Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 20 paź 2015, 13:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak pojadę po odbiór auta to wypytam się dokładnie i powiem żeby dali mi ten zepsuty


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 paź 2015, 14:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.01.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
I jak odebrałeś Madzie ? Oddali Ci moduł?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 paź 2015, 10:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
moduł nie dojechał :x jeszcze :|


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 paź 2015, 14:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Opiszę swoja sytuacje bo może komuś okazać się przydatna. Auto czasami nie reagowało na przycisk odpalania. Zazwyczaj pomagało zamknięcie i otwarcia jeszcze raz. Czasami jednak nie i dopiero za którymś razem naciskania na start załapał. Baterie oczywiście były ok., akumulator również. Przyczyną było uszkodzenie gumowej osłony otwierania tylnej klapy (kombi). Guma chyba sparciałą i pękła - czuć było pod palcami podczas otwierania. Prawdopodobnie wilgoć miała wpływ na to, że auto nie chciało odpalać. Profilaktycznie zakleiłem to pęknięcie zwykłą taśmą izolacyjną i problemy ustąpiły. Przycisk jest to wymiany - koszt około 200 zł, muszę jednak sprawdzić, czy nie ma opcji dokupienia samej gumowej osłony. Poprzednio miałem problem z zamykaniem auto od strony pasażera i tam też winna była gumka przycisku - po wymianie wszystko działa idealnie. Pamiętajcie zatem aby sprawdzać stan gumek w naszych mazdach :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 paź 2015, 20:22 
Amator
Offline
Od: 27.10.2013
Posty: 61
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: pomorski
Ja też opiszę swoją historię. Jak kupiłem Mazdę to kombinowałem troszkę z zabezpieczeniem antykradzieżowym i kombinowałem z czujnikami przy pedale sprzęgła. Jak wiecie przy pedale są 2 czujniki jeden widzi kiedy pedał jest wciśnięty drugi kiedy nie. Tak długo nimi kombinowałem że w końcu stało się tak że zablokował się przycisk start stop. Zamek centralny działał prawidłowo ale nie mogłem odpalić auta a nawet włączyć zapłonu. Kiedy wciskałem sprzęgło na przycisku paliło się czerwone światełko zamiast zielonego i nie włączał się nawet zapłon.
Przyjechał do mnie kolega z komputerem aby zobaczyć co nie gra ale nie dało się włączyć zapłonu. Wtedy otworzył bezpieczniki i kablem podał
+ na bezpiecznik (nie pamiętam który) i zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Komputerem wykasował błędy (dużo ich było) wtedy przycisk start stop ożył ale auto nie chciało odpalać. Wtedy sprawdził czujniki przy pedale sprzęgła i dogioł jedną blaszkę aby lepiej wciskała czujnik i Madzia odpaliła. Najgorsze było to że jak przycisk start stop nie działał to nie można było holować auta bo blokada kierownicy trzymała.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 paź 2015, 21:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
zapytaj pod który bezpiecznik sie podpiął


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 paź 2015, 16:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Teraz opisujecie swoje problemy :x Jak dałem auto do serwisu i twierdzą że do wymiany jest moduł keyless a kosz do mojego auta to 800£ bo zamówili jakiś za 500£ i okazało się że jest nie do mojego auta. I znów muszę czekać 3-5 dni. ;((
Dziś znalazłem taką stronkę może się komuś przyda
http://www.justanswer.com/mazda/5n6bx-m ... #re.v/288/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 paź 2015, 23:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.01.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Hej Arkadi i jak sytuacja z madzią? Odebrana już?


celnikp dowiedziałeś się do którego bezpiecznika trzeba podpiąć fazę żeby dało się komunikować z ECU??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 paź 2015, 23:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
może jutro
:mad:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 paź 2015, 14:13 
Amator
Offline
Od: 27.10.2013
Posty: 61
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: pomorski
Nie pamiętam ale to był któryś co jest opisany "engine".
Bierzesz kabelek podpinasz tam gdzie jest plus i dokładasz aż pojawią się kontrolki na desce rozdzielczej.
Wiem też że z pozycji komputera diagnostycznego można wymusić włączenie zapłonu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 paź 2015, 20:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ja wiem jak podać +, tylko który Bezpiecznik :P

jakbyś pokazał na fotce. byłbym wdzięczny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lis 2015, 20:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam auto naprawione i odebrane do wymiany poszedł moduł keyless i steering lock cena 800£ a w serwisie nikt nic nie wie bo kto inny daje ci papiery a kto inny naprawia więc nie było z kim pogadać <boisie>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lis 2015, 14:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Pytanie tylko który to bo jest Dwa.
Jeden w BCM drugi sam KeyLess odpowiedzialny za piloty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 17:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.12.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam.
Mam bardzo dziwny problem związany z systemem bezkluczykowym. Chodzi o to gdy naciskam pedał sprzęgła na liczniku zaświeca się zielony kluczy również na przycisku też jest zielone światełko ale gdy nacisnę przycisk start stop samochód nie odpala i blokada kierownicy nie odblokowuje się. Wtedy na liczniku zaświeca się czerwony klucz.
Bardzo proszę o podpowiedź przy rozwiązaniu problemu.

-- Dodano: Cz, 3 gru 2015, 17:33 --

Już sam rozwiązałem problem <spoko>
Przyczyną była zepsuta blokada kierownicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 20:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.11.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
konrad450 napisał(a):
Witam.
Mam bardzo dziwny problem związany z systemem bezkluczykowym. Chodzi o to gdy naciskam pedał sprzęgła na liczniku zaświeca się zielony kluczy również na przycisku też jest zielone światełko ale gdy nacisnę przycisk start stop samochód nie odpala i blokada kierownicy nie odblokowuje się. Wtedy na liczniku zaświeca się czerwony klucz.
Bardzo proszę o podpowiedź przy rozwiązaniu problemu.

-- Dodano: Cz, 3 gru 2015, 17:33 --

Już sam rozwiązałem problem <spoko>
Przyczyną była zepsuta blokada kierownicy.

ja mam identyczny problem tylko, że zaświeciła mi się czerwona kontrolka auto z kłódką, nie działa start-stop, zablokowana kierownica, brak mozliwości włączenia zapłonu. Co z tą kierownicą było nie tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 21:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
@tadek
auto weszło ci wtryb Antykradzierzowy
możliwe odblokowanie tylko poprzez IDS'a


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 17:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
A może ktoś pomoże z moim problemem, auto posiadam od pół roku i odkąd ją kupiłem problem występuję.

W aucie nie działa keyless tzn nie działa przycisk na klamkach wciśniecie go wywołuję jedynie jakieś piszczenie. Nie działa również centralny z pilota, auto muszę otwierać i zamykać poprzez przekręcenie kluczyka. W aucie cały czas świeci się czerwona kontrolka od kluczyka, jednak odpalanie działa normalnie tzn pilot w kieszeni po wciśnięciu sprzęgła kontrolka zmienia się na zielono i auto odpala z przycisku.

Byłem u elektryka który sprawdził jakiś magicznym urządzeniem że piloty wysyłają sygnał, podmieniany był również jakiś moduł przy nogach pasażera i nic. Dodam że mam dwa ori piloty z nowymi bateriami, elektryk mówił że prawdopodobnie to właśnie piloty są popsute ale żeby się przekonać musiałbym kupić nowy a to koszt prawie 1k.

Błąd jaki mogę odczytać to U0515 – invalid data received from remote function actuation

Może miał już ktoś coś takiego i wie jak się zabrać za naprawę??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 gru 2015, 10:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Wygląda jakby kluczyki nie były sparowane z autem. Nie wiem jak wygląda parowanie auta z kluczykami, ale może szukaj w tym kierunku ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 sty 2016, 17:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Problem w tym że przy keylesie nie da się samemu zaprogramować kluczy, a przynajmniej nigdzie nie znalazłem informacji jak to zrobić. Dodatkowo elektryk u którego byłem coś kombinował ale powiedział że prawdopodobnie piloty są uszkodzone mimo iż wysyłają sygnał.
Dziwi mnie tylko fakt że padły oba.

Mógłbym kupić nowy pilot i dać do zaprogramowania ale nie ma pewności że to własnie pilot a koszt prawie 1k za pilocik skutecznie odstrasza przed pochopnymi decyzjami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sty 2016, 10:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
panie albo ASO lub ktoś kto ma IDS'a może ci to zrobić
napisz skąd jesteś może ktoś ma i pomoże :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sty 2016, 16:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Ogólnie jestem z okolic Łodzi, co do ASO to najpierw się sprzeczali że kluczyki na pewno nieoryginalne bo w tym roczniku były inne(w innym ASO z vinu wyszło że to są oryginały) po czym stwierdzili żebym kupił jakiś chiński zestaw centralnego zamka bo naprawa tego na pewno ponad 5k, także serwisy odpadają.
Jeżeli ktoś ma jakiegoś sprawdzonego magika z łódzkiego, który by to ogarnął, to proszę o namiar.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sty 2016, 16:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
spoko norma bo Polskie ASO nie ma wglądu ze Wersje Sport z KeyLess poza granicami PL miały Keyless
natomiast w PL nie było tylko ewentualna Opcja

jakbym był jakoś w okolicach Łódzi mogę ci zrobić:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 sty 2016, 15:23 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam mnie tez dopadla ta czerwona ikonka z kluczykiem i wykrzyknikiem. Aku mam nowy baterie w pilocie maja 2 miesiace wiec wszystko powinno byc ok a niestety nie jest. Auto odpala normalnie bo jak wcisne sprzeglo to lampka jest zielona, ale po okolo 5 min jazdy zapala sie czerwony kluczyk. Moze ma ktos jakis pomysl co gdzie posprawdzac. Dodam ze bylem u mechanika podpiol pod kompa ale tam niema zadnego bledu i rece rozlozyl.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 08:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Mechanik to moze najwyzej do Vaga się podpinać do Mazdy czy Forda Potrzebny Jest IDS


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sie 2016, 09:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie świeci na czerwono kontrolka kluczyk z wykrzyknikiem, po podłączeniu forscana wyskoczyły błędy P0810-obwód sygnału wejściowego położenia neutralnego.
Syndrom usterki-błąd porównania sygnału.
P0830-obwód A przełącznik pedały gazu.
Symptomy-zablokowanie sygnału na niskiej wartości.
Panowie jak się do tego zabrać,nie mam pojęcia,nie znam się na elektronice samochodowej.
Proszę o podpowiedzi.

-- Dodano: Pt, 12 sie 2016, 10:36 --

Panowie dziś podczas jazdy zgasła kontrolka czerwony kluczyk z wykrzyknikiem,o co tu chodzi? coś nie łączy czy co?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 12 sie 2016, 12:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Slabe bateria w pilocie z systemem bezkluczykowym?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sie 2016, 14:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Najprawdopodobniej to bateria w pilocie/kluczyku.
I takie pytanie. Gdzie masz kluczyki podczas jazdy?

nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sie 2016, 15:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Niestety, ale baterie w kluczyku wymieniłem, a na drugim kluczyku też kontrolka czerwona kluczyk z wykrzyknikiem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sie 2016, 19:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
problem z pilot auto
sprawdzenie błędów za pomocą ids


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sie 2016, 16:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dzięki za pomoc Panowie chyba to była bateria,,po dwóch dniach od wymiany baterii kontrolka przestała świecić,i nie ma błędów po podłączeniu forscana.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.