Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 21:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam, jak w temacie nie działa regulacja wysokości świateł, zatrzymały się na jednym poziomie, czy auto stoi pod górkę czy z górki brak jakiejkolwiek reakcji. Sprawdziłem bezpieczniki od świateł i są ok. Nie wiem czy są jakieś oddzielne bezpieczniki od sterowania wysokością lamp, jest też gdzieś czujnik poziomu ale nie wiem gdzie go dokładnie szukać:?: Może ktoś miał już podobny problem i mógłby coś podpowiedzieć, z góry dzięki.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 22:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A to one reagują jak samochód jest z górki lub pod górkę? Wydawało mi się, że reagują na obciążenie (pasażerowie lub bagaż).
Działa Ci autoregulacja, która jest wykonywana po odpaleniu silnika?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 22:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wcześniej jak parkowalem auto na wzniesieniu pod górkę, światła same się regulowaly, teraz tego nie ma, dlatego zauważyłem problem. Żadna auto regulacja nie działa:sad: W tej chwili światła są zdecydowanie za wysoko a kierowcy z naprzeciwka zaczynają tracić cierpliwość:evil:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Ostatnio edytowano Pn, 2 wrz 2013, 22:21 przez rajek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 22:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A wcześniej Ci działała autoregulacja po uruchomieniu silnika, czy nie?
Może jakiś bezpiecznik od silniczków padł, bo wątpię aby oba silniczki nawaliły jednocześnie.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 22:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak wcześniej wszystko działało i auto regulacje wykonywał. Też mi się wydaje ze dwa silniczki na raz to coś nie za bardzo możliwe, tylko gdzie szukać tych bezpieczników, no chyba ze czujnik jakiś padł :?:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 06:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Według instrukcji w skrzynce bezpieczników w kabinie (przy lewej nodze kierowcy) jest bezpiecznik nr 8 od systemu ASF, może to on?
Warto sprawdzić też inne oraz te pod maską.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 07:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Światła się podnoszą po włączeniu zapłonu ?

Mógł pójść któryś czujnik (jeden przy lewym przednim i jeden przy lewym tylnym kole).
Skąd jesteś ? Możesz uzupełnić profil ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 09:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bezpieczniki pod maską sprawdzone a AFS działa ale jeszcze sprawdzę ten bezpiecznik, z instrukcji wyczytałem że może być powiązany że światłami. Po włączeniu zapłonu nie ma żadnej reakcji, jeszcze parę min temu to sprawdzałem jak wróciłem z pracy, a co do profilu to przecież jest uzupełniony:?

update:
...dobra sorki nie uzupelniony <oczy> , dawno tu przez normalna przegladarke nie zagladalem tylko na tapatalku siedze i nie widzialem ze cos sie mi pozmienialo, juz uzupelniam <nerd>

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Ostatnio edytowano Wt, 3 wrz 2013, 09:16 przez rajek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 09:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
AFS to jest doswietlanie zakretow wiec watpie aby to byl ten (w przedliftach za doswietlenie zakretow jest odpoweidzialna dodatkowa zarowka)
Tu masz opis bezpiecznikow viewtopic.php?f=36&t=153


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 16:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Też mi się wydaje ze to raczej nie będzie powiązane.

Chmooreck a gdzie dokładnie są te czujniki, możesz coś więcej napisać? Może się zawiesiły i trzeba je troche ruszyć?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 19:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
czujniki są przymocowane do wahaczy. po prawej stronie auta bodajże.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 20:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Niestety nie wiem gdzie dokładnie. Tylko o tym czytałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2013, 22:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak tylko będę miał czas to jutro postaram się poszukać tych czujników i napisze po której dokładnie są stronie. Może jakiś kabelek się odczepił, mam nadzieje ze walnięte nie są:x Dzięki za podpowiedź.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 20:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Problem znaleziony <spoko> , opisze go krótko dla innych w razie podobnych problemów.

Tak wyglada czujnik z mechanizmem(przód, prawa strona) do automatycznej regulacji swiatel w naszych mazdach

Obrazek


Jak widac czujnik jest za nadkolem(wystający biały element), połączony dźwignią z wahaczem. U mnie dźwignia po prostu sie upier...dzieliła na łączeniu z wahaczem a czujnik odbierał tylko jedno położenie i światełka były statyczne.

Warto zwrócić uwagę na tę część (sprawdzić w jakim jest stanie):

Obrazek

Mocowania śrub są skorodowane i wyrobione, śruba bez nakretki zablokowała sie na sztywno, jest nie do ruszenia i pewnie to bylo przyczyną urwania mocowania.

Ja mocowanie dałem do spawania i potem tylko to poskręcam, może kiedyś jak bede kolo ASO to zapytam sie o cene nowej części, ale znając ceny ASO...... <oczy>

Dzięki chłopaki za wszelkie podpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2013, 19:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Dzięki Rajek za wyjaśnienie. Swoją drogą polecam Ci wątek o zabezpieczeniu antykorozyjnym :-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 wrz 2013, 20:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam ponownie, mojej przygody z czujnikami ciąg dalszy lecz ostatecznie rozwiązany <tak>
Po naprawie przodu swiatła dalej swieciły w kosmos, następnym krokiem było sprawdzenie tyłu. Okazało sie że problem jest identyczny jak z przodem uszkodzenie mocowania dźwigienki od czujnika.
Wygląda to tak:

Obrazek

i z innej perspektywy

Obrazek

Analogicznie do przodu czujnik połączony jest dźwignią z wahaczem. Przyczyna urwania taka jak wczesniej, element łączący zapieczony na śrubach, ruda na pewno tez w tym pomogła <slabo> Tak jak pisałem wcześniej warto sprawdzić stan tych elementów.

Mocowanie pospawałem, element łączący również sam zregenerowałem. Po skreceniu wszystkiego światełka wróciły na swoja pozycje i działają jak należy <metal>


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 11 wrz 2013, 21:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Gratulacje - przyda sie potomnym :D

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 wrz 2013, 21:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A dziękować:grin: Może dało by się do tytułu wątku dopisać że problem rozwiązany?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 11 wrz 2013, 21:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
zrobione :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lis 2013, 07:02 
Amator
Offline
Od: 15.08.2013
Posty: 71
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam możecie dokładnie opisać jak te światła powinny się zachowywać, kiedy powinny się ustawiać? Po włączeniu zapłonu czy odpaleniu silnika i czy jeśli zostawię auto na prostej drodze to po ponownym odpaleniu też będą się ustawiać?


Wysłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lis 2013, 07:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Po załączeniu zapłonu. Korygują się jeśli maja złą pozycję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lis 2013, 09:47 
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
U mnie od dłuższego czasu nie widzę aby się korygowały. Pytanie czy cały czas mają poprawną pozycję czy też jest problem z ich korygowaniem. Pytanie czy macie jakiś prosty sposób aby wymusić na xenonach ponowne pozycjonowanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 20 lis 2013, 10:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Xenony powinny korygowac swoja pozycje przy kazdym odpaleniu ale z tego co zauwazylem to zmieniaja one swoje ustawienia rowniez podczas jazdy.
Jezeli nie widzisz aby korygowaly swoje ustawienia zaraz po wlaczeniu swiadel to przyczyna tego moze byc uszkodzenie mocowania dźwigienki od czujnika, ktory polaczony jest z wahaczem. Kolega rajek ladnie zaprezentowal i opisal to powyzej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lis 2013, 12:15 
Świeżak
Offline
Od: 02.09.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
W takim razie czeka mnie dzis wjazd na kanal. Dzieki za info.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 00:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.01.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Witam.
Szukam takiej części fachowo nazywa się "łącznki korekty świateł" kolega "rajek" pisał o tym viewtopic.php?f=36&t=638 ale on go naprawił po swojemu u mnie pękł 2 miejscach przy wahaczu i główce nie ma szan na naprawę.W sklepie nie dostanę tej część a a ASO koszty mnie powaliły 600 E!! WHAT !!?? Sprzedają tylko z czujnikiem i okablowaniem.Obrót na pięcie i wyszedłem.I tu jest moje pytanie gdzie...gdzie mogę to dostać może od innego modelu auta będzie pasować,może od poprzedniej wersji będzie ok. Prawy przód.

Obrazek


Ostatnio edytowano N, 5 sty 2014, 00:27 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Poprawa linku.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 11:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jedynie szroty lub allegro o eBay. Innych opcji raczej nie bedzie

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 14:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.01.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dzięki bardzo,będę próbował w Polsce bo tu nie maja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 18:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja próbowały bym szukać podobnego łącznika, byle by tylko długość była ta sama, no chyba że bez problemu w necie dostaniesz. A tego starego łącznika nie da się naprawić, pękł przy samej główce czy jeszcze troche miejsca jest?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2014, 14:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.01.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Stary łącznik do śmieci nic się nie da z nim zrobić.Pękł w 2 miejscach.Kolega w PL szuka właśnie takiego łącznika gdzieś na szrocie oby znalazł jak nie to będzie trzeba dobrać albo dorobić.Bo 600e nie zapłacę :) .


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 sty 2014, 14:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
oj tam zaraz 600
GS1F-51-21Y - cena to £431.23 (z vatem) - ceny czasem maja chore :arrow:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.