Teraz jest Wt, 21 lis 2017, 01:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 13:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dokładnie i ja tak zawsze robię Ja zawsze pompuje 2.4 bara...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 14:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Chyba będzie trzeba zrobić foto relację z obsługi kompresora na stacji paliw. Może się przydać dla potomnych...

Sent from my E6653 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 11:29 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Panowie/Panie

wymieniałem czujnik. Był nieszczelny i zniszczony. Kontrolka się zapalała/gasała paliła i przestawała dość losowo. Wcześniejszy właściciel coś musiał kombinować bo wmontowam była nakrętka 14 a nie 12 jak na 3 pozostałych oponach.

Kupiłem na allegro czujnik o symbolu S180052018H (http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-maz ... 38818.html).
Później w katalogu Intercars znalazłem, że czujnik ma inne symbol S180052054Z http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... -kole.html

Czytałem, że tak naprawdę działają również inne czujniki nawet z Fordów. Ale po wymianie dalje pali się kontrola. Czasami gaśnie i znów się zapala. Czy trzeba jakoś poprzez kompa parować czujnik nowy z systemem? W wulkanizacji mówili, że sam powinien wykryć.


Ostatnio edytowano Wt, 26 sty 2016, 11:28 przez tommycom, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 11:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1577
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
3x ACC on-off, po przejechaniu kawałka powinny się sparować.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 12:32 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
chmooreck napisał(a):
3x ACC on-off, po przejechaniu kawałka powinny się sparować.


Zrobiłem. Przejechałem 3 km i nic. Najpierw mryga a po 3 minutach swieci ciągle. Popołudniu jadę w trasę może załapie. Dam znać. DZ.

200km też nie pomogło. Wobec czego będę wymianiła czujnik i zobaczymy. pzdr.


Ostatnio edytowano Wt, 26 sty 2016, 22:43 przez tommycom, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 13:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 351
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Obawiam się, że dłuższa jazda nie pomoże. Widzę tu 3 opcje:
- czujnik który kupiłeś też jest uszkodzony lub uszkodzony jest inny czujnik niż ten który wymieniłeś
- masz inne pozostałe czujniki (inna firma) i być może dlatego nie mogą się ze sobą dogadać :-) stąd kontrolka.
- mało prawdopodobne - masz za mało ciśnienia w którymś kole :wink:

Opcja 2 wydaje się bardziej prawdopodobna bo masz auto przed liftem w tam były czujniki z tego co pamiętam Siemensa - nowy kupiłeś continentala. Oczywiście auto będzie czytało i jedne i drugie w kompletach (przetestowałem osobiście) ale nie jestem pewien co do ich miksowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 13:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1577
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Marrud napisał(a):
- mało prawdopodobne - masz za mało ciśnienia w którymś kole :wink:

By był sygnał dźwiękowy, a nie tylko migająca kontrolka - można odrzucić.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 14:10 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Marrud napisał(a):
Obawiam się, że dłuższa jazda nie pomoże. Widzę tu 3 opcje:
1) - czujnik który kupiłeś też jest uszkodzony lub uszkodzony jest inny czujnik niż ten który wymieniłeś
2) - masz inne pozostałe czujniki (inna firma) i być może dlatego nie mogą się ze sobą dogadać :-) stąd kontrolka.
3) - mało prawdopodobne - masz za mało ciśnienia w którymś kole :wink:

Opcja 2 wydaje się bardziej prawdopodobna bo masz auto przed liftem w tam były czujniki z tego co pamiętam Siemensa - nowy kupiłeś continentala. Oczywiście auto będzie czytało i jedne i drugie w kompletach (przetestowałem osobiście) ale nie jestem pewien co do ich miksowania.


Odp:
1- czujnik działa i jest sprawdzony w wulkanizacji daje sygnał i wszystko jest poprawnie. Pozostałe 3 były OK ale nigdy nie wiadomo. Jak sprawdzić czy są ok bez ściągania kół? Na komputerze da radę?
2 - może być, że inne. Wizualnie są identyczne. I dlatego gumiarz nie spisał symbolu. Ale Katalogu Intercars wyskoczył mi inny numer.
3 - sprawdzałem jako pierwsze ciśnienie:)

Auto mam faktyczni 2008. Także może być jak piszesz. Jak nie można tego zaprogramować przez komputer to kupię czujnik używkę siemensa. Wymienię. A continentala sprzedam.

chmooreck napisał(a):
By był sygnał dźwiękowy, a nie tylko migająca kontrolka - można odrzucić.


Dokładnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 15:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 351
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Ten Siemens wygląda trochę inaczej
Obrazek

a z tym sygnałem dźwiękowym to daliście mi zagwozdkę bo chyba u mnie nic takiego nie ma


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 16:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1577
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Spuść sobie powietrze, to zobaczysz ;-)
Jest pojedynczy, długi pisk.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 17:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2575
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Potwierdzam, sygnal dzwiekowy jest :) oby uaktywnial sie jak najrzadziej :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lut 2016, 20:12 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
tommycom napisał(a):
Opcja 2 wydaje się bardziej prawdopodobna bo masz auto przed liftem w tam były czujniki z tego co pamiętam Siemensa - nowy kupiłeś continentala. Oczywiście auto będzie czytało i jedne i drugie w kompletach (przetestowałem osobiście) ale nie jestem pewien co do ich miksowania.


I tu ciekawostka. Odebrałem od gumiarza wymienony czujnik i ma dokładnie ten sam symbol co ten nowy (S180052018H). Powietrze jeszcze raz sprawdziłem. Muszę dalej szukać. Bez komputera się chyba nie obejdzie.

pzdr

-- Dodano: Pn, 15 lut 2016, 20:12 --

Marrud napisał(a):
Obawiam się, że dłuższa jazda nie pomoże. Widzę tu 3 opcje:
- czujnik który kupiłeś też jest uszkodzony lub uszkodzony jest inny czujnik niż ten który wymieniłeś
- masz inne pozostałe czujniki (inna firma) i być może dlatego nie mogą się ze sobą dogadać :-) stąd kontrolka.
- mało prawdopodobne - masz za mało ciśnienia w którymś kole

Opcja 2 wydaje się bardziej prawdopodobna bo masz auto przed liftem w tam były czujniki z tego co pamiętam Siemensa - nowy kupiłeś continentala. Oczywiście auto będzie czytało i jedne i drugie w kompletach (przetestowałem osobiście) ale nie jestem pewien co do ich miksowania.


Sprawa rozwiązana. Pojechałem na leszą wulkanizację. Sczytali wszsytkie czujniki z siłą działania i jeszcze jeden był walnięty. Kuoiłem używkę za 80 zł - montaż 39 i kontrolki się już nie palą.

Co do opcji 2 to mam aktualnie zamontowane różne czujniki i dziłają. Więc nie powinno to mieć znaczenia.

Dziękuję wszystkim za pomoc. I w razie czego również służę pomocą. Pzdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 21:56 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 01.02.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Mazdę 6 posiadam od stycznia br, wcześniej nie miałem styczności z czujnikami ciśnienia opon. Chciałbym dokupić felgi i mieć 2 komplety - lato/ zima.
Czytając wątek wiedzę, że różne osoby mają czujniki ciśnienia różnych producentów.

Może wystarczy kupić czujniki, które mają tylko częstotliwość 433 MHz i będzie to działać?

Jak myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 22:07 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
mdudka5 napisał(a):
Może wystarczy kupić czujniki, które mają tylko częstotliwość 433 MHz i będzie to działać?


Spotkałem się z komentarzami, że tak powinno być. Sam nie spróbowałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 22:15 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 01.02.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
tommycom napisał(a):
mdudka5 napisał(a):
Może wystarczy kupić czujniki, które mają tylko częstotliwość 433 MHz i będzie to działać?


Spotkałem się z komentarzami, że tak powinno być. Sam nie spróbowałem.


Pytam, ponieważ obecnie jest gro zamienników uniwersalnych pracujących na częstotliwości 433 MHz. Skoro są one uniwersalne, to wydaje mi się, że inne też powinny śmigać.
Siemens większość swoich czujników ma identycznych z wyglądu pracujących na tej samej częstotliwości, ale do innych marek. Może to tylko marketing? Ktoś ma droższe auto, to niech płaci więcej, jak go stać :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 22:24 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Właśnie takie były komentarze. I bardzo szły w kontekst ekonomiczny. Podobnmo zestaw 4 używancyh czujników 433 mhz do forda można znaleźć za około 100-150 zł.

Zamiennik min 200 zł. A orginalna uźywka do Mazdy 6 kupiłem najpierw za 90 a drugą za 100 zł.

pzdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 11:52 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ja w zimówkach czujników nie mam i mi to nie przeszkadza :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 12:39 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 348
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
tramwaj napisał(a):
Ja w zimówkach czujników nie mam i mi to nie przeszkadza :wink:

Ja również, ale migająco-święcąca kontrolka trochę denerwuje. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 17:10 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Zapewniam że bardziej denerwuje mrugająca kontrolka dpf jak ma się diesla :mur:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 18:21 
Świeżak
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
alphapole napisał(a):
tramwaj napisał(a):
Ja w zimówkach czujników nie mam i mi to nie przeszkadza :wink:

Ja również, ale migająco-święcąca kontrolka trochę denerwuje. :D

Ale ona miga chwilę po odpaleniu i potem świeci :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 mar 2016, 20:10 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 348
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Dokładnie tak jest i o to mi chodziło. ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 17:08 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Witam . Czy od kontrolki tmps odpowiada jakiś bezpiecznik ?jak tak to gdzie się on znajduje? Pytam ponieważ bawiłem się opcjami ukrytymi komputer i podczas testu wszystkich kontrolek zapaliła mi się kontrolka od tmps . Może poprzedni właściciel wyłączył ten czujnik ? Dzięki za pomoc .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 18:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Witajcie. Na jesieni przed wymianą opon na zimowe w jednym kole urwał mi się zawór przy czujniku ciśnienia. Zimę przejeździłem z palącą się lampką, do której można się przyzwyczaić :) Teraz będę wymieniał opony na letnie i zastanawiam się czy wystarczy wymienić ten jeden uszkodzony czujnik czy trzeba komplet? Oryginalny komplet kosztuje ładnych parę stówek, na allegro widzę jakieś zestawy naprawcze ale czy ma to sens?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 18:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5247
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ma to sens, poczytaj ten wątek. Sam wymieniałem i wszystko jest ok.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 18:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Wątek czytałem i dlatego też na Allegro poszukałem zestawów naprawczych. To, że takie rozwiązanie istnieje to jedno a drugie czy się sprawdza ale jeśli masz już takie doświadczenie i ma to sens to jestem spokojniejszy <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 18:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ma to sens jak najbardziej, po to są te zestawy aby nie kupować od razu całego czujnika. Sam za parę dni będę montował takie zestawy do swoich czujników i profilaktycznie będę wszystkie wymieniał. Michał przetarł szlak i za jego rekomendacją kupiłem takie same


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 kwi 2016, 20:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Jak w starym komplecie urwał się jeden, to jest szansa że urwie się następny ze starego kompletu.
Wymiana całego kompletu zaś, na nowy zestaw naprawczy, eliminuje to ryzyko, więc oczywiście warto ;)

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 12:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.04.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam, planuje kupić drugi komplet kół i znalazlem w dobrej cenie alusy od szóstki 2014r. Czy orientuje się ktoś czy będą pasować do mojej z 2011 i czy czujniki nadaja na tej samej czestotliwosci?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 12:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1577
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
GJ nie ma czujników ciśnienia.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 13:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.04.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ok. Dzięki bardzo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.