Teraz jest N, 24 lut 2019, 06:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 12:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.06.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Mam dziwny problem z Mazdą, nie działa centalny zamek, ani z pilita ani zamykanie z kluczyka, nagłośnienie BOSE tylko z siłą zbliżoną do max gra coś tam cichutko, nie włączają się wycieraczki ani manetką, ani na auto, pozycje z tyłu w lampach się nie świecą, bagażnika nie da sie otworzyć.. bezpieczniki sprawdzone, niby są OK, kody błędów ze skanera Delphi to B10A5 (syrena alarmu-brak komunikatu-bieżący)=nie da się skasować, B109F (czujnik włamania do pojazdu-brak komunikatu-bieżący)=tak samo nie da się skasować i B10AD(czujnik deszczu-brak komunikatu-bieżący)=nie da się go skasować. Wszystkie kody usterek są z BCM/GEM. Może jakies sugestie co gdzie i czego szukać ? Czy to może juz pora na skończony BCM/GEM ? Jak się uporam z tym dam znać dla reszty forumowiczów..


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1086
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Uwalony BCM, prawie wszystko co opisujesz jest sterowane z niego lub ma powiazanie.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 16:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.06.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Dzięki kolego ;) na 90% właśnie to jest przyczyną.. teraz mam jeszcze takie jedno pytanie..podmiana plug&play zadziała w tym przypadku o tych samych/kompatybilnych numerach czy one są ściśle przypisane do auta/VINu/wyposażenia? Oraz czy bez wymiany wchodzi w grę samo kodowanie czy raczej to jest raczej jego uszkodzenie nie tyle programowe co mechaniczne?

-- Dodano: 4 czerwca 2018, o 16:24 --

Ma ktoś namiar może na kogoś kumatego w dziedzinie kodowania/wymiany BCM z woj. lubelskiego ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 18:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1086
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Tego nie wiem, wydaje mi się że powinieneś szukać tego samego nr który masz, choć to i tak nie gwarantuje takiej samej konfiguracji.
Ktoś IDSem musiał by Ci go zakodować, ewentualnie ASO. Zdaje się że trzeba by też immo przekodować (nie jestem pewny).

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 19:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.06.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
immo ? auto pali normalnie jeździ.. tzn jeszcze :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 20:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1086
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Po założeniu nowego BCMa, wydaje mi się że immo jest połączone.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 20:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.06.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
a w kosztach się orientujesz ile może taki zabieg może kosztować wrzucenie BCMa z programowaniem..? czy to może być używka o takich samych numerach ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 22:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1086
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Raczej może być używka, ale nie mam doświadczenia z tym tematem.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 cze 2018, 08:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.06.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Temat ogarnięty ;) nie problemem był BCM ;) nie bardzo się na tym znam ale problem podobno tkwił między komunikacją BCM-GEM jakiś tam moduł nie chciał mi dokładnie elektronik powiedzieć..ale 800PLN i 3 dni stania w warsztacie udało się ogarnąć ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.