Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 18:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zapachu spalonej elektroniki nie czulem w aucie ale kolo pedalu nie wachalem,jutro to zrobie,kostki pod siedzeniami poprawiałem,bez efektu,a kontrolka od poduszki pasażera to ta sama co pasow ? znaczy po prawej od zegara w centralnej konsoli ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 18:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.05.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Kontrolka poduszki pasażera jest nad popielniczka, gdzieś czytałem ze spalona daje podobne objawy donpadnietego modułu. A co z bezpiecznikiem SAS 5A?


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 19:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ten bezpiecznik tez sprawdze jutro,szukac go pod maska w skrzynce tak ? a kontrolka nie spalona bo ona tez się swieci razem z ta kontrolka w zegarach i także nie miga tylko na stale swieci.ciekawi mnie to ze nie reaguje ani dzwiekowo ani kontrolka zapiecie,lub raczej brak zapięcia pasa u kierowcy jak i u pasażera ;/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 19:06 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.05.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Bezpiecznik jest w kabinie po stronie kierowcy standardowo. U mnie przy padniętym module nie świeciła sie Kontrolka poduszki pasażer jak rownież ta od pasów, także myśle ze to nie moduł. Najlepiej byłoby przeForescan'owac, może wyrzuci jakiś błąd i noe będziemy wróżyć z fusów.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 19:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
jak uda mi się wyrwac jutro trochę wcześniej z roboty to podjade pod kompa do kumpla.pocieszyles mnie trochę tym ze to może być inna przyczyna niż modul <spoko> jak już cos będę wiedział oczywiście napisze.pozdrowka i dzięki lemo za poswiecony czas ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 06:48 
Amator
Offline
Od: 08.03.2014
Posty: 88
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
U mnie wystarczyło prysnąć kostki preparatem do styków i je docisnąć. U znajomego było też miganie kontrolki i się okazało, że jednak moduł. Proponuję podpiąć komputer.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2015, 19:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
po podlaczeniu do kompa dwa kodybledu U3000-to chyba cos z modulem ;/ oraz U3003-cos z napieciem akumulatora ,jezeli blednie odczytuje kody prosze mnie poprawic.po weekendzie autko idzie do elektryka :mad:

-- Dodano: Pn, 22 cze 2015, 20:38 --

jednak sensor padl.ma ktoś może do sprzedania w dobrej cenie sensor o nr.GS1D-57K30 ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 18:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.03.2014
Posty: 97
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Od tygodnia wk..rwia mnie moja mazda, mam błąd U0151 - Utrata łączności z modułem sterującym układem SRS ,świecą się kontrolki w zegarach i ta nad popielniczką ,nie ma sygnału ani kontrolki niezapiętych pasów ,próbuje coś walczyć z wiadomości w postach ale nadal ku..pa <o0>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 18:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.05.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Sprawdziłeś już bezpiecznik SAS 5A?


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 18:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.03.2014
Posty: 97
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Sprawdziłem jest ok ,dociskałem i odpinałem kostki i nic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 19:13 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.05.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
U mnie były te same objawy, jako "diagnostykę" możesz jeszcze użyć nosa i sprawdzić czy nie śmierdzi spalona elektronika w okolicach pedału kierowcy za tapicerka w tunelu srodkowum. U mnie strasznie śmierdziało.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 19:59 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Ja też dorzucę coś do wątku.

Przydzwoniłem dziś w klakson i.. wyrzuciło mi błąd poduszki kierowcy.

Obrazek

Macie jakieś pomysły?

Generalnie chciałbym zajrzeć do kierownicy tylko nie wiem jak się do tego zabrać?

-- Dodano: Wt, 8 wrz 2015, 20:59 --

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2015, 08:09 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tu masz garsc informacji o demontazu kierownicy: viewtopic.php?p=151595#p151595

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2015, 08:28 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Rewelacja.
Obrazek
Dzięx


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 15:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czy ktoś choć myślał o wymianie tej badziewnej kostki spod fotela? To jest według mnie niebezpieczne, a na pewno wkurw*ające! :mad: czy głupim pomysłem byłoby cięcie kabli i lutowanie ich z innymi z wtyczką od poduszek z zupełnie innego auta?

Opinia magika od elektroniki byłaby na wagę złota :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 22:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Możesz zlutowac na stale, ja tak zrobilem w Clio ostatnio. Tam błąd poduszek wywala nawet jak najedziesz na dziurę :( i w sumie zastanawiam sie czy nie zrobić tego samego w Mazdzie

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 wrz 2015, 17:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mam całkiem sporo kostek i to też od srs więc jak już się bawić to na całego :P tylko zastanawia mnie dlaczego oba kable są tego samego koloru - czy jak je pomylę to walnie mi poducha?(10x się upewnię i będę mega ostrożny, ale wolę wiedzieć) Wymienię chyba wszystkie 4 i nie będę się pierdzielił, tylko nad tymi 2 grubszymi muszę się zastanowić jeszcze, bo to będzie pewnie problematyczne. Serwis podchodzi do tego tak jak wszyscy piszą - olewawczo -.-.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2015, 21:05 
Świeżak
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
witam, również miałem problem z poduszkami i denerwująco migającą kontrolka, ale poruszanie wtyczka pod siedzeniami załatwiało sprawę oczywiście jedynie na jakiś czas, ale od kilku dni wyświetlą mi się kod 39,

a w programie FORcan opis błędu:

RCM DTC B0072:1B-8A===
Kod: B0072 - Obwód sterujący odpalaniem napinacza pasa bezpieczeństwa pasażera

Dodatkowe symptomy usterki:
- Rezystancja w obwodzie powyżej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wadliwe działanie układu włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł układu SRS

i nie wiem jak sobie z tym problemem poradzić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 08:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witam kolegów,
od kilku dni zauważyłem migającą czerwoną kontrolkę poduszki powietrznej na zegarze. Miga w odstepię dosłownie kilku sekund, choć wydaje mi sie że intensywniej jak przyspieszam czyli dodaje gazu ale moze to akurat takie złudzenie . W kazdym razie miga jaikies 2-3 razy co jakieś 4-5 sekundy. O co może chodzić , czy to moze być błąd komputera czy tez jakis problem poduszki, bo mam nadzieje że nie strzeli w czasie jazdy :arrow: ????
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 09:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Było, szukajka się kłania. Na początek proponuje sprawdzić kostki pod fotelami, zwłaszcza pod kierowcy i poczytać ten wątek: viewtopic.php?t=188


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 11:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
rajek napisał(a):
Było, szukajka się kłania. Na początek proponuje sprawdzić kostki pod fotelami, zwłaszcza pod kierowcy i poczytać ten wątek: viewtopic.php?t=188

ok. dzięki rajek <spoko>
zaraz zabiore sie za sprawdzanie wtyczek pod fotelami.
ps. jak mam odczytać jak kod mi miga tzn np 22 czy 23?


Ostatnio edytowano Cz, 26 lis 2015, 12:58 przez ramirez77, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 12:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
długa przerwa - cyfra pierwsza - przerwa - cyfra druga - długa przerwa... itd


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 14:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
chmooreck napisał(a):
długa przerwa - cyfra pierwsza - przerwa - cyfra druga - długa przerwa... itd

dzięki chmooreck.
wychodzi na to że błąd 22 bo za kazdym razem mryga 2 razy. Mniejsza z tym podociskałem wtyczki i problem póki co zniknął i mam nadzieje że nie nie powróci <spoko>
Piwko dla wszystkich, dziękuje chłopaki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 15:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Powróci :hahahaha:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 15:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Niekoniecznie Wystarczy nie przesuwać fotela

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 16:21 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Moja codzienność... autem jeździmy z żoną na zmianę... prawie zawsze jak gdzieś jadę to mi świeci -.- w ten weekend w końcu się tym zajmę i rzucę tu fotki.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 12:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Witam serdecznie.

Dzisiaj, po pół roku użytkowania u mnie również pojawił się problem migającej kontrolki poduszek i napinaczy pasów. Kontrola miga w sekwencji -1-9-. Czy ktoś mógłby sprawdzić czego ten kod dotyczy? Zgodnie ze wcześniejszymi uwagami sprawdziłem połączenia kostek pod fotelami. Dodam, że wiozłem na tylnej kanapie dość ciężki karton (ok 50kg) bez zapiętych pasów o ile ten fakt może mieć cokolwiek wspólnego z zaistniałą sytuacją lub jest po prostu zbiegiem okoliczności.

-- Dodano: Wt, 15 gru 2015, 12:26 --

Na zagranicznym forum przeczytałem, że błąd ten dotyczy poduszki powietrznej kierowcy, a dokładniej "clockspring". Z wolnego tłumaczenia sprężyna zegarowa ? Ktoś ma jakiś pomysł co z tym fantem zrobić ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 gru 2015, 12:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.01.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Witam.
Pech i mnie dopadl a raczej M6.
Z tego co poczytalem objawy wskazuja na modul SRS. Blad ktory wyrzuca komputer U0151 - utrata lacznosci z ukladem SRS. Swieca sie na stale kontrolki poduszek i brak informacji o pasach bezpieczenstwa. (nawet nie sprawdzam polaczen w kostkach bo podobno wtedy choc na chwile kontrolki gasna do czasu jak system zbada ze jest gdzies przerwa w obwodzie. tu pala sie na stale nic nie gasnie nawet na chwile)
W serwisie za taka "usluge" krzycza 1/5 wartosci samochodu. Sam modul 2400 netto. :(
Zostaje wiec rynek wtorny od "dawcy".
Pytanie wiec do Was jak sie nie dac oszukac przy takim zakupie. Czy taki po kolizji to juz smiec czy nadal do uzycia po odpowiednim przeprogramowaniu. Gdzie tego szukac...(ma jakis symbol lub nazwe katalogową) lub moze ktos zna zaufane zrodlo lub dobrego elektryka co zna temat z Warszawy.
Za wszelka pomoc dziekuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 gru 2015, 21:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 50
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
wojtekawm,ja wymieniałem nie dawno z rynku wtornego,wyrzej to opisałem,o numerze musi być identycznym jak ten co masz,chociaz slyszalem ze do autka ze tak powiem mniej wypasionego pojdzie modul z autka bardziej wypasionego,nie na odwrot.czlowiek który mi wymienial modul(pozdrowka) mowil ze po wystrzeleniu poduch wystarczy taki modul przeprgoramowac i będzie git.150 zeta taka usluga kosztuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 gru 2015, 16:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.01.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
:(
Nie jest dobrze.
Moduł jaki posiada M6 to GS1D57K30A. Dawców brak.
Zostaje szukac kogos kto sie zna i moze to naprawi. Moze znacie takie miejsce?

Pozdrawiam Wojtek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.