Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 13:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam :)
Pierwsza: CHECK ENGINE - w czwartek wracając z córką ze szkoły.
Druga: DPF - wczoraj popołudniu wracając z pracy.
Trzecia: ŚWIECA ŻAROWA /kontrolka ładowania/ - wczoraj po dojechaniu do garażu.
CHECK ENGINE zapalił mi się pierwszy raz latem 2015 roku. Podjechałem do mechanika, podpiął pod komputer i wyszedł błąd związany z przepływomierzem. Bład skasował po wymianie filtra powietrza i o sprawie zapomniałem. O wymianie filtra też- do minionego czwartku...
DPF miałem w ubiegłym roku w okolicach lipca. Jako że zbiegło się z wymianą oleju, to wykonałem inspekcję olejową i sprawa się uspokoiła do wczoraj.
ŚWIECE ŻAROWE to już zjawisko świerze, pomijając codzienne sekundy przed rozruchem. Teraz kontrolka pulsuje non stop. Motor odpala bez problemu, ale wolałem dziś pojechać do pracy busem. Jest spadek mocy, bo wczoraj próbowałem wracając z pracy. Tak jakby nie było turbo. Oczywiście wiem, że trzeba pojechać na komputer, ale ma ktoś może jakieś wstępne sugestie? Aha-w piątek w ramach święta odciągnąłem ok. 1,5 litra oleju silnikowego, gdyż poziom zblizał się do "X" na bagnecie, a przejechane ok. 8k od poprzedniej wymiany. Dolałem w to miejsce ok. 0,5 litra świeżego. Wczoraj próbowałem zrobić serwisowe wypalenie DPF, ale nie uruchomiło się mimo chyba dziesięciu prób i rozgrzanego silnika. Inspekcji olejowej też nie dało się uruchomić.
Czy jakiś dobry człowiek może coś pokrzepiającego powiedzieć?
Mazda 6GH 2.0 MZR-CD

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 14:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam z opisu wynika że masz zawalony dpf stad kontrolki dpf i swiec zarowych , i stad tez tryb serwisowy o ktorym piszesz . Być może powodem przez którego nie mogł sie wypalic dpf byla jakas przyczyna zwiząna z zapaleniem sie pierwszej kontrolki check engine. Na pewno bez forscana lub serwisu się nie obejdzie. Może wystarczy tylko serwisowo wypalić dpf, od razu wymień oliwe po tym zabiegu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 14:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
A czy serwisowo, to znaczy również poprzez kombinację opisaną w wielu wątkach, tj. Kabelek do masy i pedał gazu? Kiedy próbowałeem i nic z tego nie wyszło, to po analizie podejrzewam, że mogłem źle łączyć z masą. Jeśli natomiast w ASO, to nie pytam wiecej, gdyż wówczas prosta zasada-płacisz i masz...

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 15:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
te metoda z tego co wiem nie zawsze działa . Serwisowo mialem na myśli uruchomienie procedury z programu z kompa ale może okazać sie że dpf jest tak zawalony że nawet program nie uruchomi procedury wypalania i trzeba będzie go najpierw wyczyścić np.chemicznie tak czy inaczej najpierw trzeba odczytać błędy.Nie wiem skąd jesteś kolego i jak daleko masz do jakiegos serwisu ale ogólnie jazda z zapchanym dpfem nie jest wskazana. Wolnym czasem polecam lekture o forscan i ELM327 może się przydać na przyszłosć..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 15:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Jestem z Krakowa, wiec nie mam problemu z ofertami ASO i innych dobrych warsztatów. Co do DPF, to jestem zaskoczony. Jeżdżę co prawda po mieście, ale dużo po trqsach i na obrotach powyzej 2k. No ale co tu gadać-trzeba działać. Dzięki za czas i sugestie.

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 12:05 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Ja mam tak czesto jak po kilka miesiacach wyjade gzies na autostrade i po przejechaniu ok 200 km i po zatrzymaniu se po chwili wyskakuje dpf i po kilku minutach swiece i spadek mocy. Wystarczy zresetowac czujnik cisnienia dpf i wszystko wraca do normy . Przynajmniej u mnie tak jest

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 12:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
A jak zresetować ten czujnik? Dziś dotrze do mnie ELM327 i zamierzam pobadać auto przy pomocy FORScan, ale będę się dopiero tego uczył, więc może czasu trochę upłynąć... :rozejm:

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 17:35 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
tak przy pomocy for scan


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 18:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jak odpalisz program to musisz wejść w opcje procedury serwisowe tam znajdziesz wszystkie opcje i na pewno się polapiesz nie ma tego tam b. Dużo i jest czytelnie opisane. Ta opcja resetu czujnika dpf mnie również kilka razy pomogła na autostradzie jak auto było rozgrzane .Po tym resecie można było skasować błędy a komputer uruchamial ponownie automatyczna regenerację i jakos go wypalalo mozna bylo jechac dalej ale jakiś czas temu mimo tego że resetowalem czujnik 2 razy przy przejechaniu odcinka 100km to i tak musiałem odpalić procedurę wypalania wymuszonego na postoju .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 19:10 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
byc moze to jest wina samego czujnika bo często jeżdżę w długie trasy i za każdym razem wyskakuje mi na bramkach jak nie w Krakowie ostatni we Wrocławiu no ale zawsze w pogotowiu mam kabel i laptopa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 19:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Błogosławiony jest, kto wozi ze sobą laptopa :) Chyba trzeba będzie przyinwestować w jakiegoś ELM-a na bluetooth. Tylko czy wszystkie opcje będą wówczas dostępne...
A dzisiaj jednak sprzęt nie dotarł, tylko dostałem info, że jutro do paczkomatu dotrze. Póki co jeżdżę, choć wiem, że nie powinienem. Teraz DPF pulsuje, a CHECK ENGINE jak jechałem córę na balet odstawić, to zgasł, ale jak już wracałem do domu, to się znów zapalił <suicide>

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
hehe no własnie na początku mnie to trochę wkurzało irytowało , ale teraz już sie przyzwyczaiłem i za każdym razem gdy jade gdzies w dłuższą drogę biore ze sobą netbooka, bluetooth działa normalnie tak jak po kablu, w sumie dużo rzeczy wiemy i potrafimy zrobić dzięki temu forum.. gdyby nie to to juz kilka razy wracałbym na lawecie do domu albo wydałbym sporo kasy na serwis. Co do problemów z dpf to faktycznie po jakims czasie moze się okazać że powodem zapychającego sie dpf nie jest styl jazdy i warunki jazdy tylko jest problem z jakims innym podzespołem , u mnie był to np. egr mimo czyszczenia i tak prawdopodobnie nie domykał i to on zawalał dpf auto ma przebiegu 180tys. kupiłem inny egr niby po małym przebiegu jakis pewniak niby i nie zdąrzyłem go założyć bo gdzieś międzyczasie tu na forum wyczytałem żeby zaślepić egr od tamtej pory mam spokój, może jak znajdę chwilkę to kiedys założe ten drugi egr na próbę . Dzisiaj np. znalazłem dziurę w intercoolerze właśnie szukam i musze cos zakupić bo zaczął szumieć dość konkretnie być może była wczesniej mniejsza dziura i to tez miało wpływ na zapychanie dpf . Ogólnie problemów dosyc dużo w porównaniu do wcześniejszej wersji jaką miałem GG/GY 2.0 benzynka, ale uwielbiam to auto mimo wszystko :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 07:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
No i chyba mam wiekszy problem niz zakladalem. Wczoraj wreszcie otrzymalem swojego ELM-a. Podlaczylem sie do komputera i uruchomilem forscan. Nie bylem zadowolony. Oto co spisalem:
1. PCM P0098-wysoka wartosc sygn. wejsc. W obwodzie czujnika IAT (?)
2. PCM P2458:00-2F - czas trwania regeneracji DPF
3. PCM P2463-filtr DPF nwgromadzenie sadzy
4. PCM P242F-zatkanie filtra DPF-Nagromadzenie sadzy
5. PCM P167B-rejestracja wartosci wtryskiwacza nie wykonana
6. RCM U3003-Napiecie akumulatora powyzej wartosci progowej
7. RCM U3000-modul sterujacy-usterki wewn. ukladu
Poza tym zanotowalem: Regeneracja statyczna nie powiodla sie. Nieokreslony warunek przerwania czynnosci. -Jezeli istnieja jakiekolwiek diagnostyczne kody usterek, usun ich przyczyny przed wykonaniem regeneracji statycznej.
Nie musze dopowiadac, ale zrobie to dla jasnosci sytuacji. Zakladam, ze w pierwszym trybie regeneracji DPF nie moglem nic wskorac, bo nie poruszalem sie autem. Ciekawi mnie zatem dlaczego nie dokonala sie regeneracja statyczna. Po uruchomieniu akcji wzrastaly obroty do ok 2500rpm i na dole monitora ukazywal sie pasek realizacji, ktory dochodzil do 12% i wowczas obroty opadaly do normy biegu jalowego, po czym komunikat, by wylaczyc silnik. W komunikacie byla jeszcze informacja by skontaktowac sie z autorem.
To tyle i az tyle. Jak ktos ma jakas diagnoze na podstawie powyzszych danych, to prosze napisac.
Podejrzewam, ze powinienem niezwlocznie oddac auto do mechanicznego oczyszczenia DPF, ale nie mam takiego doswiadczenia, wiec poczekam na wasze sugestie.

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 07:37 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Ja msle ze masz nie wykasowane wszystkie bledy i dlatego nie wykonalo ci wypalania dpf

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 07:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Mozliwe. Pierwszy raz wczoraj dzialalem z tym programem i nie pamietam w tej chwili architektury jego funcji. Mozesz przyblizyc mi zatem co i jak powinienem zrobic?

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 10:16 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Wejdz w procedury serwisowe i zresetuj czujnik cisnienia dpf a pozniec zrob wymuszone wypalanie filtra tylko przed wypaleniem rozgrzej dobrze samochod bo jak temperatura spadnie przerwie wypalanie i dalej wyskoczy blad

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 10:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Dzieki za rade. Zrobie tak jak sugerujesz. Auto bedzie rozgrzane, ale podczas procedury bedzie przed garażem . Czy temperatura moze spasc samoczynnie ponizej wymaganego poziomu? Wczpraj wyczytalem w forscan, ze temp musi byc w zakresie 60-120 stopni. Nawet na najnizszych obrotach biegu jalowego nie powinno byc zagrozenia.

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 13:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
po resecie czujnika ciśnienia dpf jeszcze skasuj pozostałe błędy..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 15:07 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
dlugi798 napisał(a):
po resecie czujnika ciśnienia dpf jeszcze skasuj pozostałe błędy..

O tak o tym zapomnialem dzieki dlugi798

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 18:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Podpalilem sie, ze juz wreszcie skoncza sie problemy, ale niestety. Uruchomilem program, silnik zaraz po prawie godzinnej jezdzie, wiec bylem spokojny o spelnienie wymaganych parametrow. No ale w procedurach serwisowych nie mam czegos takiego, jak reset czujnika cisnienia dpf. Zadnego czujnika cisnienia. No i wq...ny odlaczylem kompa i poszedlem na obiad. Czeka mnie jeszcze odwiezienie corki na balet, wiec wroce z goracym silnikie i znow pogapie sie na laptopa obok mnie <zauroczony>

-- Dodano: Wt, 17 sty 2017, 18:57 --

Jeśli ktoś z Was może się wypowiedzieć na poniższe info z FORScan'a, to proszę:
(WARN) [18:27:43.191] Sprawdzanie COM4...
(OK) [18:27:43.491] Połączenie z interfejsem jest nawiązane on COM4
(OK) [18:27:43.492] Interfejs: ELM327 v1.5
(OK) [18:27:43.568] Połączenie z pojazdem jest nawiązane
(OK) [18:27:47.693] Pojazd: Mazda6 GH Before Facelift RF_T 2.0L 2007 MY, VIN: JMZ*********41552
(OK) [18:27:48.566] Znalezione moduły: FFH - Modul zasilanego paliwem ukladu ogrzewania plynu chlodzacego
(OK) [18:27:49.655] Znalezione moduły: PCM - Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
(WARN) [18:27:51.488] DTC w PCM: P0098:00-AF, P2458:00-6F, P2463:00-EF, P242F:00-EF, P167B:00-6F, P2105:00-2F
(OK) [18:27:51.524] Znalezione moduły: OBDII - Diagnostyka pokładowa II
(WARN) [18:27:52.128] DTC w OBDII: P242F-C, P2463-C
(OK) [18:27:53.284] Znalezione moduły: ABS - Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS
(OK) [18:27:54.491] Znalezione moduły: RCM - Moduł układu SRS
(WARN) [18:27:55.005] DTC w RCM: U3003:17-08, U3000:04-8A
(OK) [18:27:56.155] Znalezione moduły: EPS - Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
(OK) [18:27:57.566] Znalezione moduły: BCM/GEM - Moduł sterujący układami nadwozia / Moduł kontrolujący działanie instalacji elektrycznej
(OK) [18:28:00.302] Znalezione moduły: LCM - Moduł sterujący światłami

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 19:18 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
czekaj ide podepne kompa do auta i zaraz ci powiem jak sie ten czujnik nazywa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 19:26 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Obrazek

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 19:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
He he he! Dziwne, bo u mnie zaczyna się dokładnie od pozycji "Ocena DPF". I to nawet dokładnie tak się nie nazywa. Dzięki za fatygę i pojaśnienie. Nie mogę teraz zejść do garażu, bo zostałem z małym synkiem i zacznie jęczeć, ale jak tylko będę miał możliwość, to zrobię zrzut tego, co mi się wyświetla. Używam FORScan 2.2.3 beta i tu może tkwić błąd. Jakiego Ty używasz programu?

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 20:11 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Zrób tak:
- podłączasz pod forscan
- z czytujesz błędy [STRZAŁKA NR 1]
- kasujesz na obrazku zaznaczone czarną strzałką [STRZALKA NR 2]
-jeżeli się nie da wykasować i błędy dalej są widoczne kolejnym punktem bedzie

- RESET MODUŁU zaznaczone strzałką NR3 to powinno pomóc

- i jeszcze raz z czytujemy błędy
- teraz przechodzimy do funkcje serwisowe
- i wciskamy PCM WYZERUJ ZAREJESTROWANE ..... FOTA WYŻEJ

- po wyzerowaniu przeprowadzamy
- REGENERACJA STATYCZNA FILTRA CZASTEK STAŁYCH DPF


Obrazek

-- Dodano: Wt, 17 sty 2017, 20:11 --

benen napisał(a):
He he he! Dziwne, bo u mnie zaczyna się dokładnie od pozycji "Ocena DPF". I to nawet dokładnie tak się nie nazywa. Dzięki za fatygę i pojaśnienie. Nie mogę teraz zejść do garażu, bo zostałem z małym synkiem i zacznie jęczeć, ale jak tylko będę miał możliwość, to zrobię zrzut tego, co mi się wyświetla. Używam FORScan 2.2.3 beta i tu może tkwić błąd. Jakiego Ty używasz programu?


2,3,1 BETA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 12:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Panowie, stan obecny jest następujący: Dziura w DPF. Sprawa raczej do innego wątku, ale póki co powiem, że alternatywa jest taka: Kastracja DPF i zmiana oprogramowania w ECU lub regeneracja (zakup nowego) DPF. Sytuacja jest, mówiąc delikatnie, "delikatna".

-- Dodano: Pt, 10 lut 2017, 12:54 --

Ktoś może wie, co oznacza kod błędu P0097 i jak go rozumieć w kontekście odczytu po podłączeniu do komputera w warsztacie, kiedy mechanik powiedział coś o temperaturze minus 40 stop. Celsjusza?

_________________
benen


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 mar 2019, 14:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Witam.Mam pytanko dotyczące kodu błędu prawdopodobnie czujnika temperatury DPF .Wyświetla się kod błedu P0154O2 .Czy ktoś może wie jakiego dokładnie czujnika to dotyczy bo są przy DPF-ie prawdopodobnie 3 sztuki.Mam Mazdę 6 GH z 2008 r z silnikiem 2,0 diesel 140 KM .Jęsli tak to prosiłbym o podanie symbolu tego czujnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.