej Zielonej Góry zrobią doby tuning Mazda 6 GH 140 kM diesle ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 09:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Panowie, tak orientacyjnie, bo widzę tu ceny razem z wywaleniem DPF - na jaki koszt za sam chip tuning trzeba się szykować?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 cze 2015, 23:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
marco napisał(a):
Po dwóch przypadkach zapchania DPF w ciągu ostatnich trzech m-cy (2 x wymiana oleju i filtra = ok. 300 zł) i po zgłębieniu tego tematu na forum postanowiłem, że najwyższy czas na moją Madzię 2.2 185 KM. Za dwa dni poddam ją operacji usunięcia "raka układu wydechowego" u samochodowego chirurga/onkologa i przy okazji zrobiony zostanie mały maping. Rakiem nazywam DPF i pewnie wielu z Was się ze mną zgodzi. Wiem, że problem z DPF wynika głównie z tego, iż codziennie robię małe odcinki do 15 min jazdy (silnik nie osiąga wymaganej temperatury a cykl wypalania nie zostanie ukończony w tym czasie) ale na miłość boską nie kupowałem nowego auta po to tylko aby robić autostradę i nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wyjazd na autostradę czy ekspresówkę co kilka dni to czysty nonsens. Tak szczerze powiedziawszy to ten przekręt z DPF-ami powinien być usankcjonowany w instrukcjach samochodu np. wpisem "kategorycznie zabrania się używania auta poniżej 15 min i z prędkością obrotową poniżej 2 tyś. ponieważ grozi to uszkodzeniem silnika" - coś w ten deseń.
Jak już Madzia opuści intensywną terapię to dam znać jak się sprawuje, tym bardziej, że na święta robię trasę.


i jak tam Marco po tuningu? bo tez sie zastanawiam nad mapowaniem ale niewiem czy silnik to wytrzyma...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 cze 2015, 19:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Franto ustałeś coś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 cze 2015, 08:41 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
Zbieram oferty od firm ktore chipuja dam info


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 cze 2015, 18:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
<spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 cze 2015, 17:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: warmińsko-mazurski
Odświeżam temat. I jak ustaliliście coś z tym chipem. Sam zastanawiam się nad tą modyfikacją. Sprawdzałem w kilku mijscach w Warszawie i większość z nich proponuje modyfikacje na 190km, tylko Kreator Mocy na 210KM


Ostatnio edytowano Cz, 25 cze 2015, 20:20 przez N7lukas, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 cze 2015, 18:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: śląski
W gliwicach koles podkreca na 205 ps za 1500zl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 cze 2015, 20:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
VTECH 210KM
Na stronie podają rozgraniczenie na 163 i 180 ale silnik jest identyczny (różnica w sofcie) wiec powinno wyjść 210 jak przy 180KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2015, 12:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Chce wgrać wirusa mojej mazdzie czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca z Torunia i okolic

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 19:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No ja dzisiaj chipowałem w V-Tech we Wrocławiu.

Wykres:

Obrazek

Moc początkowa: 147 KM
Moc wyjściowa: 171 KM

Moment początkowy: 343 Nm
Moment wyjściowy: 390 Nm

Cena: 1200 zł, czas: 4h

Wrażenia: jestem bardzo zadowolony, w końcu auto ładnie, równo ciągnie, jest to ładnie poprowadzone do tego stopnia, że ma się wrażenie, że moc skoczyła o wiele bardziej. W końcu czuć wgniatanie w fotel i ogień od odpowiedniego zakresu obrotów. Zaznaczyłem, że chcę zachipować "zdrowo" tj. bez przesady, żeby nie katować nadmiernie sprzęgła itp., jak widzicie na fabrycznym programie również były problemy z turbiną w zakresie 1600-1800 - widać wyraźny spadek, to potęgowało to znane już na forum "szarpanie", które ustaje po kalibracji wtrysków czy czyszczeniu przepływomierza. Dodatkowo okazało się, że silnik w stanie idealnym, ma wciąż tyle kucy, co przy wyjeździe z fabryki (te jednostki zazwyczaj 145-147 - tak mi powiedziano), bez żadnych strat. Mogę jedynie polecić, kasa dobrze wydana.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
No nie wierze, ale krecha idzie do góry o_O. Gratulacje :)

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 917
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Khad super a powiedz mi co na to dpf? Wycięty ?

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dzięki <urodziny>

No DPF zostawiam, na razie nie było z nim problemów także jeśli się coś będzie działo będę musiał dokonać wyboru. Jeżdżę sporo po mieście więc pewnie prędzej czy później mnie dopadnie, na ten moment przebieg mam 81000 więc jeszcze trochę pożyje (mam nadzieję) ;)

Ogólnie jest wiele za i przeciw i jeszcze nie mam do końca wyrobionego zdania.


Ostatnio edytowano Pn, 20 lip 2015, 20:37 przez khad, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Egr został czy wyłączony??

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
EGR również został <boisie>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
oszzzz kurdee to nieźle że tyle wyszło kucy :arrow:

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 21:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
wydaje mi się że ze względu na mały przebieg i dobrą kompresję ale mogę się mylić ;) musiałby się wypowiedzieć ktoś siedzący w temacie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sie 2015, 06:14 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Tez jestem po zbiegu pierwszy pomiar i
170 koni i 380 nm niestety nie udało się zrobić 2 z przodu i efekt końcowy to
196 koni i 440nm

Obrazek


Pan który chipowal Madzie stwierdził że winny jest dpf który jest już przypchany
A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem

Obrazek

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sie 2015, 20:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Zrobiłem chiptuning w Zielonej Górze dealer Vtech znajdziecie na ich stronie. Na razie rewelacja z 146 na 174 kM i z chyba z 360 na 397 momentu obrotowy. Jedzie super, muszę uważać na prędkość. Nie ma dziur i auto sie nie dusi. W końcu jest jak należy. Szkoda było czasu trzeba to robić jak najszybciej. Koszt zrobienia rocznika 2009 przed lift. 1035 zł brutto. Czas ok 1.5 godz. Teraz to jest inne auto. Paliwo spała chyba tyle samo, na autostradach spada zużycie. W mieście na szczęście bez zmian. To po tygodniu jazdy. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sie 2015, 21:34 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4621
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A DPF jest?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2015, 11:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Millerek napisał(a):
Od: 05.06.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2009
Model: GH
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
tak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 08:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
aczek napisał(a):
A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem


slyszalem, ze te "hamownie" sa nawet lepsze, bo sprawdzasz auto na drodze gdzie masz realne wartosci i warunki podczas jazdy, bo opory i sila tarcia sa naturalne, nie jak na stacjonarnych hamowniach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.