Teraz jest Cz, 25 kwi 2024, 08:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 paź 2021, 16:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.10.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Witam, w dniu dzisiejszym zaobserwowałem u siebie pewien problem a mianowicie przed odpaleniem auta start stop świeci się na zielono, po odpaleniu auta gaśnie wyświetlacz i radio i świeci się kontrolka kluczyka z wykrzyknikiem. Auto pali o jeździ bez problemu, na odpalonym silniku nie działa sterowanie lusterkami oraz składanie lusterek (szyby działają prawidłowo). Po zgaszeniu auta działa sterowanie lusterkami oraz składanie lusterek. Wymieniłem baterie w pilocie na nowe niestety nic to nie dało. Jedyne co robiłem to odpinalem panel sterowania szybami i ponownie go podpiąłem wszystko tak jak należy.
Proszę o pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 sty 2022, 16:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
Może ktoś mądry mi pomoże.
Wymieniałem dzisiaj przycisk w klamce drzwi od strony pasażera. Gdy dostałem się do niego, zdziwiłem się, ponieważ kostka ma sześć pinów i dochodzi do niej sześć kabelków.
Nowy przycisk, który kupiłem OE Mazdy ma w kostce dwa piny i dwa kabelki.
Uciąłem więc kabelki i zamieniłem przyciski ze starego na nowy, ponieważ do przycisków tu i tu dochodzą dwa kabelki.
Po złożeniu zamykanie drzwi od strony pasażera jak nie działało tak nie działa. Można tak jak i wcześniej otworzyć drzwi łapiąc za klamkę.
Dałem ciała, ponieważ nie sprawdziłem, czy w ogóle dochodzi napięcie do tego przycisku.
Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi?
A robiłem to ponieważ po pierwsze tak jak już pisałem przycisk nie zamykał drzwi. Po drugie pojawiła się kontrolka czerwony kluczyk z wykrzyknikiem.
Mam nadzieję, że teraz chociaż kontrolka zgaśnie.

-- Dodano: 12 stycznia 2022, o 17:51 --

Po kilku dniach jazdy kontrolka czerwonego kluczyka nie zapaliła się.
Drzwi jednak nadal nie mogę od strony pasażera zsmknąć.
Połowiczny sukces.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 sty 2022, 23:42 
Świeżak
Offline
Od: 09.07.2018
Posty: 21
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
podobny temat...

Zaparkowałem, 10 minut później przychodzę i chcę odpalić a tu najpierw

- zielona dioda na przycisku Start/Stop ale po wciśnięciu bez reakcji
- po kilku próbach dioda zrobiła się czerwona/pomarańczowa też bez reakcji na wciskanie
- pilot działa otwiera zamyka drzwi, przycisk na klamce zamyka, dotknięcie klamki otwiera auto
- akumulator jest prawie nowy
- odłączenie akumulatora na 2 minuty nic nie zmieniło
- próbowałem odpalić z kluczykiem włożonym w gniazdo (nie wiem czy 100% poprawnie), bez reakcji
- jak wyjmę baterię z pilota i próbuje odpalania awaryjnego z kluczyka, plastikowa oprawa stacyjki szybko mruga
-sprawdziłem łatwiej dostępne bezpieczniki i są ok

dziwne bo pamiętam że bez wciskania sprzęgła, przyciska start powodował załączenie zapłonu. teraz nie moge tego zrobić


niestety auto stoi na parkingu/poboczu i przy -8*C na razie odpuściłem kolejne próby

zanim pojadę tam jeszcze raz może ktoś coś jeszcze zasugeruje

załączam zdjęcie jak wyglądają diody na przycisku i desce przy wciśniętym sprzęgle


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 02:33 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 155
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
I pewnie nie ma żadnych kontrolek na desce rozdzielczej oprócz czerwonego kluczyka i chyba kłódki?
Wszedł w tryb antykradzieżowy prawdopodobnie i jeśli nie masz odpowiedniego sprzętu to sam nie zrobisz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 11:48 
Świeżak
Offline
Od: 09.07.2018
Posty: 21
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Tak, nic więcej nie widać.

Ile może kosztować taka przyjemność, może polecicie kogoś w Tarnowie i okolicach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 12:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 155
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
U mnie ponoć '' wysypaly'' się kluczyki i magik od kluczyków programował je na nowo z imobilajzerem. Koszt 300 zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 sty 2022, 22:39 
Świeżak
Offline
Od: 09.07.2018
Posty: 21
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Na razie "naprawione" :)

Znalazłem speca od dorabiania kluczyków, awaryjnego otwierania aut itp. Znał temat więc pełen nadziei pojechałem na parking gdzie auto odmówiło posłuszeństwa.

Całość zajęła 5-7minut, podłączył się pod OBD, na początku trochę trwało zanim coś udało się zresetować bo w ogóle nie było zapłonu ale po chwili deska rozdzielacza dostała zasilanie, potem próba odpalenia silnika i wszystko działa.
Podobno taka blokada przeciw kradzieżowa może się ustawić jak kierownica nie zostanie prawidłowo zablokowana i auto "myśli" że ktoś coś majstruje.

Nie widziałem co to za adapter OBD, po szacie graficznej znalazłem teraz, że soft to Launch x431. Ciekawe czy Forscan z odpowiednim adapterem ma taką możliwość.

Czyli można to zrobić bez jakiegoś mostkowania bezpieczników jak ktoś opisywał żeby dostać zasilanie.

Koszt 200zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lut 2022, 20:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.05.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Witam.Posiadam mazdę 6 2010 wersja sport 2.0 benzyna GH . Pewnego dnia wsiadam , chcę odpalić i ... wycieraczki bardzo wolno wykonały swój ruch tj.góra dół i wszystko się zawiesiło . Akumulator padł , dałem dla kolegi aby naładował (aku Yuasa YBX5005 12V 65Ah 580A mam go ponad 8 miesięcy ) . Naładował go wolnym prądem i na drugi dzień podłączam go do auta i zapaliły się wszystkie światła awaryjne , zero reakcji na desce rozdzielczej , lusterka same się złożyły , brak możliwości odpalenia (system keyless) .Pomyślałem spróbuję na aku ze skody fabi 1.9 tdi diesel i ...lusterka się rozłożyły ale po naciśnięciu sprzęgła i próbie odpalenia zapaliła się cała deska rozdzielcza ale niestety nie udało się odpalić .Tak jakby nie widział kluczyka ? Spróbowałem włożyć kluczyk do stacyjki i to samo po naciśnięciu start wszystko gaśnie .... Miał ktoś może taki problem ? Chyba muszę jednak wezwać fachowca co podłączy pod kompa i wtedy może coś się dowiemy? ... Dzięki


Ostatnio edytowano Pn, 7 lut 2022, 20:39 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 wrz 2022, 17:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.02.2022
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Dzień dobry.
Mam pytanie. Mazda 6gh 08r 2.5
Po przeskanowaniu forscan 2x błędy.
Tj: P1708:29-48 ; OBWÓD PRZELĄCZNIKA SPRZEGLA- NIEPRAWIDLOWY SYGNAL MODUL:OTWIERANIE ZAMKOW DRZWI ZA POMOCA PILOTA(BEZ KLUCZYKÓW)

Oraz
B10C:1F-48 zewnętrzna antena pokrywy bagażnika - sygnal przerwany na obwodzie

Na desce świeci się czerwony kluczyk, keyless nie działa.
Wymieniłem czujnik wysprzeglania- nie wiem czy potrzebnie, ale auto po tym przechodzi płynniej na biegi
Wymieniłem przycisk w klapie bagażnika - był przerwany przewód

Pytanie dotyczy- gdzie znajdę antenę pokrywy i jak się tam dostać?
Oraz Co z tym obwodem przełącznika? Może do wymiany ten drugi, niebieski czujnik? Bo przy pedale sprzęgła są dwa.


Ostatnio edytowano N, 11 wrz 2022, 13:58 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2023, 12:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2023
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: świętokrzyski
Witam, posiadam Mazde 6 GH Sport z systemem Keyless, próbowałem dzisiaj rano odpalić samochód, lecz na zegarach wyskoczył czerwony kluczyk i na wciśniętym sprzęgle przycisk Start/Stop świeci na czerwono, nawet nie da się włączyć zapłonu.
Auto normalnie można otworzyć pilotem, sensorem na klamce oraz sam zamyka się jak odejdzie na daną odległość od auta.
Myślałem, że może słaba bateria w kluczykach to wymieniłem. Nic to nie pomogło.
Wsadziłem sam grot klucza i próbowałem odpalić w ten sposób też migał przycisk na czerwono.
Akumulator kupiony miesiąc temu Yuasa YBX 5005 po sprawdzeniu multimetrem miał 12.6V, którego też odłączyłem na kilka godzin, ale nic to nie pomogło.
Jedna rzecz którą zauważyłem jest to, że kierownica nie jest zablokowana, chociaż wydawało mi się, że zawsze po zgaszeniu auta i wyjściu automatycznie się blokowała, a dzisiaj rano kierownica nie była zablokowana.
Z góry dziękuję za pomoc!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2023, 21:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.12.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
Czesc
Mam problem a lokalni mechanicy rozkładają ręce.
Pacjentka to Mazda 6; 2,5PB+LPG
4 tygodnie temu przeszła naprawę głowicy. Wszystko chodzi super, mechanik zalecił wymianę akumulatora bo już ledwo zipie.
Wszystko było ok aż tydzień temu po jeździe w deszczu nie chciał odpalić. Pomyślałem o tym akumulatorze i wymieniłem, nic to nie dało. Po odholowaniu auta do mechanika (w deszczu) odpaliło bez problemu, mechanik sprawdził i nic nie znalazł. Tydzień temu wymiana łożyska, przednie prawe. Po wymianie mechanik wystawia auto na deszcz, każe mi się przejechać. Ja po około kilometrze wracam się rozliczyć i po powrocie auto nie odpala. Powiązałam to z wilgocią. Po odholowaniu pod dom auto bez problemu odpala. Dziś rano odpaliło ok, po pracy tez a po kolejnej godzinie już nie, mimo ze nie pada od wczoraj.
Kontrolki się zapalają, kluczyk na zielono a po przyciśnięciu start kluczyk zmienia się na czerwony i nic.
Nowy akumulator, baterie w kluczykach tez.
Czy to może być problem immobilizera ze raz pali a raz nie? Czy można go resetować, programować?


Ostatnio edytowano Wt, 25 kwi 2023, 21:22 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2023, 09:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.02.2020
Posty: 451
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Proponuję odpiąć dużą wtyczkę w skrzynce z bezpiecznikami pod maską, a następnie wyczyścić styki przy pomocy specjalnego preparatu do usuwania tlenków. Ja kiedyś odpiąłem tą wtyczkę przy demontażu kilku elementów pod maską, a po ponownym podłączeniu auto nie odpalało. Okazało się, że styki zaśniedziały. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy :) Co prawda w twoim przypadku, dzieje się to losowo, więc może to być coś zupełnie innego, np. gdzieś spływa woda powodując jakieś zwarcie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2023, 15:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.12.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
26 kwietnia 2023, o 09:32 piotrmocko napisał(a):
Proponuję odpiąć dużą wtyczkę w skrzynce z bezpiecznikami pod maską, a następnie wyczyścić styki przy pomocy specjalnego preparatu do usuwania tlenków. Ja kiedyś odpiąłem tą wtyczkę przy demontażu kilku elementów pod maską, a po ponownym podłączeniu auto nie odpalało. Okazało się, że styki zaśniedziały. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy :) Co prawda w twoim przypadku, dzieje się to losowo, więc może to być coś zupełnie innego, np. gdzieś spływa woda powodując jakieś zwarcie

Dzieki za podpowiedz, zrobiłem jak napisałeś. Faktycznie jeden styk nie wyglądał najlepiej i była tam jak by resztka wody. Przy próbie odpalenia nic, dopiero po chwili zakrecil. Niewiem tylko czy to zbieg okoliczności czy ustawka usunięta. Mam nadzieje se tak i nie jest to chwilowy objaw dobrej woli.

-- Dodano: 30 kwietnia 2023, o 16:40 --



-- Dodano: 19 maja 2023, o 15:38 --

Czesc wszytkim.
Niestety działanie mazdy to był tylko chwilowy przebłysk.
Zna ktos jakiegoś magika z opolskiego który mogły by na to zerknąć?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2023, 11:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.10.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Witam,
Próbuje zamknąć drzwi z przycisku klamki to mazda pika 6 raz (jakby kluczyk był w środku i system anty zatrzasnieciowy daje znać), z pilota również nie reaguje. Po odpaleniu auta na desce pojawia sie czerwona dioda z kluczykiem i wykrzyknikiem.
W czym może być problem? Czy to moduł BCM a może gumki spróchniałe i zwarcie się zrobiło ?


Ostatnio edytowano Cz, 10 sie 2023, 11:37 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sie 2023, 13:04 
Bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 390
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
Ginatox
Co było zepsute?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2024, 18:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.06.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam. Temat muszę odgrzebać u mnie problem mazda 6 gh 2.5 benzyna z gazem 2008 rok. Auto od ok 2 tyg. zaczyna marudzić mianowicie. Najpierw zaczęła się zapalać kontrolka kluczyka i immobilisera tzn czerwona kłódka. Pomyślałem że to bateria i wymieniłem ale to nie to. Następnie na te 2 tyg. Radio zaczyna świrować resetuje się wyświetlacz i tak jakby zasilanie się od radia i zapalniczki odłączało i załączało bo mam podpięte pod zapaliczke rejestrator więc widzę że się uruchamia na nowo. Było tak raz czy dwa potem spokój i dziś znów radio z wyświetlaczem się resetuje. Ktoś miał podobny problem? Mógłby naprowadzić na usterkę?

-- Dodano: 24 stycznia 2024, o 18:28 --

lemon1990 Witam pomożesz w problemie z mazda 6 gh 2.5 Benzyna z gazem. Pojawiła się kontrolka kluczyka i klodka. Wymieniłem baterie w pilocie i to samo. Ponadto w trakcie jazdy przez 1.5 tyg od pojawienia się tych kontrolek radio swiruje gasi się wyświetlacz i odcina prąd w zapalniczce. Tak się stało 2 - 3 razy. W odstępie kilku dni. Masz pomysły jak zdiagnozować albo uporać się z tym?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2024, 09:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2365
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
akumulator sprawny ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2024, 21:36 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.12.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Hej wszystkim
Moja Mazda stoi już 3 tygodnie i czeka na magika.
Drugi raz odwaliła mi numer z kłódką - na szczęście tym razem pod blokiem.
Wymieniłem profilaktycznie akumulator. Do wymiany również czeka przycisk w klamce od strony kierowcy.
Jak to wszystko ogarnę to wystawiam ją na sprzedaż - ta usterka jest tak upierdliwa, że strach jechać autem więcej niż 30km od domu :(
A szkoda, bo fajne autko, ale takie pierdoły zabijają całą radość z posiadania tego samochodu.

-- Dodano: 1 lutego 2024, o 21:21 --


Update:
Zakupiony od chińczyka za 420PLN sprzęt dzisaj uratował moją Mazdę - nie szukajcie rozwiązania bo nie znajdziecie - jest tylko jedno, sprzęt + IDS = wymuszenie zapłonu, skasowanie błędów i jedziecie dalej. Cała operacja trwała 5 minut.
Link:
https://pl.aliexpress.com/item/10050038 ... pt=glo2pol
Zainstalowany IDS na kompie, wymuszony zapłon i cyk, autko jak nowe - nie szukajcie cudów na kiju, kupcie to ustrojstwo jak chcecie jeździć trochę tym autem i zabierajcie ze sobą jak jedziecie dalej niż 30km od domu :D
Jeżeli ktoś ma pytania jak zainstalować IDS i uruchomić to zapraszam.
P.S. Jeszcze planuję wymianę przycisku w klamce od strony kierowcy bo nie zawsze zamyka auto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lut 2024, 12:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Może ten guzik robi zwarcie ???? To nie sprzedajesz auta ??:) to dział tylko na kompie czy też tel??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lut 2024, 12:22 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.12.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Lucasbadboy napisał(a):
Może ten guzik robi zwarcie ???? To nie sprzedajesz auta ??:) to dział tylko na kompie czy też tel??


Może i to ten guzik - niedomaga, więc go wymienię, koszt niewielki.
Auto sprzedaję tak czy siak na wiosnę, ale teraz przynajmniej można w miarę normalnie jeździć i w razie wu uruchomić sobie samemu auto.
Program działa tylko na kompie -to jest normalnie diagnostyczny program Mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2024, 20:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.11.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
problem z otwieraniem drzwi kierowcy poprzez dotyk klamki - od strony pasażera działa. Guzik do zamykania działa.
forum przeczytane, nie znalazłem niestety odpowiedzi.

2.2d sport 2k12


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2024, 15:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2024
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
I u mnie problem powraca. Kontrolka kluczyka w trakcie jazdy z czerwona klodka. Od 3 dni pada i chyba coś w tym jest może. Bo dziś o ile wcześniej rzadko się działa dyskoteka tak dziś przez 30 minut jazdy praktycznie cały czas co chile rozłączało radio i wyświetlacz nad radiem.dodatkwoo prąd w zapalniczce resetowało. No i ABS i ESP też świecą. Nie mogłem zgasić auta ale jakimś cudem Gasiłem puszczaj szybko sprzęgło. Mam nadzieję że nie będę miał problemu z odpaleniem bo auto.zaostawilem.indo roboty poszedłem. Napiszę jak potem się mazda zachowała. Przeczytałem temat i wnioskuję że może to być problem modułu keyles albo power Sterling module albo kabel od rozrusznika albo jakaś usterka elektryczna we wtyczkach przy bezpiecznikach. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

-- Dodano: 10 lutego 2024, o 15:49 --

Auto odpalilo. W domu przyjrzałem się kablom i wtyczke w skrzynce z bezpiecznikami wyjąłem i tam rzeczywiście jakiś syf się zebrał jakby szlam czy coś takiego. Oczyściłem preparatem na elekrostyki i miałem nadzieję że będzie cacy ale niestety. Problem kontrolki kluczyka powraca. Póki co nie ma problemu z radiem i prądem i kontrolka kłódki. W wolny dzień robię kolejny przegląd elektryki klamek. W tym.jeden przycisk naprawie bo nie działa..drugi sprawdzę bo naprawiałem i działa ale boję się że woda się tam.dostaje bo rozcinalem kable oryginalne w klamce i dorabiałem nowy przycisk. Kable już nie były jak nowe takie bardziej czarnawo miedziane ale wątpię żeby to był problem bo wcześniej było tak samo i nie było kontrolek kluczyka.

Nadal z chęcią dowiem się co jeszcze można spr i jak żeby wyeliminować te zjawisko. Pozdrawiam mazdowiczow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2024, 16:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kurde, współczuje wam, takie problemy elektryczne są najgorsze. Nie wiadomo gdzie szukać przyczyny. Trzeba po kolei eliminować podejrzane miejsca i mieć dużo cierpliwości <spoko>.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2024, 12:17 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.12.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
1 lutego 2024, o 21:36 HerrPompke napisał(a):
Hej wszystkim
Moja Mazda stoi już 3 tygodnie i czeka na magika.
Drugi raz odwaliła mi numer z kłódką - na szczęście tym razem pod blokiem.
Wymieniłem profilaktycznie akumulator. Do wymiany również czeka przycisk w klamce od strony kierowcy.
Jak to wszystko ogarnę to wystawiam ją na sprzedaż - ta usterka jest tak upierdliwa, że strach jechać autem więcej niż 30km od domu :(
A szkoda, bo fajne autko, ale takie pierdoły zabijają całą radość z posiadania tego samochodu.

-- Dodano: 1 lutego 2024, o 21:21 --


Update:
Zakupiony od chińczyka za 420PLN sprzęt dzisaj uratował moją Mazdę - nie szukajcie rozwiązania bo nie znajdziecie - jest tylko jedno, sprzęt + IDS = wymuszenie zapłonu, skasowanie błędów i jedziecie dalej. Cała operacja trwała 5 minut.
Link:
https://pl.aliexpress.com/item/10050038 ... pt=glo2pol
Zainstalowany IDS na kompie, wymuszony zapłon i cyk, autko jak nowe - nie szukajcie cudów na kiju, kupcie to ustrojstwo jak chcecie jeździć trochę tym autem i zabierajcie ze sobą jak jedziecie dalej niż 30km od domu :D
Jeżeli ktoś ma pytania jak zainstalować IDS i uruchomić to zapraszam.
P.S. Jeszcze planuję wymianę przycisku w klamce od strony kierowcy bo nie zawsze zamyka auto.


Dzisiaj znowu akcja: wysadzam żonę pod bankiem do pracy, otworzyła drzwi, auto zapiszczało jakbym je opuszczał z kluczykiem w kieszeni i czerwony kluczyk z wykrzyknikiem pojawił sie na desce.
Myślę sobie - jak zgasze to pewnie już nie uruchomię, i faktycznie, zgasiłem auto pod pracą i koniec - czerwona kłódka, brak zapłonu.
Pojechałem do domu po kompa, wymusiłem zapłon, skasowałem błędy i działa.
Screen z błędami w załaczniku - wyskoczył błąd kluczyka PATS

-- Dodano: 19 lutego 2024, o 12:17 --



Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2024, 18:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2024
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Mam ten sam problem co w temacie. Palący się czerwony kluczyk na desce i mrugająca kontrolka auta z kłódką. Samochód bez wcześniejszych objawów nagle nieodpalił i nie odpala nadal. Aku sprawdzone miało 13,2v po doładowaniu 14,3. Bateria w pilocie nowa 3.34v. Mazda nieodpala. Auto z przyciskiem start bezkluczukowe. Po włożeniu klucza do stacyjki też kiszka nie odpala. Kierownica nie zablokowana. Auto z kluczyka normalnie się otwiera i zamyka. Podejrzewam jak przeczytałem wszystkie wątki w poście blokadę antykradzieżową. Potrzebuję najprawdopodobniej magika żeby podpiął auto pod komputer z IDS i wymusił odpalenie i skasowanie błędów. Jestem z Pabianic koło Łodzi za wszelką pomoc z góry dziękuję

-- Dodano: 23 lutego 2024, o 18:05 --

Dobra problem rozwiązany tymczasowo tz usterki skasowane Fordscan em. Myślałem że tylko przez ids można wymusić odpalenie auta ale jeden elektryk mnie wyprostował i dało radę. Mazda wskrzeszona do żywych. Ale mam kod błędu P167B i kod powraca po jego skasowaniu. Będę drążył temat. A i może komuś się przyda info od 2 elektryków co zajmują się mazdami info przez telefon że w pierwszej kolejności kazali mi sprawdzać ustrojstwo z wtykami koło bezpieczników w kabinie auta u mnie w angielskiej wersji było to po stronie pasażera na dole. Podobnież jeśli występuje błąd z tym kluczykiem i brakiem zapłonu to zazwyczaj są tam zaśniedziałe styki lub całe zwalone ustrojstwo. Może komuś się przyda ta informacja ja wypiołem wszystkie wtyki i sprawdziłem czy wszystko ok czy nie ma zaśniedziałych styków czego nie widziałem oczywiście na odpiętym aku. Potem fordscan. Madzia żyje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2024, 19:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.12.2023
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: świętokrzyski
A mnie dziś mazda 6, 2.0 benzyna 165KM z 2014r w kombi zaskoczyła P1260 (wykryto włamanie) oraz P2610 (wydajność czasomierza wyłączenia silnika wewnetrznego ECM/PCM). Siedziałem w aucie, zapłon w gotowości żeby grało radio, rozebrałem boczek drzwi żeby sprawdzić czy głośnik nie jest uszkodzony a po 15 min operacji auto przestało reagować na pilota, nie zamyka, nie otwiera, nie mam oświetlenia po otwarciu drzwi. O dziwo po przyłożeniu pilota do przycisku odpala normalnie ale panel klimy i zegar się resetuje co uruchomienie zapłonu, po wyłączeniu zapłonu na zegarach wskazówka obrotomierza przywiesza sie na 900 obr. Na blacie check engine i lampka w kształcie silnika. Ktoś coś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2024, 21:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2365
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Bezpieczniki ok ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2024, 21:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.12.2023
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: świętokrzyski
Wzrokowo zajrzałem tylko do tych pod maską ale nic mnie nie zaniepokoiło. Jeszcze gdzieś są jakieś schowane które mogą być odpowiedzialne? Najśmieszniejsze że mam niby mazdę z bose ale jak tak grzebałem w drzwiach i desce to wszystkie głośniki były 4ohm a nie 2 jak powinny być mając system bose


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2024, 08:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2365
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Na lewo od nóg kierowcy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2024, 09:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.12.2023
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: świętokrzyski
Zajrze dziś, dzięki za namiar


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.