Teraz jest Pn, 21 maja 2018, 08:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: So, 28 lut 2015, 08:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5403
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Nie takie oczywiste, wielu unika odpowiedzi.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 14:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Po dwóch przypadkach zapchania DPF w ciągu ostatnich trzech m-cy (2 x wymiana oleju i filtra = ok. 300 zł) i po zgłębieniu tego tematu na forum postanowiłem, że najwyższy czas na moją Madzię 2.2 185 KM. Za dwa dni poddam ją operacji usunięcia "raka układu wydechowego" u samochodowego chirurga/onkologa i przy okazji zrobiony zostanie mały maping. Rakiem nazywam DPF i pewnie wielu z Was się ze mną zgodzi. Wiem, że problem z DPF wynika głównie z tego, iż codziennie robię małe odcinki do 15 min jazdy (silnik nie osiąga wymaganej temperatury a cykl wypalania nie zostanie ukończony w tym czasie) ale na miłość boską nie kupowałem nowego auta po to tylko aby robić autostradę i nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wyjazd na autostradę czy ekspresówkę co kilka dni to czysty nonsens. Tak szczerze powiedziawszy to ten przekręt z DPF-ami powinien być usankcjonowany w instrukcjach samochodu np. wpisem "kategorycznie zabrania się używania auta poniżej 15 min i z prędkością obrotową poniżej 2 tyś. ponieważ grozi to uszkodzeniem silnika" - coś w ten deseń.
Jak już Madzia opuści intensywną terapię to dam znać jak się sprawuje, tym bardziej, że na święta robię trasę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 maja 2015, 02:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Gdzie najbliżej Zielonej Góry zrobią doby tuning Mazda 6 GH 140 kM diesle ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 09:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Panowie, tak orientacyjnie, bo widzę tu ceny razem z wywaleniem DPF - na jaki koszt za sam chip tuning trzeba się szykować?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 cze 2015, 23:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
marco napisał(a):
Po dwóch przypadkach zapchania DPF w ciągu ostatnich trzech m-cy (2 x wymiana oleju i filtra = ok. 300 zł) i po zgłębieniu tego tematu na forum postanowiłem, że najwyższy czas na moją Madzię 2.2 185 KM. Za dwa dni poddam ją operacji usunięcia "raka układu wydechowego" u samochodowego chirurga/onkologa i przy okazji zrobiony zostanie mały maping. Rakiem nazywam DPF i pewnie wielu z Was się ze mną zgodzi. Wiem, że problem z DPF wynika głównie z tego, iż codziennie robię małe odcinki do 15 min jazdy (silnik nie osiąga wymaganej temperatury a cykl wypalania nie zostanie ukończony w tym czasie) ale na miłość boską nie kupowałem nowego auta po to tylko aby robić autostradę i nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wyjazd na autostradę czy ekspresówkę co kilka dni to czysty nonsens. Tak szczerze powiedziawszy to ten przekręt z DPF-ami powinien być usankcjonowany w instrukcjach samochodu np. wpisem "kategorycznie zabrania się używania auta poniżej 15 min i z prędkością obrotową poniżej 2 tyś. ponieważ grozi to uszkodzeniem silnika" - coś w ten deseń.
Jak już Madzia opuści intensywną terapię to dam znać jak się sprawuje, tym bardziej, że na święta robię trasę.


i jak tam Marco po tuningu? bo tez sie zastanawiam nad mapowaniem ale niewiem czy silnik to wytrzyma...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2015, 12:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 49
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Chce wgrać wirusa mojej mazdzie czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca z Torunia i okolic

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 19:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No ja dzisiaj chipowałem w V-Tech we Wrocławiu.

Wykres:

Obrazek

Moc początkowa: 147 KM
Moc wyjściowa: 171 KM

Moment początkowy: 343 Nm
Moment wyjściowy: 390 Nm

Cena: 1200 zł, czas: 4h

Wrażenia: jestem bardzo zadowolony, w końcu auto ładnie, równo ciągnie, jest to ładnie poprowadzone do tego stopnia, że ma się wrażenie, że moc skoczyła o wiele bardziej. W końcu czuć wgniatanie w fotel i ogień od odpowiedniego zakresu obrotów. Zaznaczyłem, że chcę zachipować "zdrowo" tj. bez przesady, żeby nie katować nadmiernie sprzęgła itp., jak widzicie na fabrycznym programie również były problemy z turbiną w zakresie 1600-1800 - widać wyraźny spadek, to potęgowało to znane już na forum "szarpanie", które ustaje po kalibracji wtrysków czy czyszczeniu przepływomierza. Dodatkowo okazało się, że silnik w stanie idealnym, ma wciąż tyle kucy, co przy wyjeździe z fabryki (te jednostki zazwyczaj 145-147 - tak mi powiedziano), bez żadnych strat. Mogę jedynie polecić, kasa dobrze wydana.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
No nie wierze, ale krecha idzie do góry o_O. Gratulacje :)

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 903
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Khad super a powiedz mi co na to dpf? Wycięty ?

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dzięki <urodziny>

No DPF zostawiam, na razie nie było z nim problemów także jeśli się coś będzie działo będę musiał dokonać wyboru. Jeżdżę sporo po mieście więc pewnie prędzej czy później mnie dopadnie, na ten moment przebieg mam 81000 więc jeszcze trochę pożyje (mam nadzieję) ;)

Ogólnie jest wiele za i przeciw i jeszcze nie mam do końca wyrobionego zdania.


Ostatnio edytowano Pn, 20 lip 2015, 20:37 przez khad, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Egr został czy wyłączony??

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
EGR również został <boisie>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 20:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
oszzzz kurdee to nieźle że tyle wyszło kucy :arrow:

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lip 2015, 21:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
wydaje mi się że ze względu na mały przebieg i dobrą kompresję ale mogę się mylić ;) musiałby się wypowiedzieć ktoś siedzący w temacie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sie 2015, 06:14 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 49
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Tez jestem po zbiegu pierwszy pomiar i
170 koni i 380 nm niestety nie udało się zrobić 2 z przodu i efekt końcowy to
196 koni i 440nm

Obrazek


Pan który chipowal Madzie stwierdził że winny jest dpf który jest już przypchany
A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem

Obrazek

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sie 2015, 20:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Zrobiłem chiptuning w Zielonej Górze dealer Vtech znajdziecie na ich stronie. Na razie rewelacja z 146 na 174 kM i z chyba z 360 na 397 momentu obrotowy. Jedzie super, muszę uważać na prędkość. Nie ma dziur i auto sie nie dusi. W końcu jest jak należy. Szkoda było czasu trzeba to robić jak najszybciej. Koszt zrobienia rocznika 2009 przed lift. 1035 zł brutto. Czas ok 1.5 godz. Teraz to jest inne auto. Paliwo spała chyba tyle samo, na autostradach spada zużycie. W mieście na szczęście bez zmian. To po tygodniu jazdy. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sie 2015, 21:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3329
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
A DPF jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2015, 11:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Millerek napisał(a):
Od: 05.06.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2009
Model: GH
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
tak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 08:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
aczek napisał(a):
A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem


slyszalem, ze te "hamownie" sa nawet lepsze, bo sprawdzasz auto na drodze gdzie masz realne wartosci i warunki podczas jazdy, bo opory i sila tarcia sa naturalne, nie jak na stacjonarnych hamowniach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 14:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.06.2015
Posty: 20
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Robił ktoś coś w kreatorze mocy? Sam chcę się skusić ale nie wiem czy potem nie będzie jakiś niespodzianek.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 15:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5403
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Kolega Maras robił.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 23:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.06.2015
Posty: 20
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Thx wysłałem mu privka :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 05:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
khad napisał(a):
aczek napisał(a):
A tak wygląda hamownia pierwszy raz coś takiego widzialem


slyszalem, ze te "hamownie" sa nawet lepsze, bo sprawdzasz auto na drodze gdzie masz realne wartosci i warunki podczas jazdy, bo opory i sila tarcia sa naturalne, nie jak na stacjonarnych hamowniach.

Z takiej to często s-f wychodzi jak operator nie zadba o szczegóły. Jest dokładna ale tylko w odpowiednich warunkach.

Łatwiej jest ja oszukać i trudniej o dokładny wynik niż na zwykłej

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 17:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 424
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam z racji że jestem nowy :D być może powtarzam pytanie :powalajacy:
chciałbym moją madzie z chipować ale ciągle waham się :idea: czy przyrost mocy będzie wystarczający ponieważ przesiadłem się mazdy I 136ps na mazde II 163 ps najpierw było woooow ale po dwóch tygodniach jakoś tak zrobiło się normalnie znowu brakuje mi mocy ;((
dalsze plany to nowa felga ... znowu schody
troszkę do gleby :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 20:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5403
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja mam 185 KM i trochę się obawiam, ale przy 163 KM na pewno bym chipował.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 20:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 424
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
tak tylko gdzie :idea: v-tech robi na 190 ps wydaje sie bezpieczne tylko czy nie za mało ?
kreator mocy 205 ps co na to podzespoły wytrzymają ?
mam mały wybór mieszkam koło Zielonej Góry :sad:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 20:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 619
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Kreatora odpuść!!!
W v-tech 190, może 195 wypluje, ale momentem nadrobisz w porównaniu do serii


Ostatnio edytowano Śr, 21 paź 2015, 20:52 przez rafalski, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 20:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 424
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
AŻ TAK ŹLE ???

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 20:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 619
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Poważnie mam napisać co wymodzili??


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2015, 20:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 424
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
raczej nie
wyobraźnia działa ale czytałem tez kilka pozytywów

-- Dodano: Śr, 21 paź 2015, 20:50 --

v-tech obsługują podwykonawcy....
Zielona Góra - starszy pan... pytanie czy jest dobry czy ktoś u niego robił
wgranie softu :idea:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.