Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 07:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 31 lip 2015, 10:15 
Amator
Offline
Od: 20.08.2014
Posty: 68
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Zarniki zmienione :) z prawej strony od nadkola jest trochę mało miejsca z moimi dużymi lapami miałem problem zapiąć "srebrna kostke"na zarnik.
Różnica w świetle po wymianie jest kolosalna,zobaczymy jaka będzie barwa po wygrzaniu bo narazie bieli aż takiej nie widać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 paź 2015, 17:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Też przymierzam się do wymiany żarników, ponieważ trasy do NL i z powrotem pokonuję praktycznie zawsze w nocy, więc fotorelacja autora wątku zapewne się przyda i już z góry dziękuję <spoko> .

Moje żarniki już od jakiegoś czasu zmieniają kolorki, a czasami prawa lampa gaśnie - co prawda po "restarcie" odpala, ale to początek końca. Tak z ciekawości zapytam, ile płaciliście za d2s night breaker unlimited xenarc? Chyba właśnie te żarniki zakupię, szukałem w necie i generalnie ceny od około 390 zł, a w renomowanych sklepach około 420-430 zł. Faktycznie tyle trzeba wyłożyć za taki komplecik?

EDIT: Żarniki zamówione, za 420zł z przesyłką z Agito - to raczej pewny sklep, stosunkowo często robię u nich zakupy i jeszcze się nie zawiodłem, mam nadzieję, że i tym razem będzie wszystko ok. Oby tylko w miarę szybko to przysłali, co bym zdążył z montażem przed piątkowym wyjazdem do NL :P

-- Dodano: Cz, 1 paź 2015, 18:55 --

EDIT 2: Dzięki wielkie za fotorelację, żarniki wymienione szybko i bezproblemowo - co prawda musiałem z tym jechać do mechanika na podnośnik, ale robota poszła sprawnie, bez zbędnego zastanawiania się jak to ruszyć ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 paź 2015, 13:26 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 30.03.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
też zmieniłem Philipsa fabrycznego na kultowe Philips 85122UB C1 319zł/szt świecą super barwa 6000k a co do wymiany to trwała około 20min skręciłem koło do wewnątrz wyciągnąłem 5 kołków odchyliłem nadkole i dojście bez problemów po co dodawać sobie roboty ściągając koło i całe nadkole <disco>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 19:25 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.04.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
dzięki za info jutro biore się do pracy kupiłem PHILIPS 4300 245 zł za sztuke dwa do wymiany lecą bo jeden humory pokazuje od pół roku już :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lut 2016, 21:59 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam , jako mniej doświadczony w użytkowaniu bixenonów chciał bym zapytac czy możliwe jest żeby zużyte żarniki miały wpływ tylko na światła mijania? Mam mazde od tej soboty :oops: i pierwszy raz samochód z bixenonami . Na światłach mijania mam wrażenie ze świecą słabiutko ale na drogowych już jest zadowalająco. Nie wiem czy szukac firmy regenerującej odbłyśniki , nowych żarników czy może coś z przysłonami jest nie tak. A każda opcja to min. kilka stów więc wolał bym w miarę możliwości ograniczyc ryzyko zbędnych wydatków . Nie jest to raczej wina ustawienia wysokości bo tuż przed autem też nie ma szału. Myślałem że jak przejdę z H1 ( poprzednie auto ) na xenony to będzie szał a tu :?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lut 2016, 22:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy biksenonach zarówno przy światłach mijania, jak i przy drogowych świeci jedna i ta sama lampa wyładowcza. W momencie załączenia świateł drogowych podnosi się mechaniczna przysłona. Czasami to można zauważyć, bo snop świateł mijania nie powinien się zmienić, a jedynie pojawić się dodatkowa strefa oświetlenia. W przypadku tradycyjnych świateł mamy bardzo krótki okres przejściowy, gdy świecą oba światła/żarniki.
W biksenonach masz również jeden i ten sam odbłyśnik, tak więc nie powinien on mieć wpływu na różnicę w efektywności reflektora.
Twoje wrażenie, że jest zadowalająco na długich, może wynikać z tego, że powiększa się oświetlony obszar, co może dać błędne odczucie. Sprawdź na ścianie, czy po załączeniu długich, coś Ci się zmienia poniżej granicy odcięcia świateł mijania. Przy biksenonach w zasadzie nic nie powinno się zmieniać, niezależnie od rodzaju świateł. Przynajmniej tak jest u mnie.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 21:42 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Panowie po jakim czasie zmienialiscie te zarniki ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 mar 2016, 16:31 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Orientuje sie ktos czy w Naszych mazdach GH sa przelaczniki przeslony w lampach zeby mozna bylo bezpiecznie poruszac sie po europie czy trzeba przyklejac naklejki. Mieszkam w uk, bede jechal do Polski. Czytalem o takiej opcji tzw dzwigienki w xenonach/ bixenonach, zamyka przeslone na tyle ze promien swiatla sie wyrownuje i mozna podrozowac po drogach bez strachu ze kogos oslepimy. ale nie wiem czy u nas to jest i gdzie. Pozdrawiam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 lis 2016, 13:10 
Świeżak
Offline
Od: 16.08.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Ponieważ również zastanawiam się nad wymianą żarników mam kilka pytań i wątpliwości jakie nabyłem "studiując" temat oświetlenia/widzenia nocą.

Z materiałów zdobytych w internecie wynika, że optymalną temperaturą barwową dla ksenonów jest 5000K albo 5500K. Dlaczego? Dlatego, że czułość oka ludzkiego przy odpowiadającym tym barwom długością światła ma największą czułość. 5000K dla światła dziennego (widzenie w kolorze) oraz 5500K dla widzenia w nocy (czarno/białe). Pytanie tylko jak dany człowiek widzi nocą przy oświetleniu samochodowym. Czy to bardziej jeszcze dzień, czy już noc. Nie ma znaczenia to, że żarniki o innych długościach światła dają nawet 200% więcej natężenia, bo jest to tylko wartość fizyczna zmierzona miernikiem a nie odniesiona do zdolności postrzegania oka ludzkiego. Wiadomo.. okiem ludzkim ciężko mierzyć. Niestety jak to w życiu nie jest tak różowo, bo nasuwa się kilka wątpliwości:
- Choroby ludzkie (daltonizm) - myślę, że dla osób zdrowych i tych z taką wadą inne żarniki będą dawały inne odczucie co do jasności świecenia.
- Fizyka - to co jest żarnikiem 5000K trudno nazwać źródłem światła o odpowiadającej temu długości. Materiały znalezione w internecie mówią, że ksenon jest złożeniem kilku dominujących długości światła i nie posiada widma ciągłego. Dlaczego więc podaje się, że żarnik ma ileś tam Kelwinów? Nie wiem. Może jest to światło dominujące? Problemem tutaj są materiały pobudzane do świecenia.
- Fizyka - inne długości światła są inaczej rozpraszane (deszcz). To co jest dobre przy doskonałej widoczności będzie gorsze we mgle.
- Na jasność świecenia ma wpływ jakość reflektorów. Powyżej jeden z forumowiczów podniósł temat, jego zdaniem, gorszego świecenia świateł krótkich a lepszego długich. Oczywiście trudno na odległość stwierdzić czy ma rację, ale za świecenie dla obu typów oświetlenia odpowiadają inne sekcje odbłyśnika i soczewki. Logicznym wydaje się, że za światła mijania odpowiada sekcja odbłyśnika położona ponad żarnikiem a za drogowe ta w okolicach trzonu żarnika. Podobnie z napyleniem zanieczyszczeń w samym żarniku. Wniosek taki, że mijania mogą być bardziej zużyte, bo ciepło unosi się zwykle ku górze a nie w bok ;-).

Nie znalazłem nigdzie profesjonalnie zrobionego testu porównawczego żarówek. Jest mnóstwo bardziej lub mniej udanych prób, ale każda zawiera wiele wad. Aby to dobrze zrobić musielibyśmy zrobić testy na jednym samochodzie (zużycie reflektorów i osprzętu), w tym samym miejscu (kąty odbijania światła), przy tych samych warunkach oświetleniowych i odpowiednio ustawionym sprzęcie fotograficznym (ręczne ustawienia jednakowe dla wszystkich testów). Wtedy mając do dyspozycji zestaw żarówek możemy coś zrobić. Niestety nadal pozostaje kilka niedoskonałości nie do wyeliminowania (czułość matrycy i oprogramowanie aparatu dla różnych długości światła). Zastanawiam się, czy bliższa prawdy nie byłaby fotografia analogowa ;-).

Czy, ktoś z forumowiczów rozbierał nasz reflektor i może opowiedzieć co w środku "słychać"? Czy nasze odbłyśniki są trwałe, czy również warto myśleć o ich regeneracji. Warto by pisać, ile w danym momencie samochód miał przebiegu, bo to da obraz prędkości zużywania się podzespołu. Wiem, że nie każdy lubi być w życiu Sherlockiem, ale może kilku takich się znajdzie, którzy pomogą ogółowi ;-).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 lis 2016, 11:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Odnosząc się do posta kol. SHYMON chciałbym podzielić się następującymi obserwacjami.

Odnośnie temperatury barwowej - mam do pracy 100 km, ruszam ok. 4:15. Zatem niemal przez cały rok, poza okolicą czerwca-lipa, rano jeżdżę po ciemku. Przetestowałem najróżniejsze żarówki halogenowe w poprzednim aucie i wniosek jest jeden. 5000K lub więcej świeci bardzo ładnie, efektownie i efektywnie dopóki nie zacznie padać deszcz. Również moment świtu/zmierzchu obnaża skuteczność takiej temperatury. Wszystko jest dobrze, ładnie i pięknie póki jest pogodnie i bez opadów. W złej pogodzie, przy zmniejszonej widoczności i przejrzystości powietrza o wiele lepiej sprawdza się 4300K, proszę mi wierzyć, piszę to z własnego, dość dużego doświadczenia.

Odnośnie odbłyśników w GH - konsultowałem się w sprawie wymiany soczewek z człowiekiem, który zajmuje się tym zawodowo. Stwierdził on, że wymiana samych soczewek nie poprawi zbytnio widoczności przez moim autem, ponieważ fabryczne soczewki i odbłyśniki są bardzo trwałe i wysokiej jakości. Czemu mu wierzę? Uznałem, że teoretycznie powinien namawiać mnie na wymianę, w końcu z tego żyje. Polecał wymianę żarników, jako pierwszy krok przy chęci poprawy oświetlenia. Te oczywiście mają prawo się zużyć i to robią. Dopiero w drugiej kolejności wymiana soczewki (odbłyśnika), lub ich regeneracja, ale to myślę czeka nas przy przebiegach rzędu 250-300 tyś. km.

Dziękuję autorowi tematu za porządną fotorelację. Jestem nieco zawiedziony, że nie można wymienić żarników od góry, w moim poprzednim aucie wyjmowało się całe reflektory, trwało to ok. 30 sekund. Z drugiej strony poprzez nadkole to nie jest też wielka filozofia.

Pozdrawiam i życzę dużo światła :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 23:38 
Świeżak
Offline
Od: 14.10.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Kupiłem polecane osramy xenarc 66240 d2s night braker unlimited i w sumie to od razu po ich założeniu nie jestem zadowolony :( po odpaleniu świateł owszem jest piękna biała barwa ale trwa ona jakieś 5 sekund i w moich oczach robi sie koloru jasno żółtego. Czy to tak ma być, że one potrzebują troche czasu aż sie wygrzeją i sie zmieni barwa? Dodam, że stare nie maja na sobie nazwy, ale świeca ładną biała barwą. Zmieniłem bo wydawało mi sie, że stabo świeca szczególnie podczas deszczu. Poniżej linki jak świeca. Lewy to nóweczka, a prawy stary. Dodam, że kupowałem z dużej hurtowni motoryzacyjnej w polsce to raczej podróbka odpada. Takie same jak tu http://www.ebay.co.uk/itm/like/33159710 ... 455&crdt=0 . Pozdrawiam.

https://www.dropbox.com/s/qw02vzpvpbymy ... 3.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/4198o45lc2bz6 ... 6.jpg?dl=0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 00:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
U mnie zaczyna świecić na fioletowo więc się już kończy. Mam m6 gh z 2008 roku. Pierwsze auto z żarnikami. Mam szukać żarówek d4s, d1s czy d2s ? Na lampie jest to gdzieś opisane ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 00:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
5en5i spis żarówek jest w instrukcji obsługi dostępnej na forum
Obrazek

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 09:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Masz mazdę z tego samego roku co ja. Tam są żarniki d2s.

Nakryklołch żech ze mobilnioka (Xiaomi Mi Max)

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 10:39 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
a montował ktos takie żarniki http://allegro.pl/zarowki-ksenon-osram-d2s-xenarc-cool-blue-gratis-i6660685137.html?fromVariant=6497350855


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 20:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
osobiście nie kupiłbym na allegro żarników.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 15:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Poradnik super. Zrobiłem trochę inaczej niż autor ponieważ odkręciłem te śrubki od strony lampy ( chyba z 8 ), po odgięciu i zablokowaniu udało się bez większego problemu wymienić żarniki.
Swoją drogą, można gdzieś dostać nowe te śrubki/spinki ? U mnie parę miało gwint zerwany a resztę sam popsułem <oczy>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 mar 2017, 01:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 89
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
A jak odkręcić te śrubki, jeśli jest gwint totalnie zepsuty?

5en5i
Spinki ze śrubkami znajdziesz bez problemu. Wpisz np. w wyszukiwarke "spinki nadkole mazda 6 gh". Sklep fox rzeszów oferuje za 4 zł jedna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 mar 2017, 08:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Podważ najpierw sama śrubke i albo ją wtedy odkręć albo wyciągnij. Spinke również musisz podważyć i wyciągnąć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 mar 2017, 15:36 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 89
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Pomyliłem gwint z główką. Główkę mam zepsutą, tam gdzie się wkłada śrubokręt. Nie mogę wykręcić śrubki. Myślałem, żeby podgrzać śrubokręt, włożyć w śrubkę, chwilę odczekać i kręcić, bo przecież te śrubki to plastik. Co Wy na to?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 12:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 131
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Hey, wymieniłem wczoraj żarniki d2s w swoich lampach bi xenonowych. Mam model po lifcie 2011.
Nie było innej opcji jak zdjęcie zderzaka. Po zdjęciu nadkola, a właściwie jego odgięciu było miejsce jedynie na zdjęcie pokrywy gdzie zainstalowany jest żarnik. Nie było miejsca na wyciągniecie starego żarnika, a co dopiero na zakładanie nowego. O odgięciu blaszki można zapomnieć.

Demontaż zderzaka - prosta sprawa, kilka śrub na nasadkę 10 i 8 oraz plastikowych kołków na krzyżaka.
Zderzak odciągamy, żeby mieć dostęp do lampy - siedzi na 3 śrubach.
Teraz możemy zainstalować w normalny sposób nowe żarniki.
Zdecydowanie polecam ta metodę - zrobimy tym sposobem wszystko jak należy, bo mamy dostęp i widzimy dokładnie co robimy.

Oryginalny żarnik Philips'a padł przy 93000 km
Żarnik wymieniłem na Bosme 4300K - świeci jak oryginalna nie mam zastrzeżeń a komplet kosztował 100 zł

Obrazek
Obrazek

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 paź 2017, 19:32 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Chciałbym bardzo podziękować za ten fotoporadnik. Dzięki niemu wymiana żarników przebiegła u mnie bezproblemowo i stosunkowo szybko (jak na konieczność demontażu nadkola). Trochę szkoda, że trzeba to zrobić, ale nie jest źle. Jeszcze raz - dzięki!

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 21:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.09.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie jestem pewny czy to dobry temat na takie pytanie ale mam taki problem, że jedno ze świateł jest ciągle na długich - czy to oznacza uszkodzenie żarnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 22:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Raczej uszkodzenie przesłony która jest częścią lampy.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 03:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dokładnie tak jak pisze dejwid. Zawieszona przesłona w soczewce, czasami się tak zdarza. Można próbować delikatnie popukać w soczewkę może przesłona odpadnie, jeśli nie wyciągnąć lampę xenonową (żarnik) i próbować. W najgorszym wypadku trzeba rozkleić reflektor i zobaczyć dlaczego przesłona się zawiesza.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 16:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Witam, rozumiem że wymiana żarnika w bixenonie wygląda podobnie? jest szansa na update zdjęć:)?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
W naszym Mazdach 6 GH jest tylko bixenon (D2S) albo zwykła żarówka halogenowa (H11).

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 17:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
OK a proponujecie się dobrać od nadkola czy od góry jest sposób? Bixenonu nie wymieniałem jeszcze i szczerze mówiąc trochę się cykam - no i jeszcze mój "różowy pasek" jeszcze mi marudzi że w instrukcji piszą żeby zostawić to specjalistom ze względu na zagrożenia xD - rozumiem że to jak w każdym aucie zagrożenie?


zamówiłem te:
https://www.osram.pl/am/ecat/XENARC%20C ... ZMP_85015/)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 17:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Żadnych rewelacji, odginasz/ściągasz nadkole, ściągasz klapkę z tyłu reflektora, wymieniasz żarnik.

Od góry nie ma szans.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 17:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
ok, super dziena - jak coś się jutro odezwę po dostawa powinna być:)

Raz jeszcze dziękuję i dam znać:)

A jest opcja pozyskać te zdjęcia z początku tematu?
Mam taki filmik:
https://www.carcarekiosk.com/video/2012 ... /headlight

U mnie one wygasły


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.