Teraz jest Cz, 13 gru 2018, 18:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 21:12 
Świeżak
Offline
Od: 05.09.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witam Panowie zamierzam wgrać małego wirusa do mojej madzi i tu takie pytanie najbliżej mam do Nadarzyna tam znajduję się partner V-Tech-u czy może ma ktoś jakąś wiedzę na temat tego zakładu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 gru 2016, 15:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 39
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
michas30 napisał(a):
Witam Panowie zamierzam wgrać małego wirusa do mojej madzi i tu takie pytanie najbliżej mam do Nadarzyna tam znajduję się partner V-Tech-u czy może ma ktoś jakąś wiedzę na temat tego zakładu


Jak działa v-tech w pl to kolega Millerek kilka postów wyżej opisał. Ja robiłem swoją w oddziale we Wrocławiu. Na razie zrobiłem ok 13tkm i żadnych niespodzianek. Auto zbiera się lepiej, elastyczność na III i IV biegu jest genialna. Dzięki temu wyprzedzanie na zwykłych krajówkach i po mieście jest dużo wygodniejsze. Trochę szarpie przy szybkim przyspieszaniu przy zmianie biegów, zwłaszcza na I i II szybko się wkręca i trzeba zmieniać. Pali ok 0,5 l mniej na 100km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 maja 2017, 21:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Poszukuję dobrej firmy która podniesie mi moc
w silniku 2,2 163KM i do jakiej mocy można podnieść.
Proszę o jakieś informacje Głównie interesuje mnie rejon śląska
ale nie wykluczam reszty polski <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 18:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 297
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Jaka hamownia będzie dokładniejsza w pomiarze mocy inercyjna czy obciążeniowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 14:03 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Siemka, umówiłem się na jutro na chipowanie mojej mazdy w firmie tc-performance w Łodzi, tylko mam małe obawy odnośnie tej firmy ze względu na jej krótką historię istnienia. Czy może ktoś już korzystał z ich usług?


Ostatnio edytowano Śr, 13 wrz 2017, 19:08 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 11:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czekam na wrazenia po Chipie mam taka sama mazde i tez mam zamiar ja zchipowac


Ostatnio edytowano Śr, 13 wrz 2017, 19:08 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 19:08 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jestem po 1 pomiarze wyszło 141.6km i zakwalifikował się na chipa.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Ostatecznie skończyło się na 169km i 380nm. Wrażenia z pierwszych km... czuć, że auto chętniej przyśpiesza. Czas operacji ok. 2h a koszt 1400zł.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Cz, 14 wrz 2017, 13:39 przez konto, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5519
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A co z DPFem? Wycieli?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 13:07 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Michał napisał(a):
A co z DPFem? Wycieli?


Ponieważ nie miałem problemów z dpfem stwierdzili, że nie ma co go wycinać. Ogólnie padło hasło, że wycięcie i tak niczego nie zmieni jeżeli chodzi o moc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 22:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Witam kolegów

Planuję wykonać zabieg taki jak w tytule w Mazda 6 2.2 185KM 2009 r wraz z usunięciem DPF i zaślepieniem EGR
Może któryś z was już to zrobił i zechciałby się podzielić doświadczeniami?? Ile przyrostu można uzyskać?
Jak zachowuje się jednostka po takich modyfikacjach?

Z góry dzięki za odpowiedź


Ostatnio edytowano Śr, 11 kwi 2018, 22:40 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 kwi 2018, 18:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Witam wszystkich ! Ma ktoś doświadczenia z przeróbką seryjnego turbo z 2.0 (IHI VJ36) na turbo hybrydowe. Moja turbinka puściła olej i zastanawiam się czy zamiast robienia regeneracji z którymi jest różnie, zrobić taki konkretny mod turbo. Jak wiadomo po takim zabiegu musowo zrobienie nowej mapy aktualnie jestem po chipie z wynikiem 168 KM i 386 Nm i muszę przyznać że chciało by się więcej :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 20:13 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 49
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 22:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.05.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Witam, mam na oku jedna Mazde 6 z 2.2 silnikiem o mocy 130KM. Moje pytanie: jak wyglada cenowo podniesienie mocy i o ile mozna ja zwiększyć? Czy 170KM jest bezpieczne?


Ostatnio edytowano N, 9 wrz 2018, 22:00 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 22:36 
Adept
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Napisz lub zadzwon post wyzej udziela odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 wrz 2018, 19:34 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Może jest ktoś chętny w najbliższym czasie na chipa (remap) + dpf off + egr off w kreatorze mocy w Warszawie? Na chwilę obecną mam wynegocjowaną cenę na taki pakiet 1400zł brutto, myślę że to dobra cena ale będąc w grupie cena pewnie byłaby jeszcze lepsza?

ps. oczywiście w cenie hamowanie przed i po modyfikacji

_________________
Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 wrz 2018, 20:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 647
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wiesz ze za niedługo nie przejdziesz przeglądu bez dpf a????

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 173.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 21:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Rozmawiałem ostatnio z człowiekiem ze stacji diagnostycznej i on twierdzi że te plany naszego rządu są nierealne na obecną chwilę do wprowadzenia. Wiele stacji nie posiada odpowiedniego wyposażenia do badania spalin które kosztuje ok 30 tysięcy PLN, a poza tym jeżeli wejdą te przepisy to badać mają spełnienie norm emisji a nie zgodność wyników ze świadectwem homologacji. Z drugiej strony w kreatorze powiedzieli mi że wkład z filtra wyjmą bez uszkodzeń i dadzą mi go do ręki, że w razie czego w każdej chwili za 200zł wstawią mi go z powrotem.

_________________
Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 06:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 647
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Z tym wyjęciem wkładu to ciekawe, jak oni to zrobią ;). Bo ja mam filtr w porządku, nigdy mi się nie zapchał ani nigdy nie dawał problemów, ale bez niego był bym spokojniejszy ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 173.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 07:07 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
...dlatego ja chyba jednak zaryzykuje i się skuszę, a EGR wczoraj sam zaślepiłem tyle że od strony bloku silnika że jakby co to podkładek nie widać :wink: . IDS jak na razie nie pokazuje żadnych błędów. W kreatorze dodatkowo mówili że w filtrze dpf jest też katalizator i go zostawią bo inaczej będą mocno śmierdzące spaliny. Pytałem też o klapy wirowe w kolektorze ale one też niestety muszą zostać bo inaczej robi się dziura mocy na niskich obrotach :|

_________________
Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 08:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
DPFy się teraz "pierze" także taki zabieg to chyba coś koło 500 zł więc nie ma się czego bać, bardziej bałbym się o wtryski, które dzięki DPFowi, pracują na tym "gruzie" z niego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 08:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 647
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Błąd prędzej czy później musi wyskoczyć. Mi raz wyskakuje raz znika i tak w kółko:)). ja cały czas myślę i myślę i nie umiem się zdecydować czy wycinac czy nie. Ostatnio postanowiłem że filtr zostawię, egr off, żeby mi ten błąd nie wyskakiwal. Potem jak by się coś działo z filtrem to dopiero wytnę. Wiem,, będą większe koszta no ale cóż. Jest parę osób na forum co zrobili remapp i zostawili filtr, jeżdżą i nie mają problemów.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 173.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 08:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
ja ostatnio zrobiłem sobie profilaktycznie serwisowe wypalanie DPF i powiem że mimo iż nie miałem problemów z DPF to od razu poczułem dużą różnicę na pracy silnika - zaczął się lepiej zbierać i "miękko" pracować. Tak że chyba nie jest tak że wszystko jest ok do momentu aż kontrolka się zapali. Moim zdaniem powoli ale jednak parametry silnika cały czas się pogarszają wraz z zapychaniem się DPF.

khad a co mają wtryski do DPF bo nie rozumiem?

_________________
Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 09:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Może napisałem to trochę mało precyzyjnie: chodzi o jakość oleju, która drastycznie spada po nieudanych próbach wypalenia DPF, dlatego jak wyjmiesz bagnet to masz poziom Min i Max, a potem masz dłuuuugie wyżłobienie aż do poziomu X - to dlatego, że poziom oleju może dramatycznie wzrastać w układach z DPF, bo olej miesza się ON, dlatego możesz wylać o wiele więcej oleju niż wlałeś. Zaraz poszukam jakiegoś sensownego artykułu.

-- Dodano: 21 września 2018, o 10:07 --

Proszę:
https://autokult.pl/27970,dlaczego-w-aucie-z-filtrem-dpf-podnosi-sie-poziom-oleju


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 09:16 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4621
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sylwek1976 napisał(a):
ja ostatnio zrobiłem sobie profilaktycznie serwisowe wypalanie DPF...


...mam.rozumiec że przez kabelek lub FORSCAN..

Olej później wymieniłeś?... Bo musisz!

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 09:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 647
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Khad z tym to masz rację. Dlatego pilnuje wypalania, co wypalanie kasuje licznik i wiem że od 350km mam patrzeć na spalanie w trakcie jazdy jak jest powyzej 9 litrow, wiem że filtr się wypala i nigdy nie wyłączam silnika tylko jadę dokończyć wypalanie :). Na szczęście rzadko się to zdarza bo nie jeżdżę po.miescie, robię długie dystanse w weekend.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 173.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 11:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Jestem już po zabiegu w kreatorze mocy w wawie... EGR zaślepiony i programowo wyłączony, wkład DPF stoi u mnie na półce w garażu... (katalizator został) dodatkowo zrobiony remap na 205KM. Chłopaki mówili że DPF już był mocno zasyfiony (mimo że wypalany prawidłowo co ok 400km i ostatnio w trybie serwisowym), że EGR też mocno kopcił to sam widziałem ile nagaru było jak zaślepkę wstawiałem. Zaraz po modyfikacjach na hamowni miała 185KM (niestety nie zmierzyli przed modyfikacją :( ). Mówili że trzeba ją trochę przegonić żeby odzyskała pozostałe konie i mam przyjechać za 2000 km na sprawdzenie. Wcześniej (zanim ją odkupiłem) jeździła nią pewna pani z lekką nogą... Muszę stwierdzić że zaraz po wyjechaniu z warsztatu różnica była wielka (elastyczność i przyśpieszenie znacznie lepsze) a teraz dzień po dniu to wręcz robi się kolosalna. Zupełnie inny samochód. Jakby się odblokował. Przyjemność z jazdy fantastyczna. Na trójce jak depnę to czuję że zaczyna przyczepność zrywać... Spalanie nie wzrosło a nawet chyba trochę spadło. Tak że jak na razie to same pozytywy.

_________________
Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 12:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 647
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No No Sylwek to pojechałeś po całości :wink:. Mógł byś wrzucić jakieś foty wkładu, ciekaw jestem jak to wyglada :). Ile masz km na pokładzie ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 173.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 12:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5519
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A jak z kopceniem? Jest tak samo jak przed wycięciem?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 13:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
15 października 2018, o 12:30 Michał napisał(a):
A jak z kopceniem? Jest tak samo jak przed wycięciem?


Wcześniej końcówkę miałem idealnie czystą jak nowo założoną,teraz jest trochę przykopcona ale nie jakoś bardzo mocno. Z tym że teraz daję trochę w palnik aby się układ oczyścił. Nie miałem jak jeszcze sprawdzić kopcenia a w lusterku nie widać. Pojeżdżę trochę to będę mógł coś więcej powiedzieć. Ile teraz ma koni to trudno stwierdzić. Zaraz po wyjeździe z hamowni miała 185KM ale mechanicy mówili że moc wzrośnie jak się układ (dolot/wylot) oczyści. Co mi się bardzo podoba to to że moc i moment obrotowy mam teraz od dużo niższych obrotów niż w serii. Wieczorem postaram się wkleić wykres z hamowni i badania spalin.

_________________
Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 paź 2018, 08:15 
Amator
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 91
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Wgrywali gotowca, czy stroili mape pod twoje auto konkretnie? Po "oczyszczeniu" dolotu zyska może 5 km. Na pewno nie 20.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.