Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 14:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Jak w temacie, wracam sobie wczoraj z Cambridge a tu choinka przede mną na zegarach. Zapaliły się jednocześnie 3 kontrolki: ABS, DSC OFF i na górze od kontroli trakcji.

Warunki drogowe dobre, brak deszczu, droga na wprost autostradą, bez gwałtownych hamowań, jedyne co to przed ich zapaleniem kawałek autostrady wykonany był z płyt betonowych i przykryty asfaltem, więc poskakałem na nich jakieś 5 min, to tyle.

Sorry za jakość ale jak mówię auto lekko podskakiwało na nierównościach drogi.
Obrazek


Jakieś sugestie??

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 18 gru 2013, 14:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
podlacz pod kompa i zczytaj kody bledow.
Mozliwe ze czujnik ABS jest walniety, czujnik cisnienia w pompie ABS-u albo cos nie styka na CAN-ie

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 20:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam, czy udało zdiagnozować się skąd biorą się te błędy. Mi zapalają się te kontrolki podczas szybszej jazdy, kiedy puszczam gaz lub wciskam sprzęgło. Dodatkowo zapala mi się kontrolka ładowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 20:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Podłączałeś kompa by z czytać kody błędów. Uzupełnij profil z miejscem zamieszkania. Może, ktoś jest z twoich okolic i zaproponuje pomoc z kompem jeżeli nie posiadasz.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 21:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Wykazało mi szereg błędów:
===DTC P0113:00-A8===
Kod: P0113 - Wysoka wartość sygnału wejściowego w obwodzie czujnika IAT

Status:
- DTC zmienia się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wadliwe działanie układu włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).===END DTC P0113:00-A8===

===DTC P0581:00-28===
Kod: P0581 - Wysoka wartość sygnału w obwodzie A sygnału wejściowego przełącznika wielofunkcyjnego układu kontroli prędkości

Status:
- DTC zmienia się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).===END DTC P0581:00-28===

===DTC P0113-C===
Kod: P0113 - Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.

Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona

Moduł: Diagnostyka pokładowa II===END DTC P0113-C===

===DTC U0401:00-08===
Kod: U0401 - Nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM

Status:
- DTC zmienia się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS===END DTC U0401:00-08===

===DTC U3004:17-08===
Kod: U3004 - Przekaznik zasilania osprzetu

Dodatkowe symptomy usterki:
- Napięcie w obwodzie powyżej wartości progowej

Status:
- DTC zmienia się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Otwieranie zamków drzwi za pomocą pilota (bez kluczyków)===END DTC U3004:17-08===

===DTC U0401:92-48===
Kod: U0401 - Nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM

Dodatkowe symptomy usterki:
- Osiągi lub nieprawidłowe działanie

Status:
- DTC zmienia się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Tablica przyrządów===END DTC U0401:92-48===


Podczas analizy zapisu FORScan zauważyłem że na skutek puszczenia gazu wzrasta napięcie wyjściowe alternatora - dochodzi do 20V, powoduje to wyłączenie zasilania modułu i zapala się kontrolka ładowania. Pozostałe błędy to w mojej ocenie wina zbyt wysokiego napięcia. Ładowanie mierzone na akumulatorze podczas normalnej pracy silnika na postoju prawidłowe. Prawdopodobnie to wina regulatora, tylko dlaczego głupieje tylko w opisanych wyżej sytuacjach. A może sprzęgiełko?
Dołączam fragment zapisu programu FORScan.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1f ... 99b2f.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 mar 2014, 23:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Jak mnie wyskoczyly te kontrolki to znikly po zgaszeniu samochodu. Pozniej juz sie nie zapalily. Kompa podpialem po jakims tygodniu, bo tak doszedl mi kabel, i powiem ci szczerze ze nie wywalilo zadnego bledu z tego tytulu.

Mysle ze spowodowane to bylo ze jechalem po strasznym asfalcie, zrobionym jakby z plyt betonowych i auto skakalo troche na tym i czulem sie jak na starej A4 w PL zaraz za Olszyna :D

*sorry za brak PL znakow. W pracy jestem.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 13:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 120
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mialem 3 lata temu identyczny przypadek. Po przejechaniu ok 400 km w sporym upale owe kontrolki sie zapalily. Po zatrzymaniu sie i ponownym uruchomieniu silnika - po dzien dzisiejszy nigdy nie mialem tego problemu ponownie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 kwi 2014, 22:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Chwilowo problem rozwiązany. Po wymontowaniu alternatora elektryk po serii testów zdiagnozował uszkodzony regulator. Następnego dnia jednak oświadczył, że jest on sprawny. Po zamontowaniu do samochodu, objawy zniknęły, nie wiem czy w wyniku tego, że elektryk go rozebrał i złożył, może szczotki się zawiesiły? Korzytając z okazji wymieniłem łożysko w rolce napinacza, który też rozruszałem - jakby był zastały - może to pomogło. Nie wiem. Oby tylko tak dalej. papa

UPDATE:

Problem z czasem powrócił, okazało się, że występował tylko podczas przejazdu autostradami lub drogami szybkiego ruchu. Powodem wyskakiwania błędów, był zapchany drugi katalizator. Po jego wycięciu i wspawaniu strumienicy błędy przestały wyskakiwać, a samochód znacznie zyskał na mocy. Moja teoria jest taka, że w zwiazku z zapchanym układem wydechowym czujniki odczytywały za duże obciążenie silnika do parametrów jazdy - hamowanie silnikiem i jazda na biegu jałowym. Komputer sądząc, że przyczyną jest znaczne obciążenie alternatora zwiększał jego napięcie, które z kolei powodowało błędne wskazania niektórych czujników, co skutkowało zapalaniem sie błędów - check-ów oraz odcięciem zasilania alternatora.


Ostatnio edytowano Pt, 20 cze 2014, 16:55 przez ZibiX, łącznie edytowano 2 razy
Połączone na prośbę użytkownika


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 18:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Witam ,wczoraj zaświeciły mi się kontrolki ABS,DSC i ta na górze kontrola trakcji.Zauważyłem też że dzieje się to jak naciskam na hamulec i nie świecą się też wtedy światła stopu.
Doradżcie chłopaki co morze być przyczyną ,co jest nie tak?. :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 21:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Sprawdź czujnik położenia pedału hamulca. Może coś tam się uwaliło?

Sent from my GT-I9505

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 15:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Jak mam go sprawdzić,jest jakaś możliwość czy tylko zamienić na inny i albo to będzie to albo nie. Rozpiąłem go wyjąłem ,przedmuchałem kostki i nic.Wygląda jak nowy ,no ale może tam coś być w środku uwalone.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 15:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
ja bym na poczatek podlaczyl forscana i zobaczyl jakie pokazuje bledy. wtedy bedzie mozna powiedziec cos wiecej. Teraz to loteria od czujnika ABS do DPF-u wlacznie :/

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 16:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Muszę podjechać do elektromechanika bo nie mam ELM 327.Muszę to kupić ,żeby sobie samemu sprawdzać, może sobie jakoś poradzę z odczytywaniem komputera.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 16:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
moze jest ktos w okolicy co posiada ELM-a i dalby rade sprawdzic co i jak :idea:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 17:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
No niestety nie mam nikogo znajomego z takim sprzętem. Powiedzcie wystarczy kupić obojętnie jaki ELM 327 ,ściągnąć program forscan z internetu i ma to hulać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 18:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hubert poczytaj tutaj: viewtopic.php?t=270
Dwie ostatnie strony
Tapnięte z S³


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 19:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Usterka wykryta.Powodem był spalony 5A bezpiecznik stopu. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2016, 21:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.10.2013
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Odswierzam trochę temat. Dziś po odpaleniu samochodu mialem identyczna sytuacja. Trzy kontrolki ale do tego samochód nie miał mocy i nie wchodził powyżej 3 tys obrotów. Jako że byłem na rezerwie i pomyślałem że to moze jakiś magiczny tryb oszczędzania pojechałem na stację, zatankowalem i problem zniknął. Jedynie co zostało to świecący check engine ale jako że mam gaz to czasami się pojawia przy jakiś skokach obrotów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 21:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Witam, mi zapalają się te kontrolki jak jadę powyżej 140km/h. Jak zgaszę auto i odpalę ponownie to kontrolki gasną. Po podpięciu pod komputer mechanik powiedział, że błąd przyszedł od czujnika abs/prędkości w prawym przednim kole. Znajomy ma czujnik od lewego przedniego koła. Wie ktoś czym różni się prawy od lewego? Czy pod względem elektronicznym można je dowolnie zamieniać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 22:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
o ile mi sie wydaje są takie same.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 23:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Mogą się różnić blaszka do montażu przewodu w nadkolu co najwyżej

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 paź 2016, 23:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Czyli przeloże blaszki i powinno być ok. Dzieki :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lis 2016, 11:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Skoro jest już temat o ABS to nie będę go ponawiał i zapytam tutaj. Czy polecacie jakiekolwiek zamienniki jeśli chodzi o czujnik ABS, które nie będą kosztować 300 zł za szt? Aktualnie mam do wymiany czujnik lewy przód aczkolwiek jak zobaczyłem stan wizualny czujnika z prawej strony to się przeraziłem również gdyż czujniki wgl nie są zabezpieczone czymkolwiek. Cały syf z drogi osiada się właśnie na tymże czujniku. Proszę pilnie o propozycje ów zamienników. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 16:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.06.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
Zapalona kontrolka recznego i wylaczony dsc ze swiecaca kontrolka poslizgu sygnalizuje ubytek plynu hamulcowego jezeli do tego zapala sie abs to moze wskazywac ktorys z wymienionych wyzej problemow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lis 2016, 17:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Niestety po zmianie czujnika, usterka pozostała. Po przekroczeniu 140km/h wyświetlają się kontrolki ABS, DSC i ESP. Podłączyłem auto pod forscana. Oto to co mi się wyświetliło.

===ABS DTC C0034:27-48===
Kod: C0034 - Czujnik prędkości prawego przedniego koła

Dodatkowe symptomy usterki:
- Tempo zmian sygnału powyżej wartości progowej

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS

===END ABS DTC C0034:27-48===

Ma ktoś jakiś pomysł jak naprawić tą usterkę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lis 2016, 21:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
czyli błąd wystąpił lecz jego obecnie nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lis 2016, 21:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Po prostu podpiąłem forscana po zgaszeniu silnika i jego ponownym uruchomieniu, kiedy kontrolki zgasły. Gdybym znowu jechał 140km/h to ponownie się zapalą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lis 2016, 23:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
sprawdz jeszcze raz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 lis 2016, 20:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Sprawdziłem. Jak przejechałem niecały 1km przy ok. 140km/h to kontrolki znowu się zapaliły.

===ABS DTC C0034:27-8A===
Kod: C0034 - Czujnik prędkości prawego przedniego koła

Dodatkowe symptomy usterki:
- Tempo zmian sygnału powyżej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS

===END ABS DTC C0034:27-8A===


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 10:52 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.11.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Ja miałem trochę inny przypadek.

Podczas jazdy po autostradzie zaczęła się słabo świećić kontrolka ładowania akumulatora, ale z każdym przejechanym kilometrem świeciła się coraz mocniej. Zatrzymałem się na pierwszym parkingu, zgasiłem samochód na kilka minut i po odpaleniu kontrolka ładowania już się nie zapaliła. Po kilkunastu kilometrach kontrolka znów zaczęła się słabo świecić i podczas jazdy paliła się coraz mocniej. Znów zjechałem na parking zgasiłem i odpaliłem samochód i kontrolka znów przestała się świecić. Po kilkunastu kilometrach sytuacja się powtórzyła, ale tym razem kiedy kontrolka ładowania świeciła się już dość mocno zapalliły się jeszcze kontrolki ABS, DSC i kontroli trakcji.

Zawiozłem samochód do mechanika, wymieniłem alternator na nowy i skasowałem błedy. Dzisiaj przejechałem tylko ok 20km i na razie problemu nie widać.

Pojeżdżę trochę i dam znać później czy problem jest już całkowicie rozwiązany.

Czy miał ktoś z was podobny przypadek?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.