Teraz jest Wt, 11 sie 2020, 10:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 06:01 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.05.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Witam,

jestem w posiadaniu Mazdy od niedawna i w internecie bardzo zafascynowało mnie niebieskie podświetlenie zegarów, u siebie tego nie mam. Czy jest to dostępne tylko w wybranych wersjach 6-tki? Da się to jakoś przerobić czy tylko wymiana całości?

Pozdrawiam, szerokiej drogi!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano So, 1 cze 2019, 06:01 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 08:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2003
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Wymiana zegarów. Mają to najwyższe wersje wyposażenia.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 12:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2014
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Wszystko jest opisane w tym wątku, użytkownik jdman93 robił taką przekładkę.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________


RAMKI 3D >mazda6forum.pl< - zapisy
KOSZULKI >mazda6forum.pl< - zapisy



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sty 2020, 15:42 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam, wystarczy wsad licznika przerobić, może być nawet z Licznik z GB wersji tylko pozostanie wymiana tarczki na EU wtedy.
Przelicznik spalanie i km są zapisane w liczniku, gdyby ktoś potrzebował pomocy pomogę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 12:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Witam Serdecznie, mam 6-tke GH 2008r. 2.0 Sport i mam te zwykłe zegary , oraz dostałem w zapas od poprzedniego właściciela zegary te od sporta z podświetleniem niebieskim ale po zakodowaniu immo oraz przebiegu pojawił się problem wszystko w nich działa oprócz niebieskiego podświetlenia czy jest jakiś osobny pin zasilający te niebieskie podświetlenie czy może być tak że podświetlenie jest uszkodzone ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 19:37 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
zrób test zegarów, jest na yt,
jeśli nie zaświecą to coś z licznikiem bo jeśli po włożeniu starego jest podświetlenie to nie żadne piny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 08:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 281
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Osobne zasilanie trzeba włączyć w pamięci zegarów. Jak byłem programować swoje to ziomek mi powiedział, że pierwszym razem długo mu zeszło programowanie bo musiał znaleźć w pamięci zegarów bajt odpowiedzialny za włączenie niebieskiego podświetlenia. Test liczników tutaj nic nie da.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 21:08 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
czemu nie da jak da, sprawdzi czy wogole swieca te zegary ale z tym bajtem się zgodzę nawet dysponuje wsadem z podświetleniem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lut 2020, 06:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 281
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ale napisał, że wszystko mu działa prócz niebieskiego podświetlenia, a tego podświetlenia nie sprawdzi tym testem, więc test zegarów jest bezcelowy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2020, 18:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
W teście zegarów nie zaświeca się podświetlenie niebieskie zaświeca się wszystko każda ikonka podświetlenie te czerwone ale jedyne co się nie zaświeca to niebieskie podświetlenie, jeżeli jest to związane z tym że trzeba je zaprogramować to nawet nie mam niestety gdzie bo nie znam nikogo ze Szczecina lub okolic kto mógłby to uruchomić niestety, mam tylko kogoś kto zaprogramuje przebieg i immo ale takiego czegoś to niestety się nie podejmie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 15:47 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
możesz wyciągnąć licznik i wysłać do kogoś kto się tym zajmuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2020, 17:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: warmińsko-mazurski
Mały update jeżeli ktoś poszukuje wsadu lub adresu pamięci gdzie zmienić podświetlenie mogę użyczyć.
Sama podmiana jest bardzo prosta dla kogoś kto w miarę sprawnie operuje opalarką lub lutownicą.

Jeżeli szukacie licznika do diesla to tylko o tych numerach: 1GGAJ7D
Najprościej wylutować pamięć 93c66 z zwykłego licznika, i wlutować do wersji sport...aby nie stracić kluczy immo itp.
Przed wlutem trzeba skopiować z wersji sport ,kawałek adresu i wkleić w oryginalnym wsadzie pamięci.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2020, 15:24 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Nie rozpędzałbym się z tym tak do końca bo mam z 6 liczników z czego 2 liczniki jeden Eu pb A drugi On i po podłączeniu samego licznika Eu pb nie zmieniło się spalanie z galonów na litry i trzeba było dobierać doswiadczalnie podniesienie wartości w chyba 5 wierszu i samo przelutowanie kości nic nie da a jedynie niepotrzebne naruszenie lutów fabrycznych, najtańsza łapka sprosta i dobry programator


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2020, 05:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 281
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Z innej beczki. Da się zmieniając, któryś bajt bądź programowo zmienić przekłamanie prędkościomierza?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2020, 12:26 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
prędkosciomierz nie powinien "oszukiwać" bo jest identycznie wyskalowany no chyba ze ci chodzi miedzy PB a ON.
jedynie "zliczacz" przebiegu bedzie liczyl mile a nie km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 06:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 281
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Prędkościomierz nawet przed podmianą zawyżał mi na 19" o mniej więcej 10% i ciekawe czy można to jakoś przeskalować.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 11:03 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
dziwne rzeczy mi tam nic nie zawyża a dobrze mam temat tego licznika opanowany. do 8% ma prawo zawyżać. zrob test zegarów i porównaj z tym co masz w necie może w złym miejscu ustawiłeś albo ktoś grzebiąć wyciagając wskazówki uszkodził :( ;((


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 20:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 281
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Nie była potrzeba wyciągać wskazówek i jak zaznaczyłem wcześniej na starych zegarach było to samo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 18:45 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
a spróbuj w czasie jazdy na odpalonym forscanie albo czymś podobnym sprawdzić jaką prędkość pokazuje komp silnika i jaką navi, napewno 5km będzie brakować w porównaniu z navi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 kwi 2020, 08:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 281
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
O super. Jeszcze tak sprawdzę. Dzięki ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 kwi 2020, 17:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: warmińsko-mazurski
stasw147

Przeczytałem dopiero Twoja odpowiedź.
Napisałem jak w 30min można to ogarnąć bez zbędnego grzebania.
A jeżeli masz pogo pina, lub klipsa pomony/3m to max 20min roboty,bez przelutu.

Ten model licznika 1GGAJ7D pasuje do diesla i jest to wersja eu sport.
Zanim zacząłem się bawić w przeróbki szukam po katalogach części.
Szukałem tylko eu,żeby z angolami się nie sr*ć.
Do tego inne skalowanie tarcz itd.
Wiem na 100%,że wartość odpowiedzialna za podświetlenie jest taka sama w dieslu jak i pb.
Trochę nie rozumiem wypowiedzi z tymi sześcioma licznikami,
Nie możesz ich ogarnąć czy jak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 18:05 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 120
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
U mnie ogarnięte, trwało to troche długo ale we wigilie się udało.
EU a angol jest taki sam wystarczy wsada mu wrzucić z eu no i oczywiscie tarczki.
PB a ON róźni się jedynie tym lewym zegarkiem obrotów


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.