Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 11:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 20 gru 2015, 23:18 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Koledzy, u mnie poziomowanie dziala, nawet idzie to zauwazyc podczas dojazdu do świateł na aucie przedemna, korygują ustawienie, ale nie moge dostrzec tego "zeza" po odpaleniu, czy to cos nie tak? Dodam ze dzwigienki sa całe bo sprawdzalem podczas zmiany ogumienia...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 08:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zarówno w poprzednim samochodzie, jak i teraz w maździe, jakoś nigdy nie zauważyłem samoregulacji ksenonów. Ktoś jeszcze pisal, że podnoszą się wraz ze wzrostem prędkości.
Jak wy to obserwujecie?
Albo jestem mało spostrzegawczy, albo jeżdżę w mało sprzyjających warunkach (nierówne drogi), a może wlasnie nie działają.
Skręcanie (ASF) jak najbardziej widać, szczególnie manewrując w garażu, na ścianie widać jak światła się skręcają. Tak samo jak zez przy odpaleniu.
Jednak samoregulację w czasie jazdy jest mi ciężko zauważyć.
Jak można to dobrze sprawdzić?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 08:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
mam ten sam problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 09:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
To podnoszenie wraz ze wzrostem predkosci to chyba racja bo jechalem z pelnym kufrem to swiecily nisko, potem w trasie normalnie, po dojedzie na czerwonym do innego pojazdu bylo widac ze sie opuscily. Wiec to chyba dziala poprawnie. Tylko co z tym "zezem" :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 09:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
borek u nas nie ma skrętnych, więc i nie ma zeza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 10:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
szczypik napisał(a):
Wszystko jest ok. Światła robią zeza do środka i to wszystko.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Wiec to info tyczy sie poliftowych?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 10:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Tak...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 13:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Czyli wszystko ok, dzieki za wyjasnienie <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 08:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
witam kolegów. po ostatniej jeździe po "kocich łbach" w Gdańsku zaczęła mi mrógac kontrolka afs off a światła tak opadły że w nocy widzę tylko sznurówki w butach. z tego co czytam w temacie to dziś sprawdzę to nieszczęsne mocowanie.

-- Dodano: Wt, 2 lut 2016, 17:37 --

no więc:
http://zapodaj.net/9a058c4b4268b.jpg.html
http://zapodaj.net/4d93114e981d3.jpg.html
czujniki wyglądają na nieuszkodzone mechanicznie. poruszałem nimi i nie ma luzów. myślicie ze odłączenie masy coś pomoże??? z tłu nie robiłem zdjęc bo też wszystko ok. :idea:

-- Dodano: Cz, 4 lut 2016, 08:32 --

no i dalej stoję w miejscu. byłem na komputerze : 0 błędów a kontrolka tyka! jedyne co się dowiedziałem to ,to że mam słaby akumulator :( mechanik powiedział ze może coś się stało przy silniczkach od regulacji. ehhh ma ktoś jakiś pomysł???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 10:48 
Amator
Offline
Od: 19.09.2015
Posty: 67
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Albo silniczek albo wyskoczylo mocowanie soczewki (to są takie kulki plastikowe które wciska się w gniazdo mocowania)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 18:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
aku wymieniony bagatela 500zł Bosha. a przy okazji to mi włos posiwiał gdy po przekręceniu stacyjki zobaczyłem czarne navi i komunikat po angielsku o problemie i kontakcie z dealerem na szczęście ten wątek był wcześniej opisywany na forum i teraz wszystko gra(miałem oryginalną płytkę w schowku), z tym ze nadal afs off mruga.
SilverHaze a te plastikowe kulki mogę sam sprawdzić czy nie wyskoczyły, czy raczej tylko u mechanika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 14:59 
Amator
Offline
Od: 19.09.2015
Posty: 67
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Musisz wyjąć i rozkleic reflektor.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 23 lut 2016, 14:59 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 13:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
autko oddałem do elektryka i po sprawdzeniu kabel po kablu twierdzi ze jest problem z przekaźnikiem świateł. czesc orginalna kosztuje 5 tyś :arrow:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 13:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Michaljezdzimazda spr opinie jeszcze 2 innych mechaników

zanim zdecydujesz się na takie koszta

warto to zweryfikować nawet jeśli takowa diagnoza wyszła z ASO :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 13:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Auc :( ciekawe jaki przekaznik ma na mysli, ze az taka cena :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 mar 2016, 14:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
i już wszystko jasne po zamówieniu części i wymianie, afs dalej mrugało i nie poziomowało. na szczęście można było część odesłać z powrotem. po podjechaniu do innego elektryka, ten od razu stwierdził że już miał do czynienia z mazdą i podobnym problemem. według niego: pomimo iż czujniki na wahaczach są całe z przodu i z tyłu to i tak w nich "elektronika" pada (te białe czujki na końcu poziomowania odpowiedzialne za położenie świateł). kupił ze szrotu cały komplet( bo osobno nie sprzedawają) i wymienił najpierw z tyłu. I strzał w dziesiątkę!!! światła zaczęły od razu reagować i poziomować a nawet zgasło afs. z przodu czujnika nie wymieniał ponieważ nie było sensu bo już światła działają. tak więc podsumowując pomimo iż czujniki na wahaczach są całe a świeci afs i nie poziomują się światła to i tak trzeba wymienić całe ustrojstwo. :piatka:

-- Dodano: Pn, 7 mar 2016, 14:08 --

http://zapodaj.net/3a4c299bd3f9e.jpg.html
dokładnie to chodzi o tą część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 19:30 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam, czy jest w stanie ktos mi powiedziec/ pokazac czy te ksenony w mazdzie po uruchomieniu silnika w jakis sposob podnosza sie, opadaja, robia jakies widoczne ruchy, wydaje mi sie ze moje tylko minimalnie czasami sie opuszczaja a ogolnie swieca jakby za nisko, czasem obserwuje jakis ruch ale to znikome opuszczenie. To jest 2009 rok z afs z dodatkowa zarowka do doswietlania, czujniki sa cale wajchy nie urwane. Dzieki.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2016, 18:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
W naszej mazdzie przed liftowej reflektory nie wykonują żadnych testów. Po prostu po uruchomieniu silnika od razu dokonują korekty w stosunku do ustawień przed wyłączeniem silnika. W związku z tym, że podczas normalnego użytkowania samochodu występują małe różnice w obciążeniu osi, to korekty są małe. Najprościej sprawdzić działanie regulacji stojąc autem przed ścianą. Na uruchomionym silniku obciążyć bagażnik - np: poprosić drugą osobę aby usiadła na jego próg. Po początkowym podniesieniu wiązki światła, powinna nastąpić korekta w dół. Albo podnieść lewarkiem przednie lub tylne lewe koło. Uruchomić na chwilę silnik. Po wyłączeniu, wyjąć lewarek i ponownie uruchomić silnik, obserwując poziom świateł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lip 2016, 17:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.06.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Rajek: mógłbyś wrzucić jeszcze raz zdjęcia tych czujników ? Niestety host wygasł.

Mam ten sam problem, świecę ludziom po oczach i już mnie to denerwuje :/
Xenony poziomują się jedynie horyzontalnie (opcja doświetlania zakrętów), nie widzę, by w pionie coś się działo i jestem przekonany, że świecą zbyt wysoko. ;((

Jakoś przeoczyłem drugą stronę - post w zasadzie nieaktualny, ale nie wiem jak usunąć :x


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 gru 2016, 13:19 
Adept
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 125
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Witam. A czy ktoś jest w stanie podać mi wymiar samego łącznika poziomowania swiateł??

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 18:11 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Witam czy orientuje się ktoś Gdzie znajduje się i jak wygląda czujnik samopoziomowania bi xsenon w Maździe GH kombi

wyslane z es6 za pomoca palcow


Ostatnio edytowano N, 19 lut 2017, 19:21 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 20:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Masaro musisz klęknąć i zajrzeć pod samochód, jak dobrze pamiętam to po prawej stronie. Z przodu czujnik jest za nadkolem, połączony taką dźwigienką z wahaczem, analogicznie jest z tyłem, na pewno znajdziesz. Zdjęcia zdechły, sprawdzę czy jeszcze mam je na kompie to wrzucę jeszcze raz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 21:03 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
rajek napisał(a):
Masaro musisz klęknąć i zajrzeć pod samochód, jak dobrze pamiętam to po prawej stronie. Z przodu czujnik jest za nadkolem, połączony taką dźwigienką z wahaczem, analogicznie jest z tyłem, na pewno znajdziesz. Zdjęcia zdechły, sprawdzę czy jeszcze mam je na kompie to wrzucę jeszcze raz.

znalazłem tył jest ok jutro sprawdze przód a powiedz mi czy to samo poziomowanie jest zabezpieczone jakimś bezpiecznikiem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 21:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Konkretnego bezpiecznika od samych czujników nie ma, za bardzo nie wiem pod co mogą być podpięte, ja miałem uszkodzone dźwignie i ich naprawa rozwiązała problem. Może sprawdź wszystkie bezpieczniki od świateł, doświetlania, itd.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 22:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
rajek byłbym wdzięczny jakby udało Ci się znaleźć te fotki :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 12:33 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Jest i przyczyna opadnietych swiatel ObrazekObrazek
Urwane prawdopodobnie jak wpadlem w dziure bo u nas snieg leży a asfalt stopnial

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 17:43 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
I juz naprawione ObrazekObrazek

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 18:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sprawdzałem z ciekawości stan tych łączników u siebie i są ok.
Patrząc na problem zacierających się przegubów i w konsekwencji pękania łączników zastanawiam się nad ich okresową konserwacją ewentualnym zabezpieczeniem samych przegubów np. gumowymi osłonkami ze smarem w środku ale znowu by to nie wyglądało na druciarstwo.
Ktoś z Was kombinował coś w tym temacie ?
Tak na szybko to tylko oczyściłem z brudu WD40 i prysnąłem smarem do łańcuchów motocyklowych Castrol Chain Lube Racing Aerosol bo to miałem pod ręką.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 21:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Masaro fajnie że problem rozwiązany i dobrze że fotki wrzuciłeś bo ja już swoich niestety nie mam.
Wojti no te łączniki są upierdliwe, u mnie pękły dwa i nie były to same łączniki tylko mocowania do wahacza. Dla osłony możesz użyć takiej gumy:Obrazek U mnie były tak zapieczone że zrobiłem swoje, używając takich końcówek:Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 22:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Muszę sprawdzić u siebie, bo dzisiaj jak jechałem na skręconych kołach wpadłem w dziurę i coś strzeliło...
Dzięki Panowie za foty!

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.