Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 21:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Co tu dużo pisać, jest temat o HIDach, gdzie zostawiłem swoje pięć groszy, dwa posty jeden za drugim:
viewtopic.php?p=251844#p251844

Teraz czas na LEDy :)
Na rynku polskim jest mało do wyboru, a ceny czasem przerażają.

Postanowiłem odlożyć trochę kasy i kupić dwie pary różnych LEDów aby przeprowadzić TEST.
Ocenie podlegać będzie:
- zbierzność wiązki
- jasność (relatywnie w jednostkach lux)
- barwa światła
- ilość wydzielanego ciepła na radiatorach
- jakość konstrukcji
- pierdoły typu dodatkowe wyposażenie

Przedmioty testu:

ObrazekObrazek

Przedmioty powinny dotrzeć w piątek.
Sprawdźmy co są warte :)

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 maja 2017, 20:51 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Świetnie. Też powoli zabieram się za ten temat. Chętnie zobaczę efekt Twoich testów. Pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 maja 2017, 20:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Super, też jestem ciekaw testu.
elliero napisał(a):
Ocenie podlegać będzie:
- zbierzność wiązki


Tylko zamiast "zbierzności" sprawdź lepiej zbieżność :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 maja 2017, 21:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ortografia polska to ważna rzecz.

A teraz do rzeczy. Ledy przyszły, obie wersję sprawiają wrażenie dobrze zbudowanych podzespołów. Nie mają plastików, ważą trochę, elementy ze stali chromowanej/ocynkowanej (przeciw korozji), posiadają uszczelki w wymaganych miejscach, jeżeli jest dodatkowy balast elektroniczny to został on zabezpieczeony siliconem przed przedostaniem się wilgoci.

Najpierw sprawdziłem względną jasność, w hot spocie, odniesieniem były oryginalne halogeny 55W. Dla uproszczenia przyjąłem, że światło było równomiernie rozłożone na powierzchni 1m kw aby użyć jednostki luks.
Halogeny = 411 lux
Lumileds ZES II Gen = 447 lux # Przyrost o około 8.7%
Philips chip = 464 lux # Przyrost o około 12.9%
Komentarz:
Lumileds reklamują się że promieniują 12000lumenów a Philips chip tylko 9600lm. Co ciekawe Philips wygrywa. Na youtubie ludzie też mówili, że te lepiej omijać LEDy co mają "milion" lumenów... Pomiar powtórzony dwa razy dla sprawdzenia powtarzalności rezultatów.

Zbierzność wiązki. Lumileds posiadają regulowany kąt zbieżności wiązki, od razu sprawdziłem jak to się ma w praktyce. Jak widać na poniższym zdjeciu jest nagwintowana dziura a w środku bolec na klucz inbus (klucz w zestawie).
Obrazek
Niestety okazało się, że po zamontowaniu leda, rowek jest nieosiągalny gdyż znajduje się na spodzie obudowy. Nawierciłem z drugiej strony dodatkowy rowek i nagwintowałem.
Obrazek
Po sprawdzeniu 360 stopni obrotu zaobserwowałem, że są skrajne pozycje, w których wiązka jest KOMPLETNIE nie skupiona. Prawidłowo skupioną wiązkę uzyskałem po ułożeniu chipów led w pozycji poziomej:
Obrazek
Jak to wstępnie wygląda?
Obrazek
Bardzo ładne odcięcie.
Komentarz:
Najgorsza wiązka ma miejsce gdy chipy LED usytuowane są w pozycji pionowej. Philips chip LEDy miały tylko dwu stopniową możliwość regulacji, albo ledy w pionie albo w poziomie i to wystarczyło. Być może jeżeli ktoś chce zastosować LEDy do starych "słoikowych" kloszy/reflektorów, wtedy przydała by mu się płynna regulacja kąta wiązki.

Barwa światła w obu przypadkach jest podobna i nazwał bym ją zimną/stalową białą podczas gdy halogen to ciepły pomarańcz/wschód słońca :)
Obrazek
Producenci podają 6500K dla Lumileds i 6000K dla Philips chip.
Komentarz:
Obie barwy LED wyglądają super.

Ilość wydzielanego ciepła nie została jako tako zmierzona, ze względu na brak przyrządów pomiarowych. Po godzinnej jeździe w temperaturze 12 stopni (powietrza), radiatora Lumileds nie można było dotknąc na dłużej niż 1~2 sekundy bo parzy. Philips chip jeszcze nie sprawdziłem.

Dodatkowym wyposażeniem w przypadku Lumileds były:
-szybki do zmiany barwy swiatła na zółty oraz niebieski; klucz inbus, instrukcja obsługi i karta gwarancyjna.
W przypadku Philips chip:
- dodatkowe silikonowe dyski aby umożliwić montaż LEDów do starych słojkowych kloszy oraz instrukcja obsługi.

Druga część ze zdjeciami końcowych efektów, porównaniem oświetlenia drogi i podsumowaniem już wkrótce.
:hi:

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 09:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Czy założenie tej szybki zmiany koloru na żółty uzyskujesz kolor zbliżony do halogenu?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 12:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Hej. Jestem ciekaw zdjec jak to wyglada bo sam sie zamierzam na światła ledowe juz od dłuższego czasu i jak sobie dają rade w nocy jak świecą. Moglbym zapytac gdzie kupiłeś te Philipsa? bo raczej takie bym kupił bez konieczności przerabiania czegokolwiek. Pozdrawiam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 21:53 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
pawko napisał(a):
Czy założenie tej szybki zmiany koloru na żółty uzyskujesz kolor zbliżony do halogenu?

Nawet przez myśl mi nie przeszło żeby po zakupie ledów, modyfikować ich barwę światła z powrotem ku halogenom, mój błąd, ale stawiam, że tak. Taki był zamysł producenta.

Erazm30 napisał(a):
Moglbym zapytac gdzie kupiłeś te Philipsa? bo raczej takie bym kupił bez konieczności przerabiania czegokolwiek. Pozdrawiam.

Allegro, uważaj tylko na inne wersje/podróby, które mają inny chip. Po kształcie chipu LED można poznać.

Nadszedł czas na drugą i ostatnią część testu.

Zdjęcia instalacyjne:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Rozszerzyłem pole powierzchni gietkiego radiatora, poprzez ściśnięcie długości. Początkowa długość sprawiała problemy montażowe a i uważam, że długie i ciękie radiatory nie chłodzłą tak dobrze jak szerokie.

Zdjęcia po założeniu LEDów Philips:
ObrazekObrazek

Zdjęcia porównawcze tego samego dnia, bez regulacji kąta:
Obrazek
Ze zdjęć wnioskuję, że LEDy :
- rozświetlają tak samo daleko albo ciut bliżej jak halogeny (trzeba wziąć poprawkę na regulację kąta, patrzcie na słup energetyczny),
- LEDy rozświetlają o wiele mocniej SZEROKIE pole w pobliżu reflektorów (około 15-20 metrów),
- LEDy oświetlają mocniej prawe pobocze, co poprawi spostrzegawczość dzikich zwierząt czy pieszych,
- LEDy ożywiają kolory natury.

Zdjęcie porównawcze różnych dni (widać mokrą i suchą nawierzchnię), z regulacją kąta
Obrazek
Zdjęcie to było zrobione telefonem, poprzednie aparatem fotograficznym i widać różnicę jakości.
Ze zdjęć wynika, to samo co poprzednio + LEDy swięcą bliżej niż halogeny. Po odwiedzeniu stacji diagnostycznej mam wrażenie, że gość wyregulował mi je nisko, względem orginalnych pozycji halogenów. Odniesienie macie na słupie elektrycznym.

Zdecydowałem się założyć LEDy Philips, gdyż swięcą najmocniej. Miałem okazję przetestować je na trasie 1200km w nocy. Moje spostrzeżenia:
- szeroko i wyraźnie podświetlają jezdnię, jednocześniej myślę, że dalej niż halogeny. Barwa światła ma na to wpływ,
- bardzo mocno podświetlają prawe pobocze z równym odcięciem, mocniej niż halogeny,
- mam wrażenie, że słabiej podświetlają auta jadące >20m PROSTO przede mną. Może tak ma być aby nie razić? Może wiązka jest rozbierzna?
- pomimo małej różnicy w luxach, która wynika z pomiaru jednego punktu, bez uwzględnienia jak wiązka rozkłada się na większej powierzchni, LEDy mają większy/szerszy hot spot.
- czułem się pewniej przy dużych prędkościach gdyż droga była lepiej oświetlona.

Mój wniosek/opinia:
Jestem zadowolony ze zmiany halogenów na LEDy z chipem Philips, gdyż podoba mi się ich barwa koloru oraz oświetlają o wiele lepiej szerokie bliskie pole (20m) oraz prawe pobocze. A LEDy z ZES II GEN? Użyję do przeciwmgielnych :)
Po zamontowaniu LEDów, koniecznie odwiedzcie stację diagnostyczną w celu regulacji!

Na koniec ciekawy film, gdzie też testowali te same LEDy philipsa:



Uwaga, oni testują na kolszach słoikowych, nie soczewkowych.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 22:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Czesc elliero. Znalazłem na Allegro z ok 600zł tylko ze one miały 4 chipów na każda strone. A Twoje maja 2? Wysłałem Ci wiadomość na priv. Mógłbyś wyslac mi jak one dokładniej wyglądają prosze? A odnosnie fotorelacji to spoko to zrobiłeś, roznica kolosalna porównując oba przykłady.
Ps. Wstaw kilka fotek lamp jak to wyglada wizualnie i w dzień i w noc. Jestem ciekaw pozdrawiam.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 20:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zdjęcia zaprezentowane w pierwszym poście odzwierciedlają rzeczywistość. Takie testowałem.
Fotki lamp w dzień i w nocy, hmmm próbowałem zrobić zdjecie telefonem czy aparatem, ale nie wychodzą tak jak trzeba. Potrzebuje konkretnego aparatu, w swoim czasie coś wstawię.

Otrzymałem zmodyfikowane GIFy od kolegi ber66 , które powinny lepiej oddać różnicę przy porównaniu LEDów do halogenów. Dzięki za dobrą robotę!
Zdjęcia lepszej jakosci wykonane aparatem:
Obrazek

Zdjęcia gorszej jakści wykonane telefonem:
Obrazek

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 5 cze 2017, 10:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A nie myślałeś aby pójść w soczewkę BiLED?
Ja myślę aby przejść z bixenonu na BiLED właśnie, parametry podobne do dobrej klasy soczewki, ilość światła porównywalna. Ładne białe światło 5000k.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 20:48 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jeżeli dobrze rozumiem, to nie mogłem zastosować "BiLEDa" ponieważ nie mam Bixenonów. Tak?

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 21:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mówiłem o soczewce BiLED, nie "żarówkach".
Np. Koito BiLED lub iLens BiLED.
LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 cze 2017, 20:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Znalazełm takie cuś:
hidretrofit. PE EL /sklep/soczewki-koito-biled/

Nie wiem jak dobrze to może świecić ale na pierwszy rzut oka wnioskuję:
- cena kosmiczna
- montaz trudniejszy
- regulacja trudniejsza
- po co wymienaić soczewki na... soczewki?
- a ledy można kupić za 300zł

Zachecam do stestowania i podzielenia się spostrzeżeniami ale, jakie znasz argumenty aby kupić ten sprzęt?

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 cze 2017, 08:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
HRF ma na wszystko kosmiczne ceny a handluja też chińszczyzna....akurat te Koito BiLED może mają oryginalne, może. Prawdziwa soczewka ma lepszy rozkład światła, świeci szerzej i mocniej. Lepszy hotspot,lepsza linia odcięcia. Nigdy nie generalizuj soczewek, akurat Mazda przed liftem ma średniej półki Stanley z serii "black", bez gładkiego szkła. Na pewno Koito BiLED położył by na łopatki nasze soczewy halogenowe, niestety :)

Ja albo pójdę w BiLED albo wymienię swoja soczewkę bixenon, na inną lepszą.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 cze 2017, 21:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No i pamiętaj, że to wszystko pewnie nie ma homologacji.
Liczę, żeby nigdy nas nie spotkała sytuacja gdzie zainwestujemy pieniążki (np w BiLEDy) a nagle kontrola, zauważą i każą je wywalić.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 cze 2017, 05:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Każda ingerencja w reflektor powoduje utratę homologacji, nawet montaż diod LED do postojówek. Tak samo jest z HIDami, LEDami i innymi przerobkami;-) albo własne bezpieczenstwo w postaci dobrze oswietlonej drogi albo mandat i zabrany dowód. To już każdy sobie musi przekalkulować. Ja osobiście wolę mandat niż coś lub ktoś kogo nie zauważe na drodze.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sie 2017, 20:56 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Przyjaciel z lepszym aparatem uchwycił ledy pod paroma kątami.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sie 2017, 21:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Wizualnie naprawdę super się prezentują


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 21:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Czesc. Mam takie zapytanie czy ma ktoś led na długie światła? Pytam bo dzis założyłem wlasnie i zauważyłem ze oba gniazda na h9 różnią sie wycięciami mam na mysli sa w innym położeniu. I jedna z żarówek jest innaczej obsadzona niz druga. Czyżby miało to cos wspólnego z oświetleniem pobocza? Jakos obsadzilem je ze sa w prawie takim samym położeniu z niewielka moze roznica i jutro z rana zobaczymy jak świecą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 19:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Są w innym położeniu ponieważ ułatwia to montaż, a dla samych halogenów nie robi to różnicy ponieważ emitują światło względnie jednakowo we wszystkich kierunkach.
Dla ledów które mają chipy usadzone po dwóch stronach, to już może zrobić różnicę.
Sam mam plan zamontować zostałe ledy na długie albo na przeciwmgielne. Ale najpierw potrzebuje zrobić test na halogenach. :)

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 20:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ok dziekuje dodam tylko tyle ze w porównaniu ze zwykła żarówką to robią różnice spora. Ledy które kupiłem maja chipy po bokach, 3 na strone. Został mi tylko test późnym wieczorem ale ogólnie spoko zmiana z zwykłych halogenowych. Obsadziłem je tak ze prawie są w poziomie pod lekkim kątem, ze światło pada na odbłyśnik.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 17:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Hej mam pytanie do Ciebie elliero: nie wiem czemu ale dlaczego jedna strona daje inny odcień światła? zauważyłeś to moze u siebie? Jest inny kolor. Czy moze kąt padania światła? i dlatego tak jest?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2017, 21:48 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
U mnie nie było różnicy w odcieniu światła. Napisałeś, że masz inne LEDy, może to ich wina, a może ich ustawienie.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 10:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
żarówka mieści się w lampie , że można zamknąć ja zaślepką?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 16:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jaką zaślepką? Jest tam mocowanie H11 na 3 ząbki i tyle. Wkładasz jak halogen.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2022, 23:12 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam, ja nie byłem przekonany do ledów ze względu na brak homologacji, jednak zdecydowałem się kupić po taniości na próbę.
Efekt jest taki, że raczej nie wrócę do żarówek halogenowych, no chyba, że zostanę zmuszony.
Bardzo ładne dzienne światło ,wyraźne odcięcie, nie wprowadzają zakłóceń, zresztą nie będę zachwalał, bo to nie mój biznes.
Można zobaczyć tu: https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-s ... 7753707554


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2022, 07:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Jak chcesz to mogę ci polecić takie, że w końcu zobaczysz jak powinny świecić reflektory w samochodzie :D
Trochę już ledów przerobiłem i są jedne fajne, tyle że ich koszt to ponad 200 zł ale mają dobrą barwę 4300k a nie 6000k ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2022, 20:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
jdman93, chętnie zobaczę te ledy, podeślij linka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2022, 08:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Proszę :)

H11 4300k

Oparte są na chipach CSP 3570 które są naprawdę mocne. Są jeszcze mocniejsze oparte na chipach CSP 7545 ale są już znacznie droższe i mają barwę 6000k. Te co wysłałem powyżej i tak świecą znacznie lepiej niż 99% tych z allegro. Dodam też, że przetestowałem H4 z powyższego linku. Byłem zaskoczony ze Led w reflektorze bez soczewki może dać idealne odcięcie. Diagnosta też był zaskoczony jak pojechałem ustawić światła. Oczywiście podesłałem mu linka bo sam powiedział, że sobie je ogarnie :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.