Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 8 mar 2014, 03:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja właśnie w swojej n/a dowalilem do pieca:grin: nowa mapka wjechała i od razu banan na twarzy

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 00:37 
Avatar użytkownika
Firma
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 40
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Michał napisał(a):
Nie bojcie sie chiptuningu!
Dokladnie , zrobilem ,zupelnie inny samochod , teraz dopiero jest przyjemnosc z jazdy dieslem :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 02:33 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie ma czegoś takiego jak przyjemność jazdy dizlem....

Chyba ze jest to 550d w bmw :grin:

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 maja 2014, 17:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: małopolski
ma ktoś jakieś doświadczenie z mapowaniem silnika 2.0 w benzynie? na ile km można liczyć i jak się to sprawuje? :) bo coś by się więcej koni przydało :D

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 5 maja 2014, 17:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Na tej stronie znajdziesz garść informacji http://www.vtune.nl/chiptuning-mazda/mazda-6/ ;) Przy Twoim silniku byłoby to ok. 160KM tylko niestety w Polsce mało kto chce się w ogóle podejmować pracy na silniku wolnossącym. Wydaje mi się, że wynika to z przymusu posiadania dużej wiedzy w temacie, bo przy silnikach doładowanych łatwiej jest uzyskać jakikolwiek przyrost. Ja korzystałem z usług TTC Tuning w Krakowie, zresztą znajdziesz na forum moje posty dot. remapu ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 07:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam
Koledzy ktos tam pytall wczesniej czy znacie jakiegos fachowca zaufanego ktory robi chipy w okolicach poznania lub zielonej gory ale nikt nieodpowiedzial

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 13:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Ciekaw jestem jak z wytrzymałością gratów. Sprzęgło, dwumasa np. przy większym przebiegu. Czy mapowanie silnika ma sens przy 196kkm przebiegu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 15:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja myślę, że przebieg nie ma znaczeni, liczy się w jakim stanie jest silnik, itd. Porządna firma powinna to sprawdzić przed podjęciem się tego.
Ja mam większy przebieg od Twojego i też za jakiś czas będę robił remap.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 15:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Auto mam u siebie od nowości, przejąłem je po ojcu w okolicach października zeszłego roku, więc raczej pochodzenie i stan jest znany. Chociaż pewnie i tak przed programem wypadałoby przejrzeć wszystko. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 wrz 2014, 09:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzień dobry drodzy użytkownicy forum. To mój pierwszy post więc pozwolę sobie przywitać Was tutaj.
Poddałem swoją Mazdę remapowaniu i usunąłem DPF w Kreatorze Mocy w Warszawie. Po tym zabiegu oszalał mi wskaźnik chwilowego zużycia paliwa. Pokazuje bardzo zawyżone dawaki. Po przejechaniu kilkuset kilometrów na wyświetlaczu uśrednione zurzycie paliwa wynosiło blisko 10l/100km choć w rzeczywistości wyniosło ona ok. 7.5 l/100km.
Powiedzcie proszę jak działa taki wskaźnik, czy można go w jakiś sposób skalibrować, co może być przyczyną takiej wariacji.
Z nadzieją na pomoc. KEDAR


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 wrz 2014, 15:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.09.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Witam. Ja robiłem chiptuning i DPFa w Grandservice w Koziegłówkach i nie mam problemów ze wskazaniem paliwa - wprost przeciwnie trochę zmalało. Polecam wszystkim chiptuning - faktycznie za nieduże pieniądze można się cieszyć nowym autem - i w cale nie musi to być BMW jak pisał Kolega parę postów wyżej. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 gru 2014, 14:59 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Zamieszczam wykres przed i po chip tuningu Mazdy 6 z silnikiem 140 konnym ( rocznik 2008 bodajże ).
Czerwone linie obrazują przebieg mocy i momentu obrotowego na seryjnym oprogramowaniu z usuniętym filtrem cząstek stałych ( DPF ).
Linie zielone to przebieg mocy i momentu obrotowego z następującymi modyfikacjami ( DPF wyłączony , EGR wyłączony , CHIPTUNING )

Obrazek

Analizując ten wg.nas rozsądny program :
moc max +28,5 km
mom.obr 35,7 Nm
do 1900 obr nie ma zmian
najwazniejsze jest to ,że po modyfikacji nie ma tego załamania mocy i momentu od 2800 obr/min .

I kiedy w serii przy 3200 obr nie masz do dyspozycji nawet 300 Nm i 140 km , to po modyfikacji masz w w tej prędkości obrotowej 370 Nm i 170 km !!
W przypadku tych prędkości obrotowych realna róznica to ponad 20 % !! ( + 30 km i 70 Nm )
Samochód rozwija moc harmonijnie i równomiernie, daje dużo większe bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu .

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 20 gru 2014, 15:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Zacny wykres :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 gru 2014, 16:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
U mnie jeszcze inaczej wyglada wykres.
Koleś mówił że jest lekki lag ale ja go aż tak nie wyczuwam.

Obrazek

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 gru 2014, 22:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Witam to mojej mazdziochy wykres :piatka: marlad,w drodze powrotnej do domu wczoraj z chiptuningu w ŁG Auto Serwis mialem do pokonania 330kilometrow takze przetestowana <spoko> banan na gebie cala droge.Warto bylo tam pojechac,ja skorzystalem z pelnego pakietu.Tu chce podziekowac calej zalodze ŁG Auto Serwis za pelna profeske.Marlad wielkie dzieki :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 11:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Fajnie mieć więcej pod nogą :)
Szkoda ze trzeba kastrować wydech usuwając DPF :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 12:35 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
cueto napisał(a):
Witam to mojej mazdziochy wykres :piatka: marlad,w drodze powrotnej do domu wczoraj z chiptuningu w ŁG Auto Serwis mialem do pokonania 330kilometrow takze przetestowana <spoko> banan na gebie cala droge.Warto bylo tam pojechac,ja skorzystalem z pelnego pakietu.Tu chce podziekowac calej zalodze ŁG Auto Serwis za pelna profeske.Marlad wielkie dzieki :)

Cieszę się ,że jesteś zadowolony :)
Jak będziesz następnym razem w Krakowie to nie zapomnij wpaść na kawę :)

-- Dodano: N, 21 gru 2014, 12:35 --

Millerek napisał(a):
Fajnie mieć więcej pod nogą :)
Szkoda ze trzeba kastrować wydech usuwając DPF :(

Chiptuning nie musi być połączony z usunięciem DPF. Można podnieść moc , bez konieczności usunięcia DPF.

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 13:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A w przypadku silnika 2.2 185KM ile dalibyście radę bezpiecznie wycisnąć bez usuwania DPF.
I czy taki zabieg miałby jakiś negatywny wpływ na eksploatację tego filta DPF?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ze 185KM coś czytałem, że 205-210KM, ale niech się wypowiedzą specjaliści :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 17:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
marlad , dobre wieści dajesz :)

Powiedz coś więcej proszę, to jest ingerencja w.... PCM tylko, jakieś zmiany map itp? czy wszystko z osprzętu pozostaje?

Dotychczas myślałem ze nie można podnieść mocy bez kastracji DPF.

Fajnie, może się skuszę, marlad powiedz coś więcej proszę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 18:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.02.2014
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Ja podtrzymam zapytanie ze strony Michała i zapytam się czy do zmapowania w bezpieczny sposób mojej 6(180KM) będzie potrzebna regeneracja wtryskiwaczy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 18:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Jak będziesz następnym razem w Krakowie to nie zapomnij wpaść na kawę :)
Napewno jak bede w pobliżu to odwiedze :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sty 2015, 15:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.06.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
u mnie po wycieciu dpf i zrobieniu chipa wygląda to tak
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 sty 2015, 03:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wszyscy macie taki fajny moment obrotowy. U mnie w standardzie tylko 318Nm było
Chym może być spowodowany niski moment obrotowy ?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 18:54 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jeśli zastanawiacie się jaka jest różnica pomiędzy box a chip tuning to służę pomocą w odpowiedzi
Na poniższym wykresie przedstawiam porównanie box i chip tuningu ( tutaj poglądowo na przykładzie 1.9 TDI 105 km ) . Ładnie trzymał serie dlatego też zdecydowaliśmy się wybrać ten przypadek.

Obrazek

Co do remappingu 2.0 MZR-CD 140 to bardzo ładną charakterystykę przebiego momentu i mocy udało sie uzyskać tutaj ( na przykładzie samochodu jednego z naszych kolegów z forum ):
Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 20:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Opisz proszę jedną bardzo interesującą kwestię.
Mianowicie, jak, gdzie, za ile, czy to możliwe, i czy w ogóle można, podnieść moc zachowując nasz kochany i uwielbiany filtr DPF. ???????


.....chciałbym podnieść moc i mieć DPF;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 22:20 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Heko, gcs tuning, Kraków
W pl nie ma lepszego
Ogarnia tematy o których inni "tunerzy" nie mają pojęcia

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


Ostatnio edytowano Pt, 27 lut 2015, 22:44 przez hefi, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 22:22 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
A do kolegi 2 posty wyżej
Gdzie takie lipne boxy sprzedają? Poza tym ze 105 robi się bezdymne 140 a nie 125

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 22:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czyli na pytanie :
Millerek napisał(a):
....chciałbym podnieść moc i mieć DPF;)


Czyli mam się zapytać w:
hefi napisał(a):
Heko, gcs tuning, Kraków
W pl nie ma lepszego...

???...???
Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lut 2015, 07:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
No o cene jak najbardziej. A to, że można podnieść moc i zatrzymać dpf to oczywiste.

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.