Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 20:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z jakiej odleglosci mozecie zamknac/otworzyc centralny? U mnie chyba cos jest nie tak, bo dziala tylko z metra - bateria wymieniona. Niestety nie mam drugiego kluczyka aby porownac.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 20:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
7-10 metrow spokojnie daje rade w terenie otwartym.
W garazu lub gdzies gdzie jest wiecej "innych obiektow" mniej, ale wiecej niz metr ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No to teraz pytanie co go moze tak blokowac, modul pada? A moze jest mozliwosc zaprogramowania kluczyka od nowa, taki refresh ;) i moze zasieg wroci do normy?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
kluczyk mozesz bez problemu zaprogramowac jeszcze raz, ale jakos ciezko mi uwierzyc aby to cos zmienilo skoro dziala, ale sprobowac warto ;)
Jaki jest stan akumulatora? Moze to on ogranicza modul?

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
rajek napisał(a):
No to teraz pytanie co go moze tak blokowac, modul pada? A moze jest mozliwosc zaprogramowania kluczyka od nowa, taki refresh ;) i moze zasieg wroci do normy?


Jeśli bateria jest nowa to można spróbować zaprogramować ponownie. Może coś się poprawi ;) U mnie też zasięg spokojnie wyrabia z 10m, ale ostatnio zdarza mu się raz na jakiś czas nie zareagować.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie szczegolnie rano zasieg jest slaby, byc moze bateria siada ale po pracy to smiga jak nowy :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
a moze to wina zimna.
Tak jak z wyswietlaczem centralnym. Jak jest zimno to wolnoooo trybi.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
glowasiek napisał(a):
U mnie szczegolnie rano zasieg jest slaby, byc moze bateria siada ale po pracy to smiga jak nowy :)


Norma, pilot jest zaspany :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 21:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Akumulator jest jak najbardziej ok, moze to z winy temperatury ale bylo cieplej i tez opornie dzialal z odleglosci. Czasem jest tak ze nawet jak stoje blisko to musze wcisnac ze 3-4 razy zaczym centralny zadziala. Panowie moglby ktorys podac procedure programowania kluczyka? Wiem, wiem jestem len :roll:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 22:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
rajek napisał(a):
Wiem, wiem jestem len :roll:

oj, oj brzydko panie, brzydko ;)
rajek napisał(a):
Panowie moglby ktorys podac procedure programowania kluczyka?

Mowisz i masz:


Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 3: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 4: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 5: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 6: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 7: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi.

Gotowe

A tutaj film ktorym kierowalem sie ja ;)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f87SMT6bDNQ&feature=player_embedded[/youtube]

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 22:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Super, dzieki zielony :D Jutro to sprawdza i napisze czy pomoglo. Pytanie odnosnie drugiego kluczyka, ktorego nie posiadam. Czy jak bym kupil jakas uzywke, to moge go tak zprogramowac i bedzie smigal, czy musze do ASO?

Przykladowy z ebaya: http://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-Full-Re ... 3f2141fb49
nada sie?
albo ten: http://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-2-3-5-6 ... 589b56bde2


Ostatnio edytowano So, 26 sty 2013, 22:37 przez rajek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 22:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
z kluczykiem to jest tak, ze musza sie zgadzac numery wewnatrz kluczyka ( z tego co pamietam).
Musisz sprawdzic jaki masz numer u siebie i na tej podstawie szukac.
W ASO zaplacisz sporo kasy :(

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 22:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zielony110 napisał(a):
z kluczykiem to jest tak, ze musza sie zgadzac numery wewnatrz kluczyka ( z tego co pamietam).


Czy masz na mysli taki numer kluczyka Visteon No.41787, jak z linku pierwszego?

zielony110 napisał(a):
W ASO zaplacisz sporo kasy :(


Niestety wiem :cry: jak sie nie da z uzywka to chociaz sobie grot dorobie zapasowy do otwarcia samych drzwi.
Moja byla Magdalena 626 do ktorej tez mialem tylko jeden kluczyk :evil: , kiedys sama sie zamknela z kluczykami na siedzeniu. Nie chce aby mi sie to przytrafilo i z obecna Madzia :?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 sty 2013, 22:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
bardziej taki numer jak:
5WK48485F czy cos podobnego.
Aby go zobaczyc musisz sie chyba dobrac do plytki wewnatrz.

Koszt nowego kluczyka w ASO to jakies 160 funa niestety

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 27 sty 2013, 10:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
zielony110 napisał(a):
bardziej taki numer jak:
5WK48485F czy cos podobnego.
Aby go zobaczyc musisz sie chyba dobrac do plytki wewnatrz.

Koszt nowego kluczyka w ASO to jakies 160 funa niestety


Ja GG miałem z jednym kluczykiem. ASO w UK chciało coś w granicach £160. Będąc w Krakowie w Ikea podjechalem do tamtejszego ASO (tak z ciekawości zapytać, bo jest z drugiej strony ulicy). Tam niestety nie potrafili odczytać jaki mam nr kluczyka, a instrukcję obslugi auta z tym nr w srodku zostala w UK. Próbowali zrobic to z nr vin auta, niestety nie mieli aut z UK w systemie (tak mi powiedział typ z obslugi). Więc tylko dowiedziałem się, że kluczyk kosztuje coś ok 580zl+vat i jakieś 70+vat za zaprogramowanie. A do GG idzie 6 różnych nr kluczyków. Więc dałem sobie spokój.

Po jakimś czasie, będąc na zakupach w centrum handlowym w Luton przechodzilem obok Timpson (sieć sklepów zajmujących się dorabianiem kluczy) i wyczytalem, ze dorabiają do każdego auta. Zapytałem czy i do mojego dorobia i czy odrazu go zakoduja. Gość wsadził mój kluczyk do skanera czytającego kod zebezpieczeń imobilaisera. Upewnił się ze swoim kolegą, że są w stanie to zrobić i podał cenę £50 za jeden, lub £75 za dwa.

I jeszcze mogę dodać, że kluczyk w ASO UK do GH z systemem keyless entry kosztuje coś w granicach £250. Ale te są solidnie zrobione. Mój wytrzymał pranie, bo moja pani nie sprawdziła dokładnie kieszeni mojej bluzy przed wlozeniem jej do pralki.
Test na wodoodporność kluczyk przeszedł na 5+. Po wyjęciu z pralki był tylko wilgotny tam gdzie chowa się grot kluczyka. Więc obyło się bez otwierania całej obudowy. Klucz działa do dziś.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2013, 19:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie wyglada na to ze znalazlem problem z tym zasiegiem pilota. Po sprawdzeniu wszystkiego aku, programowanie itp. wrocilem do pilota. Po ponownym wyczyszczeniu zwrocilem uwage na dwie blaszki na zdjeciu zaznaczone na czerwono (ktore lekko odgiolem), okazalo sie ze niestykaly dobrze z tymi elementami zaznaczonymi na niebiesko(wyglada na to ze pilot dzialal "na pol gwizdka"). Teraz 8m to pikus i wszystko dziala jak nalezy :D Dzieki za wszelkie podpowiedzi a to zdjatko dla potomnosci:

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lut 2013, 23:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2013
Posty: 5
Witam szanownych kolegów.

Mam podobne problemy z pilotami do mojej szóstki. po ok 2,5 roku od kupienia auta pilot zaczął tracić zasiśg zwłaszcza gdy było zimno. Auto było jeszcze na gwarancji i serwis stwierdziła ze to na pewno bateria. Wymieniłem Baterie na nową i po parunastu dniach znów problem powrócił. Początkowo myślałem że to styki i podobnie jak kolega Rajek podgiąłem i wyczyściłem styki niby się poprawiło ale znów po jakimś czasie problem powrócił w najmniej odpowiednim momencie. Wziąłem wtedy drugiego całkiem nowego pilota i zapomniałem o sprawie. miesiac temu problem pojawił się w drugim pilocie. Wymiana baterii rozwiązała problem na tydzień i to w obu pilotach niemal tak samo. Zmieniłem baterie po raz kolejny żeby wykluczyć uszkodzone lub zleżałe baterie i znów to samo.
Sprawdziłem multimetrem i okazało się że oba piloty pobierają w stanie spoczynku ok 0,3mA co oznacza że bateria wystarczy max na 9 dni w czasie nadawania pilot bierze trochę ponad 1mA dla porównania sprawdziłem pilota kolego który ma auto młodsze o jakieś 2 lata i okazało się że pilot co prawda wygląda identycznie ale w środku jest inna elektronika z jednym układem scalonym a nie z dwoma. Ten pilot w stanie spoczynku nie pobiera prądu wcale a gdy się naciśnie przycisk to pobiera ok 13mA. Kolejne test pokazały że najprawdopodobniej uszkodzony jest wiekszy z układów scalonych. Serwis ASO oczywiście nie słyszał o takich problemach i zaproponował zakup pilota za ok 700pln i zaznaczył że może się okazać konieczna wymiana centralki w samochodzie.
Czy ktoś miał podobne problemy??


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 00:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
KrisNext napisał(a):
zaproponował zakup pilota za ok 700pln

Obrazek

A wracając do tematu, jakbym miał poważne problemy z pilotem, zleciłbym wykonanie owego pilota dla jakiegoś specjalisty w tej dziedzinie. Myślę, że w każdym większym mieście jest koleś który dorabia piloty. Koszty oczywiście będą, no ale nie 700zł :shock:

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
niestety znane sa przypadki wymiany calego ukladu.
Niestety nie wiemy jakie masz auto.
Problem wystepowal i byl znany ASO.
Jak jeszcze masz grarancje to cisnil ich o wymiane calej centralki.
Po zmianie problemu nie bedzie.
Powodzenia i wytrwalosci w walce o wymiane gwarancyjna ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 10:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Z moim pilotem ostatnio też trochę gorzej. Wczoraj w garażu dopiero za trzecim razem zamknął samochód. Teraz nie mam czasu, ale we wtorek zmienię baterię i zaprogramuję go na nowo, zobaczymy czy pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 15:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2013
Posty: 5
Gdybym wiedział że może być problem z elektronika w pilocie to bym przy pierwszych problemach dochodził swoich praw. Niestety stało się tak że początkowo wyglądało to na baterie a gdy się okazało że to jednak elektronika to już było po gwarancji. Udało mi się znaleźć w chinach układy scalone do tych pilotów po ok 10 USD chyba zaryzykuje i je sprowadzę przesyłka to kolejne 15 usd więc jak by się udało to byłoby najtańsze rozwiązanie a co najważniejsze przetarta droga dla innych. Dorabianie pilota przez tzw. lokalnego fachowca to ryzykowna sprawa. Po pierwsze zazwyczaj pilot wysyła określoną kombinację liczb a nie zwykłą niemodulowana fale radiową więc sądzę że raczej by mu się to nie udało a po drugie chyba bym nie chciał żeby ktoś zrobił układ rozbrajający alarm w moim samochodzie.

Jeśli chodzi o piloty i ASO to fakt że układ został przeprojektowany (bo w nowszej wersji jest inna elektronika) świadczy o tym że był ze starym jakiś problem. Bo inaczej nikt by kasy na nowy projekt nie wydawał. Wydawać by się mogło że Mazda powinna w takim przypadku wymieniać piloty i ewentualnie centralki jeśli to konieczne na własny koszt. Istnieje jeszcze podejrzenie że pilot został celowo zaprogramowany na określona ilość kliknięć bo to troszke dziwne że dwa piloty podają w taki sam sposób i po mniej więcej takim samym czasie użytkowania. Ciekawe czy można by było wygrać w takim przypadku w sądzie... problem tylko w udowodnieniu....


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 15:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
tak dla formalności, masz zwykłą stacyjkę, czyli system kluczykowy tak? W cx-7, baterie w pilotach (system bezkluczykowy) padły równo po ok. 2.5 lat od zakupu. Więc przyjmijmy że 3 lata wytrzymują. Tylko że wiadomo, system bezkluczykowy ciągle jest stand-by więc ma prawo wysiąść.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 16:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Czy jeśli mam dwa kluczyki a w jednym załóżmy, że pada bateria, którą wymieniam to czy programując kluczyk, wystarczy, że zaprogramuję jeden czy muszę także ten "zapasowy"?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lut 2013, 22:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Mi zmieniali centralke i piloty na gwarancji - od tego czasu nie mam problemów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 16:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2013
Posty: 5
Historia zepsutych pilotów ciąg dalszy...
Udało się jednoznacznie ustalić że w obu moich pilotach uszkodzeniu uległ ten sam układ scalony.
Z informacji które zdobyłem wynika ze to dość częste uszkodzenie w tych pilotach, którego objawami moga być:
1. bardzo szybkie rozładowywanie baterii
2. ciągłe nadawnie sygnału
3. działa nie tylko jednego z przycisków
4. nie działanie żadnego z przycisków

Tak więc jeśli ktoś zaobserwuje u siebie podobne objawy to już wie czego może się spodziewać:)

Udało mi się znaleźć za granicą dostawce tych układów scalonych. Za ok tydzień powinny przyjechać.
Będę na bierząco informował o rozwoju wydarzeń. Dodam tylko że koszty części i transport są znaaaacznie poniżej ceny nowego pilota w ASO która w wawie wynosi prawie 700pln!!


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 28 lut 2013, 20:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Będziemy wdzięczni jeśli umieścisz w temacie informacje na temat układów, dostawcy i źródła zakupu ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2013, 14:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2013
Posty: 17
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
KrisNext napisał(a):
Udało mi się znaleźć za granicą dostawce tych układów scalonych. Za ok tydzień powinny przyjechać.
Będę na bierząco informował o rozwoju wydarzeń. Dodam tylko że koszty części i transport są znaaaacznie poniżej ceny nowego pilota w ASO która w wawie wynosi prawie 700pln!!


700 zł za nowego pilota?! To ile dałeś za części i transport?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 mar 2013, 08:28 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.01.2013
Posty: 96
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam
z tego co się orientuje są dwa rodzaje pilotów jedne Siemens - podobno się bardzo częstą psują.
Drugie zaś robione przez Mitsubishi , w ogóle nie ma z nimi problemów

Zobacz jaki rodzaj u Ciebie jest.

Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2009r 2.0D mzr-cd 103kw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 mar 2013, 14:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2013
Posty: 5
U mnie w pilocie są dwa układy scalone jeden z nich (ten który się psuje) Ma oznaczenia A2000024744 i jest produkcji fimry NEC
W nowszych pilotach (z zewnątrz identycznych) jest układ na jednym scalaku.
Cena A2000024744 u chińczyka wacha się od 3-10USD za sztukę. Więc ich sprowadzenie i samodzielna naprawa to gra warta świeczki biorąc pod uwage cenę nowego pilota.
Zobaczymy puki co czekam na przesyłkę z Chin:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2013, 18:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2013
Posty: 1
witam wszystkich
mam pewien problem otorz chce zaprogramowac pilota do mazdy 6 z 2008 roku i korzystajac z podanych informacji wykonalem wszystkie czynnosci krok po kroku i wszystko niby jest ok ale jak dochodze do momentu gdzy mam wcisnac dwa razy przycisk na pilocie to niestety auto nie reaguje (we wczesniejszych krokach reakcja zamka byla). ktos moze znac przyczyne ? baterie ok i teraz nie wiem czego sie przyczepic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.