Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 10:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 10:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Może się zmówimy na jakiś group-tuning ?

Jak już zrobię hamulce (najdalej w przyszłym tygodniu), to żal nie dodać kilku KM ;)
Z tym, że mi się nie spieszy póki co (finanse).

Z drugiej strony wolałbym gdzieś bliżej niż Krk. Kogoś godnego polecenia w Katowicach nie macie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 10:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Słyszałem, że dobrze i drogo http://dynosoft.pl/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 10:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
drogo nie mysi być ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 11:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Niektóre rzeczy ciężko przeskoczyć ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 11:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ja mam do katowic i krakowa prawie ten sam dystans więc mogę podskoczyć tu i tu jakby coś.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2013, 23:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 13.02.2013
Posty: 95
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Maras napisał(a):
Kilka dni temu byłem na hamowni w Alta Racing na wrocławskiej w Warszawie, wynik - 182 km i 390 nm. Czyli "prawie" seria, może te 10 nm znajdzie się przy przeglądzie na 60 tys który za chwile będzie. Gość proponuje "bezpieczny" soft bez dłubania z przyrostem ok 60 nm i 30 km więcej i kusi mnie coraz bardziej :) Koszt 1400. Gadałem też z Mastersem bo poprzednie auto robiłem u nich i wsio było ok ale oni dłubią w ecu a to u mnie jeszcze przez jakiś czas odpada.


Ja chipowałem w Alta Racing swoje poprzednie autko Mondeo MK3 2,2 Tdci i nikomu ich nie polecam!!! Ze 155 km podniósł na 173km, z 365Nm na 408Nm. Wszystko było pięknie do 6 miesięcy, po tym czasie stała sie tragedia - pękł mi tłok, a drugi zaczął pekać. Nie wiem czy tu chodzi o marke samochodu czy przebieg (150tys) nie wiem czy każde auto nadaje sie na chip ale ja osobiście mam teraz pewne obawy czy poddać moją Madzie takiemu zabiegowi. Alta Racing oczywiście nie czuł się w jakikolwiek sposób winny.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 06:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Tomek napisał(a):
Słyszałem, że dobrze i drogo http://dynosoft.pl/

Nie jest tak źle: 1500zł na gotowo (z diagnostyką i pomiarem przed i po).


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 06:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
chmooreck napisał(a):
Tomek napisał(a):
Słyszałem, że dobrze i drogo http://dynosoft.pl/

Nie jest tak źle: 1500zł na gotowo (z diagnostyką i pomiarem przed i po).




całkiem przyzwoicie.. ciekawe ile osób trzeba by zebrać żeby jeszcze coś z tego urwać?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 07:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Pisałem do dynosoft kilka dni temu w sprawie 1.4 TSI mojego taty i życzą sobie 1800zł za modyfikację. Jeśli dałoby się podpiąć mnie z tym samochodem pod Mazdy i byłby jakiś upust od tej ceny - powiedzmy chociaż 200zł to też się wstępnie piszę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 08:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Napisałem maila, dam znać jak odpiszą. Na poprzedniego odpisali po niecałym tygodniu (już myślałem, że olali), więc uzbrójcie się w cierpliwość.

Edit:
Mam odpowiedź
Cytuj:
Na razie nie przewidujemy promocji grupowych. Może w okolicach wakacji.

Pozdrawiam,
Wojciech Gołąbek


Mi się nie spieszy, nawet bardziej mi odpowiada jesień...
I tak wszystko zależy od finansów, bo nie jest to dla mnie priorytet.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 17:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
yyy...tyle to chyba nie wytrzymam ;)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 17:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Damian a do ilu chciałbyś podnieść moc?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2013, 18:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
myślę o okolicach 190 km na początek z tym, że powoli szykuję się na montarz fmic.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
To ja też się podłączę pod temat, jako osoba z lekkim doświadczeniem w tej dziedzinie, ja swoją 6 już przeprogramowałem :P

Więc tak:
Co do poprawy fabrycznej jednostki to zrobiłem chip tuning, ale w sprawdzonej firmie, tzn. pojechałem do nich , najpierw hamownia i tu ciekawostka zamiast 163 hp miałem ok. 140, więc w pierwszej kolejności przeczyścili mi Map sensor, EGR, przepływomierz i sprawdzili poziom zanieczyszczenia DPF.

Okazało się, że DPF jest ok, ale map sensor, egr i przepływomierz do czyszczenia i po tej operacji już się poprawiło !!
W dalszej kolejności zgrali mi oryginalne oprogramowani i zrobili modyfikację konkretnie pod moją Mazdę.

Dodatkowo okazało się, że oprogramowanie do ECU (to oryginalne) mam dość stare więc wrzucili mi update oryginalnego softu sterującego ECU i zabrali się do modyfikacji tego updatowanego oryginalnego softu.

Po prawie całym dniu wgrali zmodyfikowane oprogramowanie, dalej hamownia i wyszło 201 albo 203 hp i 460 Nm.
Ja nie jestem piratem drogowym i nie latam Mazdą po 200 na godzinę, ale elastyczność silnika i łatwość wkręcania się na wyższe obroty jest baaaaardzo zauważalna :) :) :)
Dodatkowo został spłaszczony moment obrotowy (dobrze to widać na wykresie) i teraz ok 400 Nm mam już do dyspozycji od 2200 rpm. Dla porównania wcześniej przy 2200 rpm miałem do dyspozycji ok 320 Nm, więc poprawa jest duża.


P.S
Zmiana oprogramowania znacząco nie wpłynęła na spalanie, tzn. spala mi cały czas praktycznie tyle samo, no może z 03 - 05 l./100km mniej, praktycznie na granicy błędu statystycznego, ale zważywszy, że teraz silnik się szybciej wkręca na obroty i generalnie jeździ z wyższymi obrotami tak ok. 2200 - 2500 standardowo, do wyprzedzania do 3000 rpm to subiektywnie można stwierdzić, że apetyt na paliwo jest relatywnie trochę mniejszy.
Generalnie staram się nie jeździź powyżej 3000 rpkm, bo osiągane prędkości były by zbyt duże ;) ostatnio na A2 na 6 biegu przy 3000 rpm, już 210 było.
Spalanie w trasie przy prędkościach ok 140 - 160, ok. 7 - 7.2, miasto ok. 8 - 8,3, w zimie w mieście ok. 8,5 - 8,9 bo dochodzi mi webasto, spalania w wysokości 9.0 nie zauważyłem (według komputera). Więc jak na silnik 2,2 moim zdaniem wyniki ok, wcześniej miałem Mazde 3 , 1.6 diesel, bez tuningu i standardowo paliła mi w mieście ok. 7 a na trasie ok. 5,5 - 6, więc wyniki porównywalne.

P.S 2

Z tego co się orientuję wersje 185 koni i 169 koni mają ten sam osprzęt w silniku, to samo sprzęgło i lekko różne turbiny (wersja 169 koni, ma mniejszą turbinę) w dużej mierze różnią się tylko programem sterującym ECU, więc spokojnie można adaptować oprogramowanie (oczywiście na swoją odpowiedzialność).
Ja po zmianie oprogramowania zrobiłem już ok. 10 000 km. i zupełnie nic się nie dzieje, chipa robiłem w listopadzie zeszłego roku.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 14:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jeśli to nie tajemnica to gdzie to robiłeś?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 14:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
nie miales nigdy problemow z zadna fura po tym zabiegu ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 15:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Domyślam się koszt takiej zabawy to około 2000zł? Czy płaciłeś coś dodatkowo za czyszczenie map sensoru, przepływomierza i EGRu?

Dzięki, za opis!

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 16:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Czyli ta tabela jest miarodajna http://www.vtune.nl/chiptuning-mazda/mazda-6/

Michał u Ciebie byłoby jeszcze więcej mocy niż u kupisa <oczy>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 19:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
Jeśli to nie tajemnica to gdzie to robiłeś?

Więc tak robiłem to w Kreatorze mocy w Warszawie.
Co do problemów to pierwszy raz zrobiłem modyfikacje w swoim aucie, i powiem szczerze, ze przed "zabiegiem" tez sie bałem. Ale po kilkukrotnie kontakcie z człowiekiem z Kreatora upewnilem sie w przekonaniu, ze zrobiona modyfikacja z głowa i do tego przez profesjonalistów nie powinna zaszkodzić. Jak narazie wszystko jest ok.
Sam koszt modyfikacji to o ile dobrze pamietam 1500 zł za dodatkowe czynności serwisowe doplacilem chyba ok 200 zł.

Nie chcąc nikogo reklamować ani szczególnie polecac, powiem tylko tyle, ze jeśli będę miał kiedyś problemy z DPF-em (odpukac) to tez pojadę tylko do nich.
Zrobili na mnie miłe i profesjonalne wrażenie, a samochód do dzis jeździ bez problemu, więc chyba zrobili to dobrze.

U Michała, moze byc troszke lepiej, ale wcale nie musi bo tak jak pisałem podzespoły silnika są te same i różnica jest w oprogramowaniu ECU.

Tomek napisał(a):
Czyli ta tabela jest miarodajna http://www.vtune.nl/chiptuning-mazda/mazda-6/

Michał u Ciebie byłoby jeszcze więcej mocy niż u kupisa <oczy>

Tabela wydaje sie być ok, podaje ze po upgradzie można uzyskać 470 Nm ja uzyskałem u siebie 460 Nm.

Co ciekawe ze przy silniku 163 i 185 koni wartość po upgradzie jest ta sama 470 Nm, to by potwierdziło teorie, ze silnik jest ten sam, różni sie tylko programem.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 20:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Bo tak jest z tego co wiem od mechaników z serwisu .
, a dopisując ... jak się ma turbo , to są możliwości zwiększania parametrów , bo między innymi zwiększają ciśnienie doładowania .
Tyle wiem po rozmowie z gościem z V-Tech z Gdyni :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2013, 20:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
No ja generalnie nie jestem ekspertem i nie wiem co zostało zmienione w sterowanie ECU ale efekt jest bardzo zadowalający.

Ważne żeby stan samochodu przed modyfikacja był dobry tzn. Wymienione filtry i olej no i nie miał na liczniku 200 tys km przejechane :)

Dlatego modyfikacja jest dla tych co dokładnie znają przeszłość samochodu, lub są pierwszymi właścicielami, bo nie ma nic gorszego jak kupić kota w worku i do tego odrazu chipowac silnik - kłopoty murowane.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2013, 10:57 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Witam.
A ja Wam polecam firmę KreatorMocy z Warszawy. Właśnie jestem po "zabiegu" tzn.
Wpakowali mazdę na hamownię i efekt to nie 140 km a 147.7 km i nie 330 Nm a 319 Nm.
Usunęli mi DPF-a, pracownik wykonał to tak jakby to było jego auto (bardzo starannie). Wyciął i wyjął cały wkład, ładnie zaspawał, wyszlifował, pomalował, założył osłonę i całość zamontował z powrotem. Wgrali nowe oprogramowanie i powyłączali wszystkie funkcje związane z DPF-em. Efekt to 170 km i 420 Nm. To nie jeździ... to zapierd....
Spadło spalanie, nawet wydech się przy kopcił delikatnie jak w prawdziwym dieslu, nie przybywa oleju!!! Co dla mnie było najważniejsze. KreatorMocy... bardzo polecam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 26 cze 2013, 11:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A jak z cenami?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 26 cze 2013, 12:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zoom zoom no to teraz musisz zmienic dane w opisie :P ehs - tez tak chce !!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2013, 13:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Kamil napisał(a):
A jak z cenami?

cena wywalenia dpf-u + modyfikacja mapy = 2460,-

glowasiek napisał(a):
zoom zoom no to teraz musisz zmienic dane w opisie :P ehs - tez tak chce !!

...Robi się... ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 27 cze 2013, 13:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
jeździłem wczoraj autem czipniętym z 160 na 195 i już jestem wstępnie umówiony w kreatorze na operację jak u kolegi powyżej ;)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2013, 18:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 128
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: warmińsko-mazurski
Damianko napisał(a):
jeździłem wczoraj autem czipniętym z 160 na 195 i już jestem wstępnie umówiony w kreatorze na operację jak u kolegi powyżej ;)

<brawo> pozostaje życzyć przyjemności z jazdy ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2013, 18:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
za niedługo w mniejszości na forum będą auta bez wirusa ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2013, 20:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 13.02.2013
Posty: 95
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Kurcze ja też chce :) <tak> :) Nie mam co prawda miłych wspomnień z chiptuningiem ale może z tym samochodem będzie inaczej <mysli> Jednak mazda6 to nie mondeo. <mysli>
Ale wciąż mam obawy czy w moim przypadku z 165 tys na liczniku auto nie jest już za bardzo "ułożone" na swoich dotychczasowych parametrach? <mysli>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 27 cze 2013, 21:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
mariusz napisał(a):
Kurcze ja też chce :) <tak> :) Nie mam co prawda miłych wspomnień z chiptuningiem ale może z tym samochodem będzie inaczej <mysli> Jednak mazda6 to nie mondeo. <mysli>
Ale wciąż mam obawy czy w moim przypadku z 165 tys na liczniku auto nie jest już za bardzo "ułożone" na swoich dotychczasowych parametrach? <mysli>



O tym czy warto przy takim przebiegu to najlepiej zorientuj się tam, gdzie to robią. My to możemy tylko gdybać.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.