Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 13:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Widzę że na ostatni mój wątek nie ma podpowiedzi żadnej ale dziękuję za zainteresowanie bo wejść trochę było .Teraz mam następny problem , a więc tak żonie się tak moja mazda spodobała że zabrała Mi ja na stałe , jakiś czas temu nie mogła zapalić padł akumulator a że kupowałem nowy rok temu to stwierdziłem że czas wymienić alternator ( 120.000 mil na liczniku ma ) akumulator naładowałem i alternator wymieniony na nowy został , pojezdzila na oko jakieś 3 tygodnie dziś rano dzwoni przyjedź po mnie bo nie mogę odpalić samochodu i problem wygląda podobnie jak za pierwszym razem . jakieś wskazówki może co dalej sprawdzać ? Mieszkam na małej wiosce w północnej Szkocji i tu z mechanikami ciężko dobrymi a o elektryku nawet nie wspomnę ....


Pomóżcie proszę dajcie jakieś rady .

Z góry dziękuję i pozdrawiam


Ostatnio edytowano Cz, 21 wrz 2017, 13:11 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono nazwę tematu (regulamin, pkt 5.2).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 13:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Na poczatek sprawdz mase czy gdzies nie ma korozji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
może napisz jaka jest reakcja auta? wgl kręci?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 21:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Próbowal kręcić ale brak mu siły , byłem po nocce to tylko wyjąłem akumulator podpiąłem w domu pod prostownik i się lądował jakieś 6h na oko .Przed powrotem do pracy podjechałem włożyłem akumulator i samochód odpalił bez problemu . Kontrolka ładowania się nie zapala samochód jeździ bez problemu . Zastanawiam się czy może to być związane z tym że mam przedni lewy sensor ABS do wymiany ??? Żadnych innych błędów forescan nie pokazuje .

-- Dodano: Cz, 21 wrz 2017, 20:48 --

olek1305 napisał(a):
Na poczatek sprawdz mase czy gdzies nie ma korozji.



Jak go wsadzalem spowrotem odkręciłem masę bo lekko zasiedziała przy ramię auta i dokrecilem , rano skończę nockę się wyspie to ja porządnie wyczyszcze bo dziś już nie zdążyłem .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 22:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Może jest niedoładowany. Jaki dystans pokonuje Twoja Żona tym autem. Jeżeli są to bardzo krótkie odcinki to akumulator nie ma kiedy się naładować i odzyskać moc która jest mu potrzebna do odpalania silnika. Przy silniku diesla tej mocy potrzeba bardzo dużo.
Jaki akumulator kupiłeś rok temu? To też może być problem.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 wrz 2017, 08:55 
Świeżak
Offline
Od: 28.10.2014
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
U mnie masa silnika była tak zasniedziala ze nawet nowy akumulator nie pomógł. Dopiero przy sprawdzeniu miernikiem prądu przy rozruchu, silnik się uruchomił. Przypuszczam że u Ciebie może być podobnie. Szkocja to wilgotny kraj. Nie tylko klemy od akumulatora są ważne...

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 wrz 2017, 18:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
dejwid napisał(a):
Może jest niedoładowany. Jaki dystans pokonuje Twoja Żona tym autem. Jeżeli są to bardzo krótkie odcinki to akumulator nie ma kiedy się naładować i odzyskać moc która jest mu potrzebna do odpalania silnika. Przy silniku diesla tej mocy potrzeba bardzo dużo.
Jaki akumulator kupiłeś rok temu? To też może być problem.



Zona jezdzi nie Mniej jak Ja predzej jezdzilem a problemow nie mialem zadnych , po kupnie wymienilem accu raz i bylo poltora roku ok wszystko .

http://www.molevalleyfarmers.com/mvf/st ... y-12v-70ah

Mam dokladnie model z linku , chcialem sie udac na gwarancje ale jak zwykle nie mam paragonu :/ Taki Mi dali w sklepie motoryzacyjnym jak twierdzili do mojego modelu :)

-- Dodano: So, 23 wrz 2017, 17:30 --

RADI napisał(a):
U mnie masa silnika była tak zasniedziala ze nawet nowy akumulator nie pomógł. Dopiero przy sprawdzeniu miernikiem prądu przy rozruchu, silnik się uruchomił. Przypuszczam że u Ciebie może być podobnie. Szkocja to wilgotny kraj. Nie tylko klemy od akumulatora są ważne...

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Moglbys tak mniej wiecej podac w ktorym miejscu masa do silnika jest przykrecona bo nie widze nigdzie u siebie ,wyczyscilem tylko mase do ramy co jest dokrecona bo wygladala zasniedziala .Klemy mam czyste ,zona na weekend pojechala biegac polmaraton to dzis troche Madzia pojezdzilem zeby obadac czy tam cos jeszcze nie ma w niej innego do zrobienia i sie okleic od niej nie moglem ;) Akumulator wyjalem wymieszalem ruchami w nim plyny bo gdzies tak na jakims forum wyczytalem i niech sie laduje z dobe zobaczymy co dalej bedzie ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 18:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Hej.

Bardzo proszę o pomoc. Wymieniałem żarówki postojowe. Aby to zrobić musiałem wyjąć filtr powietrza, odłączyłem też przepływomierz bo nie mogłem bez tego wydobyć korpusu filtra powietrza. Po wymianie żarówek złożyłem wszystko do kupy i nie mogę odpalić auta :( Cała operację przeprowadziłem na podłączonym aku. Auto się "załącza" pokazują się te diody na desce co zawsze, radio się włącza, ale po przekręceniu kluczyka dalej w celu rozruchu słychać jak kręci, migają światła wewnątrz auta i diody na desce i nic. W komorze silnika kilka sekund po próbie odpalenia słychać takie jakby cykanie w okolicach akumulatora.

Próbowałem po całym zabiegu i kilku próbach odłączyć minus od aku i wcisnąłem pedał hamulca na 30 sekund, komputer się zresetował (chyba) po czym podłączyłem aku ale niestety dalej to samo :(

Ratunku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 23:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Do sprawdzenia jeszcze raz wtyczka przepływomierza czy jest dobrze podłączona, przy okazji obejrzyj czy nic innego nie rozpięte. Auto zapala i od razu gaśnie czy tylko kręci rozrusznikiem?
Co pokazuje Forscan?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 23:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
A nie jest czasami aku słaby. Może się mylę ale chyba było tak, że jeżeli akumulator był słaby to tak własnie migało wszystko w środku i nie dało się auta odpalić a po wymianie wszystko ustąpiło.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 kwi 2018, 23:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Właśnie też o tym pomyślałem, czasami przy próbie odpalenia widać jak kontrolki przygasają a w skrajnym przypadku zegary wręcz "świrują". Cykanie słychać i to normalny objaw.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 07:01 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Wtyczka przepływomierza sprawdzona kilka razy. Jest ok. Sprawdzone jeszcze raz wszystkie inne połączenia (kostki,przewody masy itp) tez wydaje się być wszystko na miejscu.

Forscan niestety musi poczekać bo jedzie do mnie dopiero ELM :) - kupiłem za Twoją namową maciekelga (muszę w końcu uporać się z tym testem / diagnozą układu kierowniczego)

Auto nie odpala, podczas próby wszystko miga i wskazówki lecą do oporu w prawo i w lewo jak w jakimś sportowym aucie ;)

Poczytałem wczoraj forum i natrafiłem na kilka podobnych przypadków. Odłączyłem aku - okazało się, że jest nadal fabrycznie montowana Yuasa. Mam taki stary rosyjski prostownik. Po podłączeniu aku wskazówka na nim od razu poszła na maksa i pokazała 10A. Ładowałem około 4h i wartość zeszła do ok 3-4A - czyli się ładował.

Zaraz idę sprawdzić czy zagada.

Czy obstawiacie, że konieczna będzie wymiana aku ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 07:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Wiesz całkiem możliwe, ale jak pisałem wyżej. Pamiętam przypadki gdzie też własnie przy próbie odpalania była dyskoteka na desce i po wymianie aku wszystko wróciło do normy więc obstawiam, że to jest to. Trzymam kciuki aby okazał się winny akumulator, a nie coś innego ;)

EDIT

A ten aku jest w tym aucie od nowości?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 07:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Tak od nowości jest nawet na nim data 02.2011


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 07:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jeśli wskazówki idą na maksa w prawo to na pewno słaby akumulator.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 08:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Mój wytrzymał 8 lat. Daj znać czy udało się ogarnąć temat ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 08:43 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Udało się. Po doładowaniu akumulatora przez około 5h (4h wczoraj wieczorem i dzisiaj rano 1h) auto odpaliło bez problemów.

Zastanawiam się jeszcze czy to ja wczoraj zamieniając żarówki postojowe i odłączając przepływomierz ( btw dzisiaj wyjąłem żarówkę po stronie filtra powietrza bez usuwania czegokolwiek :) ) coś "zepsułem" czy to po prostu zbieg okoliczności?

No i druga kwestia - chyba jeśli już auto daje takie objawy to czas na zmianę aku. Przypomniało mi się, że już kiedyś jeden raz też mi nie odpaliła i wskazówki skoczyły w prawo i w lewo, ale za drugim razem odpaliła.

Teraz aku zdechł pod blokiem, ale może się to zdarzyć wszędzie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 08:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
MiG85 super, że się udało, zapraszam do tematu o akumulatorach: viewtopic.php?f=36&t=903 jest co czytać :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 08:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Przeczytałem wczoraj chyba cały od deski do deski :) Jadę właśnie do sklepu, aby sprawdzili mi mój aku obciążeniowo i myślę, że kupie nowy. Po przeczytaniu tematu wybór chyba padnie na Varte albo ponownie Yuasa

Dziękuje za pomoc

Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 08:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Odpaliła za drugim razem bo aku nie był mocno rozładowany i próbą odpalenia udało Ci się go "pobudzić" i dało radę odpalić :)
A na Twoim miejscu pojeździłbym jeszcze trochę na aku i zobaczył jak sytuacja się rozwinie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 08:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przy zmianie żarówek miałeś otwarte drzwi, włączone światła albo radio? Czasami wystarczy chwila i dochodzi się do momentu kiedy auto nie odpali. Ja się tak załatwiłem przy regulacji świateł w hali garażowej

Ja kupiłem Yuasa i jestem zadowolony, polcam.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 09:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Tak mialem otwarte drzwi.

-- Dodano: 30 kwietnia 2018, o 10:52 --

Byłem w sklepie z aku. Sprawdzono aku. Mam go podładować na maksa i nie kupować nowego. Jak narazie - bo jego dni sa pewnie i tak policzne :)

Problem okazuje się być gdzie indziej. Prąd ładowania 13,6 - 13,8. Powinno być więcej.

Jadę właśnie do elektryka żeby to sprawdzić. Może alternator, a może jakiś regulator napięcia. Zobaczymy


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 09:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Mam ten sam problem z ładowaniem. Daj znać co zdiagnozuje elektryk.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 10:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
MiG85 napisał(a):
Problem okazuje się być gdzie indziej. Prąd ładowania 13,6 - 13,8. Powinno być więcej.


Niekoniecznie. Zerknij na to : viewtopic.php?p=280094#p280094

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 10:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
No właśnie. Na to chciałem się powołać ale nie pamiętałem gdzie była ta informacja, a nie chciałem siać zamętu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 10:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Elektryk zmierzył ładowanie raz jeszcze i wynik to 13,3 - 13,5

Twierdzi, że nie jest to dobry wynik. Powiedział, że po prostu "nie ładuje

Jego zdaniem trzeba sprawdzić alternator (regulator napięcia) ale jego zdaniem akumulator też wymaga wymiany.

Sam już nie wiem od czego zacząć. Kupić aku czy najpierw uporać się z ładowaniem. Przeczytałem post TOMASZa ale skoro u mnie wyszło teraz jeszcze niżej to chyba coś nie gra


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 11:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mierzyłeś na aku czy na alternatorze? Porównaj pomiary. Popraw połączenia masowe i zmierz ponownie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 11:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Jeżeli już chcesz coś robić z tym to jeżeli alternator podaje zbyt niskie napięcie na akumulator (poniżej zalecanych 13,8 V) to ja zacząłbym od regeneracji alternatora, bo szkoda nowego akumulatora który zamontujesz i będzie wiecznie niedoładowany przez nieprawidłowo działający alternator. Najpierw wyeliminuj przyczynę, a potem skutki.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 16:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Bylem w firmie Bendiks w Bydgoszczy aby umowic sie na zabawe z alternatorem. Pewien mily Pan powiedzial, ze zanim zaczne cokolwiek robic to mam sprawdzic ladowanie na innym akumulatorze. Jego zdaniem może być tak, że alternator - regulator napiecia podaje takie ładowanie z powodu zlego stanu akumulatora. Jesli na dobrym aku bedzie ladowanie w normie to wina mojego akumulatora. Jesli ładowanie na dobrym aku bedzie tak samo niskie to do sprawdzenia alternator.

-- Dodano: 30 kwietnia 2018, o 14:39 --

EDIT

Po założeniu na chwilę nowego akumulatora niestety wartość ładowania się nie zmieniła. Więc pozostaje mi na tą chwilę rzeczywiście najpierw zająć się alternatorem. Umawiam się na przyszły tydzień. Zobaczymy co się okaże i jeśli naprawa przyniesie pozytywne skutki to czy będę musiał wymieniać aku, czy ten jeszcze trochę przetrwa :)

-- Dodano: 30 kwietnia 2018, o 17:08 --

TOMASZ

Mierzono na akumulatorze, poprawiałem same mocowania masy. Połączeń nie sprawdzałem. Ten Pan w Bendiksie coś tam szperał i mówił, że na pierwszy rzut oka wszystko gra.

Teraz mi się przypomniało, że poprzedni właściciel walczył z kuną (duża dziura wygryziona w osłonie maski) - może ona gdzieś np. nadgryzła przewód


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 19:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Zeby sprawdzić akumulator wystarczy przed odpaleniem auta podłączyć do niego multimetr na napiecie stale do 20V i przy odpalaniu auta obserwować wskazania. Jak pokaże ponizej 10V tzn. że aku do wymiany i zadne ladowanie mu nie pomoże.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.