Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 28 cze 2013, 08:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...znam osoby co chipowali golfy i passki z przebiegiem od 200 nawet do 300 tys. i wszystko było ok. Wydaje mi się że wszystko zależy jak się traktuje auto po takim chipie...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 28 cze 2013, 08:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
...znam osoby co chipowali golfy i passki z przebiegiem od 200 nawet do 300 tys. i wszystko było ok. Wydaje mi się że wszystko zależy jak się traktuje auto po takim chipie...

Moją pasek miał cholera wie ile ale po stanie wnętrza to ~400 tys i dalej jeździ programem i jeździ dobrze. Jeśli ktoś nie da nam za dużo momentu w dole ani nie zrobi jakiegoś pika to powinno być ok. Oczywiście trzeba liczyć się s tym ze wszystko pracuje pod większym obciążeniem i żywotność podzespołów się skróci.

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 4

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2013, 08:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...a pro po chipa to jak bym już się zdecydował to tylko z wywaleniem DPF-a (nie to że mam jakieś z nim problemy) U mnie chip kosztuje 200-250 GBP wywalenie DPF-a ok. od 250 w górę, a zestaw chip + DPF to ok 350 GBP. Wywalenie DPF-a = dłuższa żywotność silnika...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 sie 2013, 12:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
KOVAL napisał(a):
...a pro po chipa to jak bym już się zdecydował to tylko z wywaleniem DPF-a (nie to że mam jakieś z nim problemy) U mnie chip kosztuje 200-250 GBP wywalenie DPF-a ok. od 250 w górę, a zestaw chip + DPF to ok 350 GBP. Wywalenie DPF-a = dłuższa żywotność silnika...


Ja też tak kiedyś myślałem do puki ktoś mądry nie powiedział mi "jak ci wszystko bez problemu działa to po co wyrzucać", mi jak na razie wszystko działa, DPF w ogóle nie jest dla mnie zauważalny, oleju mi nie przybywa, autko chodzi jak burza, chociaż jeżdżę głównie w mieście.

Szczerze przyznam się, że przed kupnem M6 z DPF-em też pierwsze co planowałem to wyrzucić filtr, tylko że jak się tego dziadostwa pozbędziemy to generalnie po pierwsze normy spalin nam lecą (czysto teoretycznie możemy nie przejść przeglądu) a po drugie , w momencie sprzedaży takiego auta, musimy ujawnić ten fakt przed sprzedającym, bo w przeciwnym wypadku niezgodność sprzedawanego towaru ze stanem faktycznym :P

Tak więc przemyślałem i zostawiłem dziadostwo (nie żebym był jego zwolennikiem) i czekam do momentu jak naprawdę będzie mi życie zatruwało, a jeśli wszystko będzie jak do tej pory to nich sobie jeździ ze mną :) :) :)

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 17:42 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
kupis99 napisał(a):
To ja też się podłączę pod temat, jako osoba z lekkim doświadczeniem w tej dziedzinie, ja swoją 6 już przeprogramowałem :P

Więc tak:
Co do poprawy fabrycznej jednostki to zrobiłem chip tuning, ale w sprawdzonej firmie, tzn. pojechałem do nich , najpierw hamownia i tu ciekawostka zamiast 163 hp miałem ok. 140, więc w pierwszej kolejności przeczyścili mi Map sensor, EGR, przepływomierz i sprawdzili poziom zanieczyszczenia DPF.

Okazało się, że DPF jest ok, ale map sensor, egr i przepływomierz do czyszczenia i po tej operacji już się poprawiło !!
W dalszej kolejności zgrali mi oryginalne oprogramowani i zrobili modyfikację konkretnie pod moją Mazdę.

Dodatkowo okazało się, że oprogramowanie do ECU (to oryginalne) mam dość stare więc wrzucili mi update oryginalnego softu sterującego ECU i zabrali się do modyfikacji tego updatowanego oryginalnego softu.

Po prawie całym dniu wgrali zmodyfikowane oprogramowanie, dalej hamownia i wyszło 201 albo 203 hp i 460 Nm.
Ja nie jestem piratem drogowym i nie latam Mazdą po 200 na godzinę, ale elastyczność silnika i łatwość wkręcania się na wyższe obroty jest baaaaardzo zauważalna :) :) :)
Dodatkowo został spłaszczony moment obrotowy (dobrze to widać na wykresie) i teraz ok 400 Nm mam już do dyspozycji od 2200 rpm. Dla porównania wcześniej przy 2200 rpm miałem do dyspozycji ok 320 Nm, więc poprawa jest duża.


P.S
Zmiana oprogramowania znacząco nie wpłynęła na spalanie, tzn. spala mi cały czas praktycznie tyle samo, no może z 03 - 05 l./100km mniej, praktycznie na granicy błędu statystycznego, ale zważywszy, że teraz silnik się szybciej wkręca na obroty i generalnie jeździ z wyższymi obrotami tak ok. 2200 - 2500 standardowo, do wyprzedzania do 3000 rpm to subiektywnie można stwierdzić, że apetyt na paliwo jest relatywnie trochę mniejszy.
Generalnie staram się nie jeździź powyżej 3000 rpkm, bo osiągane prędkości były by zbyt duże ;) ostatnio na A2 na 6 biegu przy 3000 rpm, już 210 było.
Spalanie w trasie przy prędkościach ok 140 - 160, ok. 7 - 7.2, miasto ok. 8 - 8,3, w zimie w mieście ok. 8,5 - 8,9 bo dochodzi mi webasto, spalania w wysokości 9.0 nie zauważyłem (według komputera). Więc jak na silnik 2,2 moim zdaniem wyniki ok, wcześniej miałem Mazde 3 , 1.6 diesel, bez tuningu i standardowo paliła mi w mieście ok. 7 a na trasie ok. 5,5 - 6, więc wyniki porównywalne.

P.S 2

Z tego co się orientuję wersje 185 koni i 169 koni mają ten sam osprzęt w silniku, to samo sprzęgło i lekko różne turbiny (wersja 169 koni, ma mniejszą turbinę) w dużej mierze różnią się tylko programem sterującym ECU, więc spokojnie można adaptować oprogramowanie (oczywiście na swoją odpowiedzialność).
Ja po zmianie oprogramowania zrobiłem już ok. 10 000 km. i zupełnie nic się nie dzieje, chipa robiłem w listopadzie zeszłego roku.

Ja wczoraj zostawilem auto w celu usuniecia DPFa oraz zrobienia remapa. Dzisiaj dzwonie, zeby zapytac czy moja Mazda jest juz gotowa i dowiaduje sie, ze DPF usuniety, ale silnik mial za mala moc i zamiast 185 jest 155 koni.... W poniedzialek beda dalej szukac przyczyn i mam nadzieje, ze bedzie to samo w Twoim przypadku..

_________________
السلام عليكم صباح الخير


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2014, 22:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
panowie napalilem sie strasznie na remap i moze wywalenie dpfa przy okazji ale mam 2 pytanka
jaki olej jesli wywale dpfa
i czy ktos robil zna lub poleca firme w londynie bo nie wiem czy wytszymam do wakacji <czas>


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 sty 2014, 22:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
aczek nie wiem czy wiesz ale w UK juz od tego roku beda sprawdzali czy auta fabrycznie posiadajace DPFa nadal go maja takze zastanowilbym sie dwa razy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 00:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ciekawe na jakiej zasadzie bedą to sprawdzać? Tylko wizualnie czy jest czy jak?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 07:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Wizualnie, nie ma opcji aby kolo sprawdził prostym testerem czy jest dpf a na spalinach nie wychodzi.


Aczek jak chcesz to przyjedź do southampton po dobra mapę :grin:

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 15:41 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
o kurcze dziejki glowasiek za info wiec dpf zoztaje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2014, 15:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...jeżeli wizualnie to jeżeli kiedyś zrobię remapa to od razu będzie dpf off...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sty 2014, 17:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
znalazlem ifo ze beda sprawdzac jak pojedzie sie autem na MOT

https://www.gov.uk/government/news/new-rules-for-mot-to-test-for-diesel-particulate-filter


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 8 sty 2014, 19:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
My też już o tym dyskutowaliśmy o tutaj

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2014, 00:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Koledzy, sam osobiście nie robiłem chipa ale mam...yyyy niech policzę.... 6ciu kolegów co robili już dawno temu i nikt do dziś nie narzeka. Co oni mi powiedzieli, bo też przed operacją zgłębiali temat? Ważne kto robi i jak!
Dodam, że miałem krótki romans służbowy z branżą motoryzacyjną i dodam, że rozmówcy również kazali nie bać się chipów. Każdy silnik i osprzęt jest zaniżany jeśli chodzi o wydajność celem znormalizowania wartości znamionowych dla całej serii produkcyjnej, bo każdy produkowany element "wychodzi" z różną acz zbliżoną tolerancją jakościową. Przypomnijcie sobie, że w maluchach, dużych fiatach i polonezach było tak, że jedne były lepsze-szybsze i lepiej pracowały a inne gorsze. Teraz zachowując pewną tolerancję każdy samochód jest prawie taki sam. Dlatego też nie można wgrywać tego samego programu do takich samych jednostek napędowych, a każdy chip tuning jest indywidualny. Gdyby było inaczej to już dawno remap mazdy byłby na torrencie. Nic tylko ściągnąć i wgrać...
W jednym samochodzie bezpieczny zysk będzie 10% w innym 20% , zależy od sztuki. Tak jak koledzy mówią, dobrze zrobiony map jest w 100% bezpieczny! Sam miałem to w priorytetach ale poczytałem o zabezpieczaniu podwozia i lakieru i się pozmieniało... :-(

ZoomZoom wywalenie DPFa to był Twój pomysł czy Kreatorów? Pytam bo mam ten sam silnik i chyba u nich też będę robił.

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


Ostatnio edytowano Śr, 15 sty 2014, 01:28 przez TOMASZ, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2014, 09:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie wgrywa się tego samego programu bo sa różne wersje softow.
Ale taka ciekawostka np do pewnego auta pasuje ten sam program(mapa) do całej serii.

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2014, 11:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Hefi, gdyby tak było, że tylko o wersję softu chodził, to upgrade'owaliby/downgrade'owaliby soft do swojej wersji a następnie remap. Tka usługa trwała by godzinę i kosztowała np. 400 zł aniżeli kilka godzin i 1800.
A mógłbyś podać o jaką markę chodzi? Skoda? A raczej VWowski 1.9 TDI?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 00:25 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ten "soft" to nie tylko chip/mapa czy jakkolwiek to nazwać ale i reszta szuwaksow.

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 00:33 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Więc. .. zgadzasz się, że każdy silnik musi być indywidualnie traktowany? :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 01:04 
Offline
Orientuje się ktoś czy w Poznaniu wykonuje ktoś w pewny i sprawdzony sposób chipy? Dzięki Krzysiek


Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 09:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
czacha83 napisał(a):
Więc. .. zgadzasz się, że każdy silnik musi być indywidualnie traktowany? :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Tak i nie. Mapa będzie zrobiona tak samo ale poboczne wątki będą różne i dlatego nie można pakować tego samego wszystkimi.

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 10:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
hefi a ty zajmujesz sie remapami ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2014, 11:36 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja się na tym nie znam:grin: ale jak komuś zapcha się dpf, czy zabraknie mocy to chętnie pomogę rozwiązać problem:twisted:
Albo jak będzie potrzeba zorganizowania dyno day. :P

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 16:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
W Kreatorze Mocy powiedzieli 1200zl za chip. Jakby bylo 2-3 auta, to rabat. Ktos bylby zainteresowany?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 16:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Ja jestem ale dałbyś mi odetchnąć finansowo bo zaraz 2000 idą na powłokę. .. ;-(.
Czy oni chcą ściągać filtr cząstek stałych czy może zostać?

Zaraz zaraz. Za chip-box czy remapping?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 17:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Filtr moze zostac, zalezy w jakim jest stanie. Wszystko sprawdzaja. Raczej byla mowa o remap. A czym to sie rozni dokladnie? Jak sie u mnie zapcha, to dopiero wywale, poki co zostaje. Jak sie okaze, ze przez DPF nie moge zrobic wirusa, to odpuszczam, bo 2k nie wyloze


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 17:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Poczytałem ich www i z dpfem też chipują. Są różne sposoby programowania, np. przez zmianę oprogramowania (tą opcję wolę) lub przez dodanie chip box'a (często są negatywne opinie ale plus jest taki, że zawsze go można odpiąć).
Ja z dpfem chcę tak zrobić jak i ty.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 17:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ja rowniez wole tę opcje co Ty... Moze ktos sie jeszcze skusi...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2014, 17:49 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.05.2013
Posty: 34
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja bym był chętny ale dopiero w czerwcu. Dopiero wtedy wybieram się do Polski.

Wysłane z mojego ZP980


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lut 2014, 11:14 
Świeżak
Offline
Od: 20.02.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Ktos moze robil chiptuning w benzynie 2.0 147km?
Do tej pory bylem przekonany, ze zwiekszanie mocy ma sens tylko gdy sie ma turbine.
Co prawda wg tabelek przyrost nie jest wielki - 13km wiecej, ale moze warto?

Jak sie ma sprawa chipa w przypadku zagazowanego auta? Chyba wtedy sie nie da, bo ten chip bazuje tez na zmianie dawek paliwa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lut 2014, 13:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Remap robił Tomek w benzynie 1.8. W 2.0 powinno być podobnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.