Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 5 lip 2018, 19:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Chyba ta pierwsza opcja ale dlaczego? Pod zapasowym outlet swieca caly czas. Nawet jak wyjme kluczyk.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 lip 2018, 19:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Sprawdź czy na pewno dobrze wpiąłeś, ewentualnie bezpiecznik P.WIND nr 3. Na outlet świecą cały czas bo to nie jest obwód po zapłonie, tylko na stałe wpięty pod akumulator.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 05:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Nie mam pojecia dlaczego i chyba sie juz nie dowiem, ale tylko pod klima jest ok, wycialem ta wtyczke od bypassa i się dolutowalem i jest ok, czyli tak jak u Kittelsena. Na p.wind swiecilo non stop, a na fuel pcm jak pisalem wyzej tylko przez sekunde <o0>

Dzisiaj jeszcze potestuje czy wszystko dziala jak należy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 10:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.09.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dzieję się tak tylko na zapłonie czy uruchomionym silniku, bo też tak mam że świecą przez sekundę po włączeniu zapłonu ale potem cały czas po uruchomieniu silnika jak działa pompa paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 22:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.12.2013
Posty: 38
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Cześć, czy możecie polecić jakis sklep/ofertę z tymi zestawami 2w1 w wersji do 6GH przedlift? W sklepie ultraleds juz chyba ich nie oferują. Preferuję zakup w PL ze wzgl na rękojmię 24m. Z góry dziękuję?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 18:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Może ktoś spotkał się z taką oto sytuacją podczas montażu DRL w kierunkach. Magdalena wersja klasyczna, nie skandynawska, po lificie.
Zakupiłem zestaw DRL z ultraleds.pl, zamontowałem wszystko zgodnie z instrukcją, wszystko co do joty jak u Kittelsena w relacji... jednak coś nie działa. Napięcie teoretycznie wychodzi na wtyczki, "po kluczyku" ok.12V, na kierunkach "falujące". Jednak nic nie świeci.
Co ciekawe : jak odlutowałem przewody zasilające ledy (te 2, biały i czerwony) i na chwilę je dotknąłem do zasilenia od przekaźnika (biały przewód) jeden z ledów błysnął, raz na biało, raz na pomarańczowo ale tylko przy chwilowym dotknięciu, przy próbie zetknięcia na stałe nie świeci. Dodatkowo zauważyłem że dosyć mocno grzeje się jedna z puszek z opornikiem. I ten błysk występuje tylko w jednym ledzie, drugi nic, a nic.
Ma ktoś jakiś pomysł czy wysyłać to całe ustrojstwo z powrotem ?
Najgorzej cholera, że mam już wszystko podłączone i po izolowane :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 18:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja bym wysłał z powrotem. Sam zakładałem taki zestaw i działa bez żadnego kombinowania.

Jesteś pewny z tym plusem po kluczyku, pod co się podłączyłeś?

Dziwne ze opornik sie grzeje bez wlaczonego migacza.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 paź 2018, 21:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tak, napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka, podłączyłem pod bezpiecznik klimy. A opornik grzeje się podczas "pracy" kierunkowskazów.
Jutro zadzwonię do ultraleds i dowiem się co z tym fantem zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 paź 2018, 06:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A czemu pod bezpiecznik klimy. Tam napięcie pojawia się i znika bo klima nie działa non stop tylko cyklicznie....chyba...

Znajdź bezpiecznik od czegoś innego, od silnika w którym napięcie jest zaraz po zapłonie i na działającym silniku. Ja podpinalem się chyba do ING lub INJ bądź ENG czy coś...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 paź 2018, 08:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja jestem wpięty pod bezpiecznik wtryskiwaczy benzyny i wszystko śmiga idealnie nawet jak auto chodzi na LPG.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 paź 2018, 09:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Wszystko już działa! :) Okazało się że instrukcja instrukcją ale trzeba wszystko dokładnie samemu prześledzić co i jak. Ważne jest również obsadzenie wtyczek w starą kostkę po kierunkowskazie (inaczej miga na biało nie pomarańczowo).
Pod bezpiecznik klimy + i jest gitara.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 paź 2018, 16:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mozna również pod bezpiecznik od popmy paliwa chyba nr 20 jak dobrze pamietam

Fajnie ze sie udało

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 14:41 
Świeżak
Offline
Od: 10.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Chcę kupić bypass, jakiej wielkości (mini, micro czy standard) jest bezpiecznik pod który się podłączaliście?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Bezpiecznik nr 20 pompa paliwa. Co do bypass to pasuje micro i mini, ja osobiście użyłem mini.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 18:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jak ja nie cierpię zabawy z kabelkami :>
Zrobiłem wszystko jak w instrukcji na stronie 5 i działają mi kierunki a dzienne nie.Jakieś pomysły?
Moduł zmieniony,kabelki posprawdzałem i nie wiem co jest.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 18:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A prąd do modułu dochodzi?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 19:24 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Do modułu czy przekaźnika?
Plus mam przez bajpas próbowałem pod bezpiecznik fuel i outlet i nic. Same żarówki były sprawdzane i świecą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 11:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja miałem problem ze źle opisanym przekaźnikiem na obudowie opisane były jako styki rozwierne a faktycznie były zwierne. Sprawdź.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2019, 20:11 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Panowie - proszę o pomoc w podpięciu tych DRl 2w1.

Mam w komplecie taki przekaźnik:
Obrazek
Ale ze wszystkich opisów z tego forum i ze strony ultraleds wynika, że kabel żółty (masa) jest pod pinem 85, a czerwony (+ z postojówek) pod 86.
Wygląda na to, że mam te kabelki zamienione kolorami we wtyczce od przekaźnika - czy może faktycznie tak być powinno.

Kolega rudy102 w poście #135 kable w kostce ma niby tak jak ja.
Jak to w końcu powinno być?
Czy jeśli podepnę je odwrotnie to nic złego się nie stanie z instalacją w aucie ?
Nie chciałbym czegoś spierniczyć.
Będę wdzięczny za każdą sugestię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2019, 20:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
mrbzyq styki 85 i 86 z tego co pamiętam idą na cewkę więc nie ma znaczenia na który dasz plus/minus ale daj jeszcze foto przekaźnika od strony schematu.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2019, 20:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nie ma go teraz pod ręką, ale było to coś w ten deseń:
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Masz DRL 2 w 1? Czyli kierunkowskazy z DRL? Pytam bo nie wiem.
Jakiś moduł do tych DRL posiadasz czy mają świecić klasycznie na przekaźniku?

Przekaźnik prosty jak i jego zasilenie czy przełączanie/podanie napięcia.

W czym tkwi problem? Bo można ten Przekaźnik podłączyć w kilku możliwościach w zależności od zastosowania i potrzeb.

Najprostszy to zasilić cewke od postojowego światła/żarówki, tak aby rozlaczyl zasilanie (po zapłonie bądź) tych DRL.

Masz czujojik zmoerzchu? Działający? Jeśli tak to do DRL dajesz napięcie stałe po zapłonie tak, aby Przekaźnik przekazywał napięcie przez zwarte 87a i 30 czyli na luzie.
Czujnik włączy mijania i też pozycje po zmierzchu, więc postojowka zasili cewke 85 i 88. Wtedy zasilanie na DRL jest to rozłączone i przestają świecić bo styk jest zwarty w 30 i 87.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tak, mam DRL 2w1 z kierunkami - oczywiście podłączenie przez przekaźnik , o który pytałem.

Styki zwierne/rozwierne wiem gdzie i jak podpiąć.
Obrazek

Po prostu zmyliły mnie tylko opisy podpięcia zasilania na cewkę - jedni piszą, ze + z pozycyjnych na pin 85, inni że na 86...
I w końcu zgłupiałem, bo też wydawało mi się, że nie powinno mieć znaczenia, na który pin idzie masa, a na który zasilanie.
Ale teraz już się upewniłem, że przewód żółty z czerwonym mogę podpiąć zamiennie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak zgadza się, cewke 85 i 86 możesz w każdym kierunku zasilić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:36 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dzięki serdeczne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeśli masz 2 w 1, to w momencie działania kierunkowskazu, w dzień, to DRL wyłącza się na cały czas działania kierunku czy świecą zamiennie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:47 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Generalnie dopiero będę podpinał dzienne, bo na razie mam tylko osadzone żarówki, które robią jedynie za kierunki.
Ale według opisu i filmu ze strony, to dzienne powinny gasnąć w chwili przełączenia manetki i włączyć się -ok. 1-2 sekund po wyłączeniu kierunku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 12:37 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
DRL powinny się wyłączyć na czas działania kierunkowskazu.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2019, 06:29 
Świeżak
Offline
Od: 10.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam, również zamontowałem DRL w kierunkowskazach i obserwując inne auta stwierdzam że za szybko przełączają mi się na światła mijania. Czy ktoś z was kalibrował czujnik zmierzchu? Czy jest taka możliwość?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 wrz 2019, 07:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Lepiej przełączyć za wcześnie, niż za późno. Pamietaj, że w warunkach ograniczonej widoczności należy jeździć na mijania. Niestety wielu użytkowników świateł dziennych o tym zapomina.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.