Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 13:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Elegancko

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 16:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
I ja dzisiaj byłem na montażu końcówek tak to wyszło. Więcej fotek u mnie w temacie.
Obrazek

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 17:52 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ładnie to wygląda :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 21:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
wypas <spoko> co to za końcówki ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 21:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Buzzer zz102x

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 mar 2017, 18:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam. To może i ja pokażę jak wyglądają końcówki w mojej 6.

Obrazek


Obrazek


Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 mar 2017, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Super.

Nakryklołch żech ze mobilnioka
(Ruch Chorzów - Legenda bez końca)

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2017, 12:23 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
konkretnie :cool:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2017, 15:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Super i ładna furka do tego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2017, 16:06 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Dzięki wszystkim za opinie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2017, 16:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
maciek83 ładny egzemplarz i następny anglik :) sam celowałem w biały a po przejechaniu przez ciemny tunel wyszedł czarny :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2017, 16:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Ja zaś szukałem czarnej (raczej moja żona chciała) ale trafiła się biała taka za jaką ja się rozglądałem i wyszło na moje tym razem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 mar 2017, 05:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Wow, konkret fura i końcówki super, świetnie wygląda <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 02:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 62
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Polecam buzzery 102 ;)
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 09:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Konkret, a dach oklejony folią? Jakie koszta takiej imprezy?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 09:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 29.08.2015
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Wydech ładny no i kolega z mojego. Miasta Pozdrawiam :)

_________________
Przyjemność z jazdy zaczyna sie tam gdzie kończy sie ekonomia
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 13:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 62
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Kamratek napisał(a):
Konkret, a dach oklejony folią? Jakie koszta takiej imprezy?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka


Podchodzi to troszkę pod offtopic lecz tak dach i lusterka oklejane folia (niedługo bede robił pokaz swoją m6, jak znajde trochę czasu). Jeżeli chodzi o koszta to za dach około 500zl -wiecej na priv

Jeszcze pokaże jak to wyglada z przodu ;)
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 20:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: małopolski
Naogladalem sie tych zdjec w tym temacie no i stalo sie czekam na buzzery ;-) i prawdopodobnie w piatek bede mial chwilke wolnego wiec bede chcial to ogarnac jakos na szybko (tylko znajac zycie jak sie cos chce szybko to go.no z tego pozniej ) tak ze mam kilka pytan zanim sie zabiore za to. Ile obcinaliscie stary wydech? Malowaliscie miejsce obciecia jakas srebrzanka lub czyms? Tam czytalem ze podobno opaski szybko ruda atakuje , prawda to? Lepiej spaw czy opaska? Wiadomo ze trzeba wyogladac przed montazem ale naprawde tylko chwilka czasu bedzie <czas> i chcialbym juz z jakas wiedza do garazu wchodzic napewno przyspieszy sprawe. Z gory dzieki za info :wink:

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 01:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
u mnie stare końcówki były obcięte przy samej puszce tłumika, tak, że starej rurki fi50 nie zostało nic, a nowe końcówki przyspawane, zabezpieczone i pomalowane.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 04:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
U mnie uciąłem zaraz za seryjną końcówką i zamocowałem cybantem. Dlatego zmieniałem końcówki na Ultery bo Buzzery okazały się za krótkie i za głęboko weszły w zderzak.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 kwi 2017, 15:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
Shedlly końcówki na 102 <spoko>

-- Dodano: Cz, 27 kwi 2017, 16:55 --

Też montuje Buzzery na 102, ale z całymi tłumikami. Mam benzyniaka, więc myślę że efekt dźwiękowy będzie wyraźnie lepszy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 kwi 2017, 20:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
a myśleliście coś zakupić na AliExpress, np takie końcówki:

https://pl.aliexpress.com/item/Carbon-F ... a32fe9a4b1


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 14:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
borek6 wyglądają zarąbiście!
Teraz żałuję, że nie szukałem na aliexpress.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 16:19 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam , zgadzam się mega fajna końcówka..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 00:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: dolnośląski
Panowie mam taką końcówkę Obrazek
Nadaje się ona conajwyżej do utylizacji. Myślałem nad czymś co będzie zachowane w granicach zdrowego rozsądku. Obecna średnica zewnętrzna to 75 mm Strzał padnie prawdopodobnie na Buzzer zz91x bo zz101x wydają mi się za duże . Strasznie mi się podoba zdjęcie jednego z forumowiczów z tego wątku --> Obrazek
Jestem ciekaw czy to są zz91x :idea: Swoją drogą mógłbym prosić o fotki z zamontowanymi u was Buzzerami zz91x ?
A i jaka jest różnica w zwykłym przykręceniu końcówki śrubami a spawaniem ?

W posiadaniu M6 GH Kombi 2.0 Diesel

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 11:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Tak to sa ZZ91X. Jak przykręcisz to zawsze możesz szybko zdjąć i ewentualnie wymienić, zamienić a jak zaspawasz to na stałe masz i jedynie cięcie zostaje w razie wymiany.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 05:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Erazm30 napisał(a):
Tak to sa ZZ91X


Nie, to Ulter N1-90RS, choć niewiele różni się od wspomnianego Buzzera ;) W zasadzie tylko długością części chromowanej. ZZ91X okazały się za krótkie i musiałem je odsyłać, stąd Ulter.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 05:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Oj to przepraszam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 05:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Spoko, one są praktycznie identyczne :) A rozmawialiśmy o Buzzerach, rzeczywiście.

Buzzery sprawdziłyby mi się, gdybym je spawał, jednak ja przykręcałem końcówki na cybanty, więc musiałem je więcej nasunąć na rury wychodzące z tłumików. Chciałem żeby były na równo ze zderzakiem, więc okazały się za krótkie, stąd zmiana na Ultery.

Swoją drogą, bardzo żałuję, że nie ma końcówek o średnicy 95 mm.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 07:10 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 68
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Witajcie,

Proszę o informację odnośnie Ultera fi 90mm jaką średnicę montażową wybieraliście 50 czy 55mm ?
Mój skorodowany wydech ma jakieś 49,5mm i zastanawiam sie czy brać na ścisk (teoretycznie) czy lepiej z zapasem ?
Końcówki racze wspawane będą


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.