Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 09:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
bez podłączenia przed IDS można wróżyć z fusów moga być uszkodzone przyciski lub same piloty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 gru 2017, 15:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.11.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: opolski
Witam Wszystkich !!!
Jak w temacie po wymianie akumulatora auto przestało odpalać :-(
A dokładnie: Mazda 6 2008r, 95Pb, wersja sport, system start stop, odpalany z przycisku.

Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy zaczeło mi wywalać kontrolki od ABS, trakcji, immo i inne.
Po wyłaczeniu zapłonu wszystko wracało do normy, aż do następnego razu. Wymieniłem baterie w pilocie.
Nie pomogło. Doszło do tego że w trakcie jazdy gasł cały panel główny łacznie z radiem, ale silnik oświetlenie i cała i reszta funkcjonowała normalnie.
Jedyny problem był taki że jak wywaliło kontroli i zgasł panel centralny auta nie było można zgasić. Wtedy pomagało gwałtowne puszczenie sprzegła na biegu, auto gasło. Ale kontrolki swieciły się dalej. Dopiero po odłączeniu klemy wracało do normy.
Zakupiłem akumulator z Boscha o prawie identycznych parametrach, troche mocniejszy.
Wymieniłem akumulator, normalnie po wymianie wszystko funkcjonowało. Odpaliłem auto, zrobiłem kalibracje, zamkłem, otwarłem, wszytko gra i buczy.
Po godzinie chciałem otworzyć auto z pilota, nie udało się, wiec otwarłem z kluczyka. W tym momencie załaczył się alarm, syrena wyła, drugi pilot i kluczyk też nie pomógł.
Po wejściu do samochodu nic się na zegarach prócz kontrolki auta z kłódką nie zaświeciło.
Zciągłem klemy, wymontowałem syrene, bo miała swoje zasilanie.
Po czasie jak się ponownie podłaczy aku, zaczynają mrugać migacze, piloty dalej nie działają auto otwiera się tylko z kluczyka. Po włożeniu kluczyka do stacyjki nie ma żadnej reakcji. Nie reaguje przycisk start stop, nie zapala się zielona kontrolka kluczyka. Nic prócz cholernej diody auta z kłódką i mrugających kierunków.
Był podłaczany do kompa, ale program go nie widzi bo nie idzie właczyć zapłonu w samochodzie.
Czy ktoś z was się już z tym spotkał?
pozdrawiam


Ostatnio edytowano Pt, 8 gru 2017, 15:33 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 gru 2017, 10:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
piersze objawy stawiałbym na mase. Później auto się zablokowało i tylko pozostaje ci ids. Pierw przeczyść masy pod maską


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 gru 2017, 18:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.11.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: opolski
Dzis Mazdunia trafila do serwis.
Krótko przy niej grzebali, bo auto późno do nich bylo dostaczone.
Napewno przyczyną braku zaplonu nie jest tryb antykradziezowy.
Owszem byl, ale nie on jest winowajca.
Polaczyl się bez zaplonu z komputrem, ale nic nie znalazl.
lemon1990 tez tak obstawialem, od samego poczatku, nawet ja czyscilem.
Jeden kabel idzie do kielicha amortka na krótko od aku, drugi jest podpiety pod silnik. Jest jeszcze jeden ktory jest przymocowany do podluznicy pod filtrem powietrza, ale to jest chyba tylko od swiatel.
Nie wiem moze gdzies jest jakis, moze kabel, nie wiem.
Jutro dalej mają grzebac :-(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 gru 2017, 19:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: łódzki
witam wszystkich jestem tu nowy i mama do was pilną sprawę może ktoś wie gdzie ktoś w łodzi to ogarnie otóż moją mazda przestała odpalać najpierw padł akumulator założony nowy i już nie odpaliło teraz świeci się czerwony kluczyk i auto z wykrzyknikiem brak jakiejkolwiek reakcji na start stop wszesniej palił się zielony kluczyk ale po odpięciu akumulatora już jest na czerwono z pilota otwiera zamyka auto

-- Dodano: 13 grudnia 2017, o 22:41 --

u mnie bateria wymieniona ale to nic nie dało a najlepsze jest to że nie blokuje mi się kierownica jak by nie było blokady

-- Dodano: 14 grudnia 2017, o 21:39 --

brak jakichkolwiek kontrolek na liczniku oprócz czerwonego kluczyka i auta z kłódką

-- Dodano: 15 grudnia 2017, o 19:16 --

czytałem to macie jakieś namiary na kogoś kto to ogarnie


Ostatnio edytowano Cz, 14 gru 2017, 23:25 przez dejwid, łącznie edytowano 3 razy
Połączono z istniejącym tematem. Następnym razem użyj opcji Szukaj. Przeczytaj ten temat tu są wszystkie odpowiedzi na Twoje problemy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 23:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Mi wydarzył się inny przypadek z tym czerwonym kluczykiem. Zapalałam mi się najpierw sporadycznie, po jakiś 2 tygodniach palił się cały czas. Auto paliło normalnie i jeździło bezproblemowo.
W dniu wczorajszym wyciągnąłem akumulator do naładowania ( były lekkie mrozy i tak trochę słabo odpalało
auto ). Ładowałem go na opcji LOW 24 godz. Podłączyłem go do auta dziś rano. Wszystko poszło normalnie. Auto odpaliło normalnie. Pod wieczór pojechałem na zakupy i zaczęło się . Odpaliłem auto i światełka zapaliły się jak na choince, wszystkie systemy się wyłączyły ( ABS ..........) . Najpierw wymieniłem baterie w pilocie i nic bez zmian. Wziąłem zapasowego pilota : nic. Na forscanie : P1260 , U0214 , U0415 ........... . Łzy w oczach. Kumpel mechanik poradził mi zamienić akumulator. I oświecenie . Po zamianie i skasowaniu błędów jak ręką odjął . Wina byłą po stronie akumulatora.
Komuś może się przyda
Mazda 6 2010 2.2 MZR-CD 183 KM Anglik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 14:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.01.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cześć mam problem z moja mazda 6 nie chce sie włączyć zapłon. Cały czas świeci sie czerwony kluczyk po wciśnięciu sprzęgła tez jest czerwony i deska jest czarna bez kontrolek. Auto otwiera sie i zamyka normalnie, kierownica nie jest zablokowana. Prosze o jakies opinie z góry dziekuje.


Ostatnio edytowano Śr, 10 sty 2018, 14:34 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 14:55 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Sprawdź akumulator

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 15:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
jak kiera nie zablokowana to masz uszkodzenie blokady wymiana bloady z programowaniem blokady z kluczykami


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 20:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: warmińsko-mazurski
Czy ktoś z forumowiczów orientuje sie gdzie w 6 znajduje się modul keyless?
pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 15:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam
U mnie również podczas jazdy zaczęła mrugać czerwona lampka kluczyk z wykrzyknikiem oraz samochód z kłódką, zacząłem troszkę czytać i się mocno przestraszyłem postanowiłem zakupić nową baterię. Po wymianie baterii auto otwierało się, zamykało jednak gdy chciałem zapalić; 0 reakcji. Nie pocieszony tym faktem wyjąłem i włożyłem jeszcze raz baterię, jednak i to nie pomogło. Następnie wsadziłem kluczyk w stacyjkę po czym kluczyk zadziałał i można było odpalić (hura). Jazda testowa jednak nie była już taka super. Kontrolki nadal mrugały a do tego radio wyłączało się i panel resetował. Postanowiłem zgasić i zapalić silnik(pomimo że nie byłem blisko domu trzeba było zaryzykować), auto zapaliło i na razie po drugim dniu żaden objaw się nie powtórzył tzn ani radio ani panel nie resetował się ani kontrolki żadne już nie mrugały, mam tylko nadzieje że tak już zostanie. Tak dla niektórych ważna informacja jak kupujecie baterie warto sprawdzić jej napięcie, ponieważ mogła ona długo leżeć w sklepie i stracić swoje właściwości. Więc suma sumarum jak to mówią wymiana na nową baterie nie zawsze musi oznaczać że będzie ona lepsza. Moja zużyta bateria miała napięcie 2.95 a nowa 3.28


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 01:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Może się zdarzyć, że "nowa" bateria jest w gorszej kondycji niż stara.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 07:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
To prawda sprawdzałem nie raz na mierniku nowe baterie i zdarzało się takie zjawisko


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 16:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
W sumie zdarzyło się to z 6-7 razy ale postanowiłem zapytać może ktoś tez tak ma/miał. A wiec po naciśnięciu sprzęgła zapala się kluczyk zielony wszystko Ok po naciśnięciu guzika odpala tak jak by z opóźnieniem, po 2-3 sek. Trochę dziwne bo wcześniej odpalał od razu po naciśnięciu guzika za każdym razem. W sumie zaczęło się tak dziać kiedy zostawiłem otwarte auto na parkinku przed domem, poszedłem na chwile do domu i zostawiłem kluczyk Od auta ;). Chciałem odpalić bez kluczyka oczywiście nie dało się :D. Poszedłem po kluczyk i odpalił ale właśnie już z wcześniej wspomnianym opóźnieniem. Jak pisałem nie za każdym razem jest to opóźnienie. Ktoś ma jakiś pomysł ?? Z góry dzięki za jakieś wskazówki ;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 18:23 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
2 sugestie mam pierwsza to wymiana bateriii
druga to skonfigurowanie kluczyka tzn.. włóż kluczyk do stacyjki zapal zgaś i sprobuj bezkluczykowo
Jest jeszcze opcja odlaczenia akumulatora w ostatecznosci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 18:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Bateria wymieniana miesiąc temu. Raz w roku profilaktycznie ja wymieniam zawsze. Aku ma 2 lata. Jutro spróbuje z kluczykiem w srodku.dzieki za zainteresowanie ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 20:33 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Zawsze do usług


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 17:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie pomoże ktoś nie odpala mi auto mam system keyless Kuzwa cholera wie ocb ma ktoś jakiś pomysł?? Naciskam sprEglo zapala się zielona dioda naciskam guzik zapalają się wszystkie diody i nic nie odpala co mogę zrobić ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


Ostatnio edytowano Wt, 20 mar 2018, 08:29 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 17:58 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Próbowałeś kluczykiem? W miejscu oryginalnej stacyjki jest zaślepka a pod nią miejsce na kluczyk. Może coś się w pilocie rozkodowało...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pn, 19 mar 2018, 18:28 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Próbowałem i nic czekam na pomoc drogowa ale jako ze żyje we Włoszech ciekawe jak to zadziała Kuzwa Mac ale jaja.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 18:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Miałem to samo. Winowajcą był rozrusznik. A dokładniej kabel do rozrusznika. Nie łączył. Był sparciały. Wymiana u elektryka 150 zł. W Polsce oczywiście.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 18:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nic odpalił masakra pomógł mi pan próbowaliśmy na popych nie udalosie moje spróbuje a nóż się uda i odpalił dziwne ..... ale się cieszę :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 18:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Dokładnie tak jak u mnie. Nie łączy Ci kabel przy rozruszniku. Mi też raz odpalał, a raz nie. Sprawdź to.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 19:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Laki dzięki za pomoc i zainteresowanie :wink: . Tak na szybko, ta wtyczka co idzie co rozrusznika ta od góry, jest dobrze wsadzona, kabel wyglada Ok. No chyba ze coś jest nie tak od spodu a tego nie widzę. Bo ci powiem ze dojechałem do domu zgasiłem auto w garażu, spróbowałem odpalić i co ??? Bez problemu, dziwne to.
A tak dla ciekawości zadzwoniłem od razu po car assistance w ergo hesti mam wykupione premium na cała Europę. Po 2 godzinach od zgłoszenia, jeszcze nikt się nie odezwał, masakra. Mam nadzieje ze się więcej nie wydarzy ;( zawiodłem się na mazdzie hehe

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 20:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Ja dokładnie nie wiem, który to kabel do rozrusznika bo wymieniał go elektryk. Jak mi pokazał stary wymieniony kabel to wyglądał fatalnie (sparciały). Sprawdź kilka razy odpalanie, bo raz łączy a raz nie.
A tak na marginesie to na popych powinna odpalić.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 19:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No i nic, posprawdzałem wszystkie kabelki wtyczki czy coś nie jest poluzowane i wszystko wydaje się Ok. Oczywiście odpalił bez problemu. Sprawdzilem na forscanie zero błędów. Do alternatora idą dwa kable dodam zdjęcie

Obrazek

Wtyczkę wyjąłem przeczyscilem, ten drugi kabel przykręcony śruba nie wiem co to uziemienie ?? Laki tobie wymienił elektryk ten kabelek z wtyczka ??
Zauważyłem jedną rzecz dziwną, jak otwieram auto, światło w podsufitce zapala się odrazu ale zegary i powitanie zoom-zoom dopiero po dłuższej chwili, też tak macie ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 20:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Na zdjęciu jest alternator nie rozrusznik! Alternator odpowiada za ładowanie akumulatora w czasie jazdy, rozrusznik natomiast umożliwia odpalenie silnika i znajduje się w okolicach skrzyni biegów (w benzynowych silnikach pod kolektorem dolotowym).

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 20:25 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Lucasbadboy hej. Ta wtyczka to przewody dające sygnał o ładowaniu lub o jego braku, A to przykrecone nakrętka to plus bezpośredni do akumulatora. Sprawdź jeszcze te grube przewody plusowe przy aku.

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 19:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
dejwid masz racje ;) Cały czas myślałem, ze laki pisał o alternatorze, nie wiedząc czemu :roll: Ok jutro podniosę auto i zajrzę w okolice skrzyni biegów.

-- Dodano: 24 marca 2018, o 08:38 --

Witam
obejrzałem wszystkie kable gdzie się dało, od rozrusznika tez( jest pod egr em ?;) wszystko wyglada dobrze. Błędów nie ma, jeżdżę do tez pory i odpala bez problemów. Nie mam pojęcia co się stało tego dnia, chyba miała focha Mazda ;). Ale strach ze nie odpali pozostał;(. Nic, będę monitorował.

-- Dodano: 12 kwietnia 2018, o 21:13 --

Witam panowie
W końcu znalazłem czas żeby podłączyć autko do kompa po ostatnim dziwnym wydarzeniu, czyli nie odpaleniu auta ;(. Dziwne, bo w tel nie wykrywał żadnych błędów a na kompie już tak. zdjęcie po niżej co sądzicie ??? Dodam ze do dzisiaj zero problemów ....ale nie chciał bym się zdziwić któregoś pięknego dnia.....
Obrazek

-- Dodano: 11 maja 2018, o 20:58 --

Witam panowie
Znowu nie odpalił ;(. Dobrze ze byłem z kimś. Po nieudanej próbie na popych, odpalił normalnie za naciśnięciem guzika ;). Ma ktoś jakiś pomysł co to za błąd, co to może być ?? Do aso 40km chyba będę musiał się wybrać ;(, jak nikt nie podrzuci żadnego pomysłu....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 07:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
B10D7:94 Key ID number error

ogólnie albo masz kluczyk uszkodzony albo wymaga programowania powtórnego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.