Teraz jest Pn, 15 sie 2022, 19:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 420 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 22:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6706
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Transponder do imobilajzera, jest w części z grotem.
Czarna mała "trumienka".

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 06:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.06.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam zakodowac kluczyk by przy zamykaniu auta domykal okna. Pozderka


Ostatnio edytowano Pn, 26 sie 2019, 06:24 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Pytasz? Oznajmiasz? Popraw proszę post bo w tej chwili nie wiadomo o co chodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 13:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.10.2013
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Mam problem z moją Mazdą 2008 rok kombi 2.0 diesel GH

od kiedy ją nabyłem czyli od 2013 roku:

bateria w pilocie centralnego zamka wytrzymuje max 2 tygodnie...

nie potrafię znaleźć przyczyny:/... jeden mechanik mówił mi o jakiejś centralce centralnego zamka i że z 1,5 tys to wyjdzie...

będę chciał sprzedać auto, a chciałbym aby było bez usterek...

-- Dodano: 26 sierpnia 2019, o 14:45 --

moje piloty to siemens vdo .... i rozładowują baterie --- jaka jest droga do ich naprawy ?


Ostatnio edytowano Cz, 1 sie 2019, 10:16 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem. Nie poruszamy dwóch różnych tematów w jednym wątku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 20:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 509
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
wymiana pilotow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sie 2019, 20:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 516
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Może się okazać, że gdzieś jest zwarcie w obydwu pilotach.
Udaj się do najbliższego elektronika i niech oceni piloty pod względem zwarcia. Gdy taka sytuacja się dzieje pobór prądu gwałtownie wzrasta.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2019, 22:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Szanowni. Mój problem wygląda w ten sposób, że nie działa od jakiegoś czasu otwieranie bagażnika na pilocie. Dioda się nie zapala i brak jakiejkolwiek reakcji. Pozostałe przyciski otwieranie/zamykanie działają ok. Oddałem kluczyk do serwisu i właśnie dostałem telefon, że się poddają bo wszystko rzekomo sprawdzili i jest bez zarzutu i ogólnie to nie wiedzą czemu nie działa. Pytanie zatem do Was co może być przyczyną i jak laik może to zweryfikować? Na marginesie w drugim pilocie wszystko działa ok ale widać, że był już kiedyś naprawiany dlatego wolałbym używać tego, o którym mowa wyżej.


Ostatnio edytowano Wt, 3 wrz 2019, 17:28 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 19:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Mam pytanie

1. Czy, przekładając immobilizer do nowego kluczyka przyklejacie go do obudowy?

2. Macie jakiś sposób na wybicie tej małej tulejki mocującej z grota kluczyka?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 21:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6706
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Do wyjęcia grota musisz zdjąć naklejkę z logo Mazda.

Zawleczke wypychasz.

Transponder do imobilajzera umieszczasz wewnątrz obudowy grota.

Obrazek

Chyba że, dostałeś zamiennik transpondera, czyli szklany.
To już jest problem bo jest za duży.
Szklany jest dłuższy.
Oryginalny jest mniejszy, w plastiku, na kształt trumienki.
Obrazek
Obrazek

Działać działa, ale nie ma go gdzie wsadzić bo nie będzie dla niego miejsca, w obu elementach obudowy tej z ektroniką jak i z grotem.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 09:57 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
@Millerek

Dzięki za podpowiedź. Jeszcze jedno pytanie, jak zdjąć bezpiecznie logo mazdy? Na niedziałającym pilocie mam żelowe logo. Musiałem je wyskrobać nożem, bo było dosłownie przyklejone do wnęki ze śróbką.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 10:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: lubelski
odklejasz jak naklejkę podważając nożykiem do tapet, ja musiałem wcześniej rozebrać grot bo się przycinała sprężyna, teraz muszę wymienić obudowę grota bo wyłamał mi się haczyk spinający z częścią z pilotem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 10:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6706
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tanie zamienniki dają radę, nie będzie to oryginał ale są dość znośne

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 16:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 865
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witajcie koledzy.
Dawno mnie na forum nie było :wink:
Mam okazje kupić krajową GH ale właściciel lojalnie poinformował mnie o kluczyku, który zżera baterię w miesiąc.
W schowku wozi zapas baterii - kupuje jakieś najtańsze :powalajacy:
Czytałem wątki na ten temat ale jakoś nie znalazłem najlepszego rozwiązania.
Ktoś coś optymalnego wymyślił?
Podpowiedzcie coś :idea:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2020, 15:20 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 132
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Wszystko idzie opanować tylko wymaga czasu i wiedzy.
Nie koniecznie jest to wina kluczyka
mnie też padało aku do 2 tyg a to przez zaśniedzone styki w kostce przy sterowniku które wystarczyło wyczyścić.
Jeśli to napewno kluczyk to polecam kupić zestaw startowy do auta za 250 z dwoma kluczykami i wszystko chodzi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2020, 21:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 865
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dzięki za info.
Sprawdzę.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2020, 23:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Kluczyk Visteon na alliexpres to koszt 37 zł. Przekładasz grot, pastylkę immo, programujesz i hula.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 21:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 865
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dzięki Tomku.
Tak zrobię. A tak przy okazji, dzisiaj kupiłem tą Madzię.
Wersja taka jak Twoja.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 02:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.12.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Witam wszystkich. Niedawno nabyłem sobie kolejną madzie tym razem padło na mazdę 6 II generacji kombi z 2009. Oczywiście po kilku dniach padł przycisk od otwierania klapy bagażnika. Po pewnych kombinacjach udało się przywrócić sprawność staremu przyciskowi bez demontowania go z klapy. Na razie działa, naprawa chyba szczelna więc mam nadzieję, że będzie ok. Ale mam pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Kombi nie dość że nie ma otwierania klapy ze środka samochodu nie ma też z kluczyka oraz z pilota (nie ma przycisku na pilocie) a czy jak zakupię pilot z elektroniką odpowiednią do modelu sterownika czyli z otwieraniem klapy z pilota, to da się go zaprogramować w opisywany na forum sposób i będzie otwierał zamek od bagażnika? Czy też oprócz właściwego pilota niezbędna jest wymiana sterownika od zamków.
Gdzieś na rosyjskim forum jest opisane że został zakupiony kluczyk i po zaprogramowaniu go wszystko hula tak jak powinno. Próbował to ktoś z Was?
Nie ukrywam, że otwieranie klapy bagażnika tylko z tego przycisku w klapie jest trochę stresujące, bo nigdy nie wiem czy akurat mu się nie odechce działać.
W starej maździe 323 mam otwieranie bagażnika z pilota z klucza i zamek w klapie oraz jest cięgno przy siedzeniu kierowcy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 mar 2020, 10:09 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Panowie a ja przyłączę się do tematu może lekko nie konkretnie na temat jak w wątku ale:
Mazda 6 GH Hatchback. Pilot z dwoma przyciskami otwieranie, zamykanie auta i trzeci przycisk do otwierania bagażnika.
Przestał działać przycisk do zamykania samochodu, wg nie generuje mrugania leda na pilocie jak to ma miejsce przy otwieraniu auta i bagażnika. Musimy zamykać z kluczyka.

Dziś to pomierzę jeszcze multimetrem (styk przycisku), ale możliwe że jakoś głupio elektronika w pilocie siadła?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 maja 2020, 18:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Odstawię małą prywatę - być może dla kogoś to będzie pomocne. We Wrocławiu najlepiej z pilotem Siemens do dorabiania kluczy na Żubżą 10 - Panowie ogarniają temat. Najeździłem się po wszystkich "fachowcach", natraciłem czasu i pieniędzy, a pod podanym adresem pomoc uzyskałem błyskawicznie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 maja 2020, 00:20 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 632
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Proszę powiedz jakie miałeś objawy i w jaki sposób załatwili twój problem.

Trochę się nasiedziałem nad tymi kluczykami i uszkodzeniu ulega procesor pilota. Pomimo tego uszkodzenia potrafię go zmusić do pracy (w przypadku kiedy nie działają niektóre przyciski) ale nie zawsze udało mi się osiągnąć pełen sukces. Zdarzało się, że mimo przywrócenia działania przycisków bateria dość szybko się rozładowywała. Czasem wystarczała na miesiąc a czasem na tydzień. Owszem bywały też egzemplarze, które działają poprawnie już kilka lat ale tak jak napisałem niestety nie wszystkie. Stąd moja ciekawość jak ten warsztat poradził sobie z tym problemem. Pomijam możliwość wymiany pilota na inny jeszcze sprawny lub zastąpienie go chińskim zamiennikiem bo taka możliwość też istnieje.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 12:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.06.2021
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Region: śląski
Czy ten kluczyk z alliexpess nie zoładowuje baterii? Może ktoś potwierdzić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 cze 2021, 06:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.06.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Centralka działa z otwierania kluczykiem, bagażnik otwiera się z pilota, ale nie działa otwieranie i zamykanie z pilota. Orientujecie się co mogło się stać. Z góry dzięki za pomoc.


Ostatnio edytowano Pn, 28 cze 2021, 06:47 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem. Na przyszłość proszę używać funkcji szukaj!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 lut 2022, 10:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2022
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Cześć. Odgrzeję trochę kotleta :wink: . Jestem nowym użytkownikiem forum oraz Mazdy 6GH 2.0 benzynka kombi :D . Do auta planuję dokupić kluczyk zapasowy i tu moje pytanie. Jaki interfejs będzie aktualnie najlepszy do zaprogramowania immo i czy jest możliwość w forscanie odczytania oryginalnego immo czy nie ma takiej potrzeby przy kodowaniu nowego? Nie widzi mi się wydawania 600-700 zł na zrobienie tego a punkcie specjalistycznym a tak czy inaczej interfejs przyda się...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lut 2022, 00:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6706
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W GH musisz najpierw sprawdzić jakiej firmy jest sterownik od pilota do centralnego.
Był Siemens i jakiś inny, sprawdzisz to samemu zaglądając nad schowek pasażera po lewej stronie na górze.
Kupujesz używany pilot tej samej firmy na allegro co twój sterownik czyli jak twój pilot (sama płytka pilota).
Kupujesz nowy grot z transponderem "trumienka" i dorabiasz go, kodujesz transponder u specjalisty.
Był kiedyś ktoś ze Śląska chyba (na allegro) , który wysyłkowo, oferował usługę kompleksowo za jednym zamachem.
https://allegro.pl/oferta/obudowa-z-gro ... 0690859059
Pilot używany programujesz samemu "zza kierownicy" według schematu (naciśnij coś tam na pilocie, otwórz drzwi, wciśnij klamkę, coś zapipczy itp...), znajdziesz to na YT, ten sam instruktaż jak do RX-7 (jeśli dobrze pamiętam).
Wszystko...
Jeśli coś się zmieniło, koledzy wyprostują.
Ponadto temat powtarzał się na forum.
OBD do tego nie jest potrzebne.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lut 2022, 08:00 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2022
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
ok. Dzięki za roświetlenie tematu. Większość informacji faktycznie jest na forum. Rozumiem żeby spojrzeć na sterownik to musze wymontować schowek?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 11 lut 2022, 08:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2206
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Otwierasz schowek, naciskasz na ścianki po obu bokach tak - na nich zainstalowane sa takie plastikowe ograniczniki które po ściśnięciu ścianek przechodzą. Następnie odpinasz amortyzator - prawa dolna strona schowka.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lut 2022, 08:34 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2022
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Super. Dzięki za instrukcję. Sprawdzę dzisiaj. Jak będę miał rodzaj i nr tego sterownika będzie można dobrać kluczyk z odpowiednią elektroniką do centralnego ale czy też będzie wiadomo jaki transponder immo kupić? Niestety na kluczyku nie mam podanego nr. Prawdopodobnie też już jest zamiennik.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 11 lut 2022, 09:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2206
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przeniosłem do bardziej odpowiedniego wątku.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 lut 2022, 20:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.02.2020
Posty: 331
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Dopadł i mnie problemem z kluczykiem około 2 tygodnie po wymianie baterii. Aby zamknąć auto trzeba próbować wiele razy, a otwiera się za pierwszym razem. Bateria jest nadal dobra.

Pomogło mi przeczyszczenie styków i odgięcie blaszek.

Moja teoria jest tak, że po wymianie baterii blaszki nie przylegały idealnie do płytki. Przycisk otwarcia auta jest blisko blaszek i pewnie jego naciśniecie dociskalo blaszki. A przycisk zamknięcia jest za daleko od blaszek i nie stykają nawet przy naciśnięciu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sie 2022, 08:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.03.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Cześć,
Podpinam się pod temat problemu z baterią cr1620 w kluczyku. Mazda 6 GH, polift 2011 r. Kluczyk standard 2 przyciski, scyzoryk. Produkcja mitsubishi.

Próbowałem czyścić styki, odgiąć blaszki żeby większa powierzchnia miała styk, niestety nadal bateria wytrzymuje 3-4 tygodnie.

Baterie są chyba ok, napięcie nówki 3,29 V, po wymianie na nową, w kluczyku po nocy spadło do 2,91 V. Przy około 2,8 V kluczyk już nie otwiera auta. Kluczyk główny.

Drugi leży w szufladzie i po 5 tyg napięcie spadło z 3,3V do 2,89 V. Ewidentnie coś zżera baterię gdy kluczyk jest nieużywany.

Czytałem, że problem powszechny w kluczykach od simensa (wymiana kluczyka lub sterownika). Natomiast nie znalazłem prawie nic o kluczykach mitsubishi.

Czy ktoś z Was poradził sobie z tym cholerstwem?
Potraktować styki i blaszki papierem 1000? (taki patent na forum z UK znalazłem).

Na razie próby z kupnem kluczyków nieoryginalnych zostawiam jako ostateczność, posiłkuję się zapasem baterii :D Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 420 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.