Teraz jest Wt, 22 paź 2019, 19:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 25 wrz 2017, 17:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 166
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witam,
czy ktoś spotkał się z takim problemem lub miałby pomysł na rozwiązanie?
Po włączeniu przycisku na kierownicy od bluetooth, na wyświetlaczu jak zawsze pojawia się napis "listening" ale niestety w głośnikach nic nie słyszę. Bluetooth reaguje bo widzę na wyświetlaczu jak zmienia np. na "help" ale nie słychać jego zapytań. Tak samo gdy ktoś do mnie dzwoni lub ja wybiorę numer do kogoś to również nic nie słyszę.
Z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 10:45 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie,
Posiadam moduł GS8S66DHXA - czy mogę go zastąpić modułem o numerze GS8S66DHX ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sie 2018, 08:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Witam,

Od roku jestem posiadaczem Mazdy GH 2009. Do tej pory nie miałem żadnych problemów z modułem BT. Zaraz po kupnie sparowałem moduł razem z moim telefonem (Sony XZ1) i wszystko śmigało. Ostatnio zaczęło się coś dziać niepokojącego - ikona telefonu to się pojawiała, to znikała, aż wreszcie zniknęła na dobre. Pomyślałem, że może trzeba jeszcze raz sparować telefon. Niestety, przycisk na kole kierownicy nie działa, zero reakcji, auto "milczy". Nie załącza się w ogóle BT..
Wszystko wskazuję na awarię modułu - Czy Ktoś z Was miał podobnie? Czy powinienem wymienić moduł? Gdzie się z tym udać - tylko ASO?

Z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 06:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.10.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
Cześć :)
Pierwszy problem na forum, bo do tej pory moja Mazda okazała się wyjątkowo bezawaryjna ;)
Kilka miesięcy temu sparowałem telefon z wbudowanym, fabrycznym systemem głośnomówiącym. Od tygodnia zauważyłem, że w trakcie rozmowy potrafił się rozłączyć i przestać "widzieć" telefon. Postanowiłem usunąć telefon i dodać go ponownie. Po kilkukrotnym naciśnięciu przycisku na kierownicy udało się odpalić komendy głosowe i usunąć wszystkie telefony. Znowu kilka razy musiałem naciskać przycisk i odpalać ponownie auto, żeby moduł zaskoczył, ale w trakcie parowania znowu się wyłączył. Od tej pory przycisk nie reaguje już wcale.
Idąc za radami forum, żeby zresetować moduły wyłączyłem na całą noc akumulator. Dziś to samo - przycisk na kierownicy nie reaguje, reszta przycisków, tempomat, mute, strzałki działają bez zarzutu.
- co to może być?
- czy to cały moduł bluetooth do wymiany?
- gdzie on się znajduje? (za schowkiem może?) (jakieś forumowe foto?)


Ostatnio edytowano Pt, 19 kwi 2019, 06:38 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu. Na przyszłość polecam przejrzeć dział czy nie ma tematu o podobnej tematyce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 kwi 2019, 10:49 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 20
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Moduł bluetooth masz za schowkiem pasażera przykręcony jedną nakrętką, możesz go odpiąć od wiązki na chwile może się zresetuje jak straci zasilanie, u mnie próbowałem odpinania, odłączania bezpieczników a na końcu zdjęcie klemy bezpiecznika, u mnie moduł był ewidentnie uszkodzony nie parował się, u Ciebie jest szansa że jest zawieszony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 06:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Moi Drodzy. Potrzebuję ratunku. Dziś po raz pierwszy tel nie połączył mi się z zestawem. Myślałem, że reset tel wystarczy ale nie w nim tkwił problem (na innym tel to samo). Usunąłem sparowany tel z listy i chciałem sparować go ponownie. Jednak po dojściu do opcji parowania w menu nie działo się dalej nic (a system powinien poprosić o ustalenie kodu). Znalazłem gdzieś na szybko, że trzeba zresetować moduł tj. odłączyć go. Wyjąłem schowek, odpiąłem kostkę, podłaczyłem po chwili i nadal nic. Dalej nie idzie sparować tel. Za kolejną radą odłączyłem klemę, co spowodowało reset. Niestety na tyle "skuteczny", że po ponownym podłączeniu przycisk na kierownicy przestał działać tj. nie mogę uruchomić zestawu. :/ Ani krótkie ani długie naciśnięcie nie powoduje żadnej reakcji, tak jakby zestawu nie było. Proszę o jakieś sugestie, instrukcję działania w takich przypadkach. Czego,gdzie szukać, jak sprawdzić? Dodam, że jak pierwszy raz dodawałem tel poszło bardzo gładko i sprawnie. Posiadam zestaw bez navi.


Ostatnio edytowano Śr, 22 maja 2019, 06:26 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 09:11 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 525
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Widzę, że coraz częściej są problemy z tymi modułami.
Czy jest ktoś z Wrocławia lub okolic co ma taki problem ?

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 19:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Jeśli chodzi o mnie to dzisiaj rano po odpaleniu chwilę działało jednak podczas jazdy nie mogłem sparować tel a chwile później znów bez reakcji. Po pracy nadal noe działało ale po pewnym czasie zagadało i znów nie mogłem zrobić parowania w czasie jazdy. Teraz jak już auto w garażu to znów nie działa. Wygląda tak jakby coś raz łączyło a raz nie. Powiedzcie proszę jak to ugryźć? Dodam jeszcze, że udało mi się podczas jazdy połączyć drugi tel, który był sparowany i go nie usunąłem.

-- 22 maja 2019, o 20:35 --

Powalczyłem chwilę i stwierdzam, że raczej nie o moduł tu chodzi tylko o jego połączenie z kostką. Doginając piny i poruszając kostką udało mi się uzyskać połączenie. Udało mi się uzyskać pełną sparawność zestawu. Chciałbym jednak nie robić prowizorki ale nie wiem jak dobrać się do kostki i poprawić konektory co da mi 100% pewności, że to tutaj tkwi problem. Wyżej opisana diagnoza pasuje do różnych objawów jakie opisują koledzy (wszystko zależy od tego, który pin nie styka - ta funkcja siada). Jakiś pomysł jak poprawić połączenie modułu z kostką?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 23:41 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 20
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Ja mam taki problem z bluetooth ze telefon nie wykrywa Mazdy.
A przy próbie parowania Mazda woła że nie odnalazła żadnego telefonu.
Wcześniej miałem raz podobny problem ale po usunięciu telefonów z
pamięci i ponownym zapisaniu wszystko wróciło do normy.
Ostatnio miałem przygody z alternatorem i kilka razy odłączałem
akumulator na czas wymiany alternatora a innym razem żeby go podładować.
Od tamtej pory komunikacja przy pomocy bluetootha nie działa.
Jutro odepnę sam moduł i zobaczę czy nawigacja coś komunikuje, a po
ponownym podłączeniu czy coś ruszyło. Jak nie to używka z alle za 20zł.
PS. Jestem z Wrocławia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 23:50 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 525
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie sądzę aby to był problem kostki i pinów. W samochodach jest to zazwyczaj robione porządnie i jeśli nie jest narażone na wilgoć to nic się nie dzieje. Bardziej obstawiam na problemy z połączeniami na płytce drukowanej. Majstrując przy kostce wprowadzasz naprężenia na płytkę i tam coś raz łączy a raz nie.

Do Ponury
Chętnie bym popatrzył do tego modułu. Mając do dyspozycji auto jest jakaś szansa na sukces.
Nie sprawdzałem cen używek ale czy rzeczywiście kosztują tylko 20zł? Jeśli tak to nie wiem czy warto się za to zabierać.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 maja 2019, 16:14 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 20
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Za 20-30 zł można kupić moduł z białą etykietą , moduł z żółtą etykietą jest droższy gdyż jest to już ponad 50 zł. W moim przypadku moduł z allegro za 50 zł podziałał przez niecały miesiąc i zrobiło się to samo co z poprzednim. Zastanawia mnie czy problem nie tkwi w radiu np. w jego oprogramowaniu, czy ktoś je kiedykolwiek aktualizował czy zostaje tylko ASO ?
Poniżej zdjęcia z niemieckiego forum rozebranego modułu.
https://www.mazda-forum.info/threads/6- ... ehr.73047/

Jak ktoś ma hotaira albo stacje lutowniczą i uszkodzony moduł to może spróbował by zdjąć układy broadcoma i jeszcze raz je wlutować wg. mnie tam może być problem, ewentualnie jakiś zimny lut na płycie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 maja 2019, 13:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Nie upieram, się przy tym czy tak jest czy nie. Fakt jest taki, że pogrzebalem trochę w kostce i póki co wszystko działa tak jak działało wcześniej. :-) Dopóki działa nie będę grzebał dalej.


Ostatnio edytowano N, 26 maja 2019, 13:52 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 08:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Szanowni. Noszę się z zamiarem wymiany modułu Bluetooth u siebie ponieważ co jakiś czas traci "kontakt z bazą". Pytanko tylko jaka jest różnica pomiędzy GS 1D 66 DHXA, który aktualnie posiadam a GS8S66DHX, który dostępny jest na aukcjach? Czy można stosować je zamiennie, czy ma to związek z audio BOSE czy rokiem produkcji auta? Proszę o podpowiedź bo koszt nie jest duży a warto spróbować.


Ostatnio edytowano Wt, 28 maja 2019, 08:12 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2019, 10:21 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 268
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Proponuję kupić i wypróbować. Jak okaże się, że jednak nie pasuje to wymontujesz i zwrócisz tą część.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 maja 2019, 19:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Tak zapewne zrobię jeśli nie znajdę odpowiedźi. Chcę uniknąć zabawy z kupowaniem, zwracaniem i odsyłaniem. Szczególnie, ze kwota nie jest wielka. Jako ciekawostkę dodam, że znalazłem jeden nowy moduł o identycznym numerze co mój za ponad 3000pln!!! Bezpośrednio od dealera z tego co pamiętam.

-- 31 maja 2019, o 20:46 --

29 maja 2019, o 16:48 arrrogant napisał(a):
Tak zapewne zrobię jeśli nie znajdę odpowiedźi. Chcę uniknąć zabawy z kupowaniem, zwracaniem i odsyłaniem. Szczególnie, ze kwota nie jest wielka. Jako ciekawostkę dodam, że znalazłem jeden nowy moduł o identycznym numerze co mój za ponad 3000pln!!! Bezpośrednio od dealera z tego co pamiętam.


Uzupełniając to co powyżej odpowiem na przez siebie postawione pytanie Otóż, dzisiaj odebrałem moduł. Już go zainstalowałem, ponownie sparowałem i nie widzę żadnej różnicy do swojego poprzedniego gdy działał prawidłowo. Wszystko działa jak należy. Moduł pochodzi z "anglika" więc zamieniłem jedynie obudowy, bo uchwyt montażowy był z drugiej strony. Same plytki na szybki rzut oka wyglądają identycznie. Reasumując, koszt modułu z przesyłką 40 pln i póki co działa. Mam nadzieję, że tak pozostanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 21:43 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 20
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Nie ździwie się jak twój stary moduł zacznie działać za jakiś czas :) W moim przypadku tak było, włożylem oryginał co był i magicznie ożył


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 04:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Jakby nie było mam drugi na podmianę. :-) Na pewno nie będę się go pozbywać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.