Teraz jest Wt, 19 wrz 2017, 19:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 10:22 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Do ASO jeżdżę żeby była historia w tym mazdowskim programie. Ale dzięki za informację.
Dostałem odpowiedź z BMGtuning, 100zl taniej a oferta ta sama. Ktoś coś wie o nich?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 22:51 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
khad napisał(a):
W wolnossacej benzynie chipem nie zrobisz wiekszego przyrostu niz 3-5%. Gra nie warta swieczki

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Generalnie jak najbardziej to prawda co piszesz , ale silniki 2.0 SKYACTIV ( szczególnie w zblokowanej wersji 120 km )maja potencjał nawet do 180 km.
przykład 120 km na 180 .
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/ma ... -g-120-km/

ten sam silnik w wersji 145 km --->>> 180
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/ma ... -g-145-km/

Moc idzie radykalnie w górę w przypadku zblokowanych wersji poprzez utrzymanie momentu obrotowego w wyższych partiach prędkości obrotów

Jesli chodzi o max moment obrotowy to ... tu praktycznie nic nie da sie zrobić , z uwagi że nie ma mozliwości zwiększenia ciśnienia w kolektorze dolotowym

-- Dodano: Śr, 22 cze 2016, 23:45 --

Mało tego jest w necie więc wrzucam.
Chip tuning Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km --- >> ok 200 km :) ( jeśli trzeba pomocy w rozkodowaniu kresek to służę pomocą :) )

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 cze 2016, 23:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Muszę przyznać Ci rację, wrzuciłem wszystko do jednego worka bo jesteśmy w dziale GH...

wracając do boxów, na kanale Miłośnicy Czterech Kółek ostatnio robili sobie taki oto test:

https://www.youtube.com/watch?v=q-z5lVd9958

pozostawię to bez komentarza może.. ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 12:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
khad napisał(a):
Zero problemów ze sprzęgłem, DPF czy innymi "narażonymi" elementami, zresztą przy chipie sami mówili, że da się więcej ale wtedy może to być niezdrowe.


I jak, dalej zadowolony? Masz teraz czestsze wypalania DPFu czy nie zauwazyles zadnej znacznej roznicy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 12:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dalej jeżdżę bez najmniejszych problemów, nie zauważyłem żeby DPF był częściej wypalany. Na ten moment wszystko gra.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 10:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3006
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Przystąpiłem do rozważenia zwiększenia mocy w moim RF7J.
Zadzwoniłem do v-tech u we Wrocławiu, okazuje się że V-tech ma kilka siedzib w Pl a główna siedziba jest w Krakowie chyba.
Każdy V-tech w PL poza Krakowem bierze auto na rolki i zciąga dane ze sterownika silnika z bieżącymi parametrami i wysyła e-mailem do Krakowa. Tam spece patrzą na dane i je na miejscu modyfikuja i odsylaja.
Zmienione parametry są wgrywanie do auta. Jeśli silnik dostaje focha lub coś innego, to na miejscu próbują to naprawić wprowadzając korekty, jeśli nie radzą sobie to ponownie wysyłają dane do Krakowa.
Powtarzają to aż do uzyskania zamierzonego efektu przyrostu mocy.

Oczywiście v-tech oferuje oprócz zwiększenia mocy, również wyłączenie EGR nawet na niesprawnym zaworze po uprzednim jego zaślepieniu.

No i chyba nie będę jechać aż do Wrocławia skoro niedaleko mnie, w Tuszynie tez jest oddział v-techu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 10:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Jasne, że nie ma sensu, szczególnie że tak to wygląda jak piszesz, a efekt sobie możesz ocenić na krzywej na koniec sam. Co fajne z tym V-tech, że kiedyś się np. przeprowadzisz itp. będziesz miał inny oddział koło siebie, to oni z głównej bazy będą mieli dostęp do Twojego programu. Tylko po chipie dopilnuj żeby Ci wysłali certyfikat, u mnie zwlekali, dzwoniłem z 5 razy do Krakowa i ich cisnąłem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 12:35 
Świeżak
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
podepnę się w temacik z pytankiem do Was czy faktycznie nie ma sensu robić chip tunningu w silniku 2.0 Pb 147kM , na dodatek w automacie? Wiemy że własnie automatyczne skrzynie biegów są wrażliwe na większe przeciąrzenia co z pewnascią miałoby miejsce po chipie? Pytam gdyż jestem zainteresowany opcją dorzucenia kucyków ... :idea:
pozdarawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 12:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 525
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Czy ma to sens musisz sobie sam odpowiedziec. Musisz miec tylko swiadomosc ze tutaj jest wymagany tutning mechaniczny ktory wymaga wiekszego nakladu $$$ niz "standardowy" tuning silnika turbo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 13:15 
Świeżak
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
olek1305 napisał(a):
Czy ma to sens musisz sobie sam odpowiedziec. Musisz miec tylko swiadomosc ze tutaj jest wymagany tutning mechaniczny ktory wymaga wiekszego nakladu $$$ niz "standardowy" tuning silnika turbo.

to znaczy że nie wystarczy samo wgranie mapy ? na czym polega ten tuning mechaniczny w moim przypadku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 14:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 525
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Poczytaj watek o M6 kolegi singo do troche ci przyblizy temat viewtopic.php?f=88&t=570. Poszukaj tez na konkurencyjnym forum, tam troche szerzej opisuje temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 19:54 
Świeżak
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
ok , dzięki olek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 12:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3006
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
No i stało się, fura wylądowała na rolkach.
...i na odczytach impreza się skończyła, po 30minutach wróciłem do domu :(

Do przeglądu układ podciśnienia od sterowania geometrią turbiny, a jak nie pomoże to turbina pojedzie do doktora.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 12:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Millerek a zauazyles jakis spadek mocy czy cos ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 13:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3006
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Wydawało mi się że zaraz po kupnie usunąłem usterkę polegającą na wymianie paru wężyków, od sterowania turbiny.
Polepszyło się znacznie no i tak już zostawiłem, myśląc że jest ok.
Teraz po kilku latach, na rolkach, wyszło że jednak nie jest idealnie.

Dodatkowo, rolki pokazały że wykres nie pokrywa się nawet w kilku próbach badania.
Moc i moment za każdym razem różnią się, jakaś ruletka... Raz niby ok seria, później spadek wszystkiego nawet o 7KM i 30Nm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 18:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Millerek ja też mam podobną sytuację. Seria wyszła 138,5km i 322,8 Nm to pierwszy pomiar a kolejne pomiary to już spadały. Wirusa nie dało się wgrać. Też podciśnienie sprawdzone i wszystko okey. Trzeba będzie sprawdzić geometrie.

A tobie pierwszy pomiar jaki wyszedł?

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 20:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3006
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Pierwszy pomiar: 141KM przy 3651rpm i 336Nm przy 2548rpm.
Drugi pomiar :133KM przy 3651rpm i 323Nm przy 2620rpm.
Trzeci pomiar: 134KM przy 3569rpm i 334Nm przy 2530rpm.

Padła propozycja modyfikacji programu, ze wskazaniem na nieprawidłową pracę turbiny ewentualnie samego sterowania zmiennej geometri turbiny.
Powiedziałem nie, nie robimy, dziękuję wyjeżdżam.

Serio to nie mam teraz pewności ani do tych rolek jak i do mojego silnika. Całokształt wyszedł do bani.

Zajrzę do podciśnienia turbawki, nie było mnie tam trzy lata, nie wiem co tam się dzieje, nie poprawi się to turbina na przegląd i już :(

Teraz tak, moje dywagacje.
1. Jeśli sama turbina nawala, to wykresy byłyby kiepskie ale porównywanie takie same.
2. Samo sterowanie geometrią turbiny działa jak chce, stąd różne wykresy.
3. Rolki działają jak chcą stąd różne wykresy.

:(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 wrz 2016, 08:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1426
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Myślę, że jakby im rolki nawalały to by wiedzieli z miejsca zamiast Cię wodzić za nos, ja bym obstawiał opcję numer 2.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 wrz 2016, 08:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 285
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Tez bym stawiał na geometrie

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 21:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.09.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witam Panowie zamierzam wgrać małego wirusa do mojej madzi i tu takie pytanie najbliżej mam do Nadarzyna tam znajduję się partner V-Tech-u czy może ma ktoś jakąś wiedzę na temat tego zakładu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 gru 2016, 15:15 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
michas30 napisał(a):
Witam Panowie zamierzam wgrać małego wirusa do mojej madzi i tu takie pytanie najbliżej mam do Nadarzyna tam znajduję się partner V-Tech-u czy może ma ktoś jakąś wiedzę na temat tego zakładu


Jak działa v-tech w pl to kolega Millerek kilka postów wyżej opisał. Ja robiłem swoją w oddziale we Wrocławiu. Na razie zrobiłem ok 13tkm i żadnych niespodzianek. Auto zbiera się lepiej, elastyczność na III i IV biegu jest genialna. Dzięki temu wyprzedzanie na zwykłych krajówkach i po mieście jest dużo wygodniejsze. Trochę szarpie przy szybkim przyspieszaniu przy zmianie biegów, zwłaszcza na I i II szybko się wkręca i trzeba zmieniać. Pali ok 0,5 l mniej na 100km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 18:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 289
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Jaka hamownia będzie dokładniejsza w pomiarze mocy inercyjna czy obciążeniowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: ChipTuning
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 14:03 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Siemka, umówiłem się na jutro na chipowanie mojej mazdy w firmie tc-performance w Łodzi, tylko mam małe obawy odnośnie tej firmy ze względu na jej krótką historię istnienia. Czy może ktoś już korzystał z ich usług?


Ostatnio edytowano Śr, 13 wrz 2017, 19:08 przez dejwid92, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: ChipTuning
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 11:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czekam na wrazenia po Chipie mam taka sama mazde i tez mam zamiar ja zchipowac


Ostatnio edytowano Śr, 13 wrz 2017, 19:08 przez dejwid92, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: ChipTuning
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 19:08 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jestem po 1 pomiarze wyszło 141.6km i zakwalifikował się na chipa.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Ostatecznie skończyło się na 169km i 380nm. Wrażenia z pierwszych km... czuć, że auto chętniej przyśpiesza. Czas operacji ok. 2h a koszt 1400zł.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Cz, 14 wrz 2017, 13:39 przez konto, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Online
Od: 19.10.2012
Posty: 5127
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A co z DPFem? Wycieli?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 13:07 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Michał napisał(a):
A co z DPFem? Wycieli?


Ponieważ nie miałem problemów z dpfem stwierdzili, że nie ma co go wycinać. Ogólnie padło hasło, że wycięcie i tak niczego nie zmieni jeżeli chodzi o moc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.