Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: So, 27 paź 2012, 14:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Macie jakieś doświadczenia odnośnie tych modyfikacji?

Jeżeli chodzi o mnie, to w swoim poprzednim aucie miałem wgrany nowy program sterujący silnikiem. Seat Leon 1.9 TDI seryjnie 90KM, a po remapie około 115KM (niestety koleś nie miał hamowni). Zdecydowanie czułem różnice na + i wszystkim polecam ten zabieg.

Co do mojej Madzi to ona ma już seryjnie 185KM i maksymalnie co można osiągnąć poprzez chip to 205KM. Co innego jednostki 140 i 163 konne które nie są jeszcze tak wysilone.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 paź 2012, 21:44 
Świeżak
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 31
Ja najpierw miałem power boxa Race Chip Pro i była poprawa, sczególnie przy niskich obrotach. Niestety, przy mocniejszym podkręceniu boxa DPF wypalał się o wiele częściej, a spalanie miałęm na poziomie 8-9l. Przy standardowym ustawieniu i podkręceniu o 1-2 stopnie było ok.
Potem zdecydowałem na remap w Kreator Mocy w W-wie. Zabieg kosztował 1500pln i z seryjnych 143KM i 303Nm wyszło mi 168KM i 367Nm. Przyrost jest odczuwalny wyraźnie, a największa różnica jest po przekroczeniu 2400obr-tak miało był, co by nie palić sprzęgła i dało się jeździć po śniegu. Spalanie pozostało na poziomie z serii, może nawet spadło przy szybkiej jeździe autostradami (zakładam, ze to wynik odrobinę wyższego ciśnienia doładowania).
Polecam


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 31 paź 2012, 22:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
No to i ja się wypowiem ;) Na dzień dobry zdecydowany byłem na remap. Nie interesowały mnie jakiś odpinane, dopinane czy przepinane boxy. I tak nie mam już gwarancji, więc jak ma być dobrze to niech będzie na stałe ;) Remapu podjęło się http://www.ttc.pl/ z Krakowa :) Na miejscu po wczytaniu fabrycznych map okazało się, że są bardzo ekologiczne. Kastracja na całego. Teraz wszystko jest elegancko wyrównane, zdiagnozowane pod kątem poprawności działania i tak sobie już jeżdżę 6 miesiąc mniej paliwożerną (obiektywnie ok. 0,2-0,3l/100km mniej) i mocniejszą (szacowana moc po ok 130KM i 180Nm) Mazdą.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 lut 2013, 14:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Nie bojcie sie chiptuningu!
Ludzi, ktorzy sie tym zajmuja nie sa z pierwszej lapanki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 13 lut 2013, 14:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ludzie może i nie są z pierwszej łapanki, bardziej mnie martwią poszczególne elementy silnika. Poza tym musiałbym się przejechać 2.0mzr-cd z remapem na jakies 170KM i wtedy bym zapewne zdecydował czy robić czy nie robić. Fajnie by było, jakby tuner dawał możliwość tesotwania auta. Powiedzmy dajesz zaliczkę, robisz chiptuning, masz tydzien na decyzje. podoba się to płacisz resztę, nie podoba się, jedziesz na demontaż pompki zrywu :D

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2013, 14:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
taaa ale tylko w pl bo w uk to szkoda gadac lub ceny jak daty


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 lut 2013, 16:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Cytuj:
bardziej mnie martwią poszczególne elementy silnika


W dobrych warsztatach zawsze biorą pod uwagę wytrzymałość podzespołów na dodatkowe KM. Zresztą w każdym samochodzie jest bezpieczny potencjał który można wykorzystać 15-20%. Oczywiście jak nie będziesz potem piłował samochodu na maksa jak wariat.
Jeżeli miałbym się czegoś obawiać to wtryskiwaczy bo są strasznie drogie, ale one nie są chyba jakoś bardziej obciążone po zmianie chipa.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 13 lut 2013, 16:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Jeśli remapem zajmie się dobry specjalista to lałbym dobry olej i o nic więcej bym się nie martwił ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 15 lut 2013, 10:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
szoszon1983 - jak furka sprawuje sie po re-mapie , nadal zadowolony czy pojawily sie jakies problemy/usterki ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2013, 10:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
co jest Krzysiek, mocy sie zachcialo czy ktos cie objechal?

w naszych mazdach musi byc dobrze dobrany program bo inaczej dpf bedzie sie ciagle wypalal lub dupnie jak juz bylo wspomniane wczesniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2013, 14:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2013
Posty: 5
+ przygotowałbym się na częstszą wymianę sprzęgła i koła dwumasowego :shock:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 15 lut 2013, 17:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Stanza napisał(a):
+ przygotowałbym się na częstszą wymianę sprzęgła i koła dwumasowego :shock:

Przy logicznie napisanym programie nie powinno być takich problemów.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lut 2013, 17:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2013
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
W zeszłym roku jak miałem jeszcze passata 1,9 tdi skusiłem się na chip tuning. Orginalnie silnik miał 131 KM ,podjechałem do zakładu, najpierw gość (Polak swoją drogą , podobno pracował wcześniej w V-techu w Polsce)przejechał się autem ,potem wrzucił go na hamownię .Następnie podpiął sie kompem , zczytał program, potem przez jakieś 30 min.dokonywał zmian i wgrał go spowrotem, następnie ponownie na hamownię .Efekt :moc wzrosła z 131 KM do 170 KM a moment bodajże z 240 na 290 NM. Mam gdzieś wydruki .Podobno dało by się więcej, ale nie polecał bo ponoć skrzynia u mnie zamontowana nie wytrzymuje więcej . Za całą operacje zapłaciłem 250 Euro ,z możliwością bezpłatnego powrotu do orginału w przeciągu tygodnia , jeżeli nie będę zadowolony.Po zmianie jezdziłem autem ok 8 miesięcy.Mimo iż autko nie było najmłodsze nic złego się nie działo, różnica w zachowaniu naprawdę duża, spalanie nie wzrosło . Gdybym teraz w madzi miał turbo to od razu bym leciał na zmianę ;))


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 16 lut 2013, 19:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
bgumis, Twojego wolnossaka też się da poprawić ;) Zerknij do mojego tematu w Pokaż swoją 6-stkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2013, 20:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Czytałem ostatno że w V-tech-u "kręcą" ze 140km na 170km i odpowiednio z 330Nm na 400Nm. Oriętuje się ktoś czy to ma sens? Chodzi mi czy nie będzie problemu z dpf-em. Kuszące 400Nm :D tyle co w 2.2 ;) Mam chęć podnieść tylko się boję żebym nie żałował...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 18 lut 2013, 20:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Powiem Ci tak, jeżeli chodzi o mój 185 konny to trochę się obawiam (choć nadal o tym myślę), gdyż jak już pisałem jest trochę wysilony. Natomiast na Twoim miejscu bym się zdecydował. Ale ja nie jestem ekspertem od tego, więc najlepiej zajedź do nich i Ci wytłumaczą. Potem na spokojnie przemyślisz sprawę w domu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 lut 2013, 20:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ile chca za taki zabieg ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 18 lut 2013, 20:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jakby ktoś się decydował, to zawsze można zrobić to grupowo, może jakąś zniżkę by się udało wytargować.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 18 lut 2013, 21:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
glowasiek napisał(a):
ile chca za taki zabieg ?



około 1800zł

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2013, 21:55 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Kilka dni temu byłem na hamowni w Alta Racing na wrocławskiej w Warszawie, wynik - 182 km i 390 nm. Czyli "prawie" seria, może te 10 nm znajdzie się przy przeglądzie na 60 tys który za chwile będzie. Gość proponuje "bezpieczny" soft bez dłubania z przyrostem ok 60 nm i 30 km więcej i kusi mnie coraz bardziej :) Koszt 1400. Gadałem też z Mastersem bo poprzednie auto robiłem u nich i wsio było ok ale oni dłubią w ecu a to u mnie jeszcze przez jakiś czas odpada.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2013, 22:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dlaczego dłubanie w ecu odpada? ASO się za nic nie połapie. Trzeba tylko pilnować, żeby nie przyszło im do głowy aktualizować programu na przeglądzie czy coś z tych rzeczy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2013, 22:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tomek, wiesz jak to jest "na gwarancji".

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2013, 22:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Wiem, wiem ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2013, 22:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Już Ci nie wiele tej gwarancji zostało, ale jak się zdecydujesz (na co liczę :-)) to pochwal się na forum wynikami. Mnie też kusi dodać parę koni, ale nie wiem czy warto.
Myślę, że jest więcej osób, które są ciekawe tego zabiegu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 06:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
oj warto bo miedzy moim a twoim motorem jest bardzo odczuwalna różnica i jak się troszkę odkuję to jadę szybko do Krakowa na softowanie.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 06:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
kusi kusi tylko jak z dwumasa i innymi podzespolami, zastanawiam sie czy nie dostaja za bardzo po dupie


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 06:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
glowasiek napisał(a):
kusi kusi tylko jak z dwumasa i innymi podzespolami, zastanawiam sie czy nie dostaja za bardzo po dupie


przy mądrze napisanym programie powinno być ok. Aczkolwiek znam ludzi którzy chcieli zaoszczędzić parę groszy i później dziwili się że spalili 3 sprzęgła w 20 tys km ;)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 08:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Damian, jaki adrs w Krk?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 08:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Tomek napisał(a):
Damian, jaki adrs w Krk?

V tech

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 09:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Możesz też w Krk zagadać do TTC Tuning zobaczysz jak Ci wyjdzie cenowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.